Om daarna te gaan klagen dat dat niet klopte zeker. Bij figuren als jij kunnen ze het toch nooit goed doenquote:
Dan zeggen ze gewoon dat het over 2 weken klaar is. Blijkt het ineens 1 week te zijn en ben ik weer helemaal blij dat het eerder is dan gedacht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna te gaan klagen dat dat niet klopte zeker. Bij figuren als jij kunnen ze het toch nooit goed doen
En als het dan drie weken wordt? Lekker duidelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dan zeggen ze gewoon dat het over 2 weken klaar is. Blijkt het ineens 1 week te zijn en ben ik weer helemaal blij dat het eerder is dan gedacht.
Nog zeker een week en voordat alles weer UP is nog 2 weken.quote:
Welkom terugquote:
nog zo lang? pfff....quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog zeker een week en voordat alles weer UP is nog 2 weken.
Nog minstens een jaar en Xbox overkomt hetzelfde, kunnen we jou lekker flamenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog zeker een week en voordat alles weer UP is nog 2 weken.
Ik flame niet! Ik leef met jullie mee! En ik speel nauwelijks online dus het zou me niet eens zo veel uitmakenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Nog minstens een jaar en Xbox overkomt hetzelfde, kunnen we jou lekker flamen
Klopt en toen ging die (zoals gezegd) op slotquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef kaching02 het volgende:
ik zie dat ze off-topic gingen doen in psn topic
dus nu gaan we hier maar in postenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik flame niet! Ik leef met jullie mee! En ik speel nauwelijks online dus het zou me niet eens zo veel uitmaken![]()
Op de store na
[..]
Klopt en toen ging die (zoals gezegd) op slot
Klopt, dus doe het hier ook niet. Slowchat is een deurtje verder.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef kaching02 het volgende:
ik zie dat ze off-topic gingen doen in psn topic
[GAM SC #1] Zonder cheatende Nebo!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, dus doe het hier ook niet. Slowchat is een deurtje verder.
zal het niet doen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, dus doe het hier ook niet. Slowchat is een deurtje verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |