abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95898203
Nog flink wat, maar wel netjes inderdaad!

Op mijn ocah maak ik al verlies als ik hem ooit eens verkoop..
pi_95902753
ik ben ook alles aan het verkopen op de pfauen na :D
  zondag 24 april 2011 @ 17:02:28 #78
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95923177
Ik heb onwijs leuke foto's van leyla op m'n rug in de jungle dome. Onwijs gaaf is het! Klimrekken, ladders, touwbruggen, stenen in het water, kruip en sluip door. Helemaal naar boven geklommen, met leyla dus bij me, op m'n teenslippers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95923701
Ja laat es zien dan Tico? Klinkt spannend :D

Vraagje, wat is nou een fijne heel luchtige zomerdoek? Hij moet het liefst op een Ellevill lijken, ik ben allergisch voor dikke knopen (en ik vind t snel dik :@), ohja en t moet aardig voor mn portemonnee zijn :')

Elin kan nog steeds echt enkel maar in de doek, de wagen is geen optie. Ik hou enorm van mijn Zara, maar met deze temperaturen boodschappen doen wordt een bietje warm. Elin heeft er laatst ingezeten in haar luiertje alleen en ik had het bloedheet. :X
Ze zit meerdere uren per dag in de doek.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95924060
Hopp das leighte (of hoe je dat schrijft), dat leek mij altijd een hele fijne zomerdoek. Ik heb hem ooit geprobeerd en knoopte heel fijn en met een kleine knoop omdat de doek zo dun is. Volgens mij zijn ze ook niet echt duur.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95928614
Calin Bleu is erg dun. Ellaroo ook. De hopp das leichte inderdaad. Een linnen didymos doek
pi_95928782
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb onwijs leuke foto's van leyla op m'n rug in de jungle dome. Onwijs gaaf is het! Klimrekken, ladders, touwbruggen, stenen in het water, kruip en sluip door. Helemaal naar boven geklommen, met leyla dus bij me, op m'n teenslippers.
Laat zien dan :P

Huup, de das leichtes zijn heel fijn als zomerdoek! Calin blue inderdaad (maar moet je wel secuur voor knopen, anders kun je drukplekken krijgen..) beide goed betaalbaar! Ellaroo ook (maar ik vind ze niet fijn, maar das persoonlijk..)

Ik zou kijken voor een (deels) linnen doek wellicht :) Ik heb net mijn indio jade verkocht (groenig linnen) anders had je die wel mogen gebruiken van de zomer (die doek is heel dun maar heel draagkrachtig!)
pi_95929600
Ow en Amazonas, zijn ook niet duur en wel dun schijnt

Calin Bleu is echt heel dun, ik heb er 1 in handen gehad maar denk niet dat ik dat fijn vind om te knopen, bang voor de drukplekken inderdaad.
Ellaroo vond ik persoonlijk ook niet fijn
Ik zou zelf denk ik ook voor een hopp das leichte gaan

Vanmorgen met Jelle in de manduca richting mijn schoonouders gewandeld, viel al snel in slaap gelukkig. Toen ik terugwilde gaan was het inmiddels zo warm geworden dat m'n schoonvader maar even de maxi cosi is gaan halen (5 minuten rijden gelukkig) want het was een beetje sneu om met Jelle zo terug te lopen.
  zondag 24 april 2011 @ 21:10:30 #84
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95930354
Jullie moeten wachten tot ik toegang heb tot een laptop.
pi_95931149
drukplekken hoe wie wat waar? dat de doek een soort gaat snijden ofzo?

Okay Calin Blue dus evt en Hopp das Leichte. Linnen klinkt idd als een goed plan.
Ik had gehoopt het met 1 doek af te kunnen maar mn eigen doek wordt gewoon echt te warm nu, voor mij, maar das hooguit oncomfortabel, maar ook voor Elin, en ik wil dingen als warmtestuwing enzo wel graag voorkomen. Dus wellicht dat ik er toch wat geld aan moet uitgeven en er een bij kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95931204
Huup, jij had Eva toch midden in de zomer? Hoe beviel dat? Anders mag je dr best lenen, zolang het heet is, krijg ik dr in de herfst/winter wel een keer terug...
Lotte!
Noah!
pi_95931239
Drukplekken inderdaad soort van snijplekken
pi_96009114
We gingen dus naar de jungledome:

[ Bericht 43% gewijzigd door Ticootje op 26-04-2011 20:01:30 ]
pi_96009974
Stoer tico O+
Je ziet er goed uit :*
pi_96010098
ik was makeuploos... Maar dank je.
pi_96010186
We deden ook nog een topmodel momentje:

dinsdag 26 april 2011 @ 21:23:54 #92
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96015268
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:21 schreef huuphuup het volgende:
Ja laat es zien dan Tico? Klinkt spannend :D

Vraagje, wat is nou een fijne heel luchtige zomerdoek? Hij moet het liefst op een Ellevill lijken, ik ben allergisch voor dikke knopen (en ik vind t snel dik :@), ohja en t moet aardig voor mn portemonnee zijn :')

Elin kan nog steeds echt enkel maar in de doek, de wagen is geen optie. Ik hou enorm van mijn Zara, maar met deze temperaturen boodschappen doen wordt een bietje warm. Elin heeft er laatst ingezeten in haar luiertje alleen en ik had het bloedheet. :X
Ze zit meerdere uren per dag in de doek.
Ik heb nog wel een EllaRoo voor je! Mag je eerst proberen of je het iets vindt :) EllaRoo staat bekend als erg dun (en lichtelijk scherp, al vond ik dat zelf helemaal niet)
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:24:40 #93
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96015320
Tico hoe schattig O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_96015622
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een EllaRoo voor je! Mag je eerst proberen of je het iets vindt :) EllaRoo staat bekend als erg dun (en lichtelijk scherp, al vond ik dat zelf helemaal niet)
oh is ook een idee, ik kom wel even voelen :9

Tico O+
wat stoer :D en ziet er goed uit die drager!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96032992
wij willen nog een manduca (voor Elin), ik wil de teviot voor Polleke(en nog 20 andere doeken, ik kan niet wachten tot ik weer mag dragen :D ), ik had m in mn mandje laatst maar nu wacht ik er toch nog even mee. misschien dat ik er tegen die tijd wel anders over denk en een lekkere hysterische doek wil :+
pi_96033012
en Tico, moooooooi en die yamo ook O+
  woensdag 27 april 2011 @ 13:31:04 #97
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96041541
Tico wat ziet het er stoer uit zo!!!!!

Kom even binnenvallen, maar vorige week voor de eerste keer met Espen wezen boodschappen doen. En moest dus op de parkeerplaats knopen, vond het nog redelijk gelukt voor een eerste keer eigenlijk:

Maar als iemand nog tips heeft.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96041598
Wat een rammelplaatje!
pi_96042002
Tico wat lijkt ze op je! Tof zo! Was het niet te warm? Ik vind het best lastig wat we aan moeten als we een flink stuk lopen, dan trek ik zelf ook al gauw een laagje minder aan dan anders.

Plaatje van JJ kan ik niet zien..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96042084
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Morretje het volgende:
Tico wat lijkt ze op je! Tof zo! Was het niet te warm? Ik vind het best lastig wat we aan moeten als we een flink stuk lopen, dan trek ik zelf ook al gauw een laagje minder aan dan anders.

Plaatje van JJ kan ik niet zien..
Ja warm ja! Ik had alleen een jurkje over mn bikini, en Leyla een romper en shirtje, dat dan onderweg ook uit ging..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')