Ja hoor, met jou?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ben zo weg hoor, weekend houden
Hier ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou?
Ik fix mezelf zo ook weer weg haha, boekje lezen.
Whahaha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest na dat lutte had gepost in combinatie met de TT denken aan Fotoboek van LunaticLaUrA
Nieuwe motor of moest ie gerepareerd worden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef omearos het volgende:
[..]
niet echt. Morgen motor ophalen, zondag Formule 1
En jij?
Motor was naar de garage voor een grote beurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nieuwe motor of moest ie gerepareerd worden?
Ook niet echt, morgen naar Gooische Vrouwen en voor de rest hopen op goed weer.
Over een maandje mag ik ook bier. Precies een maand vandaag zelfs!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon bier, het is vrijdagavond!
Stay vond ik maar niets, de film. Nog maar eentje kijken dus.
Gelijk een Grolschje proberen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over een maandje mag ik ook bier. Precies een maand vandaag zelfs!!
Vind ik ook zeker goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bavaria.Dat is het enige wat ik nog een heel klein beetje wegkrijg.
O ja wij verschillen precies 14*12 + 2 maandenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over een maandje mag ik ook bier. Precies een maand vandaag zelfs!!
Ik zwoor eigenlijk altijd bij Bavaria. Maar ik kocht laatst een six pack Gulpener. Dat is waarschijnlijk een blijvertjequote:
Hoe kom je daar nou weer bij om dat uit te zoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja wij verschillen precies 14*12 + 2 maanden
Wtffff!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja wij verschillen precies 14*12 + 2 maanden
Ik zoek niks uit. Vandaag is het de vijftiende. Ik ben de vijftiende jarig lutte dus ook. Ik ben 30 Lutte wordt 16 dus 14 jaar en 2 maandenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij om dat uit te zoeken.
Welterusten!
Wie was er nou van de rekensommen laatst?quote:
Geen idee meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie was er nou van de rekensommen laatst?
Toen je lekker huishoudelijk zat te doenquote:
O dat. Glad vergeten alweer. Zeefhoofd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen je lekker huishoudelijk zat te doen
Nee je zit gewoon op de relaxmodus op Vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O dat. Glad vergeten alweer. Zeefhoofd.
Dan ben jij bijna 2 maand jonger dan ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zoek niks uit. Vandaag is het de vijftiende. Ik ben de vijftiende jarig lutte dus ook. Ik ben 30 Lutte wordt 16 dus 14 jaar en 2 maanden
Dan schelen wij ongeveer 14*12 + 4 maanden? Of heb ik het nu heul verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:49 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dan ben jij bijna 2 maand jonger dan ik
Ja best wel alleen die dromen soms.. Ik droomde zelfs dat ik naar droomde. Beetje raar, maar gelukkig kan ik me de laatste tijd daar redelijk over heen zettequote:
Okay.. Dat is wel goed, dat je je er voort een beetje overheen kan zetten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel alleen die dromen soms.. Ik droomde zelfs dat ik naar droomde. Beetje raar, maar gelukkig kan ik me de laatste tijd daar redelijk over heen zette
Oeh bahquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.. Dat is wel goed, dat je je er voort een beetje overheen kan zetten.
Ik droomde dat mijn ouders waren overleden bij een auto-ongeluk.
Heb hem al even in het Centraal dromentopic gezet, wie weet komt er iemand met een (logische) verklaring.quote:
Okeequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb hem al even in het Centraal dromentopic gezet, wie weet komt er iemand met een (logische) verklaring.
Nee, geen plannen, Even goed uitrusten. Het was niet altijd even makkelijk afgelopen week bij pa in huis. Maar toch ben ik er wel goed doorheen gekomen.quote:
Wat ging je nu eigenlijk bij je vader doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen plannen, Even goed uitrusten. Het was niet altijd even makkelijk afgelopen week bij pa in huis. Maar toch ben ik er wel goed doorheen gekomen.
Jij wel?
Formule 1?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even wat werken en dan begint het echte leuke gedeelte van de dag!
Haha nee. Dat boeit me niet (meer). Zaterdag is voor mij de dag dat ik ergens langs een voetbalveld sta.quote:
Ook leuk, haha. Gewoon bij een kleine, regionale club? Das tof.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nee. Dat boeit me niet (meer). Zaterdag is voor mij de dag dat ik ergens langs een voetbalveld sta.
Ja, al is klein relatief. Ze spelen in de Topklasse inmiddels. Het 3e niveau van Nederland, waar het er best serieus aan toe gaat. Ook qua niveau. Zo kom ik nog eens ergens ook, Barendrecht, Katwijk, Spakenburg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook leuk, haha. Gewoon bij een kleine, regionale club? Das tof.
Derde niveau? Dus zeg maar Eredivisie-eerste divisie-topklasse? /voetbaln00bquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, al is klein relatief. Ze spelen in de Topklasse inmiddels. Het 3e niveau van Nederland, waar het er best serieus aan toe gaat. Ook qua niveau. Zo kom ik nog eens ergens ook, Barendrecht, Katwijk, Spakenburg.
Vanavond ook nog naar Enschede, naar m'n zusje.
Ja Bos, je hebt je er goed doorheen geslagen, ik vind het knap van je, echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen plannen, Even goed uitrusten. Het was niet altijd even makkelijk afgelopen week bij pa in huis. Maar toch ben ik er wel goed doorheen gekomen.
Ja, zeg je met je n00bness goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Derde niveau? Dus zeg maar Eredivisie-eerste divisie-topklasse? /voetbaln00b
En dat is ook leuk, zie je je zusje vaak?
klopt helemaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan schelen wij ongeveer 14*12 + 4 maanden? Of heb ik het nu heul verkeerd begrepen?
Goed gedaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij wel?
Formule 1 is dit weekend 's ochtendsquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nee. Dat boeit me niet (meer). Zaterdag is voor mij de dag dat ik ergens langs een voetbalveld sta.
Spakenburgquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, al is klein relatief. Ze spelen in de Topklasse inmiddels. Het 3e niveau van Nederland, waar het er best serieus aan toe gaat. Ook qua niveau. Zo kom ik nog eens ergens ook, Barendrecht, Katwijk, Spakenburg.
Vanavond ook nog naar Enschede, naar m'n zusje.
O, ik dacht dat je samen met hem woonde. Zomaar gevoelsmatig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:42 schreef omearos het volgende:
Spakenburg
Mijn vriend woont in Spakenburg, en ik in Enschede, heel handig
Hij heeft een hondje van 3.5, Daar moest ik voor zorgen. Hij ging een midweek weg met de gehandicapten waar hij vrijwilligerswerk doetquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat ging je nu eigenlijk bij je vader doen?Je hebt het wel een paar keer genoemd alleen telkens als ik wilde vragen wat je ging doen was je net weg haha.
Bewuste LAT-relatie. Of hebben jullie nog toekomstplannen om samen te wonen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:42 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Spakenburg
Mijn vriend woont in Spakenburg, en ik in Enschede, heel handig
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Bos, je hebt je er goed doorheen geslagen, ik vind het knap van je, echt![]()
![]()
Kon hij nog lachen om je bord?
Aawh, das wel lief.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft een hondje van 3.5, Daar moest ik voor zorgen. Hij ging een midweek weg met de gehandicapten waar hij vrijwilligerswerk doet
Zo lang zijn we nog niet samenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je samen met hem woonde. Zomaar gevoelsmatig.
Vandaag wordt het daar druk, de derby op het programma.
Niet bewust, komt door het werk. We zien wel hoe het loopt, al wil hij wel graag naar Twente terugquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bewuste LAT-relatie. Of hebben jullie nog toekomstplannen om samen te wonen?
quote:
Mannelijke usernamequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:01 schreef omearos het volgende:
Was zo leuk op de 11-jaar-fok-meet: "O, jij bent omearos. Ik dacht dat dat een vent was"veel gehoord
Okee mooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Zo lang zijn we nog niet samen
Klopt idd van die derby, gelukkig zitten we dit weekend in Enschede
[..]
Niet bewust, komt door het werk. We zien wel hoe het loopt, al wil hij wel graag naar Twente terug
[..]
Ja je had je misschien beter tantearos kunnen noemenquote:
Was zo leuk op de 11-jaar-fok-meet: "O, jij bent omearos. Ik dacht dat dat een vent was"veel gehoord
Whahah.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee mooi
[..]
Ja je had je misschien beter tantearos kunnen noemen
Ik vind 'duimelut' echt voor een meisjequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
-os klinkt zo jongen haha.
Al word ik ook vaak voor een jongen aangezien, met uitspraken als 'tot je over shoppen begon was ik er heilig van overtuigd dat je een jongen was', 'fouilleren moet toch altijd door iemand van hetzelfde geslacht gebeuren?' en laatst nog een leuke in de SST SC maar die ben ik even vergeten.
quote:
Dat heb ik dan weer niet bij jouw username, al blijft die me wel steeds herinneren aan De Lutte hier in de buurtquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
-os klinkt zo jongen haha.
Al word ik ook vaak voor een jongen aangezien, met uitspraken als 'tot je over shoppen begon was ik er heilig van overtuigd dat je een jongen was', 'fouilleren moet toch altijd door iemand van hetzelfde geslacht gebeuren?' en laatst nog een leuke in de SST SC maar die ben ik even vergeten.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee mooi
[..]
Ja je had je misschien beter tantearos kunnen noemen
Heeft Bos bedacht!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind 'duimelut' echt voor een meisje
Als men het goed invultquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zie je nu mooie man/vrouw icoontjes. Ik ging bij sommigen ook wel eens de mist in.
Ik wilde je verrassen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je dat niet gewoon.
Oeeh, das altijd even schrikken!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:23 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug van de stad. Moest iets terugbrengen bij de Hema. Meteen nieuwe fietstassen gekocht, had van pa een cadeaukaart gekregen, dus kon die meteen inwisselen. Maar toen ik naar buiten liep, ging het alarm af
Ach ja. Wel even schrikken. maar als je gewoon kalm blijft is er niks aan de hand. Je weet toch zelf wel dat je netjes hebt afgerekend.quote:
NICHT SCHIESSE IK HABE KINDER!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
NEIN NEIN NEIN ICH BIN NICHT DIE SEKRETARIAAT VON HERR ROSENTHAL
Ik moet aan iemand denken nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
Nee ik weet het niet. Zit iets in de weg.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet aan iemand denken nuIets met een poeppost.
Eet smakelijks!quote:
Ik zie een link ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Zo lang zijn we nog niet samen
Klopt idd van die derby, gelukkig zitten we dit weekend in Enschede
[..]
Niet bewust, komt door het werk. We zien wel hoe het loopt, al wil hij wel graag naar Twente terug
[..]
Of toeval?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, ik woon sinds 7 maanden in Spakenburg, maar ben nu bij mijn vriendin in EnschedeAnders was ik zeker gaan kijken... hup Blauwen! (want dat shirt van de vogels doet me teveel aan die lelijke club denken
)
Hier was het gister warm, maar volledig bewolkt. Vandaag wel zonquote:
Afwisselend zonnig en wolkjes, zal vandaag ook wel zo wordenquote:Op zondag 17 april 2011 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier was het gister warm, maar volledig bewolkt. Vandaag wel zon
Hoe was het gister bij jou?
Haha, ja al een poosje, week of 2?quote:
Geen idee,quote:Op zondag 17 april 2011 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bos vertel me niet dat je niet weet wat SCF is![]()
Hoe kan Vaduz dat nou niet weten?
zegt mij ook niksquote:Op zondag 17 april 2011 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bos vertel me niet dat je niet weet wat SCF is![]()
Hoe kan Vaduz dat nou niet weten?
Wat is het dan?quote:Op zondag 17 april 2011 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
Onwetende voetbalmensen![]()
Zelfs Bella wist het
Ik volg wel voetbal enzo. Maar het zal mij een worst wezen wat de voorvoegsel van een club zijn. Ik neem genoegen met Feyenoord, Chelsea, Gothenborg en Velje Boldklupquote:Op zondag 17 april 2011 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nou als je elke week ergens voetbal in een stadion volgt dan vind ik het bijna een schande dat je het niet weet
Je kent andere clubs toch? Je volgt toch voetbal?Of alleen je eigen cluppie?
Nou ja het komt zo vaak voorbij dat het me haast onmogelijk lijkt om niet te weten.quote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik volg wel voetbal enzo. Maar het zal mij een worst wezen wat de voorvoegsel van een club zijn. Ik neem genoegen met Feyenoord, Chelsea, Gothenborg en Velje Boldklup
quote:Velje Boldklup
Okee, wat is het dan?quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja het komt zo vaak voorbij dat het me haast onmogelijk lijkt om niet te weten.
[..]
quote:
Okee.quote:
Er is zelfs een 30+ topic. Want jij bent toch nog geen 40+-er toch?quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Is er een nieuw subforum? 40+? Ff kieken
Vreemd, volgens mij mis je dan een hoop reportages en kijk je enkel wedstrijden?quote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ik heb die afkorting dus echt nooit gezien.
Ik ben 30.quote:Op zondag 17 april 2011 10:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is zelfs een 30+ topic. Want jij bent toch nog geen 40+-er toch?
Ik lees bijna nooit reportages inderdaad. Heb wel ooit een abo op de VI gehad, maar daar bladerde ik bijna nooit in. Kwam ook deels door mijn depressie toen.quote:Op zondag 17 april 2011 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd, volgens mij mis je dan een hoop reportages en kijk je enkel wedstrijden?
Okee, vermoedde al zoiets, die 29 moet ergens voor staan hequote:
Je ziet ze elke Zondag met vlaggen in een stadionquote:Op zondag 17 april 2011 11:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lees bijna nooit reportages inderdaad. Heb wel ooit een abo op de VI gehad, maar daar bladerde ik bijna nooit in. Kwam ook deels door mijn depressie toen.
Oh daar let ik ook niet echt op.quote:Op zondag 17 april 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je ziet ze elke Zondag met vlaggen in een stadion
Volgens mij niet. Volgens mij bedoel je Sonny Boy, maar op mijn verjaardag kreeg ik nog wat geld en daarvan heb ik de dag er op 2 boeken gekocht, dus weet even niet meer welke je bedoeltquote:Op zondag 17 april 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, hoe is het met het boek wat je jezelf cadeau hebt gedaan voor je verjaardag? Daar ben je nog niet in begonnen toch? Ik ben aan het twijfelen of je nog moet beginnen of dat je hem al uit hebt
Mooi, ik ga kijken of ik beneden kan zitten met boek en puzzelboek. Hier boven ben ik aangewezen op een internetstream van radio 1. Niet echt zin inquote:Op zondag 17 april 2011 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Net op tijd wakker voor het voetbal, jeej!
oh ja gezelligquote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
Een 40+ forum en die topics die er instaan, pedo alert.
Ja diequote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij bedoel je Sonny Boy
Moet nog kijken in welk boek ik hierna ga lezen. Ik denk in de Overgave van Arthur Japin, of anders in dat 98 cent boek over Dick Advocaatquote:
Haha dat klinkt grappigquote:
Gelukkig is het bij de Action, dus het is niet persoonlijk voor Dick.quote:
Ik denk dat de schrijver van het boek (Maarten Meijer) het erger zal vindenquote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden als hij zich er druk om ging maken hoor.
2009. dus vrij recent. Alleen dus het avontuur als bondscoach van Belgie staat er niet in. Maar ach..quote:
Ik verwacht niet zoveel lezers tussen de Action bezoekersquote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bereikt wel een breder publiek op deze manier. Action zal wel een stapel opgekocht hebben wat bleef liggen in boekhandels.
Eigenlijk zou elk boek 98 cent moeten kostenquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook al niet zo bij de rest. Ook als voetbalfan is het niet het eerste boek dat je koopt. (voor een normale prijs dan, niet 98 cent)
Whuttt.quote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Martin, sehr sehr zufällig, mijn vader heeft Soldaat van Oranje opgezet. What are the odds!
Ik heb velen rondom mij erbij betrokken en naar suggesties gevraagd. De hoofdvraag is wel: welke films moet ik hebben gezien? En daar rolde een behoorlijke longlist uit. Ik ben her en der wel wat afgedwaald door ook wel wat onbekende films te kijken. (via Jinni.com bijvoorbeeld) Maar dat heeft wel verrijkt.quote:Op zondag 17 april 2011 16:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe heb jij je filmbijspijkertour aangepakt?
Niemand hier kijkt (goede) films, Ron alleen maar horror en mijn vriendinnen van die slechte kleffilms als Serendipity waar ze dan nog maar een minuutje van zien.quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb velen rondom mij erbij betrokken en naar suggesties gevraagd. De hoofdvraag is wel: welke films moet ik hebben gezien? En daar rolde een behoorlijke longlist uit. Ik ben her en der wel wat afgedwaald door ook wel wat onbekende films te kijken. Maar dat heeft wel verrijkt.
Heb je zeker wat aan.quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niemand hier kijkt (goede) films, Ron alleen maar horror en mijn vriendinnen van die slechte kleffilms als Serendipity waar ze dan nog maar een minuutje van zien.
Heb ik iets aan de imdb (of zoiets) top zoveelhonderd?
Okay, ik zal hier eens wat vaker meelezen haha.quote:Op zondag 17 april 2011 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je zeker wat aan.Maar dan mis je wel wat minder bekende pareltjes. Verder heb je hier wat hulplijnen, Bella is de queen of film.
Haha, die is wel vermakelijk. (de eerste die ik dit jaar zag ook nog een)quote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik zal hier eens wat vaker meelezen haha.Ik heb zo weinig films gezien, eigenlijk alleen animatiefilms en The Princess Diaries enzo. Voor vanavond staat er ook een pareltje op het programma: New Kids Turbo.
![]()
Ideetje van Ron.
Ohquote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef Lutte het volgende:
Pgr!Je hebt nog iets uit te leggen jij
:
[..]
Haha, zoiets dacht ik al.quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Moment
http://link.marktplaats.nl/441582870
![]()
Whehequote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zoiets dacht ik al.Je liet iedereen in spanning achter.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ik moet even de grill poetsen () en dan stuur ik iets terug!
*proestquote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Enige recht van een vrouw is het aanrecht enzo.
Dat is geen recht, maar een plichtquote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Enige recht van een vrouw is het aanrecht enzo.
Zwartbroek!quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef Bos81 het volgende:
O ja Films. Ik moet nog steeds kijken naar Zwartbroek, Bride Flight, Amelie en Big Fish..
En Harry Potter deel 7 kopen
Ik heb ze hier op DVD liggen. Maar komt er maar niet van. Vind het eigenlijk wel heerlijk zo om 's avonds te lezen en te puzzelen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen Zwartbroek en Bright Flide heb ik nog niet gezien van die films!
Niet dat ik weet.. Maar ik durf hem toch ook weer niet alleen te kijken en er zoekt niemand mee te kijken.quote:
Je bent hier van harte welkom, alleen zulllen je ouders daar anders over denken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Maar ik durf hem toch ook weer niet alleen te kijken en er zoekt niemand mee te kijken.
Zwartbroek heb je denk ik niet.quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze hier op DVD liggen. Maar komt er maar niet van. Vind het eigenlijk wel heerlijk zo om 's avonds te lezen en te puzzelen.
Dan is het Zwartboek. Ik twijfelde al.quote:
Ja terwijl jij net nog Bright Flide tiktequote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We waren een beetje flauw.
Die heb ik wel gezien.
Dat vind ik eigenlijk best wel een eikelquote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Bride Flight moet ik alleen al zien om Waldemaaaaaaaaar.
Het is echt een schatje.quote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel een eikel
Was hij dat nu eigenlijk van die ene reclame, waar hij naakt in de slaapkamer kast lag toen de man van de vrouw thuiskwam? of lijkt hij daar gewoon op?quote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is echt een schatje.Hij stottert ook, te lief.
Maar wel een lekkere eikel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel een eikel
Ik herinner me die reclame nog maar geen idee of hij dat is.quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was hij dat nu eigenlijk van die ene reclame, waar hij naakt in de slaapkamer kast lag toen de man van de vrouw thuiskwam? of lijkt hij daar gewoon op?
Deze comic is hier in Nederland nog leuker door de ''bill.''quote:
uhuh, if only they knewquote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze comic is hier in Nederland nog leuker door de ''bill.''
Ik vind zowel Sophie als die kerel 3 keer niksquote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Misschien is mijn beeld vertekenend. Maar ik zag hem keer in een programma samen met Sophie en hij kwam op mij zo ballerig en arrogant over..
Fucking geil.quote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
Vind je hem ook aantrekkelijk TacoBella?
Ik heb het ook niet echt op Sophie ook niet qua uiterlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind zowel Sophie als die kerel 3 keer niks
Nou knal er dan nog maar eentje in (acteur of presentator) om te compenserenquote:
Sophie kijkt altijd met uitpuilende ogen zodra ze een interview doet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt op Sophie ook niet qua uiterlijk.
Hmm, voor mij al een stuk meer hunk dan die ander, ik zeg doorquote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
Even kijken.
Daniel Boissevan.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie? en Wie? Pics?quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
En Fedja! En Dragan! Waar is miauw als je haar nodig hebt.
Die chocodreams zijn zeker wel lekker.quote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo dol op die Brabantse gezelligheid van de Mona reclame...Het pom-pom-pom muziekje, die kale kerel, de sfeer...
dus ik heb 3 soorten gekocht aangezien het bij de Appie in de aanbieding was. Maar het is wel ff doorbijten, ik word kotsmisselijk van die luchtige schuimerige toetjes
![]()
Ik denk dat ik voor die chocodreams van John moet gaan
Is dat ook net zo schuimerig?quote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die chocodreams zijn zeker wel lekker.Die kleine stukjes caramel enzo!
Heb jij nog ingevingen?quote:
Het is meer moussig zeg maar. Wel wat vaster.quote:
Bella gaat de hele avond uitpakkenquote:
Brabants? Ik als Brabander vind het meer Limburgs eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo dol op die Brabantse gezelligheid van de Mona reclame...Het pom-pom-pom muziekje, die kale kerel, de sfeer...
dus ik heb 3 soorten gekocht aangezien het bij de Appie in de aanbieding was. Maar het is wel ff doorbijten, ik word kotsmisselijk van die luchtige schuimerige toetjes
![]()
Ik denk dat ik voor die chocodreams van John moet gaan
Oke, proberen dan maarquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is meer moussig zeg maar. Wel wat vaster.
+1quote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Brabants? Ik als Brabander vind het meer Limburgs eigenlijk
Oh dat kan nog wel eens kloppen, want het is minder makkelijk verstaanbaar jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Brabants? Ik als Brabander vind het meer Limburgs eigenlijk
Het omgekeerde van die kerel van Sophie, now we're talkingquote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nog niet klaar!!
Teun Luijkx
[ afbeelding ]
Hallo Teun!quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nog niet klaar!!
Teun Luijkx
[ afbeelding ]
Ja! En Brabander, het kan niet op!quote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ho, is dat die kerel van die serie van Eva?
Is dat die met het Haagse matje in de nek?quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan Klaas de wielrenner haha.
Bij welk stukje precies?quote:
Neh, ik hoorde iets over soppenquote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ga jij maar lekker soppen op plaatjes van mannen
quote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die met het Haagse matje in de nek?
Nee op de choco dreams of stroopwafeltoetquote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ga jij maar lekker soppen op plaatjes van mannen
Oh dit is een andere dan ik dachtquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is helaas niet zo fotogeniek, als ie gewoon in een t-shirtje zit te praten is ie.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man, de was moet nog gesopt worden.Recht, aanrecht, het blijft maar aan de gang!
Valt best mee.quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Je doet wel veel in het huishouden he?
Een eckt huisvrouwtje![]()
Ik heb geen idee!! Ik heb nog niet op een laptop/PC gezeten sinds die functie er is, en ik moet zo de topics in CRE nog koppelen. Dat wordt een drama haha.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zit het nou straks met de lapo, mocht je die vangen? Moet je dan nog iets doen of hoeft het niet meer?
quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens weer paar boeken besteld.
Alice's Adventures in Wonderland & Through the Looking-Glass
Lewis Carroll
Oscar Wilde's Wit And Wisdom
Oscar Wilde
The Importance of Being Earnest
Oscar Wilde
weetzelluf! doen we niet moeilijk over.quote:
quote:
Ik vind lezen vele malen leuker dan een filmquote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Boeken is wel weer een stap verder, werk van de lange adem.
O ja, voetbal op de tv!
Het (geprezen) Het Familie Portet van Jenna Blum. Wel mooi verhaal hoor. Wordt vergeleken met Haar Naam Was Sarah. Maar de schrijfstijl/het boek van De Rosnay is wat mij betreft pakkender.quote:
Ja, maar dat is ook niet helemaal waar. Is een lastige situatie om uit te leggen zonder iets los te laten over het boek.quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
Van dat boek heb ik gehoord ja! Gaat toch over dat de hoofdpersoon een familie had die met de Duitsers heulde ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Knap dat je het doetquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Valt best mee.Alleen ik doe de was best vaak omdat als mijn vader of mijn broer het doet het een puinhoop wordt en ik ons mam wat werk uit handen wil nemen. (En wassen, was ophangen enzo is best zwaar voor d'r.)
Maar ik kan het meeste wel haha. Behalve strijken want ik kom niet boven de strijkplank uit.
iddquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind sowieso dat je vanaf 12 jaar ofzo mee moet helpen in het huishouden, al is het alleen even de hond uitlaten of mee helpen met de afwas. Dan leer je alvast voor later als je het huis uit gaat.
Ja, ik beheers het in principe wel allemaal. Maar ik heb de grootste moeite om het te organiseren enzo. Dat had ik thuis al af en toe als pa (en nog met ma) weg was, maar het lijkt wel gewoon veel erger geworden sinds ik begeleid woon. Maar dat is iets anders, daar hebben we het nu niet over.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef omearos het volgende:
[..]
idd
je kan het beter bij je ouders leren, in kleine stapjes, dan dat je dat nooit hoeft en ineens voor een groot probleem staat zodra je op jezelf gaat wonen.
Mijn zus en ik moesten ook al jong meehelpen, met idd afwassen, aardappels schillen, huisdierenquote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik beheers het in principe wel allemaal. Maar ik heb de grootste moeite om het te organiseren enzo. Dat had ik thuis al af en toe als pa (en nog met ma) weg was, maar het lijkt wel gewoon veel erger geworden sinds ik begeleid woon. Maar dat is iets anders, daar hebben we het nu niet over.
Ik moest dus al van vrij jongs af aan mee helpen met afdrogen/hond uitlaten.
Jup, en iedereen kan iets anders beter. Ik de was, mama koken, Ron stofzuigen (we hebben veel tapijt/mat, dramadrama) en papa de zwaardere en klusdingen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker! Ik help thuis ook veel mee, de lasten moet je goed verdelen.
Ik zie mensen line dancing doen op Net 5, ik loop helemaal warm Vaduz!quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker! Ik help thuis ook veel mee, de lasten moet je goed verdelen.
Op Adam of de serie?quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Voor het eerst A'dam en E.v.a gezien en ik ben verliefd!!
Okeequote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Mijn zus en ik moesten ook al jong meehelpen, met idd afwassen, aardappels schillen, huisdierenDaar was ik wel blij mee toen ik uit huis ging. Mijn zus heeft net als jij moeite met het overzicht houden en krijgt daar hulp bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |