quote:Op woensdag 27 april 2011 14:31 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik spreek alleen de verwachtingen van sommige mensen uit
Ik vond hem niet zo heel goed. Ik ben beter van je gewend. Meer eindbaas-esque.quote:
Misschien wel, maar niet zozeer op deze hele gebeurtenis. Ik verbaas me af hoeveel stupiditeit en narigheid in comments en fora staan. Echt heel fok lijkt vol te zitten met schreeuwers en trollen die alleen nog maar willen bashen en zeiken. Volledig feit en argumentatie-loos. Bah.quote:
Nu vind jij van IEDEREEN die een kritische noot durft te plaatsen bij iets was Sony/Playstation gerelateerd is al heel snel dat het een 'bashende troll' is, dus dat zegt op zich ook niet zo heel veel....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien wel, maar niet zozeer op deze hele gebeurtenis. Ik verbaas me af hoeveel stupiditeit en narigheid in comments en fora staan. Echt heel fok lijkt vol te zitten met schreeuwers en trollen die alleen nog maar willen bashen en zeiken. Volledig feit en argumentatie-loos. Bah.
Sure sure.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu vind jij van IEDEREEN die een kritische noot durft te plaatsen bij iets was Sony/Playstation gerelateerd is al heel snel dat het een 'bashende troll' is, dus dat zegt op zich ook niet zo heel veel....
Ik zie hier verdomd weinig pro-jailbreak praat anders, maar wellicht lees ik erover heen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:07 schreef Kn0x het volgende:
Heerlijk hoe het PS3-topique verpauperd is. Een plek waar je naar toe kon om te zien wat Cyb weer te melden had en leuke discussies voeren met SF. Nu is het een anti-ps3-kijk-mij-hip-jailbeaken-thread
Maar men handelt alsof ze net 40.000 euro verloren zijn door hun CC-gegevens.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie hier verdomd weinig pro-jailbreak praat anders, maar wellicht lees ik erover heen.
Het gaat voornamelijk over die hack en dus het op straat liggen van prive-gegevens, en dus ook zaken als je paswoord en e-mailadres enzo, wat vrij vervelend kan zijn in de verkeerde handen wanneer je op meerdere plekken hetzelfde paswoord gebruikt ...
Dat is niet direct 'anti-Sony', want geloof het of niet, er zijn ook mensen die bepaalde zaken gewoon apart kunnen zien: PS3 is een prima apparaat met prima spellen, maar dit was verdomd slordig van Sony.
Nee. Maar in dat stukje tekst zit wel meer inhoud dan in 99% van de gemiddelde reacties op het hele debacle.quote:
Ken nut weejt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ineens? Niet per ongeluk een controller tegenaan gegooid? Of een broer/zus/ouder/huisgenoot/kat/hond/krokodil die er langs is gelopen?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:30 schreef janrad het volgende:
Heb ik ineens een paar krassen in de mooie glimmende piano zwarte PS3. Heeft iemand nog zo'n mooie zwart glimmende boven kant ? Ik baal als een stekker. Ik heb hem al sinds 2007 en hij doet het nog perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Played it, and it was funquote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef FinalD87 het volgende:
Iets heel anders, iemand een boxershort nodig?
[ afbeelding ]Aardig prijsje zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef FinalD87 het volgende:
Iets heel anders, iemand een boxershort nodig?
[ afbeelding ]80 dollar? Hmm, toch maar kijken of ik die ga importeren. En dan eis ik een foto van de douane als ze dit pakketje gaan controleren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Als VGP levert doe ik het misschien welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
80 dollar? Hmm, toch maar kijken of ik die ga importeren. En dan eis ik een foto van de douane als ze dit pakketje gaan controleren!
http://www.videogamesplus(...)p?keywords=catherinequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Als VGP levert doe ik het misschien welAnders waag ik er niet aan.
Hm....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus(...)p?keywords=catherine
quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben in ieder geval wel blij dat PMS en NOS nog gewoon werken, daar gebruik ik mijn PS3 primair voor.
Is het nodig dit steeds te vragen net zoals in dat PSN-topic? Dat kun je:quote:
Je hebt wel gelijk Pehno maar sommige vreten zichzelf nu op dus die blijven het maar vragen en worden gek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het nodig dit steeds te vragen net zoals in dat PSN-topic? Dat kun je:
A: zelf zien
B: als ie het doet zal iemand dat vast wel roepen.
Ja! Bij jou nog niet dan? Dan betekent het dat je CC-gegevens verloren zijn. Iedereen wiens CC-gegevens bij de vijand zijn beland, hebben een tijdelijke PSN-stop.quote:
Gewoon FFXIII platinum gaan halen zou ik zeggen. Of Oblivion GotY eens geheel doorspelen. Be creative!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk Pehno maar sommige vreten zichzelf nu op dus die blijven het maar vragen en worden gek.
Ben ik met je eens! Ik schrok er zelfs van dat sommige gewoon van bepaalde games de SP niet eens gedaan hadden maar gewoon meteen de MP in en nu dat plat ligt niet weten wat ze moeten doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon FFXIII platinum gaan halen zou ik zeggen. Of Oblivion GotY eens geheel doorspelen. Be creative!
Een mooie kans om een beetje af te kickenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk Pehno maar sommige vreten zichzelf nu op dus die blijven het maar vragen en worden gek.
Single player vind ik nooit boeiend, vaak allemaal scripted. Multiplayer is gwn de shit, ik koop mijn games daar ook voor(behalve god of war3)quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens! Ik schrok er zelfs van dat sommige gewoon van bepaalde games de SP niet eens gedaan hadden maar gewoon meteen de MP in en nu dat plat ligt niet weten wat ze moeten doen
Dus jij legt 60,- neer voor een single player game die 10/15 uur duurt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef Fallen het volgende:
MP kan me gestolen worden, SP is de game voor mij.
Wat boeit mij het nou dat dingen gescript zijn? Als het maar verhaal brengt en allemaal werkt (dus niet zoals MoH, wat een drama-game).
Voor mij dus ook een reden om geen Xbox Live te hebben en als ik dan toch een keer iets via MP doe, dan maar via PSN. Kost een stuk minder. (insert PSN-down joke here....)
Ga jij wel eens uit? Dat duurt een stuk korter dan 10/15 uur en kost minstens zoveel...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dus jij legt 60,- neer voor een single player game die 10/15 uur duurt?
Is meestal niet scriptedquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ga jij wel eens uit? Dat duurt een stuk korter dan 10/15 uur en kost minstens zoveel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk TL;DR maar voor de geïnteresseerde wel interessant!
Nee, ik haal het merendeel uit de UK en anders wel even wachten tot de prijsdalingen en/of GotY-edities.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dus jij legt 60,- neer voor een single player game die 10/15 uur duurt?
Uitgespeeld? I wish....quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef Slayage het volgende:
wie van jullie heeft het geduld gehad om demons souls uit te spelen?
nadat ik voor het eerst in de nexus ben beland heb ik niet eens een eindbaas kunnen halen![]()
maar wat een sfeer zeg!
dat een eindbaas je in 1 of 2 klappen kan afmaken snap ik nog wel, maar dat zelfs een mannetje in aanloop naar de eindbaas je met 1 uithaal kan killenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:30 schreef Fallen het volgende:
Uitgespeeld? I wish....
Heb 1 demon verslagen en uiteindelijk een aantal keer bij de 2e aangekomen, maar verslagen nog niet. Heb het geduld er eigenlijk niet voor....
Primaquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik zag net dat het PlayStation Notwork topic is gesloten vanwege een aantal slowchattende randebielen. Zullen we hier maar verder gaan dan?
UPDATE:
[ afbeelding ]
Tevens:
[ afbeelding ]
FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |