Doe maar gewoon welquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga hier maar niks vertellen over de tijd dat ik nog in de horeca werkte
Dus jij was die aarsmade die op mijn hamburger spuugde. Wacht maarquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe nee had wat problemen met mezelf toen en met hoog zijn dus toen ging ik na een tijdje niet meer en werd ik ontslagenen ik vrat er wel altijd stiekem kipnuggets ja als er geen manager in de buurt was
ik lik af en toe een worst voordat ik het verkoopquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus jij was die aarsmade die op mijn hamburger spuugde. Wacht maar [ afbeelding ]
Als jij dat zegt krijg ik gelijk een vies beeld in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik lik af en toe een worst voordat ik het verkoop
Ik zou gewoon een Big Mac voor de baas zn neus opeten als een eckte ecktequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe nee had wat problemen met mezelf toen en met hoog zijn dus toen ging ik na een tijdje niet meer en werd ik ontslagenen ik vrat er wel altijd stiekem kipnuggets ja als er geen manager in de buurt was
lolquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Laat jij die worst even tegen je huig tikkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Inderdaad die baas dient dat maar gewoon te accepteren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:50 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een Big Mac voor de baas zn neus opeten als een eckte eckte
il gorgel ermeequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laat jij die worst even tegen je huig tikken
Oh jijquote:
Hey kerelquote:
Je dan nu toch als nog een MBO4 opleiding gaan doen toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
vmbo-t moet ik het mee doen nog nu, veel verpest afgelopen jaren
zou kunnen ja, maar al 2 keer misgegaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je dan nu toch als nog een MBO4 opleiding gaan doen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
We hebben toch wel heel veel gemeen jij en ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zou kunnen ja, maar al 2 keer misgegaandus ik dacht even een tijdje werken en mezelf op orde krijgen en dan misschien weer eens proberen als ik echt iets vind wat bij me past ook
Hey daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:59 schreef trolololo het volgende:
Ik moet hier gepost hebben: historie enzo.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
We hebben toch wel heel veel gemeen jij en ik
Dit vertel je later aan je kleinkinderenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:59 schreef trolololo het volgende:
Hey Stijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:59 schreef trolololo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |