PSP verkoopt deze week het dubbele.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Jesse_ het volgende:
Aan het einde van de tweede week schijnt er een akkefietje te zijn begonnen met een aardbeving enzo...
Dan wat __Saviour__ zegtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PSP verkoopt deze week het dubbele.
nuttige post weer ..quote:Op woensdag 27 april 2011 17:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Doe dat dan tenminste bij een echte game zaak
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Zelda downloaden!!!11!! Veel te duur gek! 45 euro voor een opgepoetste oude game
Beh we krijgen eerst een oude layton en daarna pas een nieuwe?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja beide games zijn ook nog niet uitgebracht he. Layton alleen in Japan en het eerste 3DS-deel duurt nog wel even. We krijgen hier eerst nog een DS-deel...
Layton 3DS = deel 5.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Beh we krijgen eerst een oude layton en daarna pas een nieuwe?
Ik heb die oude al uitgespeeld namelijk
eh?quote:
Okay ja ik snap em nuquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Layton 3DS = deel 5.
Men verwacht dat we eerst Layton 4 krijgen, voor Nintendo DS.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Men verwacht dat we eerst Layton 4 krijgen, voor Nintendo DS.
.. en dat zeg je niet ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ze stonden door een fout van Amazon voor 5 euro p/stuk online
Je hebt hem ook daadwerkelijk ontvangen? Ze mogen de bestelling namelijk annuleren omdat de prijs die bij het product zo onrealistisch laag was dat het wel een fout moest zijn. Zat er geen excuusbrief in het pakjequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ze waren zo uitverkochtEn om 3 uur snachts is hier niet veel beweging meer.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je hebt hem ook daadwerkelijk ontvangen? Ze mogen de bestelling namelijk annuleren omdat de prijs die bij het product zo onrealistisch laag was dat het wel een fout moest zijn. Zat er geen excuusbrief in het pakje
Nope. Ik heb hem serieus ontvangen. Geen excuusbriefquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je hebt hem ook daadwerkelijk ontvangen? Ze mogen de bestelling namelijk annuleren omdat de prijs die bij het product zo onrealistisch laag was dat het wel een fout moest zijn. Zat er geen excuusbrief in het pakje
Mja, ik vind het niet echt een toffe serie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Net Nintendogs + Cats gekocht, wat een ontzettend leuke lieve game
Heerlijk voor tussendoor, half uurtje in de trein, ff in de bus of tussendoor als je niets te doen hebtHet is zo ontzettend schattig in 3D en de hondjes doen ook gewoon veel meer dan in de DS versie
Nooit een PSP gehad, maar ik denk dat het wel ff wennen zal zijn, zeker ook omdat het 3D is.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:02 schreef eight het volgende:
Als je een PSP gewend bent maar je wilt graag een 3DS aanschaffen ben je dan snel gewend aan het kleinere scherm of blijft dit storend?
Je moet er wel van houden natuurlijk, maar ik ben sinds kleins af aan *tamagochiquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja, ik vind het niet echt een toffe serie.
Ooit geprobeerd, maar verloor mn interesse al na een paar minuten.
ik vind het niet storend, speel ze allebeiquote:Op zondag 1 mei 2011 02:02 schreef eight het volgende:
Als je een PSP gewend bent maar je wilt graag een 3DS aanschaffen ben je dan snel gewend aan het kleinere scherm of blijft dit storend?
Hoewel ik in-game beelden toejuich, vind ik het wel een enorm slechte trailer qua muziek/scenes etc.quote:
Dat willen ze ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Redah het volgende:
hier lijkt het alsof Nintendo ineens Zelda aan het casual publiek wil slijten.
Deze maand.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef DE_krumpel het volgende:
iemand trouwens enig idee waneer die e-shop update komt?
ja inderdaad wat een stomme trailerquote:
Mijn gevoel zegt 23 mei.quote:
quote:A Painfully Permanent Way to Never Lose Your 3DS Augmented Reality Cards
IHeartChaos' Cranberryzero was so impressed with the Nintendo 3DS augmented reality cards that he decided to have one permanently stabbed into his skin. What could be better than this augmented reality tattoo? I have a few suggestions.
Dat zijn geen 3DS beelden toch? Of wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Aether het volgende:
Beyond the Labyrinth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik reis wekelijks tussen Breda en Eindhoven, en kom vaak op dat traject mensen tegenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Vandaag in Eindhoven weer een Mii ontmoet, heb er nu zeven op het Miiplein rondlopen. Opvallend is wel, dat het allemaal mannen zijn
doet me aan ico denkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Aether het volgende:
Beyond the Labyrinth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu iets van 14 popjes in mijn plaza is 2 vrouwtjes, waarvan 1tje ik zelf ben en 1tje tegengekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Vandaag in Eindhoven weer een Mii ontmoet, heb er nu zeven op het Miiplein rondlopen. Opvallend is wel, dat het allemaal mannen zijn
Hij is ongeveer even krachtig als de Wii. *Zo claimen diverse developers, die vertrouw ik welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
De 3DS zou een tikje boven de PSP zitten qua kracht toch. Dus die graphics moeten prima mogelijk zijn
19 mei ben ik wegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Dat duurt toch niet meer heel lang?
Mij lijkt er als volledig spel ook niets aan, vriend van mijn zusje heeft hem net gehaald als het goed is dus jat ik die wel een keer om te kijken of het iets is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ken ik nog wel van de techdemo van de allereerste DS. Maar of dat nou nog leuk is als compleet spel?
Ik heb inderdaad niet veel te spelen, maar ik laat hem nog een paar weekjes stofhappen tot Zelda uitkomt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk vrij saai, maar na de afgelopen weken (Puzzle Bobble als enige april-release) is het misschien leuk voor diegene die niets te spelen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |