quote:Op woensdag 27 april 2011 14:31 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik spreek alleen de verwachtingen van sommige mensen uit
Ik vond hem niet zo heel goed. Ik ben beter van je gewend. Meer eindbaas-esque.quote:
Misschien wel, maar niet zozeer op deze hele gebeurtenis. Ik verbaas me af hoeveel stupiditeit en narigheid in comments en fora staan. Echt heel fok lijkt vol te zitten met schreeuwers en trollen die alleen nog maar willen bashen en zeiken. Volledig feit en argumentatie-loos. Bah.quote:
Nu vind jij van IEDEREEN die een kritische noot durft te plaatsen bij iets was Sony/Playstation gerelateerd is al heel snel dat het een 'bashende troll' is, dus dat zegt op zich ook niet zo heel veel....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien wel, maar niet zozeer op deze hele gebeurtenis. Ik verbaas me af hoeveel stupiditeit en narigheid in comments en fora staan. Echt heel fok lijkt vol te zitten met schreeuwers en trollen die alleen nog maar willen bashen en zeiken. Volledig feit en argumentatie-loos. Bah.
Sure sure.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu vind jij van IEDEREEN die een kritische noot durft te plaatsen bij iets was Sony/Playstation gerelateerd is al heel snel dat het een 'bashende troll' is, dus dat zegt op zich ook niet zo heel veel....
Ik zie hier verdomd weinig pro-jailbreak praat anders, maar wellicht lees ik erover heen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:07 schreef Kn0x het volgende:
Heerlijk hoe het PS3-topique verpauperd is. Een plek waar je naar toe kon om te zien wat Cyb weer te melden had en leuke discussies voeren met SF. Nu is het een anti-ps3-kijk-mij-hip-jailbeaken-thread
Maar men handelt alsof ze net 40.000 euro verloren zijn door hun CC-gegevens.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie hier verdomd weinig pro-jailbreak praat anders, maar wellicht lees ik erover heen.
Het gaat voornamelijk over die hack en dus het op straat liggen van prive-gegevens, en dus ook zaken als je paswoord en e-mailadres enzo, wat vrij vervelend kan zijn in de verkeerde handen wanneer je op meerdere plekken hetzelfde paswoord gebruikt ...
Dat is niet direct 'anti-Sony', want geloof het of niet, er zijn ook mensen die bepaalde zaken gewoon apart kunnen zien: PS3 is een prima apparaat met prima spellen, maar dit was verdomd slordig van Sony.
Nee. Maar in dat stukje tekst zit wel meer inhoud dan in 99% van de gemiddelde reacties op het hele debacle.quote:
Ken nut weejt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ineens? Niet per ongeluk een controller tegenaan gegooid? Of een broer/zus/ouder/huisgenoot/kat/hond/krokodil die er langs is gelopen?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:30 schreef janrad het volgende:
Heb ik ineens een paar krassen in de mooie glimmende piano zwarte PS3. Heeft iemand nog zo'n mooie zwart glimmende boven kant ? Ik baal als een stekker. Ik heb hem al sinds 2007 en hij doet het nog perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Played it, and it was funquote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef FinalD87 het volgende:
Iets heel anders, iemand een boxershort nodig?
[ afbeelding ]Aardig prijsje zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef FinalD87 het volgende:
Iets heel anders, iemand een boxershort nodig?
[ afbeelding ]80 dollar? Hmm, toch maar kijken of ik die ga importeren. En dan eis ik een foto van de douane als ze dit pakketje gaan controleren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Als VGP levert doe ik het misschien welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
80 dollar? Hmm, toch maar kijken of ik die ga importeren. En dan eis ik een foto van de douane als ze dit pakketje gaan controleren!
http://www.videogamesplus(...)p?keywords=catherinequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Als VGP levert doe ik het misschien welAnders waag ik er niet aan.
Hm....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus(...)p?keywords=catherine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |