Dat staat nota bene op de vorige pagina nog uitgelegd...quote:Op maandag 18 april 2011 17:36 schreef LambertFransz het volgende:
Hey jongens, ben nieuw hier en zit met een vraagje. Ik zit nog in mijn eerste maand dat ik werk voor EW en moet morgen bij een groot lease bedrijf in Almere (had begrepen dat ik geen bedrijfsnamen mocht noemen) een auto afleveren. De vraag gaat over het parkeren van de auto want zoals ik op de foto's in mn ritgegevens zie moet ie naar binnen door die "buffer". Maar dan staat er nog een wazige groene pijl door het rek aan de rechter zijde van de ingang.. wijst deze naar het loket of moet de auto aan die zijde van het hek geparkeerd worden? Iemand ervaring hiermee?
Er is daar één dame die mij wel kan bekorenquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Jorian29 het volgende:
Vrij appetijtelijk valt ook wel mee, ik heb daar alleen maar dikke mokkels meegemaakt
Initialen <en weer weg>?quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Er is daar één dame die mij wel kan bekoren
Geloof me, daar heeft hij het over.quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Initialen?
Ik ben er vandaag ook weer geweest met een Avensis en toen Amstelveen - Breda in een Corsa. Gelukkig had dat ding airco![]()
Verder niks bijzonders meegemaakt
Het zal toch niet?quote:
Nou Joppie heeft al aardig indruk gemaakt als ik de verhalen moet geloven.quote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan sla ik een beurtje over denk ik
Nee, en dat heeft een redequote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef joppie_saus het volgende:
Jullie hebben geen smaak. Ooit eens goed naar dat zitvlak gekeken?
Goed idee, gedaan. Als nu de rest netjes hun quote edit...quote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef joppie_saus het volgende:
O ja, misschien handig als die initialen nu weer weggehaald worden
Leg je haar over de tafel ofzo, kan dat zitvlak nooit zien? Nee, daar kan ik geen smaak voor opbrengenquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef joppie_saus het volgende:
Jullie hebben geen smaak. Ooit eens goed naar dat zitvlak gekeken?
DMquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Zojuist wakker gebeld, of ik (vanuit Utrecht) nog een ritje wil doen van Deventer naar Meerkerk. Tuuuuuurlijk wil ik dat, heb immers tijd zat, maar laat me nog even wakker worden..Passat station, best oké.
Welke fase dan wel? De ontdekkingsfase, Mallet?
Geeft niks Hojd, is helemaal waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Hahahahaha, jongens, Mallet weet meer dan wij bij elkaar. Hoe doet ie dat toch.
Sorry Mallet
Ik heb deze week ook geen college op woensdag, dus ook maar als beschikbaar aangevinkt. Hopen dat we wat krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen hopelijk weer werken, alleen ik ben tussen 4 en half 6 niet bereikbaarDenk dat ik maar even bel rond kwart voor 4
Zie je? Ik wist dat hij op z'n pik getrapt was. Zelfs na die edit van mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef joppie_saus het volgende:
Mallet heeft bijna alles van mij, lol. In ieder geval, ik heb morgen (op verzoek) 1 ritje. Moet namelijk op tijd weer thuis zijn.
Ik leer van de beste!quote:
Ja wat is dat nou weer voor een vaag iets? Hoe laat werd jij gebeld dan? Ik rond kwart voor één. Ik eindig ook nog dichter bij jou in de buurt dan bij mijn eigen woonplaats.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef Panthera. het volgende:
Zo, morgen een Volkswagen Lt 35a ofzo, in ieder geval een 2tonner met te weinig pks, en een Citroen C5, wel een leuke auto, ophalen in het stakende Den Haag...
Edit: @Mallet ik mag naar Duiven voor m'n eerste auto, in een efficient bedrijf waren onze startlocaties omgedraaid
Eentje later uitstappen is korter lopen (scheelt niet zo heel veel overigens)quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou weer voor een vaag iets? Hoe laat werd jij gebeld dan? Ik rond kwart voor één. Ik eindig ook nog dichter bij jou in de buurt dan bij mijn eigen woonplaats.
@ Panthera: ik ga nu via Ede-Wageningen met de bus. Kijken of dat chiller is. Ik ben wel eens eerder bij die halte uitgestapt (Buurtlaan Oost ofzo). Volgens mij is dat ook nog wel een stuk lopen.
Haaa gerechtigheid! Lekker, weer Delfzijlquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja, ik mag morgen weer het postbedrijf rijden. Ik een Caddy dit keer, dus ik moet er nu ook aan gelovenDe Vito van vandaag had wel airco maar geen radio, mooi kut.
Lol, ik zit nu in Winsum, dacht laatst nog, zal wel fijn zijn als ik vanuit Winsum ooit eens kan beginnen, daar wonen m'n ouders namelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, Winsum naar Zwolle.
Ik mag trouwens privé weer flink wat aftikken aan het CJIB..Ouders hebben al dik drie uur lol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |