Letterlijk dat ja idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Ja hoor. Toen ik door een mooie meid na een gezellige avond mee naar binnen werd gevraagd bij haar thuis, en ik bedacht dat het een goed idee was om gewoon naar huis te gaan want ik moest de volgende ochtend vroeg op![]()
Sorry niet aan de spoiler tag gedacht!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Sattyagraha het volgende:
Spoiler tag gebruiken?
Maar nee. Nooit spijt gehad van een dump. Ben zelf een jongen en het enige waar ik dan moeite mee had was het acute gebrek aan sex. Dit heeft er wel eens toe geleid dat ik het een en ander weer aanwakkerde. Hierdoor gaf ik valse hoop and it bit me in the ass in de vorm van een bezwaard geweten en een 2e instantie dump.
Maar even een tip voor deze situatie. Probeer aan het begin van je relatie wat meer 'hard to get' te spelen. Zeg eens in de zoveel tijd een afspraakje af en neem het woord relatie de eerste 3 maanden niet in de mond. Mannen zijn jagers. Als jij jezelf op een dienblaadje geeft verlies je hun aandacht.
Ook dat ken ik, mannen die 1 of 2 jaar pas toegeven dat ze toen zo verliefd op me waren, wat ik dus nooit heb geweten. En ze komen er dan ook pas mee wanneer ze intussen een relatie hebben .....quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Letterlijk dat ja idd.
Maar ook toen ik nog een schattig verlegen jochie op de middelbare school was was er een meisje dat mij overduidelijk zag zitten, en niet naliet dat duidelijk te maken. Maar helaas viel ze niet in de smaak bij mijn lunchmaatjes, dus liet ik haar links liggen terwijl ze best leuk was. Stomme reden - laat de 15 jarige Fokkertjes die dit lezen er van leren
Precies!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:29 schreef Tanin het volgende:
When I had you to myself, I didn't want you around,
Those pretty faces always made you stand out in the crowd.
Then someonen picked you from the bunch, one glance was all it took,
Now it's much too late for me to take a second look.
Dan ga je met de verkeerde jongens om wellicht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef Mishu het volgende:
Dit maak ik dus ook echt altijd mee. Jongens van tegenwoordig staan niet meer in contact met hun gevoel. Dat zal het zijn
Ohnee, ik was niet verliefd op haar. Zij wel op mij - maar ik gaf haar niet eens een kans omdat mijn "matties" haar niets vonden. Wat dom wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:29 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Ook dat ken ik, mannen die 1 of 2 jaar pas toegeven dat ze toen zo verliefd op me waren, wat ik dus nooit heb geweten. En ze komen er dan ook pas mee wanneer ze intussen een relatie hebben .....
Het ligt aan jou natuurlijk. Geeft niet hoor, kan je zelf wat aan doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef Mishu het volgende:
Dit maak ik dus ook echt altijd mee. Jongens van tegenwoordig staan niet meer in contact met hun gevoel. Dat zal het zijn
Dat is net zo dom jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ohnee, ik was niet verliefd op haar. Zij wel op mij - maar ik gaf haar niet eens een kans omdat mijn "matties" haar niets vonden. Wat dom was
Zoals?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het ligt aan jou natuurlijk. Geeft niet hoor, kan je zelf wat aan doen.
Daar lijkt het wel op neer te komen jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef Mishu het volgende:
Jullie vinden vrienden van je vriend niet leuk omdat jullie macht over de man in het geding komt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef Mishu het volgende:
Jongens vinden hun vrienden vaak ook heel belangrijk. En vrienden houden van plagenMaarja, dat is denk ik wat echte mannen van jongens onderscheid.
Wat doen ze dan zoal onder elkaar dat je het geil gaat vinden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef Mishu het volgende:
Ik heb vaak niks tegen de vrienden van een jongen. Ik vind dat jongens onder elkaar gedoe juist leuk en sexy
Aan de vrienden zal het niet liggen in mijn geval, daar kan ik het hardstikke goed mee vinden en ook die snappen niet goed waar hij mee bezig is.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef Mishu het volgende:
Ik heb vaak niks tegen de vrienden van een jongen. Ik vind dat jongens onder elkaar gedoe juist leuk en sexy
Ze hebben dan vaak iets relaxed en ondeugends als ze bij elkaar zijn. Dan krijg ik zo'n oermannen gevoel. Samen op jacht ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat doen ze dan zoal onder elkaar dat je het geil gaat vinden?
En vrouwen aan hun haar de grot inslepen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze hebben dan vaak iets relaxed en ondeugends als ze bij elkaar zijn. Dan krijg ik zo'n oermannen gevoel. Samen op jacht ofzo.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze hebben dan vaak iets relaxed en ondeugends als ze bij elkaar zijn. Dan krijg ik zo'n oermannen gevoel. Samen op jacht ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |