Mijn gevoel zegt 23 mei.quote:
quote:A Painfully Permanent Way to Never Lose Your 3DS Augmented Reality Cards
IHeartChaos' Cranberryzero was so impressed with the Nintendo 3DS augmented reality cards that he decided to have one permanently stabbed into his skin. What could be better than this augmented reality tattoo? I have a few suggestions.
Dat zijn geen 3DS beelden toch? Of wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Aether het volgende:
Beyond the Labyrinth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik reis wekelijks tussen Breda en Eindhoven, en kom vaak op dat traject mensen tegenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Vandaag in Eindhoven weer een Mii ontmoet, heb er nu zeven op het Miiplein rondlopen. Opvallend is wel, dat het allemaal mannen zijn
doet me aan ico denkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Aether het volgende:
Beyond the Labyrinth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu iets van 14 popjes in mijn plaza is 2 vrouwtjes, waarvan 1tje ik zelf ben en 1tje tegengekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Vandaag in Eindhoven weer een Mii ontmoet, heb er nu zeven op het Miiplein rondlopen. Opvallend is wel, dat het allemaal mannen zijn
Hij is ongeveer even krachtig als de Wii. *Zo claimen diverse developers, die vertrouw ik welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
De 3DS zou een tikje boven de PSP zitten qua kracht toch. Dus die graphics moeten prima mogelijk zijn
19 mei ben ik wegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Dat duurt toch niet meer heel lang?
Mij lijkt er als volledig spel ook niets aan, vriend van mijn zusje heeft hem net gehaald als het goed is dus jat ik die wel een keer om te kijken of het iets is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ken ik nog wel van de techdemo van de allereerste DS. Maar of dat nou nog leuk is als compleet spel?
Ik heb inderdaad niet veel te spelen, maar ik laat hem nog een paar weekjes stofhappen tot Zelda uitkomt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk vrij saai, maar na de afgelopen weken (Puzzle Bobble als enige april-release) is het misschien leuk voor diegene die niets te spelen hebben
Ik ben nu voor de 2e keer bij de eindbaas om mijn mii uit misere te halenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef Redah het volgende:
Niks te spelen? Hebben jullie allemaal jullie Mii weer uit zijn of haar Misere? Of alle puzzels al in elkaar gezet?
Nee? Hop, rondlopen met die 3DS dan, en niet zeuren.
Dat is een 3D afbeelding. Je moet een beetje scheel kijken om het te zienquote:
Kan je er ook bijzettenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:27 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
wat saviour zei![]()
Dat ze majoras mask maar ook maken, het halve spel hebben ze toch al
Is het ook zeker. Vooral als het een beetje tof gebruikt wordt zoals bij Shadow Wars wat details die diepte krijgen, en bij Star Wars dat de laserstralen je beeld uit komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
vandaag in een winkel even 1 vastgehouden, ziet er best cool uit dat 3d gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |