Spoel jij je bagger eens door en post het niet op het forum.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gebruik jij eens PI's als PI's en niet als smileys.
Wordt verworpen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Spoel jij je bagger eens door en post het niet op het forum.
Beloofd?quote:
Valt ook over jou te zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw humor kent geen grenzen. Onovertroffen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. En ik ben jaloers op jouw strikje en ooglapje.
Tot later.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:38 schreef Zeroku het volgende:
Goed. Ik ben omkleden en werken.
Bis later!
Hey jij hier, strijk mijn broekquote:
Ja.quote:
Waarom?quote:
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Een mod in de SC snel stop alle illegale wapens weg
Hoiquote:
Ik dacht dat jij goed was in het strijken van broeken manquote:
Ik koop alleen cavello's mangquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij goed was in het strijken van broeken man
FAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPquote:
Lekker, lekker!quote:
En bierquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Hallo allemaalWat een lekker weer voor chips
Chips?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Hallo sharrquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Poll hebben we nu al genoeg gezien. Maak anders even een nieuw topic aan voor je kutpoll.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Oude toffe muziek (queen enz) of nu (justin bieber enz)
• Oude toffe muziek
• nu met polio bieber
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
kut verkeerde topic. even het goede fixenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Poll hebben we nu al genoeg gezien. Maak anders even een nieuw topic aan voor je kutpoll.
Oewww welke smaak ? ik ga ook ff chips binnenhalen zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
quote:
SCHEIKUNDEquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef trolololo het volgende:
Jullie krijgen nog 5 minuten bedenktijd
Wat moet ik nu doen
Poll: Wat ga ik doen
• Slapen... ben al zo moe....
• Scheikunde leren... maandag tentamen
• Iets eten, moet nog bedenken wat.
• Hard fappen op Rebecca Black
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Succes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef JanPiraat het volgende:
Njah 2e keer naar de AH nu om allerlei dingen te halen die ik net vergaten het is fucking spitsuur nu daar waarschijnlijk dus tot over een half uur a 3 kwartier
En dan?quote:
Veel plezier met je teken, pas wel op voor lymequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Veel plezier met je teken, pas wel op voor lyme
Katzenjammer
Hallo.quote:
Hosselaarquote:
Bietsj luistert niet via Last.fm.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Patje1987 het volgende:
Your musical compatibility with bietsj is SUPER
Ik zag dat je me pas geleden als vriend had toegevoegd, vandaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:10 schreef Beach het volgende:
Preciesooit één keer ingesteld en zoveel mogelijk aangeklikt totdat ik het zat was
Hoe staat het met deze jongen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik liep een beetje achter excuus.
Voel hem lekker zelf maar.quote:
Deze jongen zit.quote:
hee langn iet gezien oceanquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deze jongen zit.
Ehh ja gaat wel.
Hoe zit het met deze baas?
Rustug, voor die leventje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deze jongen zit.
Ehh ja gaat wel.
Hoe zit het met deze baas?
quote:
Joah. De AH had me ook nog gebeld of ik wilde werken, omg.quote:
Mijn oceaan is ernstig vervuild, door die piraten die alles lozen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
OV hou je zieltje schoon man nu het nog kan![]()
![]()
oeiiiiquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Joah. De AH had me ook nog gebeld of ik wilde werken, omg.
Ik mocht niks zeggen natuurlijk.
Sorry manquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn oceaan is ernstig vervuild, door die piraten die alles lozen.
Saaie dag op werk maar nu lekker thuis en naar heerlijke muziek luisteren met een biertje.quote:
proostquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Saaie dag op werk maar nu lekker thuis en naar heerlijke muziek luisteren met een biertje.
Uhmmmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
Beach mag ik je boxershort voor een dagje zijn
oowww sorry je draagt geen boxershorts ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Uhmmmm![]()
beetje raar verzoek maar vooruit.
Ik citeer: 'We kunnen het niet toestaan, maar we mogen het niet verbieden.'quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiiiize zijn het nog altijd niet eens met die baan die je ernaast hebt dus ?
![]()
Maar als dit zo blijft doorgaan ben ik er niet meer over een tijdje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiiiize zijn het nog altijd niet eens met die baan die je ernaast hebt dus ?
![]()
[..]
Sorry mangeen retourette op de zee dus die lege rumflessen gaan er zo in
pffff dat is fijn om te horen van ze zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik citeer: 'We kunnen het niet toestaan, maar we mogen het niet verbieden.'
Right.
Alles goed met u verder?
Neuh vanavond even rustig aanquote:
Jaja, wel oké, kan er mee door.quote:
Thuisquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Saaie dag op werk maar nu lekker thuis en naar heerlijke muziek luisteren met een biertje.
Meestal niks, lekker luchtigquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww sorry je draagt geen boxershorts ?![]()
Insgelijks, niet zoveel zin in vrienden of iets dit weekend... blijf lekker thuisquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neuh vanavond even rustig aan, jij dan?
Eens.quote:
Nja, slaat nergens op eigenlijk, maar oké.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pffff dat is fijn om te horen van ze zeg![]()
Ja gaat wel redelijk hoor
Mooi.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaja, wel oké, kan er mee door.
[..]
Thuis
Muziek
Bier
Goed bezig.
1.75 per liter verdommequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ging net even tanken, was bijna 80 euro kwijt!
Wie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Omdatappel het volgende:
Ik fietste net naar huis en toen herkende ik een FOK!ker.
wie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Omdatappel het volgende:
Het halve huis zo'n beetje schoongemaakt en daarna boodschappen en toen nog een keer boodschappen omdat ik nog een heleboel vergeten wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nja, slaat nergens op eigenlijk, maar oké.
Mooizo! Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Omg je eerste Fok!ker in het wild gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het halve huis zo'n beetje schoongemaakt en daarna boodschappen en toen nog een keer boodschappen omdat ik nog een heleboel vergeten was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik 1.69. Maar dan nog!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Beach het volgende:
ik ga eten misschien tot vanavond
Hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Jawel dat is me wel weer gelukt vandaag geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi!Goed van je! Zal je moeder ook weer blij zijn enzo.
Lekkerrrrquote:
Ik ga zondag blokfluiten op HC voor wat geld.. kom je dan langs om 20 cent in mn bakje te stoppen ?quote:
niet erg piraatquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hallo Ajacied ik had je nog niet begroet net![]()
Haha, zo erg vond ik het!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag het bonnetje net op je facebook en maakte geen reactie![]()
![]()
quote:
Da's een deal.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ruil 3 pizza's voor mij met Patje en dan ben ik in jouw bezit
Deal, en nu nemen we alle 3 een pizza. Opgelostquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Da's een deal.
Patje, zemmel, oversteken en gauw.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deal, en nu nemen we alle 3 een pizza. Opgelost
ik ga koffie roven en dropjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga even naar beneden om wat huiselijk geweld te plegen en hopelijk ook wat eten want ik begin honger te krijgen
Jawel was lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel dat is me wel weer gelukt vandaag geloof ik
[..]
Lekkerrrrtot zometeen hoop ik
sorry van je oceaan
Your musical compatibility with Omdatappel is HIGHquote:
Your musical compatibility with Derium87 is Superquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Omdatappel is HIGH
Tof is dat!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Derium87 is Mediumquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb heul veul.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof is dat!Ik heb nog niet zoveel muziek op m'n laptop staan.
Your musical compatibility with Omdatappel is Very Highquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof is dat!Ik heb nog niet zoveel muziek op m'n laptop staan.
Je gaat toch niet zeggen dat je die niet kent.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Omdatappel is Very High
Music you have in common includes deadmau5, Avril Lavigne, David Guetta, Adele and The Script.
The script?
Nee niet echt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je die niet kent.
Ik ben nog aan het sparen.quote:
Wat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Omdatappel is Very High
Music you have in common includes deadmau5, Avril Lavigne, David Guetta, Adele and The Script.
The script?
Ik heb maar 18,71 GB.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen.
[..]
Wat.
The Script.
XD XDquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klap op je gat dan heb je weleens wat.
Maakt toch ook niet uit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb maar 18,71 GB.Waarschijnlijk zijn er hier mensen die meer hebben dan mij, maar /care.
Ik kan nu ook niet kijken wat ik van 'The Script' heb, en ik ken ze serieus niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen.
[..]
Wat.
The Script.
Hey Henkie wat is dit voor show off gedragquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb maar 18,71 GB.Waarschijnlijk zijn er hier mensen die meer hebben dan mij, maar /care.
grquote:
Aww.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben in elkaar geslagen door mn zusje en nu ga ik ff wat eten... brb
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan nu ook niet kijken wat ik van 'The Script' heb, en ik ken ze serieus niet.
watquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey Henkie wat is dit voor show off gedrag![]()
The Man Who Can't Be Moved, Breakeven...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan nu ook niet kijken wat ik van 'The Script' heb, en ik ken ze serieus niet.
sryquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb minder en nu voel ik schaamte enzo
Die PI bevalt me niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
The Man Who Can't Be Moved, Breakeven...
Jij moest mijn vriendschap accepteren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
Last.fm site is altijd zo godse traag om akelig van te worden.
ja maar no homo t0g? ;squote:
Ik luister niet echt pop/rock sorry.quote:
Dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij moest mijn vriendschap accepteren.
betuur kging bijna flippen, souden mensen mij Flippiee noemen ;squote:
ksnap je garpj xd goeie mang xdquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
betuur kging bijna flippen, souden mensen mij Flippiee noemen ;s
Ik luister soms deadmau5quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik luister niet echt pop/rock sorry.
haha jat0gg xdquote:
Ik luister soms Avril Lavigne, laatste liedje voordat mijn hdd crashte nu haat ik haar.quote:
xdquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha jat0gg xd
[..]
Ik luister soms Avril Lavigne, laatste liedje voordat mijn hdd crashte nu haat ik haar.
Succes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef JanPiraat het volgende:
yeahhh eindelijk de nieuwste Office aflevering binnenbrb
![]()
![]()
Ja maar nu ruzie met haar omdat ik toen mijn pc opnieuw startte en hij niks meer deed. ;squote:
kan gebeure tog :Squote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar nu ruzie met haar omdat ik toen mijn pc opnieuw startte en hij niks meer deed. ;s
Dus besloten terug naar House & Dance te gaan en mij weer af te sluiten van de rest. ;squote:
Mijn hart maakte een sprongetje van geluk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
Appel ik heb een foto voor je, ogenblikje.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn hart maakte een sprongetje van geluk.
wat ;squote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die had jij toch gestolenfalende hartendief :S
Nou.quote:
> hartquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn hart maakte een sprongetje van geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef Patje1987 het volgende:
Prachtig handschrift dit dat, die kop van de katKatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prachtig handschrift dit dat, die kop van de katIs dat jouw kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja één van mijn kattenquote:
ja xd via ptr enzo tog ;pquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik hep jou eens gesprokuh op msn via via xd
Gooi een radiator op hun hoofd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
verwarmingmensjes aan de deur. zitten je om te kopen om over te gaan op andere bedrijven. tering ze praten al 10 minuten
Mijn hart kan springen ja, afhankelijk van mijn lichaamquote:
Prachtig handschrift dit dat, die kop van de katOmgg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die komt in mijn FoBo, dankjewel!
Wij hadden toch een date?quote:
Omdat peer.
maar kheb ptr niet? alleen bunny ;pquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ja mr bunny kwam int gesprek door ptr tog ;p
Pics van een springend hart?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn hart kan springen ja, afhankelijk van mijn lichaam
Geen pics.
[..]
Omgg.Die komt in mijn FoBo, dankjewel!
[..]
Wij hadden toch een date?
Sinds wanneer is je hart een onderdeel van je borst?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen pics.
[..]
[..]
Moet je nu naar ze toe gaan en zeggen dat t een prank was en dat ze t huis verliezen als ze t niet terugdraaien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
[..]
ik heb genoeg gooivoorwerpen hier. en mn ouders zijn omgekocht. godver
ik wel ;pquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar kheb ptr niet? alleen bunny ;p
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef HappyBob het volgende:
Henkie en OV..gewoon normaal praten graag en anders maar naar pub of onzin radio.
Wat doen we verkeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef HappyBob het volgende:
Henkie en OV..gewoon normaal praten graag en anders maar naar pub of onzin radio.
Alleen als Jan het niet leestquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen pics.
[..]
[..]
Haha ik niet no homo zei die tegen mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moet je nu naar ze toe gaan en zeggen dat t een prank was en dat ze t huis verliezen als ze t niet terugdraaien.
[..]
ik wel ;p
[..]
Hoezo?
Opnieuw maken en delen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef gianni61 het volgende:
ik ben er weer
mijn zelf gemaakte kapsalon was echt bazig lekker
Niet weer dat gezeik over wat ARG7 nou precies inhoudt he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het gewoonweg niet voor bedoeld.
Wut?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
mn ma wou de deur dicht doen en dat wijf hield der voet er tussen![]()
Oxxiomensjes aan de deur. omkoperij voor verwarming enzquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Opnieuw maken en delen.
[..]
Niet weer dat gezeik over wat ARG7 nou precies inhoudt he?
[..]
Wut?
Het deel 'gewoon normaal praten' leek mij wel duidelijk genoeg. Dus die tip opvolgen of naar een ander topic graag.quote:
Jongehhquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pics van een springend hart?Moet dat geen filmpje zijn?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sinds wanneer is je hart een onderdeel van je borst?
Stiekem stiekem.quote:
Als mensen hun poot tussen de deur doen, op hun bek slaan en dan hun hand tussen de deur doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oxxiomensjes aan de deur. omkoperij voor verwarming enz
er is nog wat over..quote:
We praten ook normaal? alleen dat ik xd en ;p doe is het niet normaal praten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het deel 'gewoon normaal praten' leek mij wel duidelijk genoeg. Dus die tip opvolgen of naar een ander topic graag.
Nee..want dat vond ik zelf ook allemaal emogezeik. Maar gewoon normale woorden gebruiken is niet al te moeilijk en wordt het hier wat minder bagger-achtig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet weer dat gezeik over wat ARG7 nou precies inhoudt he?
Het is een SC en die zijn er om lol te hebben?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..want dat vond ik zelf ook allemaal emogezeik. Maar gewoon normale woorden gebruiken is niet al te moeilijk en wordt het hier wat minder bagger-achtig.
Ik geef Bob gelijk in deze.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..want dat vond ik zelf ook allemaal emogezeik. Maar gewoon normale woorden gebruiken is niet al te moeilijk en wordt het hier wat minder bagger-achtig.
Zoete witte wijn alstublieft dankuwel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee ik zorg voor de wijn jij voor de film.
Wat voor bagger? alleen omdat ik 'xd ;p ;s' is het gelijk baggerquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik geef Bob gelijk in deze.
Gewoon niet op de onz-bagger manier typen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als mensen hun poot tussen de deur doen, op hun bek slaan en dan hun hand tussen de deur doen.Moet je m wel hard dichtslaan.
ik heb koude blikjes cola in de koelkast, ga ik boven staan en mikkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als mensen hun poot tussen de deur doen, op hun bek slaan en dan hun hand tussen de deur doen.Moet je m wel hard dichtslaan.
1 keer quoten is wel genoeg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
ik heb koude blikjes cola in de koelkast, ga ik boven staan en mikken
Oei wat nuquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoete witte wijn alstublieft dankuwel.
Dat je er af en toe ene xd of een ;p doorheen gooit prima..maar niet constant en ook gewoon normale woorden gebruiken. Als je niet begrijpt wat ik bedoel lees je posts nog maar eens even. Als je het dan nog niet begrijpt print het uit en ga naar je juf of meester.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We praten ook normaal? alleen dat ik xd en ;p doe is het niet normaal praten?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef JanPiraat het volgende:
oefff gevulde maagen busted jullie 2 !!
![]()
quote:
oh ze zijn al wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
1 keer quoten is wel genoeg.
Zonde voor de cola man.
ai ai captain.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat je er af en toe ene xd of een ;p doorheen gooit prima..maar niet constant en ook gewoon normale woorden gebruiken. Als je niet begrijpt wat ik bedoel lees je posts nog maar eens even. Als je het dan nog niet begrijpt print het uit en ga naar je juf of meester.
Doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh ze zijn al weg. Dan over op zaagsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |