Hooguit 4. Net een e-mail terug met daarin de bedragen en die komen aardig overeen met wat ik al dachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus.. wordt het een 3,4 of 5 kamer woning??
autsjhquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef Solique het volgende:
Lekker, zojuist bij het tillen van een pc weer eens dwars door mijn knie gegaan.![]()
Nu zo'n koeldeken eromheen, kijken hoe het rijden naar huis gaat straks.![]()
handigquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef Solique het volgende:
Lekker, zojuist bij het tillen van een pc weer eens dwars door mijn knie gegaan.![]()
Nu zo'n koeldeken eromheen, kijken hoe het rijden naar huis gaat straks.![]()
ah dat is wel fijn.. dan is je verwachtings patroon iig realistischquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hooguit 4. Net een e-mail terug met daarin de bedragen en die komen aardig overeen met wat ik al dacht.
zit het wel mooi / leuk??quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef Pien85 het volgende:
Haartjes gekniptLange zit man, bij zo'n kappersopleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zit het wel mooi / leuk??Ja, wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto komt zo, even sigaretje oproken
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Gebeurd om de zoveel tijd, weet dus al dat ik weer een paar dagen mank loop.quote:
good luckquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Gebeurd om de zoveel tijd, weet dus al dat ik weer een paar dagen mank loop.![]()
Whish me luck ik ga proberen naar huis te komen. [ afbeelding ]
succesquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Gebeurd om de zoveel tijd, weet dus al dat ik weer een paar dagen mank loop.![]()
Whish me luck ik ga proberen naar huis te komen. [ afbeelding ]
quote:
Maar ik heb meer dan 51 km gefietstquote:
Dan mag je moe zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik heb meer dan 51 km gefietst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |