Ik weet nog wel een leuke jongedame voor je uit Noord-Hollandquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Veel plezier julliehet is voorbij
Okquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke jongedame voor je uit Noord-Holland
Ja dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaagselverzameling starten
Okee nu maar hopen dat zij het er ook mee eens is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ruilhandel toch, als echte piraten![]()
Kun je niet eens opflikkeren met die kutplaatjes? Bedankt.quote:
Aan rechts?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:14 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
AAAN STUURBOORD BEMAN DE HARPOENEN!!!!!!!!1!!
vuurtje hebben?quote:
Te lui.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ja! hij gaat ons rammen, harpoenen klaar!
Ik heb geen idee wat dat is, maar succes lieve Ovquote:
wat ben jij voor piraat? Als de kapitein zegt beman de harpoenen, dan zet je je rum weg en ga je aan de harpoenen!quote:
Hatsekidee is heul niet de kapitein.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ben jij voor piraat? Als de kapitein zegt beman de harpoenen, dan zet je je rum weg en ga je aan de harpoenen!
in dat geval: negeer hem en pass de rum!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hatsekidee is heul niet de kapitein.
wat zeg jij daar!? dit is muiterij! KIELHALEN!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hatsekidee is heul niet de kapitein.
* Henkie94 rum geeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval: negeer hem en pass de rum!
Wat?quote:
SMOEL HOUWE OF IK HAAL DE KAPITEIN ERBIJquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat zeg jij daar!? dit is muiterij! KIELHALEN!
Met mijn armen vol met wijn en hapjes kan ik niet op de bel drukken, vandaarquote:
Eetse!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef Omdatappel het volgende:
Oepsefloeps, boze moeder. Slecht luisteren blabla, eten dit dat.
Oké, doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Eetse.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef Omdatappel het volgende:
Oepsefloeps, boze moeder. Slecht luisteren blabla, eten dit dat.
Oké, doei.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Eetse!
Ik ga maar eens de vaat doen enDaarom willen chicks je niet zoenen..roken is vies. Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Chicks zoeken die ook roken, nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom willen chicks je niet zoenen..roken is vies. Bah.
Lekker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Koekjes bij de thee, pauze en batterij bijna leeg
Tevens heb ik er nog nooit iets van gemerkt als ik met een rokende chick zoendequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Chicks zoeken die ook roken, nooit problemen mee gehad
Mensen die zoenen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tevens heb ik er nog nooit iets van gemerkt als ik met een rokende chick zoende
Gewoon van horen zeggen bedoelde ikquote:
Ik schrok al.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon van horen zeggen bedoelde ikIk ben een fokker..ik praat niet met meisjes mensen.
Zou wel gek zijn inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon van horen zeggen bedoelde ikIk ben een fokker..ik praat niet met meisjes mensen.
En toen ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
ging een ander oxxiomensje aanbellen, gelijk zaagsel over dat mens
Njah wat kinderachtig van ze... iedereen ziet de lol er normaal gezien wel van in als er zaagsel over je heen wordt gegooid toch ?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik verwacht wel weer klachten over mishandeling enz.
maar elke dag komen er mensen om je omtekopen. je wordt er werkelijk ziek vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah wat kinderachtig van ze... iedereen ziet de lol er normaal gezien wel van in als er zaagsel over je heen wordt gegooid toch ?!
Jan ouwe koningquote:
Muizzzquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
Waar is de OP gebleven?
Hoi iedereen trouwens
Janquote:
Hehe kan gebeurenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Jan
Ik had niet op klap forum uit dingetje gedrukt, nu zie ik hem ook
Michhas ouwe wasbeerquote:
Ik heb die 3e nooit gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
JanIk heb net Pirates of the Carribean gekeken
sryquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er is niks leuks aan een piratenleven, het is keihard bikkelen
Graag! Ik ben nu bierloos ik doe alles voor bierquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar verdien je een biertje mee hoor![]()
Jaa avondeten was lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehe kan gebeurenweer lekker gegeten net ?
[..]
Michhas ouwe wasbeer
Ik ga er vanavond maar even misbruik van maken denk ik.. mag wel weer ffquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Graag! Ik ben nu bierloos ik doe alles voor bier
Jao zeetiequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Jaa avondeten was lekker
Nu naar vrienden toe, risken. Morgenochtend om kwart over 8 rijles en daarna de hele dag feest. Vaders wordt 50Wanne auwe zak is't tog wà
Ik hou me in om te halenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond maar even misbruik van maken denk ik.. mag wel weer ff
Aahh kijk eens aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Jaa avondeten was lekker
Nu naar vrienden toe, risken. Morgenochtend om kwart over 8 rijles en daarna de hele dag feest. Vaders wordt 50Wanne auwe zak is't tog wà
doei Muisje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Maar mensen ik ben er weg van, fijne avond iedereen
Heb nog beide dus ik hoef nergens heenquote:
Uhhhquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Lord of penis ! Nu op geheime plekje op cs
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Lord of penis ! Nu op geheime plekje op cs
NIcequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb nog beide dus ik hoef nergens heen
Ik. Wat gaan we doen? Zal ik de condooms meenemen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:03 schreef Furdinand het volgende:
Ok wie heeft er 5km in 23:02 minuten gezecht!? Die heeft een date met mij gewonnen!!
Insgelijksquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb nog beide dus ik hoef nergens heen
Eensquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Insgelijksmaar af en toe wel naar buiten
Nee joh die hele spanning of je nu een soa op hebt gelopen of niet de dagen erna is het leukste aan sex toch ?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik. Wat gaan we doen? Zal ik de condooms meenemen?
Bewijs!!!!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik. Wat gaan we doen? Zal ik de condooms meenemen?
gaat de telefoon ? tring tring.. verkeerd verbondenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
drukke twee weken volgende week t'ring
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gaat de telefoon ? tring tring.. verkeerd verbonden
nee, ik heb volgende 2 weken geschiedenis so. frans proefwerk en so. engels s.o. aardrijkskunde so en levensbeschouwing proefwerkquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gaat de telefoon ? tring tring.. verkeerd verbonden
Jodenaids?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga vanavond maar eens verder klussen aan mijn track, hij is bijna af jewaids!
quote:
scholieren.comquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
en dan moet ik nog 2 werkstukken afkrijgen. hoppakee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Radio ONZ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:11 schreef Ragboer het volgende:
JanPiraat, je raad nooit welke zender ik nu aan het luisteren ben...
Inb4Radio ONZquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:11 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:11 schreef Beach het volgende:
FurdiOMGWTFBBQ!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keihard fobomateriaal![]()
door het bos in je eentje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:16 schreef dralion13 het volgende:
Vannacht nacht doorhalen en door het bos dwalen
Radio Tol oost ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:11 schreef Ragboer het volgende:
Aalburg FMquote:
Kameraad heeft wat aangevraagd dus ik luister nu ff.quote:
Hahaha die zit in het dorp waar ik werk, heb ooit eens een site voor hun moeten maken maar niets meer van gehoordquote:
Nope met een vriend van mequote:
Met nightvision goggles ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope met een vriend van me
Op zoek naar zeldzame uilen (1 broedpaar in nederland)
Ben wel eens dronken op zoek gegaan naar wolven, helaas niets gevonden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope met een vriend van me
Op zoek naar zeldzame uilen (1 broedpaar in nederland)
Nopequote:
Woef.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope
We moeten het op geluid doen
Wolven zul je hier de komende paar jaar inderdaad niet vinden
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:29 schreef HappyBob het volgende:
Noemt de jeugd dat tegenwoordig zo? Uilen zoeken.. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:29 schreef HappyBob het volgende:
Ja hier noemen ze dat gewoon brommers kieken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:29 schreef HappyBob het volgende:
quote:
goat oe mie brommers kieken doan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja hier noemen ze dat gewoon brommers kieken.
en hey Appelmeisje
Op een bepaalde manier klinkt dat fout.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
appeltje lief vreemdgangertje met gevulde maag![]()
Was lief bedoeld hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:32 schreef Henkie94 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kieken
[..]
Op een bepaalde manier klinkt dat fout.
Vroeger noemde wij dat doktertje spelen. Tegenwoordig komt het niet meer voor in mijn leven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja hier noemen ze dat gewoon brommers kieken.
en hey Appelmeisje
Ik noemde het pastoortje spelen, helaas berust dat op waarheid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger noemde wij dat doktertje spelen. Tegenwoordig komt het niet meer voor in mijn leven.
Oooww wij noemden het gewoon leven sjoelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger noemde wij dat doktertje spelen. Tegenwoordig komt het niet meer voor in mijn leven.
Hoiiiquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
appeltje lief vreemdgangertje met gevulde maag![]()
quote:
mwehhhh ben niet echt grote fan van een eredivisie club omdat ik in Sleeuwijk woonquote:
ik ook van jou op een hetero manierquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel de reden
ik hou van je beach
Die Sleeuwijkers en Woerkummers waar ik mee omga zijn allemaal voor NAC. 1 mei ga ik naar NAC - Heraclesquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mwehhhh ben niet echt grote fan van een eredivisie club omdat ik in Sleeuwijk woonvroeger altijd voor Ajax maar die liefde is ook al wat verloren maar zie AZ graag verliezen hoor
![]()
Vroeger toen ik nog op voetbal zat en we aan het einde van het seizoen met de club naar een Eredivisie wedstrijd mochten was het 1 keer RKC Waalwijk en 1 keer Willem II want dat was het dichtste bijquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die Sleeuwijkers en Woerkummers waar ik mee omga zijn allemaal voor NAC. 1 mei ga ik naar NAC - Heracles
Ik kreeg altijd kaartjes voor RKC, als ik nu naar buiten kijk zie ik het stadionquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog op voetbal zat en we aan het einde van het seizoen met de club naar een Eredivisie wedstrijd mochten was het 1 keer RKC Waalwijk en 1 keer Willem II want dat was het dichtste bij
Waalwijk!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd kaartjes voor RKC, als ik nu naar buiten kijk zie ik het stadion
Ja geboren en getogen hèquote:
Wij gingen altijd naar FC Zwollequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog op voetbal zat en we aan het einde van het seizoen met de club naar een Eredivisie wedstrijd mochten was het 1 keer RKC Waalwijk en 1 keer Willem II want dat was het dichtste bij
wtf maar de site waarop ik keek........quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
hey beachhhh ouwe leugenaarer is gewoon Heereveen-Utrecht man
![]()
![]()
Veel daar geweest vroegerquote:
DSC4......... het begintquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
wtf maar de site waarop ik keek........
http://www.livefootballol(...)-live-streaming.html
Nog beter Utreg
Handig dat die al in het dropdown menu staatquote:
Haha welke dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Veel daar geweest vroegerMaar nu al een jaar niet meer ofzo..geen familie meer die daar woont. Ik mis de snackbar
De Vergulden Erpel natuurlijkquote:
Nee. Ik zit hier, genietend van een glaasje in mijn badjas. Ik kan dus opeens wartaal uit gaan slaan, sorry.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk je met de mannen mee naar het voetbal?
Kerelquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De Vergulden Erpel natuurlijkDie zat 2 minuutjes lopen van m'n opa en oma af
Dankjequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
Oh hé Patjen, ik vind trouwens dat je een tof strikje hebt. Dat had ik nog niet gezegd volgens mij.
Dat mag ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nee. Ik zit hier, genietend van een glaasje in mijn badjas. Ik kan dus opeens wartaal uit gaan slaan, sorry.
Hoiquote:
Natuurlijk niet, geile slet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat mag ookAls het maar wel nette wartaal is en geen vunzige praat
Dan woon je vlakbij waar mijn opa en oma hebben gewoondquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kerel, die ligt hier om de hoek. Serieus de straat uitlopen en daar ligt hij
Moet ik mijn wings weer in je aard douwenquote:
Woonde jouw opa en oma op het laageinde dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan woon je vlakbij waar mijn opa en oma hebben gewoondMisschien wel buren
Zit of zat er ook een fietsenzaak bij jou in de straat
Ja..even op streetview gekeken en ze woonde in Laageinde ja ;D Nummer 55 als ik het goed zie..kunnen ook 2 zessen zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Woonde jouw opa en oma op het laageinde dan?
1,5 weekquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker lekkerhoelang kan je hier van genieten ?
Ze bewaard zich voor Bobquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jan, hoe lang is je zusje al sexueel actief?
Wil geen verrassingen straks
Dat is wel bizar dichtbij ja, ik woon tegenover die grote flat daar weet je welquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja..even op streetview gekeken en ze woonde in Laageinde ja ;D Nummer 55 als ik het goed zie..kunnen ook 2 zessen zijn
Mag ze lang wachtenquote:
Bob heeft wel een leuk innerlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja tenzij Freddiey eerder is want een piloot kan niemand weerstaan natuurlijk
Can I have a "Fuck yea"quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja tenzij Freddiey eerder is want een piloot kan niemand weerstaan natuurlijk
Henkie!quote:
Onze date blaas ik af ik keer weerom op mijn schreden jaquote:
ALDIEDINGEN!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nice mainnneven de lachende derde weer luisteren vannacht en die tekst onthouden
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben aangenomen![]()
Sollicitatie van 15.45 tot 20.00![]()
En mn trein viel uit, dus was te laat
Is dat de kant van de kerk op? Ik voel opeens die band met jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is wel bizar dichtbij ja, ik woon tegenover die grote flat daar weet je wel
Janquote:
Nope, callcenter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gefeliciteerdbij de schoenenmaker of wat ?
Ja richting de kerkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dat de kant van de kerk op? Ik voel opeens die band met jou
Dan neem ik er wel een lekkere grote sappige hamburger bijquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Bob zullen wij eens amen bij dn erpel een lekkere milshake gaan halen?
Jawellquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja lekker hoordaar ook alles goed ?
Merelquote:
Aahh kijk dan heb je het beste al binnen dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nope, callcenter.
Door schoenenwinkel werd ik vlak voor andere sollicitatie gebeld dat ik dinsdag op tweede sollicitatie kan komen.
Maar als ik daar aangenomen word, heb ik 3 baantjes.. en dat is wel erg veel.
En schoenenwinkel verdient 4.50
ijs 5.50
callcenter 6.13
Halloquote:
Hoe is het knul.quote:
Heerenveen - Utrecht is ook bezig als je nog iets zoekt om te doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawell. Net klaar met werken. Nu even niks doen
.
Ik kon je gewoon bijna aanrakenquote:
Ja, maar nu moet ik gaan kiezen..quote:
Draaltjequote:
Hihi, maar dan moet je doneren aan een goed doel en dan bel ik je opquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh kijk dan heb je het beste al binnen dusik zal niet de hoorn erop gooien als je me belt om iets te verkopen hoor
Oh goeie. Thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heerenveen - Utrecht is ook bezig als je nog iets zoekt om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Maar schoenenwinkel korting op schoenen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nope, callcenter.
Door schoenenwinkel werd ik vlak voor andere sollicitatie gebeld dat ik dinsdag op tweede sollicitatie kan komen.
Maar als ik daar aangenomen word, heb ik 3 baantjes.. en dat is wel erg veel.
En schoenenwinkel verdient 4.50
ijs 5.50
callcenter 6.13
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
hoe oud gok je dat ze is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bah
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[ afbeelding ]
hoe oud gok je dat ze is?30 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
[ afbeelding ]
hoe oud gok je dat ze is?14 denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik heb sopcast open op een 32"tvquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
die staat aan nu op een schermpje van 300 bij 300
Je hebt gespiektquote:
Ja, daarom, maar voor schoenenwinkel heb ik wel weer veel reistijd (30-40 min), voor ijs is het maar 5 minuutjes, en ik heb daar al een paar keer gewerkt + contract komt eraan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar schoenenwinkel korting op schoenen?Dan verdien je omgerekend misschien meer bij de schoenenwinkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan. Ik zit al in het stadion.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Immer goedquote:
Ik speelde elke dag op het pleintje naast mijn huisquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kon je gewoon bijna aanrakenToentertijd kwam ik ook nog buiten enzo
Is het ijs en callcenter te combineren ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, daarom, maar voor schoenenwinkel heb ik wel weer veel reistijd (30-40 min), voor ijs is het maar 5 minuutjes, en ik heb daar al een paar keer gewerkt + contract komt eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |