ja en s'nachts janken als ie alleen isquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pups blaffen heel schel....dat gaan de streamers niet lang leuk vinden...
waar is de optie "geen van beiden ?"quote:
Het lekker zoenende alter ego van Flipquote:
en nog niet zindelijk, dus dat word er snachts uit.. en als jo gaat slaapwandelen en het beestje heeft net wat neergelegd voor de deur... kan het nog wel lachen wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja en s'nachts janken als ie alleen is
Nee later, ik wou zeggen met die en die, maar ik weet de namen ook niet meerquote:
Ad-blocker uitschakelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Capaja het volgende:
[volledig OFFTOPIC modus aan] ik ben fakking 200% zielig ! ik ben (nog steeds) mijn smileys kwijt EN ik kan niet meer quoten of mijn berichten aanpassen
ik heb mijn pc al uit en aan gehad en op de reset burron onderin beeld geklikt, maar niets helpt [volledig OFFTOPIC modus uit]
ONTOPIC : uhm uhm Servio is terug
dan neemt jo hem wel weer mee in haar bedquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef marky het volgende:
Puppy's huilen wel vaak in de ancht dus dat is wel weer prettig. Blijven de bewoners lekker wakker.
Er stond me wel vaag iets bij dat er ooit een hondje in BB had gezeten, maar idd geen flauw idee meer welke editie het was!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee later, ik wou zeggen met die en die, maar ik weet de namen ook niet meer
(l)ik (l)ik (l)ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dan neemt jo hem wel weer mee in haar bed
was dat niet dat mormel van amanda? van de gouden kooi...die sjiewawaquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er stond me wel vaags iets bij dat er ooit een hondje in BB had gezeten, maar idd geen flauw idee meer welke editie het was!
FOK! is zwaar beveiligdquote:
Nee dat was DGK, er was ook een BB waar (kort) een hondje/puppy in had gezetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:04 schreef Stability het volgende:
[..]
was dat niet dat mormel van amanda?
bb 6 volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er stond me wel vaag iets bij dat er ooit een hondje in BB had gezeten, maar idd geen flauw idee meer welke editie het was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |