abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95552271
Is het je wel eens overkomen dat je iemand hebt afgewezen waar je later spijt van kreeg? Of dat je het hebt uitgemaakt met iemand waar je achteraf spijt van hebt gekregen?

Heb je je best gedaan iemand terug te krijgen en is dat gelukt? Of was het te laat en heb je jezelf voor de kop geslagen van spijt?

(Onderstaande de aanleiding van mijn vraag waar niet persé op gereageerd hoeft te worden
Ik vraag het me af omdat ik het nu al een aantal keren heb meegemaakt. En dan ben ik telkens de afgewezen persoon :{ ( ach ja, alles went)
Op het begin is het allemaal erg leuk en gezellig maar als het serieus gaat worden kiezen ze voor werk studie of is meneer niet toe aan vaste relatie. Ik heb daar dan enige tijd last van, blijf hoop houden en beïndig voorlopig contact. Wanneer ik er klaar mee ben komen ze opeens met hangende pootjes terug en dan is het voor mij al te laat! een keer oke, maar telkens is behoorlijk frustratie!
Nu is het dat een kerel dus verschillende signalen geeft en nog niet ziet dat het een vaste relatie gaat worden, blijft zijn best doen om vrienden te zijn waar ik niet op zit te wachten dus probeer het contact te verbreken wat hij ook weer niet accepteert. Ik zie hem er ook nog wel op terug komen wanneer het te laat is.....)
pi_95553080
Spoiler tag gebruiken?

Maar nee. Nooit spijt gehad van een dump. Ben zelf een jongen en het enige waar ik dan moeite mee had was het acute gebrek aan sex. Dit heeft er wel eens toe geleid dat ik het een en ander weer aanwakkerde. Hierdoor gaf ik valse hoop and it bit me in the ass in de vorm van een bezwaard geweten en een 2e instantie dump.

Maar even een tip voor deze situatie. Probeer aan het begin van je relatie wat meer 'hard to get' te spelen. Zeg eens in de zoveel tijd een afspraakje af en neem het woord relatie de eerste 3 maanden niet in de mond. Mannen zijn jagers. Als jij jezelf op een dienblaadje geeft verlies je hun aandacht.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:20:20 #3
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95553125
Ja hoor. Toen ik door een mooie meid na een gezellige avond mee naar binnen werd gevraagd bij haar thuis, en ik bedacht dat het een goed idee was om gewoon naar huis te gaan want ik moest de volgende ochtend vroeg op :') _O-. Had meteen spijt, maar toen was haar hart al gebroken.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95553352
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Ja hoor. Toen ik door een mooie meid na een gezellige avond mee naar binnen werd gevraagd bij haar thuis, en ik bedacht dat het een goed idee was om gewoon naar huis te gaan want ik moest de volgende ochtend vroeg op :')
Letterlijk dat ja idd.

Maar ook toen ik nog een schattig verlegen jochie op de middelbare school was was er een meisje dat mij overduidelijk zag zitten, en niet naliet dat duidelijk te maken. Maar helaas viel ze niet in de smaak bij mijn lunchmaatjes, dus liet ik haar links liggen terwijl ze best leuk was. Stomme reden - laat de 15 jarige Fokkertjes die dit lezen er van leren :P
pi_95553467
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Sattyagraha het volgende:
Spoiler tag gebruiken?

Maar nee. Nooit spijt gehad van een dump. Ben zelf een jongen en het enige waar ik dan moeite mee had was het acute gebrek aan sex. Dit heeft er wel eens toe geleid dat ik het een en ander weer aanwakkerde. Hierdoor gaf ik valse hoop and it bit me in the ass in de vorm van een bezwaard geweten en een 2e instantie dump.

Maar even een tip voor deze situatie. Probeer aan het begin van je relatie wat meer 'hard to get' te spelen. Zeg eens in de zoveel tijd een afspraakje af en neem het woord relatie de eerste 3 maanden niet in de mond. Mannen zijn jagers. Als jij jezelf op een dienblaadje geeft verlies je hun aandacht.
Sorry niet aan de spoiler tag gedacht!

Mijn playing hard to get werkt dan ook wel erg goed, maar eigenlijk toch te snel. Aangezien ik me best neer kan leggen bij een afwijzing maar niet bij een onduidelijke of onvolledige afwijzing. Als ik dan verder ga met mijn leven en met andere mensen praat wil meneer toch weer aandacht. En nu na de seks en de twijfels zelf maar gezegd dat het klaar is en ik nu geen vrienden wil zijn.

Bedankt voor je toelichting en reactie, heb ik zeker wat aan!

[ Bericht 0% gewijzigd door JustD1984 op 15-04-2011 19:31:08 (vriendin moet vrienden zijn) ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:29:43 #6
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95553542
When I had you to myself, I didn't want you around,
Those pretty faces always made you stand out in the crowd.
Then someonen picked you from the bunch, one glance was all it took,
Now it's much too late for me to take a second look.

*O*

Overigens nooit last van gehad.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_95553550
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Letterlijk dat ja idd.

Maar ook toen ik nog een schattig verlegen jochie op de middelbare school was was er een meisje dat mij overduidelijk zag zitten, en niet naliet dat duidelijk te maken. Maar helaas viel ze niet in de smaak bij mijn lunchmaatjes, dus liet ik haar links liggen terwijl ze best leuk was. Stomme reden - laat de 15 jarige Fokkertjes die dit lezen er van leren :P
Ook dat ken ik, mannen die 1 of 2 jaar pas toegeven dat ze toen zo verliefd op me waren, wat ik dus nooit heb geweten. En ze komen er dan ook pas mee wanneer ze intussen een relatie hebben .....
pi_95553576
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:29 schreef Tanin het volgende:

*O*
Precies!!!! _O_
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:34:54 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95553800
Dit maak ik dus ook echt altijd mee. Jongens van tegenwoordig staan niet meer in contact met hun gevoel. Dat zal het zijn :)
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:35:24 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95553818
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef Mishu het volgende:
Dit maak ik dus ook echt altijd mee. Jongens van tegenwoordig staan niet meer in contact met hun gevoel. Dat zal het zijn :)
Dan ga je met de verkeerde jongens om wellicht?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95553902
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:29 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Ook dat ken ik, mannen die 1 of 2 jaar pas toegeven dat ze toen zo verliefd op me waren, wat ik dus nooit heb geweten. En ze komen er dan ook pas mee wanneer ze intussen een relatie hebben .....
Ohnee, ik was niet verliefd op haar. Zij wel op mij - maar ik gaf haar niet eens een kans omdat mijn "matties" haar niets vonden. Wat dom was :P
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 19:42:32 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_95554137
quote:
Het ligt aan jou natuurlijk. Geeft niet hoor, kan je zelf wat aan doen.
What can change the nature of a man?
pi_95554358
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:37 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ohnee, ik was niet verliefd op haar. Zij wel op mij - maar ik gaf haar niet eens een kans omdat mijn "matties" haar niets vonden. Wat dom was :P
Dat is net zo dom ja :Y
pi_95554384
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Het ligt aan jou natuurlijk. Geeft niet hoor, kan je zelf wat aan doen.
Zoals?
pi_95554441
quote:
Daar lijkt het wel op neer te komen ja :D
Tuurlijk niet alle jongens zijn zo, en tuurlijk zijn er uitzonderingen.... blablabla :W
pi_95555376
Ja :@ een keer vond ik iemand best wel leuk alleen anderen deden best wel lullig over haar tegen me.
Dat was ik zat en toen zorgde ik ervoor dat het niks meer werd met diegene.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:10:57 #17
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95555589
Jongens vinden hun vrienden vaak ook heel belangrijk. En vrienden houden van plagen :P Maarja, dat is denk ik wat echte mannen van jongens onderscheid.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:12:22 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95555645
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef Mishu het volgende:
Jongens vinden hun vrienden vaak ook heel belangrijk. En vrienden houden van plagen :P Maarja, dat is denk ik wat echte mannen van jongens onderscheid.
Jullie vinden vrienden van je vriend niet leuk omdat jullie macht over de man in het geding komt.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:14:09 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95555751
Ik heb vaak niks tegen de vrienden van een jongen. Ik vind dat jongens onder elkaar gedoe juist leuk en sexy :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:15:53 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_95555846
Ik vind het juist belangrijk dat hij vrienden (met een mening) heeft. Maakt het een stuk interessanter en vrienden houden je met beide benen op de grond.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:16:34 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95555875
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef Mishu het volgende:
Ik heb vaak niks tegen de vrienden van een jongen. Ik vind dat jongens onder elkaar gedoe juist leuk en sexy :P
Wat doen ze dan zoal onder elkaar dat je het geil gaat vinden? :?
pi_95555902
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef Mishu het volgende:
Aan de vrienden zal het niet liggen in mijn geval, daar kan ik het hardstikke goed mee vinden en ook die snappen niet goed waar hij mee bezig is.....
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:17:35 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95555942
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 20:16 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wat doen ze dan zoal onder elkaar dat je het geil gaat vinden? :?
Ze hebben dan vaak iets relaxed en ondeugends als ze bij elkaar zijn. Dan krijg ik zo'n oermannen gevoel. Samen op jacht ofzo.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:19:38 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95556045
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ze hebben dan vaak iets relaxed en ondeugends als ze bij elkaar zijn. Dan krijg ik zo'n oermannen gevoel. Samen op jacht ofzo.
En vrouwen aan hun haar de grot inslepen. :9
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:22:19 #25
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_95556180
quote:

[..]

:{
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_95556501
quote:

[..]

C'mon :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95556517
Aantal jaren geleden een (korte) relatie gehad met een meid, klikte super, was gewoon een super meid eerlijk gezegd, het complete plaatje. Alleen ik was nog jong toen en eerlijk gezegd nogal fout bezig vaker, en ruilde haar in voor een naar mijn eerste gedachte een "leuker" exemplaar. Die relatie liep op de klippen en daar heb ik toch het enige verdriet van gehad, in de tijd dat ik verdriet had wou de meid waar ik eerder een relatie mee had me terug, maar ik zat toen nog in de rouwperiode en heb haar enkele malen afgewezen. Nu heeft ze al een dikke 3 jaar een relatie met een jongen, woont samen en gaat volgend jaar trouwen. En daar heb ik spijt van, wetende dat ik dat had kunnen zijn en wetende dat ik gewoon gelukkig met haar was geweest.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 20:40:21 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_95557283
quote:

[..]

^O^ Kijk dat is al een stuk beter dan maar roepen van dat jongens tegenwoordig niet in contact met hun gevoel zijn. Zelfde analytische manier gaan nadenken waarom je die jongens "zonder contact met hun gevoel"steeds treft, en daar lering uit trekken.
pi_95557301
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Aantal jaren geleden een (korte) relatie gehad met een meid, klikte super, was gewoon een super meid eerlijk gezegd, het complete plaatje. Alleen ik was nog jong toen en eerlijk gezegd nogal fout bezig vaker, en ruilde haar in voor een naar mijn eerste gedachte een "leuker" exemplaar. Die relatie liep op de klippen en daar heb ik toch het enige verdriet van gehad, in de tijd dat ik verdriet had wou de meid waar ik eerder een relatie mee had me terug, maar ik zat toen nog in de rouwperiode en heb haar enkele malen afgewezen. Nu heeft ze al een dikke 3 jaar een relatie met een jongen, woont samen en gaat volgend jaar trouwen. En daar heb ik spijt van, wetende dat ik dat had kunnen zijn en wetende dat ik gewoon gelukkig met haar was geweest.
Klinkt ook herkenbaar, dat had ik met mijn ex 7 jaar geleden. was ook maar een korte relatie en hij koos toen voor zijn werk. Was nog niet toe aan een relatie. Eerst veel ruzie en verdriet. Ik wilde hem nog best wel een lange periode terug. Hij gebruikte me af en toe nog voor de seks, en ik ging er in mee door verwarring, hoop en gevoelens. Duurde nog iets van 2 jaar en toen kon ik eindelijk verder met mijn leven. later elkaar regelmatig weer gezien, gepraat en goed contact gekregen wat vooral vriendschappelijk was. En nu heeft meneer al 2 jaar lang spijt dat hij me heeft laten gaan. Toevallig vandaag nog met hem over gehad. Hij heeft 2 keer gevraagd en een poging gedaan me terug te krijgen maar dat is nu echt te laat. Hoe jammer dat ook is........ Ook daarom ben ik bang dat het met mijn huidige exemplaar ook gaat gebeuren aangezien ik merk dat hij niet helemaal duidelijk is.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 20:47:27 #30
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_95557738
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Klinkt ook herkenbaar, dat had ik met mijn ex 7 jaar geleden. was ook maar een korte relatie en hij koos toen voor zijn werk. Was nog niet toe aan een relatie. Eerst veel ruzie en verdriet. Ik wilde hem nog best wel een lange periode terug. Hij gebruikte me af en toe nog voor de seks, en ik ging er in mee door verwarring, hoop en gevoelens. Duurde nog iets van 2 jaar en toen kon ik eindelijk verder met mijn leven. later elkaar regelmatig weer gezien, gepraat en goed contact gekregen wat vooral vriendschappelijk was. En nu heeft meneer al 2 jaar lang spijt dat hij me heeft laten gaan. Toevallig vandaag nog met hem over gehad. Hij heeft 2 keer gevraagd en een poging gedaan me terug te krijgen maar dat is nu echt te laat. Hoe jammer dat ook is........ Ook daarom ben ik bang dat het met mijn huidige exemplaar ook gaat gebeuren aangezien ik merk dat hij niet helemaal duidelijk is.
Waarin is hij niet helemaal duidelijk? En was je ex daar in het begin ook onduidelijk over?
pi_95559316
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:29 schreef Tanin het volgende:

haha
pi_95559353
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
People always want what they can't have.
pi_95559656
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Waarin is hij niet helemaal duidelijk? En was je ex daar in het begin ook onduidelijk over?
Mijn ex was toen wel duidelijk, hij koos voor zijn werk. tenminste dat zei hij. Nu geeft hij toe dat er wel andere dingen speelde. Hij vond dat ik jaloers reageerde om een meisje waar hij heel goed mee bevriend was en verliefd op was geweest. Toen hij uit ging met mij heeft hij alsnog iets met haar gehad, dus mijn jaloezie bleek terecht. Hij zegt nu dat het fout was wat hij deed. Kent me nu een stuk beter en ziet nu in wat hij heeft laten schieten. Is geen meid zoals mij meer tegen gekomen.

De kerel van nu speelt nu ongeveer een half jaar. We vonden elkaar leuk klikt erg goed. Maar als het erop aan komt trekt hij terug. Dan wil hij toch geen relatie, terwijl ik het woord relatie nog niet eens heb gebruikt. Ik vind het prima als hij geen interesse heeft, ik kan wel wat hebben, heb niet eens achter hem aan gelopen. Nee is nee denk ik dan. Maar dan ziet hij me in een kroeg met iemand anders kletsen en dan moet hij opeens weer aandacht, als ik een avondje uit ben en niks zeg tegen hem voelt hij zich rot.
afgelopen weekend heeft hij me thuis gebracht, is blijven slapen en toen zei hij weer dat hij me meer dan leuk vind en echt wel gevoelens voor me heeft maar nog geen vaste relatie wil.
En dan opeens blijft het toch weer bij vriendschap waar ik nu geen behoefte aan heb omdat dit nu al te lang duurt, maar hij wil wel op bezoek blijven komen, dat we blijven praten en eventueel bellen als het nodig is. Ook merkte hij op dat we het rustig aan moeten doen, hij benoemd wel vaker dat dingen te snel gaan wat ik opmerkelijk vind omdat ik hem probeer zoveel mogelijk ruimte te geven.
pi_95559916
Oh en nee gaat m niet om de seks want dat is dus niet meer gebeurt.
Of hij weet het gewoon echt niet.

Of hij weet het juist wel heel goed dat het m niet gaat worden maar duft het me niet in mijn gezicht te zeggen... maar dan nog blijft het vreemd, hij wilde zelf langs komen heeft totaal niks geprobeerd en het leek toch echt vriendschappelijk bedoeld, zei ook duidelijk zeker vaker langs te willen komen en dat heb ik voorlopig maar afgekapt.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:25:27 #35
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95560058
Pff, iets te harde materie voor de vrijdagavond.
pi_95560322
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Mijn ex was toen wel duidelijk, hij koos voor zijn werk. tenminste dat zei hij. Nu geeft hij toe dat er wel andere dingen speelde. Hij vond dat ik jaloers reageerde om een meisje waar hij heel goed mee bevriend was en verliefd op was geweest. Toen hij uit ging met mij heeft hij alsnog iets met haar gehad, dus mijn jaloezie bleek terecht.
Eeehm, nee. Dat hoeft niet zo te zijn.
Wellicht lag het dus wel degelijk ook aan jou.
pi_95560895
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Eeehm, nee. Dat hoeft niet zo te zijn.
Wellicht lag het dus wel degelijk ook aan jou.
Ik zeg ook nergens dat het niet ook aan mij heeft gelegen toch?
pi_95560939
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef Id_do_her het volgende:
Pff, iets te harde materie voor de vrijdagavond.
:)
pi_95572126
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf duidelijk zijn en vragen waar het heen gaat
en als hij dan gaat lopen draaikonten tegen hem te zeggen dat dit dan niet is wat jij wilt.

Kijk en als zo'n persoon dan later daar op terugkomt geef ik je 100% gelijk, je was duidelijk en dan is het eigenlijk gewoon pech. Maar zoals ik het lees laat je het ook een beetje erop aankomen en zit je nu te mokken dat het niet loopt zoals je wilt.
Je moet zelf daar ook wat aan doen.
pi_95573003
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het niet ook aan mij heeft gelegen toch?
Nee, maar je stelt wel dat je jaloezie terecht was - terwijl dat helemaal niet logisch volgt uit wat je zegt.
Als je dat niet ziet moet je misschien hulp zoeken. Of aangeven dat je eea wel heel kort door de bocht heb samengevat...
pi_95574158
Misschien ben je wel lekker maar heb je een kutpersoonlijkheid. Zodra er afstand ontstaat denkt die gast: oh shit, heb ik die chick gedumpt.

Nee, volgens mij het toch heel normaal dat iemand achter je aan gaat rennen zodra de afstand tussen jullie groter wordt. Voelt ie zich kut, zwakker en wil ie je weer terug. Deels bindingsangst, deels 'zo werken mensen gewoon'. Maar feit blijft denk ik dat het niet direct iets zegt. Wat ik inmiddels wel weet is dat je na 50 keer deze situatie beter een punt achter je 'relatie' kunt zetten (:
pi_95575156
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 02:43 schreef Vitalogy het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf duidelijk zijn en vragen waar het heen gaat
en als hij dan gaat lopen draaikonten tegen hem te zeggen dat dit dan niet is wat jij wilt.

Kijk en als zo'n persoon dan later daar op terugkomt geef ik je 100% gelijk, je was duidelijk en dan is het eigenlijk gewoon pech. Maar zoals ik het lees laat je het ook een beetje erop aankomen en zit je nu te mokken dat het niet loopt zoals je wilt.
Je moet zelf daar ook wat aan doen.
Maar dat is wat ik dus ook weer heb gedaan...... elke keer weer. Maar hij wil maar al te graag contact blijven houden. Vaak is het een soort van net excuus 'we kunnen beter vrienden blijven' om iemand af te wimpelen, maar deze jongen wil het juist wel echt en daar zit ik nu niet op te wachten.
En ik zit niet te mokken hoor, voor mij is het gewoon afsluiting. Mijn topic was ook alleen maar bedoelt als vraag omdat ik het opvallend vind dat het me telkens gebeurt en ik verwacht dat ik niet de enige ben
pi_95575201
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 april 2011 07:37 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Nee, maar je stelt wel dat je jaloezie terecht was - terwijl dat helemaal niet logisch volgt uit wat je zegt.
Als je dat niet ziet moet je misschien hulp zoeken. Of aangeven dat je eea wel heel kort door de bocht heb samengevat...
Het is inderdaad een hele korte samenvatting. Ik weet nu namelijk dat het terecht was omdat hij dat zelf ook heeft toegegeven. Er is natuurlijk ook wel veel meer geweest, en er zullen vast ook wel dingen aan mij hebben gelegen hoor.... O-)
pi_95575341
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 10:03 schreef Snuwerd het volgende:
Misschien ben je wel lekker maar heb je een kutpersoonlijkheid. Zodra er afstand ontstaat denkt die gast: oh shit, heb ik die chick gedumpt.

Nee, volgens mij het toch heel normaal dat iemand achter je aan gaat rennen zodra de afstand tussen jullie groter wordt. Voelt ie zich kut, zwakker en wil ie je weer terug. Deels bindingsangst, deels 'zo werken mensen gewoon'. Maar feit blijft denk ik dat het niet direct iets zegt. Wat ik inmiddels wel weet is dat je na 50 keer deze situatie beter een punt achter je 'relatie' kunt zetten (:
Klopt ook ( tweede stuk dan ;) ), daarom heb ik ook gezegd dat hij voorlopig echt niet gezellig hoeft langs te komen om een filmpje te kijken, dan gaat het weer fout en blijft het zo aan de gang en daar heb ik geen zin in.
En het hoeft dit keer natuurlijk niet zo te zijn dat hij zich bedenkt, behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

pi_95576345
Mocht je accoord gaan om vrienden met hem willen blijven, goeie kans dat hij dan ook daar weer afstand houdt. Hopeloze gevallen. Zelfs geen 'vriendenmateriaal'.
Ze willen niet echt met iemand optrekken, maar alleen mensen aan het lijntje houden. Zodra jij je naar hem toekeert is hij weg.
Dumpen die handel en je richten op betere mensen. Daar wordt je gelukkiger van.
pi_95576534
Ik blijf het apart vinden dat als mensen keer op keer hetzelfde meemaken, ze alsnog het probleem buiten zichzelf zoeken.
pi_95577154
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef Chawi het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat als mensen keer op keer hetzelfde meemaken, ze alsnog het probleem buiten zichzelf zoeken.
Dat doe ik niet hoor, ik ben me wel degelijk bewust dat ik ook dingen fout doe, en ik probeer daar ook telkens rekening mee te houden. Maar elke situatie is weer anders.... Ik doe niks anders dan bedenken waar ik de fouten maak dus no worries :)

Maar goed, dat was eigenlijk niet eens de bedoeling van mijn topic en natuurlijk waardeer ik elke reactie.
Ik vroeg me gewoon af of andere dit herkennen. Ben ook erg benieuwd naar de mensen die inderdaad spijt hebben gehad nadat ze iemand hebben afgewezen. Thats all
pi_95577261
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:48 schreef novel het volgende:
Mocht je accoord gaan om vrienden met hem willen blijven, goeie kans dat hij dan ook daar weer afstand houdt. Hopeloze gevallen. Zelfs geen 'vriendenmateriaal'.
Ze willen niet echt met iemand optrekken, maar alleen mensen aan het lijntje houden. Zodra jij je naar hem toekeert is hij weg.
Dumpen die handel en je richten op betere mensen. Daar wordt je gelukkiger van.
Het lastige is alleen dat ik hem vaak tegenkom omdat hij in de vriendengroep zit van een aantal vriendinnen van mij. Zo heb ik hem leren kennen en ik kom hem dus regelmatig tegen. Ik hoop dat nu uit de weg te kunnen gaan door andere dingen te gaan doen maar wordt wel moeilijk. Ik ga voor hem ook niet thuis blijven natuurlijk en er komen weer verjaardagen aan waar ik hem zal zien. Ik zal dan ook niet rottig gaan doen of hem express negeren, maar ik ga er geen energie in steken en zal geen moeite doen hem te spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door JustD1984 op 16-04-2011 12:28:59 (heb = hem) ]
pi_95577936
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Dat doe ik niet hoor, ik ben me wel degelijk bewust dat ik ook dingen fout doe, en ik probeer daar ook telkens rekening mee te houden. Maar elke situatie is weer anders.... Ik doe niks anders dan bedenken waar ik de fouten maak dus no worries :)

Maar goed, dat was eigenlijk niet eens de bedoeling van mijn topic en natuurlijk waardeer ik elke reactie.
Ik vroeg me gewoon af of andere dit herkennen. Ben ook erg benieuwd naar de mensen die inderdaad spijt hebben gehad nadat ze iemand hebben afgewezen. Thats all
Niet elke situatie is anders. Jij bent iedere keer de constante in de variabele. Je radar staat op dit moment verkeerd afgesteld om welke reden dan ook en loop je daardoor tegen een bepaald type man aan.

Natuurlijk heeft iedereen wel eens spijt van een keuze. Alleen kies je op dat moment met de kennis die je dan hebt. Een aantal van mijn exen hadden ook spijt. Maar meer omdat je na langere tijd de nare eigenschappen van iemand "vergeet"
pi_95582136
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:52 schreef Chawi het volgende:

[..]

Niet elke situatie is anders. Jij bent iedere keer de constante in de variabele. Je radar staat op dit moment verkeerd afgesteld om welke reden dan ook en loop je daardoor tegen een bepaald type man aan.

Natuurlijk heeft iedereen wel eens spijt van een keuze. Alleen kies je op dat moment met de kennis die je dan hebt. Een aantal van mijn exen hadden ook spijt. Maar meer omdat je na langere tijd de nare eigenschappen van iemand "vergeet"
Klopt deels wel dat ik dezelfde ben, toch probeer ik het per situatie te bekijken en anders te handelen dan de keer ervoor. Maar dat kan juist bij een nieuwe kerel alsnog fout werken. Klopt wel zeker dat mijn radar verkeerd staat afgesteld wat mannen betreft. Ik kom wat dat betreft telkens de vage types tegen waar ik voor wil gaan. En de grootste fout in ieder geval is dat ik overal teveel over nadenk en teveel pieker en dat zal een kerel ook wel merken aan mij. En dat is juist iets wat bij moeilijk is aan te passen.

Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen :Y
pi_95582781
Topic gelezen en twee woorden komen in me op, JustD: Wees Duidelijk.

Het is niet zo dat iedereen op zoek is naar een relatie.
Er zijn genoeg mensen, en vooral mannen, die voorlopig meer dan genoeg hebben aan vriendschap met eventueel wat seks erbij. Liefst met meer dan één persoon.

Wat jij doet nadat je met iemand leuk contact hebt gelegd is proberen, zo goed en kwaad het gaat, het op te bouwen naar een niveau dat je 'relatie' mag noemen. Maar diegene wil dat misschien helemaal niet! En tegen de tijd dat het een beetje duidelijk wordt wat jullie allebei wel of net willen, duurt het al zodanig lang dat er ruzie van komt, of dat er iemand wordt gekwetst. Je gaat elkaar ontwijken, etc.

Normaal gesproken is het niet heel handig om meteen bij de eerste date over een relatie te beginnen. Daar schrik je mannen vaak mee af. Waarom? Omdat ze daar niet op zitten te wachten. En een paar maanden lief doen gaat daar weinig aan veranderen.

Mijn advies zou zijn: begin er toch zo snel mogelijk over. Al is het maar in het licht van iets als: "Wat vind je van vaste relaties," zoiets. Niet meteen op jullie eigen situatie betrekken. En dan kun je wellicht, als het gesprek goed blijkt te gaan, meteen duidelijk maken waar je naar op zoek bent, en hij ook. Scheelt een heleboel gedoe. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95583383
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Topic gelezen en twee woorden komen in me op, JustD: Wees Duidelijk.

Het is niet zo dat iedereen op zoek is naar een relatie.
Er zijn genoeg mensen, en vooral mannen, die voorlopig meer dan genoeg hebben aan vriendschap met eventueel wat seks erbij. Liefst met meer dan één persoon.

Wat jij doet nadat je met iemand leuk contact hebt gelegd is proberen, zo goed en kwaad het gaat, het op te bouwen naar een niveau dat je 'relatie' mag noemen. Maar diegene wil dat misschien helemaal niet! En tegen de tijd dat het een beetje duidelijk wordt wat jullie allebei wel of net willen, duurt het al zodanig lang dat er ruzie van komt, of dat er iemand wordt gekwetst. Je gaat elkaar ontwijken, etc.

Normaal gesproken is het niet heel handig om meteen bij de eerste date over een relatie te beginnen. Daar schrik je mannen vaak mee af. Waarom? Omdat ze daar niet op zitten te wachten. En een paar maanden lief doen gaat daar weinig aan veranderen.

Mijn advies zou zijn: begin er toch zo snel mogelijk over. Al is het maar in het licht van iets als: "Wat vind je van vaste relaties," zoiets. Niet meteen op jullie eigen situatie betrekken. En dan kun je wellicht, als het gesprek goed blijkt te gaan, meteen duidelijk maken waar je naar op zoek bent, en hij ook. Scheelt een heleboel gedoe. ;)
Ik begrijp je opmerking zeker en al helemaal gebaseerd op het verhaal zoals het nu hier staat. Maar er is natuurlijk wel al meer gezegd en gebeurt. Ik ben zelf nooit begonnen met het woord relatie en toch meent iedereen dat van mij te denken, niet alleen hij maar andere mensen ook ( dan zal het dus vast ook door mezelf komen).
Ik probeer zo goed als ik het kan duidelijk te maken dat ik echt wel begrijp dat je zoiets moet opbouwen en dat het niet zo snel hoeft te gaan allemaal.... en ja als je elkaar leert kennen het loopt goed dan kan daar een relatie uit ontstaan, of juist niet. Voor zoiets is ook geen vaste periode. Dat verschilt ook weer per persoon.
En als hij nu dus al zegt niet verder te willen gaan is dat ook echt geen probleem. Een duidelijke afwijzing is echt geen probleem, daar heb ik meer aan dan een halve afwijzing. En als iemand tijd nodig heeft krijgt hij tijd. Maar misschien is dat dan ook wel het probleem, als ik het nu zo eens bedenk dan moet er dus toch vanuit de man een keuze worden gemaakt. Ik denk dat ik het dan toch onbewust tot een keuze laat komen.... hmmm :{

Nog even toepasselijk voor mijn topic onderwerp:

pi_95583507
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:59 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Ik begrijp je opmerking zeker en al helemaal gebaseerd op het verhaal zoals het nu hier staat. Maar er is natuurlijk wel al meer gezegd en gebeurt. Ik ben zelf nooit begonnen met het woord relatie en toch meent iedereen dat van mij te denken, niet alleen hij maar andere mensen ook ( dan zal het dus vast ook door mezelf komen).
Ik probeer zo goed als ik het kan duidelijk te maken dat ik echt wel begrijp dat je zoiets moet opbouwen en dat het niet zo snel hoeft te gaan allemaal.... en ja als je elkaar leert kennen het loopt goed dan kan daar een relatie uit ontstaan, of juist niet. Voor zoiets is ook geen vaste periode. Dat verschilt ook weer per persoon.
En als hij nu dus al zegt niet verder te willen gaan is dat ook echt geen probleem. Een duidelijke afwijzing is echt geen probleem, daar heb ik meer aan dan een halve afwijzing. En als iemand tijd nodig heeft krijgt hij tijd. Maar misschien is dat dan ook wel het probleem, als ik het nu zo eens bedenk dan moet er dus toch vanuit de man een keuze worden gemaakt. Ik denk dat ik het dan toch onbewust tot een keuze laat komen.... hmmm :{

Nog even toepasselijk voor mijn topic onderwerp:

Je begrijpt me verkeerd. Ik heb sterk de indruk (en blijkbaar ben ik niet de enige) dat jij heel erg op zoek bent naar een relatie. Wat je ook doet - dát is je doel. Want: je wordt kriegel van een halve afwijzing. Het feit dat je niet lekker door kunt kwakkelen zoals die jongen dat blijkbaar wil, dus dat je óf van hem af wil óf een serieuze relatie op wil bouwen, wijst erop dat dat dus is wat je wil. Had je daar vanaf dag 1 duidelijk over geweest, dat dat je uiteindelijke doel is, dan had je nu geen onduidelijkheid.

Ergo, praat erover. Vraag hem wat hij wil. In het algemeen. Wil hij ooit een relatie? Weet hij dat überhaupt, wat hij wil? Wil hij het nu? Wil hij het met jou?

Tijd geven heeft niet zoveel zin. Als hij doorheeft dat jij meer wil dan hij, kun je hem tijd proberen te geven tot Sint Juttemis (wat niet gaat lukken, want hoe hou je al die liefde die je hebt te geven bewust op een laag pitje?), maar hij zal altijd jouw hete adem in zijn nek voelen omdat hij weet dat je zit te wachten op antwoord. Dat helpt dus niet. :D
pi_95583658
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd. Ik heb sterk de indruk (en blijkbaar ben ik niet de enige) dat jij heel erg op zoek bent naar een relatie. Wat je ook doet - dát is je doel. Want: je wordt kriegel van een halve afwijzing. Het feit dat je niet lekker door kunt kwakkelen zoals die jongen dat blijkbaar wil, dus dat je óf van hem af wil óf een serieuze relatie op wil bouwen, wijst erop dat dat dus is wat je wil. Had je daar vanaf dag 1 duidelijk over geweest, dat dat je uiteindelijke doel is, dan had je nu geen onduidelijkheid.

Ergo, praat erover. Vraag hem wat hij wil. In het algemeen. Wil hij ooit een relatie? Weet hij dat überhaupt, wat hij wil? Wil hij het nu? Wil hij het met jou?
Maar dat is dus inderdaad wat ik zeg, ik denk dat ik hem onbewust tot die keuze dwing omdat ik het zelf inderdaad niet toe laat om te zien hoe het gaat lopen. En dan zal het inderdaad dus vanuit mij toch zo zijn dat ik wel die relatie wil waar ik zelf niet eens bewust van ben. Of een relatie of niks.....
pi_95583758
Het voelt als een eureka moment.... ;)
pi_95583856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:07 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Maar dat is dus inderdaad wat ik zeg, ik denk dat ik hem onbewust tot die keuze dwing omdat ik het zelf inderdaad niet toe laat om te zien hoe het gaat lopen. En dan zal het inderdaad dus vanuit mij toch zo zijn dat ik wel die relatie wil waar ik zelf niet eens bewust van ben. Of een relatie of niks.....
Is ook niks mis mee hoor, laat dat ff duidelijk zijn :D
Maar dan moet je op zoek naar iemand die dat ook wil.
En nee, die zijn er niet heel veel. :')

Succes in ieder geval!
pi_95583969
Haha thanks :) Nou ja ik bedoel meer dat ik een relatie wil dan toch met hem. In principe heb ik het verder prima naar mijn zin en als hij het niet gaat worden dan kom ik daar ook wel weer overheen.
Maar dit is waarschijnlijk wel een belangrijk punt voor een volgende keer. Dat ik me sneller bewust ben hiervan en dat ook makkelijker duidelijk kan maken aan een volgend slachtoffer :D
pi_95613548
Ik krijg helemaal niet de indruk dat je zo op een relatie aan het jagen bent. Wat ik lees is dat je ervan baalt dat iemand steeds komt en dan plotseliing weer gaat. Dat je niks stabiels (vriendschap of wat dan ook) met zo iemand hebt. En dat is mega-frustrerend.
'We zien wel hoe het gaat lopen' is prima, maar een contact dat steeds weer opgebouwd en aan de kant geschoven wordt, is frustrerend. Als je daarop in blijft gaan, wordt je een speelbal.

En de oorzaak bij jezelf zoeken kan soms nuttig zijn. Maar hier kan je weinig aan doen, lijkt het. Hij komt en hij gaat. En dat komt toch van hem?
Dat je dat vaker treft, kan ook komen doordat dit soort mensen denkt bij jou een kans te maken met dat vage gedoe.
Anderen zijn misschien juist resoluter: Vriendschap? Date? Relatie? Prima, we zien wel wat het wordt. Maar als iemand steeds van positie verandert, dan kappen ze het af.
Dat heeft meerdere voordelen: je hebt ruimte om betere mensen te ontmoeten en figuren die nooit weten wat ze willen, voelen dat aan en beginnen vaak al niet eens contact te zoeken. En je zit niet meer af te wachten wat er nu weer zal komen, maar neemt zelf een besluit.

Kwakkelen heeft me nooit fijne vriendschappen of relaties opgeleverd, alleen irritatie. En met anderen heb ik gewoon wel wat kunnen opbouwen (in welke zin dan ook).

[ Bericht 1% gewijzigd door novel op 17-04-2011 11:10:32 ]
pi_95614999
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 10:59 schreef novel het volgende:
Ik krijg helemaal niet de indruk dat je zo op een relatie aan het jagen bent. Wat ik lees is dat je ervan baalt dat iemand steeds komt en dan plotseliing weer gaat. Dat je niks stabiels (vriendschap of wat dan ook) met zo iemand hebt. En dat is mega-frustrerend.
'We zien wel hoe het gaat lopen' is prima, maar een contact dat steeds weer opgebouwd en aan de kant geschoven wordt, is frustrerend. Als je daarop in blijft gaan, wordt je een speelbal.

En de oorzaak bij jezelf zoeken kan soms nuttig zijn. Maar hier kan je weinig aan doen, lijkt het. Hij komt en hij gaat. En dat komt toch van hem?
Dat je dat vaker treft, kan ook komen doordat dit soort mensen denkt bij jou een kans te maken met dat vage gedoe.
Anderen zijn misschien juist resoluter: Vriendschap? Date? Relatie? Prima, we zien wel wat het wordt. Maar als iemand steeds van positie verandert, dan kappen ze het af.
Dat heeft meerdere voordelen: je hebt ruimte om betere mensen te ontmoeten en figuren die nooit weten wat ze willen, voelen dat aan en beginnen vaak al niet eens contact te zoeken. En je zit niet meer af te wachten wat er nu weer zal komen, maar neemt zelf een besluit.

Kwakkelen heeft me nooit fijne vriendschappen of relaties opgeleverd, alleen irritatie. En met anderen heb ik gewoon wel wat kunnen opbouwen (in welke zin dan ook).
Ik denk dat dit ook zeker wel klopt. Als hij zou zeggen we hebben het leuk samen en we spreken wat vaker af en zien wel hoe het loopt, daar zou ik ook vrede mee hebben. Tuurlijk heb je dan nog geen zekerheid maar in principe kan het altijd fout gaan zelfs na jaren relatie of huwelijk. Maar als iemand van te voren al weet dat een relatie er toch niet in zit dan heeft het natuurlijk geen zin om ergens aan te beginnen. Dan zit je niet op hetzelfde niveau.

Tenminste in het geval met deze jongen omdat ik wel al gevoelens voor hem heb. Hij zegt zelf ook gevoelens voor mij te hebben maar dat maakt het dan weer verwarrender.
Als ik het met mensen om mij heen bespreek dan is bijna elke reactie hetzelfde. Hij weet het nog niet, durft misschien nog niet of is er nog niet aan toe. Ik heb hem eigenlijk nu gedwongen om een keus te maken. Ik kan ook best wel accepteren als hij gewoon niet wil natuurlijk, daar zou ik ook meer aan hebben.

Ik kan me alleen niet goed voorstellen dat dit een goede vriendschap moet gaan worden, ik krijg dat wel vaker te horen en meen toch echt dat het alleen maar gezegd wordt om een pijnlijke afwijzing te vermijden. Het is vreemd dat iemand toch wel echt die goede vriendschap wil.
pi_95615562
Wat trouwens wel opvallend is, is dat hij alles nog weet. Hij weet waar en wanneer we elkaar gezien en gesproken hebben. Ook wanneer we niet hebben gepraat en hoe rot hij zich toen voelde. Hij is er dus behoorlijk veel mee bezig (geweest). Hij telt zelfs de weken waarin we geen contact hebben gehad, en dat het toch apart is dat we toen geen woord zeiden en nu goed hebben kunnen praten en weer leuk contact kunnen hebben.

Ik weet niet of dat wat te betekenen heeft maar ik vind het wel opvallend. Ik ben zelf ook wel zo weet ook elke stap nog elke woord en elke blik. Maar dat hij dat ook heeft verbaasde me echt.
pi_95686003
Ik ga toch maar even door hier, ik zie namelijk erg tegen zondag op aangezien de kans groot is dat ik hem dan ga zien.

Ik ben me nu al van alles aan het bedenken wat ik moet gaan doen of hoe ik me moet gaan gedragen. Ik weet dat het geen zin heeft en ik het maar op me af moet laten komen, maar ik wil niet dat mijn hele middag/ avond in het teken van hem staat en ik me alsnog met hem bezig ga houden. Het liefst zou ik wat anders gaan doen en hem vermijden maar dat zit er niet in. Thuis blijven voor hem zie ik ook niet zitten. En de week erna zie ik hem ook al zeker.
Ik weet dat ik veel andere bekenden ga zien en er zijn genoeg andere waar ik gezellig mee kan kletsen. Maar ik wil geen gedoe met hem, dat hij me dan opeens toch weer aandacht gaat geven zoals voorheen, dat hij me weer in verwarring gaat brengen zoals voorheen.

Het liefst zou ik in mijn vingers knippen en wensen dat ik een maand verder ben waarin ik hem totaal niet meer heb gezen....

*piekerknop uit*
pi_95689889
1 keertje gehad, de rest van de mannen die ik heb afgewezen waren ook gewoon klootzakken of niet mijn type. Meestal heb je spijt als je zelf nog alleen bent en daar eigenlijk wel van baalt, op het moment dat je zelf ook iemand ontmoet ben je het allang weer vergeten.
pi_95698522
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef JustD1984 het volgende:
Ik ga toch maar even door hier, ik zie namelijk erg tegen zondag op aangezien de kans groot is dat ik hem dan ga zien.

Ik ben me nu al van alles aan het bedenken wat ik moet gaan doen of hoe ik me moet gaan gedragen. Ik weet dat het geen zin heeft en ik het maar op me af moet laten komen, maar ik wil niet dat mijn hele middag/ avond in het teken van hem staat en ik me alsnog met hem bezig ga houden. Het liefst zou ik wat anders gaan doen en hem vermijden maar dat zit er niet in. Thuis blijven voor hem zie ik ook niet zitten. En de week erna zie ik hem ook al zeker.
Ik weet dat ik veel andere bekenden ga zien en er zijn genoeg andere waar ik gezellig mee kan kletsen. Maar ik wil geen gedoe met hem, dat hij me dan opeens toch weer aandacht gaat geven zoals voorheen, dat hij me weer in verwarring gaat brengen zoals voorheen.

Het liefst zou ik in mijn vingers knippen en wensen dat ik een maand verder ben waarin ik hem totaal niet meer heb gezen....

*piekerknop uit*
Wat verwacht je dat er gebeurt als je een simpel, oppervlakkig gesprek aanknoopt?
pi_95701231
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wat verwacht je dat er gebeurt als je een simpel, oppervlakkig gesprek aanknoopt?
Dat ik alsnog de hele avond bij hem sta. Dat hij me weer laat twijfelen. Dat ik de hele avond met hem bezig ben en me druk maak om hem. (wat hij doe,t waar hij staat, met wie hij praat). Elk contact wat hij nu maakt zal dan voor hem vast wel vriendschappelijk bedoelt zijn, waar ik dus niet op zit te wachten.
Het liefst zou ik de hele middag/avond met andere leuke mensen praten en hem zoveel mogelijk negeren, maar we hebben al in die situatie gezeten en dat blijft gewoon een vervelende sfeer, voor beide. Ik heb geen zin om leuk en aardig te gaan doen alsof er niks is geweest.

*zoekt pieker uit knop }:|*
pi_95701253
Als je al zo geobsedeerd bent in zijn handel en wandel zonder dat jullie een relatie hebben kan ik mij goed voorstellen dat meneer geen zin heeft in een relatie. Hoe verstikkend moet dat wel niet wezen.....
pi_95701661
Voel me nu emotioneel wel een beetje kut dat ik het heb uitgemaakt zo'n maand geleden... Omdat je weer echt alleen bent zeg maar. Dat voelt soms echt wel als 'spijt', maar met een beetje rationeel nadenken kom je tot de conclusie dat dat het niet kan zijn. Ook mensen die daar last van hebben?
pi_95720739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:23 schreef Scorpie het volgende:
Als je al zo geobsedeerd bent in zijn handel en wandel zonder dat jullie een relatie hebben kan ik mij goed voorstellen dat meneer geen zin heeft in een relatie. Hoe verstikkend moet dat wel niet wezen.....
Terechte opmerking. Ik heb tot nu toe niet het idee gehad dat hij daar last van heeft. Aangezien ik tot nu toe juist mijn eigen weg ben gegaan door me niet druk te gaan maken om hem en mijn eigen weg te gaan. Alleen toen had hij nog niet aangegeven zelf ook met gevoelens te zitten, dus vond ik het geen probleem om hem te negeren en me niet te bekommeren om hem. Nu hij heeft toegegeven wel gevoelens te hebben en het idee geeft te worstelen met bepaalde dingen weet ik me geen houding te geven en dan gaat het moeilijk worden. Ik wil hem niet kwetsen door rot te doen en niks te zeggen en hem negeren. Maar ik kan ook niet doen alsof er niks aan de hand is en praten over hoe mooi het weer is...
pi_95720882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:15 schreef Fes1-2 het volgende:
Voel me nu emotioneel wel een beetje kut dat ik het heb uitgemaakt zo'n maand geleden... Omdat je weer echt alleen bent zeg maar. Dat voelt soms echt wel als 'spijt', maar met een beetje rationeel nadenken kom je tot de conclusie dat dat het niet kan zijn. Ook mensen die daar last van hebben?
Dit heb ik toen ook tegen mijn ex gezegd toen hij voor het eerst spijt leek te hebben. Hij bleek alle andere meisjes met mij te vergelijken en kwam daarom maar niemand tegen. het zou heel goed kunnen dat de spijt komt door het alleen zijn en niet om de persoon zelf.

Ik weet ook dat wanneer ik nu iemand anders tegenkom waar het mee klikt, ik de situatie van nu anders kan gaan bekijken. Dat geldt ook met de situaties van hiervoor. Maar ja ik heb nergens op mijn kalender staan welke dag dat gaat gebeuren. Het is voor nu allemaal nog een beetje vers maar over een maandje komt het wel weer goed. Heb af en toe nog uitspattingen.
pi_95721291
Nooit overkomen, terwijl ik best wel wat relaties heb gehad. Wel de makkelijke seks missen. Al kwam er na een paar weekjes wel weer wat anders op mijn pad waardoor ik de ex helemaal vergeten was.

Overigens ook nooit het 'excuus' werk/school of niet toe aan een nieuwe relatie gebruikt. Die dingen zijn toch erg makkelijk door te prikken door de tegenpartij. Zeg dan meteen waar het op staat of bedenk een beter excuus. Alsof die niet weet dat je dan gewoon niet interessant genoeg bent. Enige uitzondering die ik kan bedenken is dat je weet dat je binnen korte tijd een aantal maanden naar het buitenland gaat. Dan zou ik zelf ook niet zo snel een (nieuwe) relatie beginnen.
pi_95722237
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Kabolter het volgende:
Nooit overkomen, terwijl ik best wel wat relaties heb gehad. Wel de makkelijke seks missen. Al kwam er na een paar weekjes wel weer wat anders op mijn pad waardoor ik de ex helemaal vergeten was.

Overigens ook nooit het 'excuus' werk/school of niet toe aan een nieuwe relatie gebruikt. Die dingen zijn toch erg makkelijk door te prikken door de tegenpartij. Zeg dan meteen waar het op staat of bedenk een beter excuus. Alsof die niet weet dat je dan gewoon niet interessant genoeg bent. Enige uitzondering die ik kan bedenken is dat je weet dat je binnen korte tijd een aantal maanden naar het buitenland gaat. Dan zou ik zelf ook niet zo snel een (nieuwe) relatie beginnen.
Ik vind dat soort dingen ook geen excuus. Meer een makkelijke manier om je afwijzing te onderbouwen en het dan minder pijnlijk te laten lijken. Ik heb ook meer het idee dat hij dat nu probeert en daarom zijn best wil doen om te tonen dat hij me wel de moeite waard vindt voor een goede vriendschap.

En ja als je naar het buitenland gaat kan ik er ook nog wel inkomen dat een relatie of wat dan ook niet echt uitkomt. Maar school of werk nee, als je echt voor iemand gaat dan is dat niet belangrijk lijkt mij. Maar goed, kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Het niet toe zijn aan een relatie vind ik ook weer zo iets. Dan kun je beter zeggen ik wil geen relatie met jou. Want als hij iemand tegen komt waar hij wil voor wil gaan, dan zal hij ook niet zeggen ik ben er niet aan toe... Maar ook dat kan aan mij liggen dat ik zo denk. Hoor graag van andere als het anders is.
pi_95722439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Ik vind dat soort dingen ook geen excuus. Meer een makkelijke manier om je afwijzing te onderbouwen en het dan minder pijnlijk te laten lijken. Ik heb ook meer het idee dat hij dat nu probeert en daarom zijn best wil doen om te tonen dat hij me wel de moeite waard vindt voor een goede vriendschap.

En ja als je naar het buitenland gaat kan ik er ook nog wel inkomen dat een relatie of wat dan ook niet echt uitkomt. Maar school of werk nee, als je echt voor iemand gaat dan is dat niet belangrijk lijkt mij. Maar goed, kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Het niet toe zijn aan een relatie vind ik ook weer zo iets. Dan kun je beter zeggen ik wil geen relatie met jou. Want als hij iemand tegen komt waar hij wil voor wil gaan, dan zal hij ook niet zeggen ik ben er niet aan toe... Maar ook dat kan aan mij liggen dat ik zo denk. Hoor graag van andere als het anders is.
Inderdaad. Zulke dingen beginnen toch vaak te spelen als ze al een tijdje zonder relatie rondlopen en niks op het oog hebben en daardoor best eventjes een relatie willen hebben.

Niet dat dat besef er dan bij die persoon ook is. Het kan ook onbewust gaan. Dat ze die andere persoon toch leuk beginnen te vinden en niet meteen de juiste link kunnen leggen waarom ze die persoon alsnog leuk vinden.

Veel mensen hebben toch behoefte aan een relatie en dat kan soms best gemeen knagen is mijn ervaring.. :)
pi_95723907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Inderdaad. Zulke dingen beginnen toch vaak te spelen als ze al een tijdje zonder relatie rondlopen en niks op het oog hebben en daardoor best eventjes een relatie willen hebben.

Niet dat dat besef er dan bij die persoon ook is. Het kan ook onbewust gaan. Dat ze die andere persoon toch leuk beginnen te vinden en niet meteen de juiste link kunnen leggen waarom ze die persoon alsnog leuk vinden.

Veel mensen hebben toch behoefte aan een relatie en dat kan soms best gemeen knagen is mijn ervaring.. :)
Ik ken genoeg vrienden die in mijn situatie zitten maar dan andersom. Dus dan waren ze zelf de gene die volhielden geen relatie te willen of niet verliefd te zijn, uiteindelijk bleek het dan toch wat te worden en nu wonen ze allemaal nog samen. Een vriendin van me was een jaar bezig haar kerel af te wimpelen, wel telkens kussen, maar dan toch weer niks willen. Het probleem was zijn leeftijd. hij was volgens haar te jong. Nu 7 jaar een relatie met hem en woont 4 jaar samen. (dat is dan ook een vriend van mijn kerel nu) Deze kerel is trouwens ook 2 jaar jonger dan ik ben.

Ik denk dat je de behoefte aan een relatie pas merkt wanneer je de persoon tegen komt waar je die relatie mee wilt. En dat kan meteen zo voelen, dat kan ook later. Het kan ook achteraf toch niet zo zijn.
Daarom vind ik het ook zo balen dat het nu allemaal al zo 'dramatisch' moet verlopen. Ik hoef echt niet het eerste half jaar al zo serieus en drama te lopen doen, en toch loopt het nu zo. Het zal vast ook door mij komen, ik zie alleen niet waar het dan toch fout is gegaan.

Het liefst zou ik ook zeggen, kom we gaan gezellig dingen ondernemen hebben het leuk samen en dan zien we wel. Maar als hij dan al af haakt, bang wordt, of niet wil dan houdt het op. Als hij meent gevoelens voor me te hebben en me meer dan leuk te vinden speciaal etc, dan snap ik niet waarom hij het dan toch helemaal afkapt.
pi_95724441
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Ik ken genoeg vrienden die in mijn situatie zitten maar dan andersom. Dus dan waren ze zelf de gene die volhielden geen relatie te willen of niet verliefd te zijn, uiteindelijk bleek het dan toch wat te worden en nu wonen ze allemaal nog samen. Een vriendin van me was een jaar bezig haar kerel af te wimpelen, wel telkens kussen, maar dan toch weer niks willen. Het probleem was zijn leeftijd. hij was volgens haar te jong. Nu 7 jaar een relatie met hem en woont 4 jaar samen. (dat is dan ook een vriend van mijn kerel nu) Deze kerel is trouwens ook 2 jaar jonger dan ik ben.

Ik denk dat je de behoefte aan een relatie pas merkt wanneer je de persoon tegen komt waar je die relatie mee wilt. En dat kan meteen zo voelen, dat kan ook later. Het kan ook achteraf toch niet zo zijn.
Daarom vind ik het ook zo balen dat het nu allemaal al zo 'dramatisch' moet verlopen. Ik hoef echt niet het eerste half jaar al zo serieus en drama te lopen doen, en toch loopt het nu zo. Het zal vast ook door mij komen, ik zie alleen niet waar het dan toch fout is gegaan.

Het liefst zou ik ook zeggen, kom we gaan gezellig dingen ondernemen hebben het leuk samen en dan zien we wel. Maar als hij dan al af haakt, bang wordt, of niet wil dan houdt het op. Als hij meent gevoelens voor me te hebben en me meer dan leuk te vinden speciaal etc, dan snap ik niet waarom hij het dan toch helemaal afkapt.
Misschien bekeek ik het ook wel te veel vanuit mijzelf. En ik denk eerlijk gezegd dat er meer vrouwen zijn die zo zijn dan mannen. Wij kijken toch wat meer naar het uiterlijk. Is dit goed dan praten we de rest ook goed, is dit wat minder dan hebben we het er niet over.. :)

Bij vrouwen in mijn omgeving hoor ik die verhalen wel vaker. Zo ook gevallen waarbij de man in eerste instantie niet leuk genoeg was, hij toch stug volhield en er alsnog een relatie mogelijk bleek te zijn. Omgekeerd hoor ik die verhalen echter amper, al zullen er vast wel een paar zijn.

Het stomme is dat ik zelfs wel een paar keer 'verliefd' ben geweest op een meisje doordat zij mij leuk vonden. Lang duurden die relaties echter niet.. Of het voor mannen werkt weet ik niet. Het kan natuurlijk zomaar zijn dat het toch een heel leuk, en lekker meisje blijkt te zijn. Het afkappen van de relatie is echter bij mij nooit positief uitgepakt. De paar dagen er na waren heftig, een gemis, maar na die paar dagen was ik er ook zomaar overheen.
pi_95725165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Misschien bekeek ik het ook wel te veel vanuit mijzelf. En ik denk eerlijk gezegd dat er meer vrouwen zijn die zo zijn dan mannen. Wij kijken toch wat meer naar het uiterlijk. Is dit goed dan praten we de rest ook goed, is dit wat minder dan hebben we het er niet over.. :)

Bij vrouwen in mijn omgeving hoor ik die verhalen wel vaker. Zo ook gevallen waarbij de man in eerste instantie niet leuk genoeg was, hij toch stug volhield en er alsnog een relatie mogelijk bleek te zijn. Omgekeerd hoor ik die verhalen echter amper, al zullen er vast wel een paar zijn.

Het stomme is dat ik zelfs wel een paar keer 'verliefd' ben geweest op een meisje doordat zij mij leuk vonden. Lang duurden die relaties echter niet.. Of het voor mannen werkt weet ik niet. Het kan natuurlijk zomaar zijn dat het toch een heel leuk, en lekker meisje blijkt te zijn. Het afkappen van de relatie is echter bij mij nooit positief uitgepakt. De paar dagen er na waren heftig, een gemis, maar na die paar dagen was ik er ook zomaar overheen.
Dat op jezelf betrekken is niet erg, juist handig om eigen ervaringen te horen.
Mijn vriendinnen die allemaal samenwonen hebben een vriend die allemaal ontzettend hun best voor hun hebben gedaan. Mannen die volhielden, ze mee uit namen en leuke dingen regelde. Ik heb dat zelf nog nooit mee gemaakt, als er al iemand verliefd was op mij hoorde ik dat pas een jaar of twee later als meneer al een andere relatie had, kansloos dus. Wil het niet triester maken dan het is maar ik ken dat gevoel echt niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat nu zou moeten doen. Nee is nee, graag of niet. Hij weet hoe ik erover denk, meer kan ik niet doen. Het zou naar mijn idee juist eerder wanhopig over komen als ik er nu nog moeite voor moet gaan doen.
Lijkt me ook niet dat een kerel denkt, die doet te weinig moeite voor mij dus laat dan maar helemaal....

Het 'verliefd' worden omdat iemand omdat ze je zo leuk vindt, tja je kan het ook 'het een kans geven' noemen. Het risico is er toch altijd dat het alsnog fout loopt. Je denkt misschien toch ergens, ja ze is wel leuk we kunnen het vinden samen en ze toont interesse, geen probleem toch om te zien hoe het loopt.
Dan zou een afwijzing duidelijker zijn, dan weet je in ieder geval dat je het een kans hebt gegeven.
Ik zou dat eerder begrijpen dan wanneer iemand dat niet eens probeert en al afkapt vooraf, wel met gevoelens zitten maar het verder geen kans geven. Daarbij zei meneer trouwens ook dat het geen afwijzing was, ook lekker verwarrend.
pi_95832234
Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik me gebruikt voel en hoe bozer ik ga worden.......
Meneer met zijn mooie praatjes?
Wat een rare overgang in gevoelens iedere keer.....

pi_95834710
En of ik spijt heb. Ik zit in een kutperiode(kutjaar, onzekerheid en ga zo voort) komt geeft er plots een meisje aan van het werk mij leuk te vinden, en die zag ik dus ff niet aankomen. Geen sodemieter gedaan terwijl zij het wel liet merken, tot de dag vandaag kan ik mezelf 300 meter de grond inslaan, allemachtig...

Zelfs toen ze met haar huidige vriend bezig was(daten enzo) en ik net losser werd had ik het moeten zien, had ik wat moeten doen. Toppunt was nog wel dat rond dat hun relatie moest beginnen zij me nog nafloot, en wat doet meneertje hier :|W Juist, niks... Ok, nou wist ik dit niet van die andere jongen, lang zelfs niet. In het eerste half jaar van hun relatie wist ik er niks van, en laat zij toen ook echt anders gedaan hebben naar me, aandacht trekken, toch nog flirten, toen ik echt het gevoel had dat het goed zou komen kwam ik er achter, en in wat voor een put ik toen gedonder ben...

En elke week wordt ik er gewoon weer mee geconfronteerd op het werk, wat ze is me collega. Studeren we ook nog allebei en zie ik haar heel soms op school en toch altijd nog van die momentjes waarvan ik denk tja.. Heb er echt spijt van, dat ik niks gedaan heb, zij niet eens weet of i khaar wel of niet leuk vind/vond, en nu anderhalf jaar later zit ze nog altijd in m'n hoofd, en als iemand op het werk dan ook nog (onwetend) tegen mij zegt: 'Goh, die (naam) is best wel een leuke meid, jammer dat ze een vriend heeft' :'(
pi_95857441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef ForzaCaptian het volgende:
En of ik spijt heb. Ik zit in een kutperiode(kutjaar, onzekerheid en ga zo voort) komt geeft er plots een meisje aan van het werk mij leuk te vinden, en die zag ik dus ff niet aankomen. Geen sodemieter gedaan terwijl zij het wel liet merken, tot de dag vandaag kan ik mezelf 300 meter de grond inslaan, allemachtig...

Zelfs toen ze met haar huidige vriend bezig was(daten enzo) en ik net losser werd had ik het moeten zien, had ik wat moeten doen. Toppunt was nog wel dat rond dat hun relatie moest beginnen zij me nog nafloot, en wat doet meneertje hier :|W Juist, niks... Ok, nou wist ik dit niet van die andere jongen, lang zelfs niet. In het eerste half jaar van hun relatie wist ik er niks van, en laat zij toen ook echt anders gedaan hebben naar me, aandacht trekken, toch nog flirten, toen ik echt het gevoel had dat het goed zou komen kwam ik er achter, en in wat voor een put ik toen gedonder ben...

En elke week wordt ik er gewoon weer mee geconfronteerd op het werk, wat ze is me collega. Studeren we ook nog allebei en zie ik haar heel soms op school en toch altijd nog van die momentjes waarvan ik denk tja.. Heb er echt spijt van, dat ik niks gedaan heb, zij niet eens weet of i khaar wel of niet leuk vind/vond, en nu anderhalf jaar later zit ze nog altijd in m'n hoofd, en als iemand op het werk dan ook nog (onwetend) tegen mij zegt: 'Goh, die (naam) is best wel een leuke meid, jammer dat ze een vriend heeft' :'(
Jeetje, het is vooral klote omdat je haar ook nog regelmatig tegenkomt en ze dus van niks weet! Maar begrijp ik het goed dat ze nu dus een relatie heeft? Het is natuurlijk rot dat je je mond niet eerder hebt open gedaan, hoe moeilijk en eng dat soms ook is.
Wat ga je nu doen? Proberen te vergeten? Stoute schoenen aantrekken ondanks dat ze een relatie heeft? Heb je veel contact met haar? Ik denk dat je het pas kan vergeten als je het verteld hebt en haar reactie weet. Nu zal jij je altijd afvragen, wat als.....
Echter zou ik echt totaal niet het juiste advies kunnen geven wat je nu het beste kan doen..... :{

Gister toen ik me aan het bedenken was hoe rot en gebruikt ik me voelde stond ik al op het punt om een hele lange sms te sturen met mijn frustratie...... vannochtend toen ik wakker werd was ik blij dat ik het smsje niet heb verstuurd. Ik schiet er toch niks mee op. We kunnen wel weer gaan praten, aangezien hij dat na aanleiding van mijn sms wel zou voorstellen, maar ik heb geen zin om telkens te praten als het toch geen stap verder brengt.
Kreeg 's middags de fijne reactie van een vriendin dat hij me waarschijnlijk wel echt heel leuk moet vinden omdat hij zo goed zijn best doet :{
Nog meer verwarring dus! :N
Zondag komt dichterbij, zucht!
pi_95868101
Zit er ook echt mee hoor, elke keer weer als ik haar zie. Ze heeft inderdaad nu een relatie, helaas.. Zit nu echt met die momenten van wat als.... ja. Ik probeer haar nu al langer te vergeten, maar dat is hopeloos, lukt me niet. Ik weet ook niet wat ik moet doen, vergeten lukt me dus echt niet en aan de ene kant denk je dan ook weer van misschien die stoute schoenen aantrekken ondanks die relatie, ik weet dat ze me leuk gevonden heeft, ook toen ze die jongen al ontmoet had net en dus al een relatie had. Zoveel kansen gehad en zoveel laten liggen, heb er haar nooit direct afgewezen, maar eigenlijk ook wel weer doordat ik niks gedaan heb...Man man, dat ik haar heb laten gaan... Stumper dat ik ben..
  zaterdag 23 april 2011 @ 03:00:33 #79
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95879130
Vanavond heel veel mensen tegengekomen die spijt hadden van hun afwijzing. O, o contactgestoorde ik die meteen wilt claimen maar er toch verdomd goed uitziet ;)
pi_95891097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zit er ook echt mee hoor, elke keer weer als ik haar zie. Ze heeft inderdaad nu een relatie, helaas.. Zit nu echt met die momenten van wat als.... ja. Ik probeer haar nu al langer te vergeten, maar dat is hopeloos, lukt me niet. Ik weet ook niet wat ik moet doen, vergeten lukt me dus echt niet en aan de ene kant denk je dan ook weer van misschien die stoute schoenen aantrekken ondanks die relatie, ik weet dat ze me leuk gevonden heeft, ook toen ze die jongen al ontmoet had net en dus al een relatie had. Zoveel kansen gehad en zoveel laten liggen, heb er haar nooit direct afgewezen, maar eigenlijk ook wel weer doordat ik niks gedaan heb...Man man, dat ik haar heb laten gaan... Stumper dat ik ben..
Het enige wat je kan doen is een keuze maken. Of je gaat het haar alsnog vertellen,en dan alleen maar om je hart te luchten zonder verdere verwachtingen van haar.
Of je besluit het niet te vertellen en verder te gaan met je leven en zoeken naar een andere leuke meid.
Meer kun je niet doen, en verder zoals nu gaat ook niet werken natuurlijk.

Succes! :)
pi_95891389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 03:00 schreef Mishu het volgende:
Vanavond heel veel mensen tegengekomen die spijt hadden van hun afwijzing. O, o contactgestoorde ik die meteen wilt claimen maar er toch verdomd goed uitziet ;)
Vrijdag- en zaterdagavonden tellen niet mee. Dan zegt elke man dat hij spijt heeft van een afwijzing tegen diegene die hij vroeger heeft afgewezen.
pi_95891794
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Vrijdag- en zaterdagavonden tellen niet mee. Dan zegt elke man dat hij spijt heeft van een afwijzing tegen diegene die hij vroeger heeft afgewezen.
Thanks voor de info!!!! Altijd handig om te weten natuurlijk.... :Y
pi_95891907
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:42 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Thanks voor de info!!!! Altijd handig om te weten natuurlijk.... :Y
Zie dat het wel een beetje overtrokken is, maar ik denk wel dat het bij veel mannen voor herkenning zorgt. In de kroeg onder invloed van de nodige borrels sentimenteel praten, of zelfs een ex smsen. En dan de volgende dag denken: waarom?

Maar jij hebt dat niet zo snel?
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:49:16 #84
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95891970
Tja ik zag er gisteren dan ook damn fine uit. Zo leuk, kwam ook doordat er veel jongens naar me toe kwamen en dat stak de concurenntiedrift bij anderen weer aan zo van das een alpha-female.
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:49:44 #85
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95891982
En andere dagen laten ze je weer stikken omdat je even 'uit' bent. ;(
pi_95893148
Is het je wel eens overkomen dat je iemand hebt afgewezen waar je later spijt van kreeg? Of dat je het hebt uitgemaakt met iemand waar je achteraf spijt van hebt gekregen?
NEE

Heb je je best gedaan iemand terug te krijgen en is dat gelukt? Of was het te laat en heb je jezelf voor de kop geslagen van spijt?
NEE
pi_95894475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Zie dat het wel een beetje overtrokken is, maar ik denk wel dat het bij veel mannen voor herkenning zorgt. In de kroeg onder invloed van de nodige borrels sentimenteel praten, of zelfs een ex smsen. En dan de volgende dag denken: waarom?

Maar jij hebt dat niet zo snel?
Oh jawel hoor ook wel eens gehad. Maar niet persé op een vrijdag of zaterdag. Kon bij mij elke dag in de week gebeuren. Ik bedoelde mijn reactie niet verkeerd hoor :)
pi_95894545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:49 schreef Mishu het volgende:
Tja ik zag er gisteren dan ook damn fine uit. Zo leuk, kwam ook doordat er veel jongens naar me toe kwamen en dat stak de concurenntiedrift bij anderen weer aan zo van das een alpha-female.
Ook herkenbaar! Regelmatig al gehad en laat het ook maar een beetje mijn doel voor morgen zijn.... *O*
pi_95894578
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Schieteensevenop het volgende:
NEE

NEE
Thanks voor je bijdrage!! :D
pi_95896641
Iemand nog tips voor mij voor morgen?

:@
pi_95898136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef JustD1984 het volgende:

Neem een date mee.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_95901708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef Sattyagraha het volgende:

[..]

Neem een date mee.
Thanks!
Dat zou een goeie zijn alleen gaat me dat niet meer lukken op korte termijn. En daarbij is het iets waar gewoon iedereen naar toe gaat uit de omgeving dus niet echt iets om te doen met een date... Zeker wel een goeie om te onthouden voor volgende week!

Morgen toch maar daar gezellig gaan kletsen met heel veel andere mensen (lees mannen).
pi_95966017
Ppfff... Hij was er niet!!!!
Bijna heel zijn vriendengroep wel alleen hij met nog een paar zijn ergens anders gebleven!
Ik was eerst eigenlijk wel opgelucht en heb het erg naar mijn zin gehad. Maar nu wordt het gewoon weer een week stressen omdat ik m dus nu pas het komend weekend ga zien. Daarbij werd ik ook nog eens door verschillende mensen aangesproken die me vroegen hoe het zat tussen hem en mij.

En dan krijg ik telkens van die goed bedoelde reacties dat ze ervan overtuigd zijn dat hij waarschijnlijk niet weet wat hij met zijn gevoelens voor mij moet. Dat de bepaalde dingen die hij heeft gedaan of heeft gezegd juist veel betekenend zijn en ik vooral nog eens met hem moet praten hierover.

Ik twijfel nu of ik hem nu moet smsen/bellen/langs laat komen. Aangezien hij zelf zei dat hij dat wel zou doen als het nodig is. Dit is zo'n situatie waarin hij zei als er iets is of ik wil praten dan moest ik het maar zeggen dan zou hij wel langs komen of we bellen....
Maar heeft dat wel zin? In principe voelt het dan alsof ik hem moet laten langs komen zodat hij nog eens moet gaan uitleggen dat een relatie er niet in zit, daar zit ik niet op te wachten!

Ik probeer me ook zo min mogelijk aan te trekken van wat andere zeggen, maar ik kan het niet zomaar langs me heen laten gaan. Het geeft me toch weer hoop want het zijn wel de signalen die ik ook krijg.
Maar ik kan nu niks doen.... weer praten met hem lijkt me het juist alleen nog maar ingewikkelder te maken maar ik weet nu niet hoe ik moet reageren vrijdag/zaterdag als ik m zie, ik kan niet doen alsof er niks aan de hand is maar wil het niet gaan bespreken op een verjaardag of tijdens het uitgaan met alcohol erbij.

zucht! ;(
  maandag 25 april 2011 @ 20:29:59 #94
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95967639
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef JustD1984 het volgende:

Wees niet te gefocusd op hem. Als het weer mislukt voel je je daar heel stom door.

Maar dat is makkelijk praten hè :)
pi_95968532
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wees niet te gefocusd op hem. Als het weer mislukt voel je je daar heel stom door.

Maar dat is makkelijk praten hè :)
Nou dat was gister niet zo moeilijk want hij was er niet. Wel een goeie tip voor vrijdag/ zaterdag. :)

Alleen weet ik nu niet wat ik moet doen. Moet ik hem iets laten horen ivm het gesprek dat ik gister met een vriend van hem had? Eigenlijk wil ik hem duidelijk maken dat als hij er met vrienden over praat, hij ook tegen hen maar moet zeggen dat het klaar is, afgelopen! Dan komen ze tenminste ook niet nog naar mij met verwarrende verhalen en vragen. Het is gewoon vervelend dat ik het telkens moet uitleggen terwijl ik zelf maar half weet hoe het zit met zijn gevoelens. En dat ze dan goed bedoeld zeggen dat het best nog goed kan komen maar dat hij eerst moet beseffen wat hij weg gooit... En dat hij zeker gevoelens heeft (wat hij zelf ook heeft gezegd) maar misschien nog niet goed durft of niet goed weet wat hij wil.
  maandag 25 april 2011 @ 20:50:07 #96
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95968613
Wat zijn vrienden zeggen moet je niet te veel waarde aan hechten. Veel jongens bespreken hun liefdesdingen niet onderling dus zij weten ook niet hoe het echt zit maar ze kunnen je natuurlijk het beste gunnen.
pi_95969318
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef Mishu het volgende:
Wat zijn vrienden zeggen moet je niet te veel waarde aan hechten. Veel jongens bespreken hun liefdesdingen niet onderling dus zij weten ook niet hoe het echt zit maar ze kunnen je natuurlijk het beste gunnen.
Daar heb je inderdaad een duidelijk punt!
thanks!
pi_95983627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Dit heb ik toen ook tegen mijn ex gezegd toen hij voor het eerst spijt leek te hebben. Hij bleek alle andere meisjes met mij te vergelijken en kwam daarom maar niemand tegen. het zou heel goed kunnen dat de spijt komt door het alleen zijn en niet om de persoon zelf.

Ik weet ook dat wanneer ik nu iemand anders tegenkom waar het mee klikt, ik de situatie van nu anders kan gaan bekijken. Dat geldt ook met de situaties van hiervoor. Maar ja ik heb nergens op mijn kalender staan welke dag dat gaat gebeuren. Het is voor nu allemaal nog een beetje vers maar over een maandje komt het wel weer goed. Heb af en toe nog uitspattingen.
Hm ja dat idee heb ik nu ook als ik ga stappen... Elk meisje dat ik tegenkom vergelijk ik met haar ondanks dat ik er zelf een punt achter heb gezet.
pi_95983709
Gemiste kansen zijn eigenlijk nog de zaken waar ik aan terug denk. What if.
pi_96006478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:24 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Hm ja dat idee heb ik nu ook als ik ga stappen... Elk meisje dat ik tegenkom vergelijk ik met haar ondanks dat ik er zelf een punt achter heb gezet.
Maar waarom? Wat mis je aan haar? Of wat zou je van haar terug zien bij een ander meisje?
Je hebt het niet voor niks uitgemaakt toch? Zoals ik las heb je geen spijt dat je het hebt uitgemaakt...

Mis je dan gewoon iemand om je heen en haar goeie punten?
Of heb je inmiddels wel spijt en je bedacht? Heb je nog contact met haar?
pi_96006547
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:30 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Gemiste kansen zijn eigenlijk nog de zaken waar ik aan terug denk. What if.
What if inderdaad.... |:(
pi_96006738
-O- Ik ben nu zooooo mijn best aan het doen hem niet te smsen. Het enige wat ik hem hoor zeggen is dat als er iets is we moeten praten, dat brengt me zo in de verleiding te smsen en te laten weten waar ik mee zit....

Maar het heeft toch geen zin, als er al een kans is dat hij twijfelt en zich kan bedenken dan moet hij daar nu zelf maar mee komen. Ik moet me ook niet gek laten maken door die vrienden....
Die vriend van hem zei dat hij nog wel met hem zou gaan praten, iets waar ik echt een hekel aan heb dat gepraat achter mijn of zijn rug om.....

verschrikkelijk, die twijfels!
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:53:24 #103
251180 Verveel
'k moest wat verzinnen!
pi_96013373
Hoi JustD!
Ik heb even je topic gelezen, ik wilde je even mijn visie geven.

Ga lekker je eigen leven leiden. Ga leuke dingen doen als afleiding zodat je niet 'zo je best hoeft te doen hem niet te sms-en'. Ga muziekmaken, sporten (yoga helpt goed als je 'm zo stresst), tekenen, film kijken met vriendinnen, uit, dansen... denk aan JEZELF en niet aan hem!!! Zoek vrienden op die er wél voor je zijn en het wél waard zijn je energie in te steken. Zonde anders van je tijd..

Het feit dat hij er niet was op dat feestje zegt eigenlijk toch genoeg (of wist hij niet dat jij er ook zou zijn?)?

Je kunt iemand niet afdwingen om verliefd te worden of je leuk te vinden.

Misschien dat hij als je een relatie zou hebben met hem nog steeds zo onduidelijk zijn over zijn gevoelens, of hij geeft je niet de bevestiging die je nodig hebt. Dan heb je hem en word je uiteindelijk alsnog gek van onzekerheid.

Sorry voor mijn nuchtere reactie, maar please wake up.
pi_96015313
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef Verveel het volgende:
Hoi JustD!
Ik heb even je topic gelezen, ik wilde je even mijn visie geven.

Ga lekker je eigen leven leiden. Ga leuke dingen doen als afleiding zodat je niet 'zo je best hoeft te doen hem niet te sms-en'. Ga muziekmaken, sporten (yoga helpt goed als je 'm zo stresst), tekenen, film kijken met vriendinnen, uit, dansen... denk aan JEZELF en niet aan hem!!! Zoek vrienden op die er wél voor je zijn en het wél waard zijn je energie in te steken. Zonde anders van je tijd..

Het feit dat hij er niet was op dat feestje zegt eigenlijk toch genoeg (of wist hij niet dat jij er ook zou zijn?)?

Je kunt iemand niet afdwingen om verliefd te worden of je leuk te vinden.

Misschien dat hij als je een relatie zou hebben met hem nog steeds zo onduidelijk zijn over zijn gevoelens, of hij geeft je niet de bevestiging die je nodig hebt. Dan heb je hem en word je uiteindelijk alsnog gek van onzekerheid.

Sorry voor mijn nuchtere reactie, maar please wake up.
Hey!

Thanks voor je duidelijke en fijne reactie! Je hebt ook zeker heel veel gelijk :@
Vooral het punt dat hij er zondag niet was vond ik ook opvallend. In principe is dat wel vaker zo geweest hoor, daar niet van. De mannen van de groep doen sowieso altijd maar wat ze willen los van hun vriendinnen. Ik weet wel dat hij dat soort dingen ook ontloopt omdat hij er zon moeite mee heeft. We hadden een keer met de hele groep een etentje en dat was voor het eerst dat ik hem weer zou zien. Meneer was 2 uur later dan afgesproken! Hij heeft laatst toegegeven dat het kwam omdat ik er ook was!
Ik denk eerlijk gezegd ook dat hij er daarom zondag niet was. Maar goed ik ga het niet vragen, kan er weinig aan veranderen. Maar het is toch apart naar mijn idee.

Verder heb je ook gelijk dat wanneer hij zich nu zou bedenken ik me alsnog telkens zorgen zou maken. Dit is verkeerd begonnen en kan niks meer worden ook geen vriendschap. Ik hoop daarom ook dat het me nu verder met rust laat en ik ga proberen me af te schermen tegen de opmerkingen van zijn vrienden.....

Nog ff volhouden dus :Y

Thanks!
pi_96015664
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Hey!

Thanks voor je duidelijke en fijne reactie! Je hebt ook zeker heel veel gelijk :@
Vooral het punt dat hij er zondag niet was vond ik ook opvallend. In principe is dat wel vaker zo geweest hoor, daar niet van. De mannen van de groep doen sowieso altijd maar wat ze willen los van hun vriendinnen. Ik weet wel dat hij dat soort dingen ook ontloopt omdat hij er zon moeite mee heeft. We hadden een keer met de hele groep een etentje en dat was voor het eerst dat ik hem weer zou zien. Meneer was 2 uur later dan afgesproken! Hij heeft laatst toegegeven dat het kwam omdat ik er ook was!
Ik denk eerlijk gezegd ook dat hij er daarom zondag niet was. Maar goed ik ga het niet vragen, kan er weinig aan veranderen. Maar het is toch apart naar mijn idee.

Verder heb je ook gelijk dat wanneer hij zich nu zou bedenken ik me alsnog telkens zorgen zou maken. Dit is verkeerd begonnen en kan niks meer worden ook geen vriendschap. Ik hoop daarom ook dat het me nu verder met rust laat en ik ga proberen me af te schermen tegen de opmerkingen van zijn vrienden.....

Nog ff volhouden dus :Y

Thanks!
Als je je moet afschermen voor de opmerkingen van zijn vrienden dan ben je er alsnog te veel mee bezig. Zeg gewoon waar het op staat zonder overdreven te reageren en geef gewoon aan dat je er klaar mee bent en het er niet meer over wilt hebben, omdat jij er klaar mee bent en het naar jouw idee een gebed zonder einde is.

Dat herhaal je dus waarschijnlijk een paar keer. Waarschijnlijk zul je het steeds makkelijker zeggen en het is ook wel eens fijn om dat echt zo uit te spreken. Hoe vaker je het zegt, hoe eerder je het misschien gaat geloven.. ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:45:15 #106
251180 Verveel
'k moest wat verzinnen!
pi_96016753
Wat een mietje, is ie bang voor je ofzo? Lekker niet-sociaal, zo'n vriend wil je toch niet?!!!

Het zal je niet met rust laten als je denkt dat het vanzelf over gaat. Je moet gewoon lekker eigen dingen gaan doen :D
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:46:35 #107
251180 Verveel
'k moest wat verzinnen!
pi_96016861
btw: "De mannen van de groep doen sowieso altijd maar wat ze willen los van hun vriendinnen. " , hoelang duren die relaties al? Deden ze dat ook toen ze net aan het daten waren?
pi_96018485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Als je je moet afschermen voor de opmerkingen van zijn vrienden dan ben je er alsnog te veel mee bezig. Zeg gewoon waar het op staat zonder overdreven te reageren en geef gewoon aan dat je er klaar mee bent en het er niet meer over wilt hebben, omdat jij er klaar mee bent en het naar jouw idee een gebed zonder einde is.

Dat herhaal je dus waarschijnlijk een paar keer. Waarschijnlijk zul je het steeds makkelijker zeggen en het is ook wel eens fijn om dat echt zo uit te spreken. Hoe vaker je het zegt, hoe eerder je het misschien gaat geloven.. ;)
Dit bedoelde ik eigenlijk ook met afschermen, door alleen te zeggen dat het klaar is en verder er niet meer op in gaan. Als ze verder nog wat moeten zeuren ze maar bij hem. En ik hoop inderdaad dat wat jij zegt, door het vaker uit te spreken het dan ook zo gaat voelen! Ik weet eigenlijk ook wel dat het zo is. Ik hoop ook dat meneer het hier nu zelf ook bij laat.

:*
pi_96018777
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef Verveel het volgende:
Wat een mietje, is ie bang voor je ofzo? Lekker niet-sociaal, zo'n vriend wil je toch niet?!!!

Het zal je niet met rust laten als je denkt dat het vanzelf over gaat. Je moet gewoon lekker eigen dingen gaan doen :D
Ik denk eerder dat het iets anders is maar goed, ik ga niet voor hem denken. Dat heb ik nu al de hele tijd gedaan en eerlijk gezegd zat ik ook vaak wel goed. Maar dit gaat niet opschieten zo. Wat zijn probleem ook is, ik kan hem er niet mee helpen.
Ik verwacht hem zaterdag te zien maar het kan goed dat hij dan ook thuis blijft, ik sta er niet meer van te kijken....

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Verveel het volgende:
btw: "De mannen van de groep doen sowieso altijd maar wat ze willen los van hun vriendinnen. " , hoelang duren die relaties al? Deden ze dat ook toen ze net aan het daten waren?
Die relaties duren allemaal al jaren en de meeste wonen ook al samen of gaan samenwonen. Volgens mij is dat altijd zo geweest met uitgaan. Ik vind het ook apart maar wie ben ik om er wat van te zeggen, ik heb geen kerel daar :D
pi_96021729
Pff mijn gevoelens, gedachtes en emoties gaan wel erg van de ene naar de andere kant, heb even het topic door gelezen..... :{
pi_96051551
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Maar waarom? Wat mis je aan haar? Of wat zou je van haar terug zien bij een ander meisje?
Je hebt het niet voor niks uitgemaakt toch? Zoals ik las heb je geen spijt dat je het hebt uitgemaakt...

Mis je dan gewoon iemand om je heen en haar goeie punten?
Of heb je inmiddels wel spijt en je bedacht? Heb je nog contact met haar?
Ik mis zeker iemand om me heen en natuurlijk mis ik haar goede punten. Op de een of andere manier was het zo'n lief meisje dat ze niet echt slechte punten heeft. Het is meer dat er dingen ontbraken of dat er punten waren die ik persoonlijk niet (meer) fijn vond.
Dat zit gewoon in haar aard en kan ik ook niet veranderen, maar het uitmaken met en verwerken van iemand die niets verkeerd heeft gedaan vind ik knap lastig. Ik kan dan ook alleen maar terugdenken aan een goed meisje en dan is het moeilijker voor een nieuwe vrouw om beter te zijn.

Mijn ex daarvoor ging gewoon vreemd, dan is elke nieuwe vrouw al snel beter. Begrijp je wat ik bedoel :)

Spijt heb ik er niet van omdat ik niet denk dat de dingen die ontbraken alsnog zouden kunnen komen.
pi_96055348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ik mis zeker iemand om me heen en natuurlijk mis ik haar goede punten. Op de een of andere manier was het zo'n lief meisje dat ze niet echt slechte punten heeft. Het is meer dat er dingen ontbraken of dat er punten waren die ik persoonlijk niet (meer) fijn vond.
Dat zit gewoon in haar aard en kan ik ook niet veranderen, maar het uitmaken met en verwerken van iemand die niets verkeerd heeft gedaan vind ik knap lastig. Ik kan dan ook alleen maar terugdenken aan een goed meisje en dan is het moeilijker voor een nieuwe vrouw om beter te zijn.

Mijn ex daarvoor ging gewoon vreemd, dan is elke nieuwe vrouw al snel beter. Begrijp je wat ik bedoel :)

Spijt heb ik er niet van omdat ik niet denk dat de dingen die ontbraken alsnog zouden kunnen komen.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt!!! Ik vind het ook zo moeilijk juist omdat hij het zo vriendschappelijk wil houden en begrip toont en aardig doet. Ik zou het liefst ruzie hebben en een hekel krijgen aan hem om wat dan ook, dan is het veel makkelijker om me erover heen te zetten. Ik kan nu niet boos zijn op hem wat het nog meer frustrerender maakt.

Maar goed moet eerst nog maar afwachten of klaar nu ook echt klaar is en of hij zich er nu dan ook bij neer kan leggen dat ik nu ook echt verder ga zonder hem! :)
Zoals eerder al is gezegd moet ik dat nu vooral ook blijven uitspreken en dan zal dit vanzelf gaan rusten. En ik hoop dat hij het hier nu ook bij laat, mocht hij nog vaag gaan lopen doen heb ik eindelijk een reden om boos te zijn :+
  maandag 2 mei 2011 @ 20:04:24 #113
251180 Verveel
'k moest wat verzinnen!
pi_96264841
en, kan je je erbij neerleggen?
  maandag 2 mei 2011 @ 20:38:22 #114
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_96266937
Spijt van afwijzing? Te vaak. Spijt van het opbreken van mijn vorige relatie, en de relatie daarvoor. Helemaal als je een jaar later hoort dat ze nog maanden hotel de botel van je was maar omdat je niks meer van je liet horen toch een ander ging opzoeken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:27:29 #115
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_96269760
ik ooit. Heb ooit iemand een hele tijd afgewezen op de middelbare school. zag em laatst in de discotheek en was eigenlijk héél leuk! O+

maarja, toen viel ik alleen op foute kerels en zag de leuke niet staan ;(
pi_96277596
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Verveel het volgende:
en, kan je je erbij neerleggen?
Uuuhm ik zal nu wel moeten. Zaterdag was erg klote om hem weer te zien en te spreken. Op het begin ging het nog best goed maar heb te lang met hem gepraat en had wijn op waardoor het toch weer fout ging. Dan meer in de zin van dat ik te lang met hem gepraat heb en het uiteindelijk toch weer over ons begon te gaan. Ik kreeg een naar gevoel van zijn houding, hij blijft vriendelijk maar hield ook weer afstand. Ik bleef maar praten en frustreerde mezelf. Ik ben toen maar weg gelopen en heb zitten huilen bij vriendinnen, gedeeltelijk ook wel door de wijn. We hebben nog wel gesmst, eerst zou hij nog langs komen om te praten, maar goed wat heeft dat nog voor zin dus besloten het niet te doen.

Ik heb niet eens meer controle over mijn eigen gevoelens.Het ene moment ben ik boos en wil ik niks meer van hem zien of horen, dan wil ik toch weer praten en contact houden, dan weer niet. Ik word er gek van en kan me goed voorstellen dat hij dat ook heeft.

Ik heb gezegd alles of niets, hij wil ´vriendschap´. Ik heb een tijd geleden een andere jongen ontmoet maar dat heb ik op hold gehouden. Ik was nog teveel hier mee bezig en vond het niet eerlijk naar die andere jongen toe. Ik heb nu gezegd dat ik voor die andere jongen wil gaan en hij niet moet denken dat hij zich nog hoeft te bedenken, en dat ik geen behoefte heb aan vriendschap. En nu lijkt hij een beetje gepikeerd dat ik niks over die andere kerel heb verteld. Ook al was ik dat niet verplicht! Ik merk nu aan zijn berichten dat hij dat niet kan hebben maar goed, misschien is dat wat ik mezelf wijsmaak.

Zoals ik al zei, ik kan mezelf niet eens onder controle houden. Ik schommel van het ene in het andere gevoel en krijg er maar geen grip op. Daardoor ga ik panieken en doe dingen waar ik niet over nadenkt. Ik weet dat dat een groot probleem is dat ik zelf moet oplossen, ik weet alleen niet hoe..... Voor mijn gevoel heb ik weer flink gefaald.
pi_96278113
Wat ik trouwens opvallend vind, hij zei dat hij zo graag vriendschap wilde. Herhaalde al vaker dat hij denkt dat we goede vrienden zouden kunnen zijn, wilde vaker langs komen om film te kijken. Zei dat een aantal weken terug en zaterdag weer. En dat ik altijd bij hem terecht kon met vragen etc en dat we goed moeten blijven praten.

Nu hij weet dat ik heb besloten mijn energie in iemand anders te gaan steken zijn de reacties heel anders. Ik vroeg waarom hij zo graag vriendschap wil. Bedoelt hij er opeens niks mee maar wil hij dat we normaal tegen elkaar doen als we elkaar tegen komen. :{

Ik weet dat ik zo iemand niet eens nodig heb in mijn leven. Ik kan hier niks mee maar kan het niet los laten. Hij frustreerd me ook!

Ik word moe van mezelf :Y
pi_96283729
Als je honger hebt maar je vind je eten niet lekker en laat het staan sta je toch raar te kijken als iemand het voor je neus begint op te eten terwijl je zelf nog helemaal niks hebt.
pi_96319918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:17 schreef Fes1-2 het volgende:
Als je honger hebt maar je vind je eten niet lekker en laat het staan sta je toch raar te kijken als iemand het voor je neus begint op te eten terwijl je zelf nog helemaal niks hebt.
Goeie tekst! _O_
pi_96320626
Hm khad het wel iets duidelijker neer mogen zetten.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:59:05 #121
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_96320845
Klopt, heb ik gedaan, uitgemaakt, maar later spijt gekregen. Daarna weer succesvol weten terug te halen ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:11:14 #122
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96321548
Hij zal pas spijt krijgen als jij hem kan loslaten. En tegen die tijd moet jij hem weer terugwillen.

In mijn geval: hij wilt mij nu dus wel enzo, uitgemaakt met zijn vriendinnetje enzo maar ik weet zelf even niet wat ik er mee aanmoet :P Schrok opeens best wel van zijn interesse :@ Help! Hij is best gewild enzo gaat ie opeens vet bij me staan en hints lopen geven en ik vet zo van: uhm, Oké? Omdat ik dus eerst niet doorhad dat hij dus contact zocht zegmaar.

Zucht.. En wat nu dan hè?
pi_96322470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Thundert het volgende:
Klopt, heb ik gedaan, uitgemaakt, maar later spijt gekregen. Daarna weer succesvol weten terug te halen ;)
En toen je haar terug had nog lang bij elkaar gebleven en zo nee wie heeft het toen uitgemaakt dan?
pi_96323887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef Fes1-2 het volgende:
Hm khad het wel iets duidelijker neer mogen zetten.
Nee hoor, hij is erg duidelijk. Heb m wel een beetje aangepast maar het gaat om het idee! En dan klopt het wel.... :Y
pi_96323929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Thundert het volgende:
En dat loopt nog steeds? Hoeveel tijd heeft daar nog tussen gezeten?
pi_96324169
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Mishu het volgende:
Hij zal pas spijt krijgen als jij hem kan loslaten. En tegen die tijd moet jij hem weer terugwillen.

In mijn geval: hij wilt mij nu dus wel enzo, uitgemaakt met zijn vriendinnetje enzo maar ik weet zelf even niet wat ik er mee aanmoet :P Schrok opeens best wel van zijn interesse :@ Help! Hij is best gewild enzo gaat ie opeens vet bij me staan en hints lopen geven en ik vet zo van: uhm, Oké? Omdat ik dus eerst niet doorhad dat hij dus contact zocht zegmaar.

Zucht.. En wat nu dan hè?
Dat is waar ik en vele andere ook 'bang' voor zijn. Maar van mij hoeft het niet meer. Ik heb meer het idee dat hij een bepaalde stoornis heeft ofzo en er niet normaal mee kan omgaan, ik zie dat niet veranderen in de toekomst. Ik probeer nu de 'goeie' dingen te vergeten en vooral te blijven beseffen hoe hij mij behandelt heeft. Of dat nu bewust of onbewust is geweest. Ik wilde hem eigenlijk komende zaterdag uit de weg gaan maar zelfs die moeite ga ik niet nemen.
Heb al een date geregeld met de andere kerel, gewoon gezellig bijkletsen. En me niet meer druk maken om de andere! :W Ik hoop nogmaals van harte dat het hier nu bij blijft, al zal het me niets meer verbazen als dat niet zo is... Andere begrijpen er ook niks van waar hij nu mee bezig is.

Wat jij zegt had ik ook met een andere ex, heel lang getwijfeld wat ik nog wilde. Verbaasd ook dat hij me opeens terug wilde op het moment dat het voor mij niet meer nodig was. En dat is dus ook niet meer goed gekomen. Daar heb ik nu gelukkig wel een goede band mee en kan ik wel spreken van vriendschap.

Denk er goed over na, doe het rustig aan. Het heeft geen haast dus neem de tijd om je eigen gevoelens op een rijtje te krijgen! Succes ermee! ^O^
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:35:30 #127
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_96369473
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:29 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

En toen je haar terug had nog lang bij elkaar gebleven en zo nee wie heeft het toen uitgemaakt dan?
We hebben nu nog steeds.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

En dat loopt nog steeds? Hoeveel tijd heeft daar nog tussen gezeten?
Minstens 2 maanden.
pi_96370426
Ja. een leuk meisje was zo'n 2 jaar geleden verliefd op mij, ik vond haar toen ook wel leuk maar was verliefd op een ander meisje (wat uiteindelijk niks is geworden).

Nu sinds een paar weken merk ik dat ik haar toch wel weer leuk beginnen te vinden, misschien zelfs een beetje verliefd, op het meisje dat eerst verliefd was op mij maar waar ik toen niks mee wilde beginnen. Maar zij ziet dat volgens mij niet echt zitten, ze heeft het nu 2 maanden uit met haar vriend waar ze bijna 1.5 jaar mee heeft gehad en ze heeft nog volop liefdesverdriet daarvan enzo... Beetje een kutsituatie haha
pi_96372404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Thundert het volgende:

[..]

We hebben nu nog steeds.

[..]

Minstens 2 maanden.
Nou ja dat is natuurlijk wel super dat het is goed gekomen. Dat van mij speelt nu al meer dan een half jaar en is inmiddels wel helemaal uitgemolken heb ik het idee.... Ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren als hij over 2 maanden opeens toch op de stoep staat.

Hoe heb je het aangepakt? veel moeite moeten doen?
pi_96372445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef 045represent het volgende:
Ja. een leuk meisje was zo'n 2 jaar geleden verliefd op mij, ik vond haar toen ook wel leuk maar was verliefd op een ander meisje (wat uiteindelijk niks is geworden).

Nu sinds een paar weken merk ik dat ik haar toch wel weer leuk beginnen te vinden, misschien zelfs een beetje verliefd, op het meisje dat eerst verliefd was op mij maar waar ik toen niks mee wilde beginnen. Maar zij ziet dat volgens mij niet echt zitten, ze heeft het nu 2 maanden uit met haar vriend waar ze bijna 1.5 jaar mee heeft gehad en ze heeft nog volop liefdesverdriet daarvan enzo... Beetje een kutsituatie haha
Tja begrijp dat het voor nu bij haar misschien even nog niet uitkomt. Maar dat wil niet zeggen dat je niks kunt opbouwen. Het heeft geen haast toch? gewoon leuk contact en lekker luchtig houden. Zo forceer je ook niks! Succes!
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:06:30 #131
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_96382094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Nou ja dat is natuurlijk wel super dat het is goed gekomen. Dat van mij speelt nu al meer dan een half jaar en is inmiddels wel helemaal uitgemolken heb ik het idee.... Ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren als hij over 2 maanden opeens toch op de stoep staat.

Hoe heb je het aangepakt? veel moeite moeten doen?
Ja en nee, kostte gewoon heel veel tijd. Ze wist wel dat ik haar terug wou. Alleen het twijfelen tussen ons, ik had eerlijk gezegd ook redelijk veel meisjes die toen uit haar holle waren gekropen aangezien op me hyves weer "Single" stond :').
Maar goed, het was ook een beetje wat je begon te missen aan elkaar, dat speelde ook heel erg mee.
pi_96395045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:06 schreef Thundert het volgende:

[..]

Ja en nee, kostte gewoon heel veel tijd. Ze wist wel dat ik haar terug wou. Alleen het twijfelen tussen ons, ik had eerlijk gezegd ook redelijk veel meisjes die toen uit haar holle waren gekropen aangezien op me hyves weer "Single" stond :').
Maar goed, het was ook een beetje wat je begon te missen aan elkaar, dat speelde ook heel erg mee.
Begrijpelijk dat je dingen gaat missen, maar je hebt het niet zomaar uitgemaakt lijkt me? Zijn toch ook dingen geweest die niet goed gingen. Ligt er ook aan hoe lang de relatie duurde de eerste keer....?
Zijn er nu zoveel dingen veranderd? Heb je wel altijd contact gehouden? Of totaal niet?

Bij mij denk ik niet dat er dingen gaan zijn die hij gaat missen waardoor hij zich zal bedenken. Ik denk dat dit topic ook niet meer op deze situatie van toepassing gaat zijn. Hij weet dat hij niet meer terug hoeft te komen en zal dat ook niet doen (hoop ik). Maar ik weet ook dat vriendschap er niet gaat komen. Tenminste niet op korte termijn. Ik heb er eigenlijk ook wel voor gezorgd dat er een soort irritatie ging komen, misschien toch een 'ruzie' uitlokken om er een einde aan te maken. Nu dat de laatste smsjes ging blijken gaat het met mij een stuk beter.
  donderdag 5 mei 2011 @ 17:27:47 #133
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96395479
Edit: verkeerd soort voorbeeld. Lama.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:11:40 #134
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_96401593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat je dingen gaat missen, maar je hebt het niet zomaar uitgemaakt lijkt me? Zijn toch ook dingen geweest die niet goed gingen. Ligt er ook aan hoe lang de relatie duurde de eerste keer....?
Zijn er nu zoveel dingen veranderd? Heb je wel altijd contact gehouden? Of totaal niet?

Bij mij denk ik niet dat er dingen gaan zijn die hij gaat missen waardoor hij zich zal bedenken. Ik denk dat dit topic ook niet meer op deze situatie van toepassing gaat zijn. Hij weet dat hij niet meer terug hoeft te komen en zal dat ook niet doen (hoop ik). Maar ik weet ook dat vriendschap er niet gaat komen. Tenminste niet op korte termijn. Ik heb er eigenlijk ook wel voor gezorgd dat er een soort irritatie ging komen, misschien toch een 'ruzie' uitlokken om er een einde aan te maken. Nu dat de laatste smsjes ging blijken gaat het met mij een stuk beter.
Ik heb 7 maanden met haar gehad, ik heb het uitgemaakt omdat ik meer keus had eerlijk gezegd. Beetje egoïstisch ik weet, maar goed, maar uiteindelijk weer teruggekomen. Kijk je zegt het zelf, hij weet dat hij niet meer kan terugkomen, dan is het puur vergeten en weer doorgaan. Mijn vriendin wist ook dat ze niet terug kon komen, maar uiteindelijk weer wel. Weet niet, leek erop dat ik een soort failure had haha ;-).

Maarja, we doen het nu sowieso rustig aan, en zien eerlijk gezegd wel waar we uitkomen.
pi_96410711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:11 schreef Thundert het volgende:

[..]

Ik heb 7 maanden met haar gehad, ik heb het uitgemaakt omdat ik meer keus had eerlijk gezegd. Beetje egoïstisch ik weet, maar goed, maar uiteindelijk weer teruggekomen. Kijk je zegt het zelf, hij weet dat hij niet meer kan terugkomen, dan is het puur vergeten en weer doorgaan. Mijn vriendin wist ook dat ze niet terug kon komen, maar uiteindelijk weer wel. Weet niet, leek erop dat ik een soort failure had haha ;-).

Maarja, we doen het nu sowieso rustig aan, en zien eerlijk gezegd wel waar we uitkomen.
Dan heb je wel veel geluk dat ze je nog terug wilde. Of weet ze niet dat dat de reden was dat je het uitmaakte?

Je zegt dat hij weet dat hij niet terug kan komen zoals je vriendin. Maar dat is niet hetzelfde toch, jij had het namelijk uitgemaakt en haar het idee gegeven dat het niet meer goed komt. Ik heb het niet uitgemaakt. Hij wil niet verder maar liet mij ook niet los of verder gaan. Ik heb hem nu alleen maar benadrukt dat hij dat niet weer hoeft te proberen.

Hoe meer ik erover nadenk hoe hij met mij om ging en gaat hoe bozer ik aan het worden ben. En zaterdag zie ik hem weer, waarschijnlijk daarna een periode niet. Ik ga ook maar met de auto zodat ik in ieder geval nuchter ben en naar huis kan als het nodig is. En vooral geen aandacht aan hem geven...
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:44:32 #136
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_96411867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Dan heb je wel veel geluk dat ze je nog terug wilde. Of weet ze niet dat dat de reden was dat je het uitmaakte?

Je zegt dat hij weet dat hij niet terug kan komen zoals je vriendin. Maar dat is niet hetzelfde toch, jij had het namelijk uitgemaakt en haar het idee gegeven dat het niet meer goed komt. Ik heb het niet uitgemaakt. Hij wil niet verder maar liet mij ook niet los of verder gaan. Ik heb hem nu alleen maar benadrukt dat hij dat niet weer hoeft te proberen.

Hoe meer ik erover nadenk hoe hij met mij om ging en gaat hoe bozer ik aan het worden ben. En zaterdag zie ik hem weer, waarschijnlijk daarna een periode niet. Ik ga ook maar met de auto zodat ik in ieder geval nuchter ben en naar huis kan als het nodig is. En vooral geen aandacht aan hem geven...
Ga je zaterdag met hem doen dan? Film kijken?
pi_96413525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Thundert het volgende:

[..]

Ga je zaterdag met hem doen dan? Film kijken?
Nee hoor! Haha

Op stap waar hij ook is. Zijn nou eenmaal dezelfde vrienden. Ik ga niet zielig thuis zitten om hem te ontwijken. En dan hebben we het maar meteen gehad.

Ik zit me nu steeds te bedenken dat hij er wel weer op een makkelijke manier onderuit komt zonder enige uitleg. Maar goed, had al een hele mail getypt voor hem maar staat nog steeds bij de concepten en nog niks verstuurd.
pi_96413785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Nee hoor! Haha

Op stap waar hij ook is. Zijn nou eenmaal dezelfde vrienden. Ik ga niet zielig thuis zitten om hem te ontwijken. En dan hebben we het maar meteen gehad.

Ik zit me nu steeds te bedenken dat hij er wel weer op een makkelijke manier onderuit komt zonder enige uitleg. Maar goed, had al een hele mail getypt voor hem maar staat nog steeds bij de concepten en nog niks verstuurd.
Zo te lezen ben je nog lang niet over hem heen. Lijkt wel alsof je dag en nacht met die jongen bezig bent.
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:17:21 #139
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_96413931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Zo te lezen ben je nog lang niet over hem heen. Lijkt wel alsof je dag en nacht met die jongen bezig bent.
Is nooit fijn om je ex te zien als 't het uit is :P.
pi_96415807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef Kabolter het volgende:

[..]

De hoop dat het nog goed komt en wat gaat worden is weg.Dus wat dat betreft gaat het beter omdat ik niet meer van alles goed praat. Ik probeerde het telkens zo te draaien dat ik overtuigd was dat hij zich nog wel zou bedenken. Als iemand nu nog zegt tegen mij dat het wel goed komt en dat hij gevoelens voor me heeft, zeg ik nee dat heeft hij niet. Want zelfs nu nog komen ze ermee en ik wil het niet meer horen en ik wil het niet meer denken.

Maar de vragen waarom hij bepaalde dingen heeft gedaan en gezegd zijn niet beantwoord. Hij wist van mijn gevoelens en heeft daar misbruik van gemaakt, en dat is niet 1 keer geweest. Ik weet dat ik er zelf ook schuldig aan ben geweest door het toe te laten en zal dat ook zeker niet meer doen. Maar doordat ik en iedereen dacht dat hij ook gevoelens had trapte ik er telkens weer in. Maar goed, het meest kwalijke is nog dat hij het zelf ook heeft gezegd, gevoelens te hebben en te twijfelen. Is toen blijven slapen en 's ochtends weg gaan alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik had hem zelf maar op de bank moeten laten slapen zegt ie nu! o|O en in principe klopt dat ook wel weer. Maar het blijft een rotstreek.

En dat zijn dingen waar ik nu boos om ben en in een mail heb getypt. Niet echt vragen, als ik de mail al verstuur, hoeft hij er niet eens op te reageren. Het is alleen maar om hem er nog eens op te wijzen dat wat hij heeft gedaan ook echt niet netjes is!
Alleen ik heb al gezegd tegen hem er geen energie meer in te steken vandaar dat ik de mail waarschijnlijk niet verstuur, lijkt me niet verstandig toch?

En ik weet dat als hier een tijd overheen gaat het echt wel in orde komt en ik er hard om kan lachen. Het gaat verder prima met mij, en ja ik ben er nog wel mee bezig maar dat komt ook wel weer goed. Ik heb er zin in om weer andere mensen te gaan ontmoeten, en te gaan daten met iemand die de moeite waard is.
pi_96418243
Ik kreeg trouwens een wijntje van hem afgelopen zaterdag. Eigenlijk zou ik m een biertje terug moeten geven en zeggen dat ik tenminste geen schulden meer bij hem heb!

En nee ik ben niet wakker op dit tijdstip door het piekeren! Ik houd een DVD marathon!!!

*O*
pi_96420975
Je kreeg toch een wijntje? Krijgen is toch niet hetzelfde als lenen? Ruilen? ...... Dat je daar bij stil staat.
pi_96424874
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 08:39 schreef Fes1-2 het volgende:
Je kreeg toch een wijntje? Krijgen is toch niet hetzelfde als lenen? Ruilen? ...... Dat je daar bij stil staat.
Klopt ook, zal denk ik dan toch aan het tijdstip hebben gelegen dat ik zoiets stoms bedacht ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:34:35 #144
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_96426132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:55 schreef JustD1984 het volgende:

Maar de vragen waarom hij bepaalde dingen heeft gedaan en gezegd zijn niet beantwoord. Hij wist van mijn gevoelens en heeft daar misbruik van gemaakt, en dat is niet 1 keer geweest. Ik weet dat ik er zelf ook schuldig aan ben geweest door het toe te laten en zal dat ook zeker niet meer doen. Maar doordat ik en iedereen dacht dat hij ook gevoelens had trapte ik er telkens weer in. Maar goed, het meest kwalijke is nog dat hij het zelf ook heeft gezegd, gevoelens te hebben en te twijfelen. Is toen blijven slapen en 's ochtends weg gaan alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik had hem zelf maar op de bank moeten laten slapen zegt ie nu! o|O en in principe klopt dat ook wel weer. Maar het blijft een rotstreek.

En dat zijn dingen waar ik nu boos om ben en in een mail heb getypt. Niet echt vragen, als ik de mail al verstuur, hoeft hij er niet eens op te reageren. Het is alleen maar om hem er nog eens op te wijzen dat wat hij heeft gedaan ook echt niet netjes is!
Alleen ik heb al gezegd tegen hem er geen energie meer in te steken vandaar dat ik de mail waarschijnlijk niet verstuur, lijkt me niet verstandig toch?

Ik snap dit soort dingen nooit echt.. Waarom zou je je in vredesnaam afvragen waarom die dingen gebeurt zijn? je zegt al dat je hem hebt toegestaan "misbruik" van je te maken, dus is er al niet eens echt meer sprake van misbruik want je vond het prima. Niet achteraf in de slachtofferrol gaan kruipen dus. Je had hem helemaal niet op de bank moeten laten slapen, want je vond het zelf ook gewoon leuk en je wist van zijn twijfel af. En laten we eerlijk zijn, als er twijfel is, moet je nergens vanuit gaan en geen verwachtingen gaan lopen kweken.
Uiteraard is het een ander verhaal als hij had gedaan alsof alles koek en ei was maar dit was niet zo.

Kort verhaal lang: Niet zo moeilijk doen!
pi_96429973
Blijkbaar roept TS dit over zich af met haar stupide gedrag :-)
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_96434251
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Ik snap dit soort dingen nooit echt.. Waarom zou je je in vredesnaam afvragen waarom die dingen gebeurt zijn? je zegt al dat je hem hebt toegestaan "misbruik" van je te maken, dus is er al niet eens echt meer sprake van misbruik want je vond het prima. Niet achteraf in de slachtofferrol gaan kruipen dus. Je had hem helemaal niet op de bank moeten laten slapen, want je vond het zelf ook gewoon leuk en je wist van zijn twijfel af. En laten we eerlijk zijn, als er twijfel is, moet je nergens vanuit gaan en geen verwachtingen gaan lopen kweken.
Uiteraard is het een ander verhaal als hij had gedaan alsof alles koek en ei was maar dit was niet zo.

Kort verhaal lang: Niet zo moeilijk doen!
Volgens mij geef ik ook al duidelijk aan in mijn posts dat ik hier zelf ook fout in ben. Dat ik heel goed besef dat ik bepaalde dingen anders had kunnen doen om mij het een en ander te besparen. Je hoort me nergens zeggen dat het alleen aan hem ligt en dat het allemaal zijn fout is, of wel soms?
Maar dat wil niet zeggen dat het maar normaal is en vergeven en vergeten moet zijn? Dat wil ook niet zeggen dat ik me niet mag afvragen waarom het mis is gegaan of wat er in zijn hoofd afspeelt wanneer hij telkens van gedachte veranderd.

Toen ik wist dat mijn ex mij terug wilde terwijl ik juist een fijne vriendschappelijke band met hem kreeg, heb ik afstand genomen. Om geen valse hoop te geven en geen verwachtingen te scheppen. Het zou netjes zijn als dat hier ook naar mij toe was gedaan. Als ik namelijk zelf de afstand neem ging meneer zich bedenken en dat is juist de reden dat ik geen vrienschap meer met hem wil.

[ Bericht 3% gewijzigd door JustD1984 op 06-05-2011 15:23:51 (Onnodig voorbeeld) ]
pi_96434742
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef TryX het volgende:
Blijkbaar roept TS dit over zich af met haar stupide gedrag :-)
Yup, :Y
pi_96435176
Zoals ik al zei is het topic niet meer van toepassing om mijn situatie, dus ik laat het hier verder ook bij om mijn 'situatie' te beschrijven. Hoe meer ik dat doe hoe teveel ik er eigenlijk nog mee bezig ben. Natuurlijk waardeer ik alle reacties, lief, direct, positief, negatief of wat dan ook, allemaal bedankt!! Maar als ik erover blijf posten ben ik er toch weer mee bezig merk ik en dat moet ook maar eens stoppen.

Tuurlijk zijn alle ervaringen omtrent dit topic welkom dus laat je dat vooral niet weerhouden.

Bye! En ik ga me verheugen op een leuke date vanavond!

*O*
  maandag 9 mei 2011 @ 11:33:02 #149
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_96539476
En nog gescoord? :P
pi_96557102
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Thundert het volgende:
En nog gescoord? :P
De date vrijdag was erg gezellig en er komt zeker nog een date! Maar ik heb gezegd rustig aan, ik wil me nu niet ergens in gaan storten om die andere kerel te vergeten. Ik heb de loser persoon dus zaterdag nog wel gezien en echt compleet genegeerd, het is me nog gelukt ook! Wel een beetje ongemakkelijk gevoel nog en iedereen voelde de spanning. Maar ik ben ontzettend blij dat het gelukt is. Verder ga ik me niet eens meer druk maken om zijn signalen! Ik kan nu beginnen aan het opbouwen van iets nieuws! *O*

Thanks voor asking, :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')