Is dat je koosnaam voor jequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
fatso en ik zijn thuishij lijkt echt megagroot in mn studentenkamertje haha.
Nu snelsnel naar stage
Lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste half uur een rustig vrijdagmiddagje
Spannend, hoop vragen kunnen stellen en beantwoord kunnen krijgen dus? Zal wel veel info zijn of viel het mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor. Ben weer wat wijzer geworden door de hypotheekman, al weet ik nog niet hoeveel ik kan lenen. Daar komt hij nog op terug per e-mail.
En hoe is het nu met jou?
nee voor mn nieuwe fatboyquote:
En straks ga je op hem zittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee voor mn nieuwe fatboywe hebben net samen een roadtripavontuur in het ov gemaakt
ik heb m maar n naam gegeven, wel zo gezellig
Whao! Cool.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
fatso en ik zijn thuishij lijkt echt megagroot in mn studentenkamertje haha.
Nu snelsnel naar stage
Hai mopquote:
facesitting ftwquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop.
Gaat wel... Zit weer in ziekenhuis.
Ja, maar ben wel weer een stuk wijzer naar huis gegaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Spannend, hoop vragen kunnen stellen en beantwoord kunnen krijgen dus? Zal wel veel info zijn of viel het mee?
Wat voor eerste gesprek? In verband met het plekje op zijn hand?quote:Mwoah het gaat wel hoor. Heb mijn gedachten flink kunnen verzetten. En ik heb een datum wanneer Koen terecht kan, voor een eerste gesprek
dus.. wordt het een 3,4 of 5 kamer woning??quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ben wel weer een stuk wijzer naar huis gegaan.
[..]
Wat voor eerste gesprek? In verband met het plekje op zijn hand?
Hooguit 4. Net een e-mail terug met daarin de bedragen en die komen aardig overeen met wat ik al dachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus.. wordt het een 3,4 of 5 kamer woning??
autsjhquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef Solique het volgende:
Lekker, zojuist bij het tillen van een pc weer eens dwars door mijn knie gegaan.![]()
Nu zo'n koeldeken eromheen, kijken hoe het rijden naar huis gaat straks.![]()
handigquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef Solique het volgende:
Lekker, zojuist bij het tillen van een pc weer eens dwars door mijn knie gegaan.![]()
Nu zo'n koeldeken eromheen, kijken hoe het rijden naar huis gaat straks.![]()
ah dat is wel fijn.. dan is je verwachtings patroon iig realistischquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hooguit 4. Net een e-mail terug met daarin de bedragen en die komen aardig overeen met wat ik al dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |