Dude! Over probleemoplossend denken gesproken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon samen daten, samen op dieet, en dan komt er iets moois uit.
Dat is dan wel weer lief, eigenlijk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik bedoelde overigens niet dat zij uberhaupt interesse zou hebben hoor. Mijn 7up was ook op, dus dat zei ik ook. En toen zei ze oh en droop ze een beetje teleurgesteld af. Maar ik kwam er dus achter dat zij jarig was die avond (dat wordt geschreeuwd niet te missen in een kroeg) En ik begrepe direkt dat ze dus dus gewoon een beetje aandacht wilde en toen voelde ik mij schuldig. En ik wijs dus zo naar mijn vriend achter de bar van '7up' en krijg nog een flesje. En toen zij zich omdraaide gaf ik dat zo aan dr..
Ze bood zich dus eigenlijk aan, wat kwam daarna?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik bedoelde overigens niet dat zij uberhaupt interesse zou hebben hoor. Mijn 7up was ook op, dus dat zei ik zo. En toen zei ze oh en droop ze een beetje teleurgesteld af. Maar ik kwam er dus achter dat zij jarig was die avond (dat wordt geschreeuwd niet te missen in een kroegZe wilde dus gewoon een beetje aandacht en toen voelde ik mij schuldig. En ik wijs dus zo naar mijn vriend achter de bar. 7up en krijg nog een flesje. En toen zij zich omdraaide gaf ik dat zo aan dr..
Niks. Ze begon tegen me telullen waar ik eigenlijk geen zin in had. Dus ik zo doorvragen over dr verjaardag enzovoorts. want ik wist verder niet waar ik het over moest hebben. En verder niets ik hield het kort want had er eiglijk geen zin in. En toen werd ik gered want ze had allemaal mensen die haar groetten enzo. Dus ik draaide me weer om en had zoiets van 'pfiew..'quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief, eigenlijk!
En toen?
Netjes gedaan hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niks. Ze begon tegen me telullen waar ik eigenlijk geen zin in had. Dus ik zo doorvragen over dr verjaardag enzovoorts. want ik wist verder niet waar ik het over moest hebben. En verder niets ik hield het kort want had er eiglijk geen zin in. En toen werd ik gered want ze had allemaal mensen die haar groetten enzo. Dus ik draaide me weer om en had zoiets van 'pfiew..'
Ik ben overigens geen lompe klootzak ofzo hoor. het is gewoon dat ik zelf lelijk ben en al niet zoveel heb gehad in het leven, kwa sex en liefde en nog meer. En dan zou ik uiteindelijk niet meer kunnen krijgen dan dat in mijn leven ofzo, dat idee, dat ik dat er ook weer bijkrijg. dat wil ik niet. Snap je dat een beetje?quote:
Geef de goede kant de ruimte.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben overigens geen lompe klootzak ofzo hoor. het is gewoon dat ik zelf lelijk ben en al niet zoveel heb gehad in het leven, kwa sex en liefde en nog meer. En dan zou ik uiteindelijk niet meer kunnen krijgen dan dat in mijn leven ofzo, dat idee, dat ik dat er ook weer bijkrijg. dat wil ik niet. Snap je dat een beetje?
Maar ik ben een aardig persoon altijd al geweest, dat komt ook naar boven drijven op zo'n moment. Zo ben ik gewoon. Maar die bittere helft van mij zegt eigenlijk nee.
Voor de vrouwen misschien niet. En de enige natuurlijk reactie die je hebt is dat je nog jong bent en seks wil, waarom geef je daar geen gehoor aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar eigenlijk is mijn bittere helft ook wel 'goed'. Ik bedoel dat komt gewoon door frustraties en onthouding en dat je gewoon niet veel hebt gehad. Heel begrijpelijk denk ik zo. Het is een natuurljike reactie.
Omdat vrouwen moeten meewerken, anders is het dwang en krijg ik weer mogelijk andere problemen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor de vrouwen misschien niet. En de enige natuurlijk reactie die je hebt is dat je nog jong bent en seks wil, waarom geef je daar geen gehoor aan?
Begrijp het wel geloof ik ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben overigens geen lompe klootzak ofzo hoor. het is gewoon dat ik zelf lelijk ben en al niet zoveel heb gehad in het leven, kwa sex en liefde en nog meer. En dan zou ik uiteindelijk niet meer kunnen krijgen dan dat in mijn leven ofzo, dat idee, dat ik dat er ook weer bijkrijg. dat wil ik niet. Snap je dat een beetje?
Maar ik ben een aardig persoon altijd al geweest, dat komt ook naar boven drijven op zo'n moment. Zo ben ik gewoon. Maar die bittere helft van mij zegt eigenlijk nee.
Die 7-up chick lustte anders wel een scheutje Schenkstroop, ben je niet een beetje te selectief?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat vrouwen moeten meewerken, anders is het dwang en krijg ik weer mogelijk andere problemen?
Dus de bitch met vrouwen is eigenlijk dat ze je door die hele onmoegelijk (voor mij) emotionele kankermoelen heen dwingen. En dan krijg je nog niks.
Vrouwen worden toch veel meer geprikkeld door iemands karakter dan door het uiterlijk? Ik zie vaker mooie meisjes met lelijke gasten lopen dan andersom in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Vrouwen worden toch veel meer geprikkeld door iemands karakter dan door het uiterlijk? Ik zie vaker mooie meisjes met lelijke gasten lopen dan andersom in ieder geval.
Op relatiegebied lijkt me dat dan, vrouwen worden op een gemiddelde stapavond toch ook wild van het uiterlijk van een man?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Vrouwen worden toch veel meer geprikkeld door iemands karakter dan door het uiterlijk? Ik zie vaker mooie meisjes met lelijke gasten lopen dan andersom in ieder geval.
Aha.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar als het gaat om versieren heb je niet héél veel aan je karakter. Dan komt het weer neer op uitstraling. En dat heeft dan weer in meerdere of mindere mate te maken met uiterlijk, afhankelijk van hoe de vrouw gevoelig is voor beide. Dat verschilt ook weer.
Meer van wat 'ie staat te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op relatiegebied lijkt me dat dan, vrouwen worden op een gemiddelde stapavond toch ook wild van het uiterlijk van een man?
Wat hij staat te doen met zijn lichaam?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meer van wat 'ie staat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |