Een jongen die overtuigd is dat zijn uiterlijk het onmogelijk maakt ooit een relatie te krijgen met een vrouw en daaruit concludeert dat het leven dan geen zin meer heeft.quote:
Ik krijg anders ook sterk het idee dat je de neiging hebt je tegen iedereen te keren en dat als je die mening eenmaal hebt, diegene weinig goeds meer kan zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zo snel oordeel ik niet. Maar goed.
Ja ik weet het echt niet. Ik heb al het gangbare wel geprobeerd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is indedaad geen verkeerd uiterlijk. Al kunnen we je ogen niet zien.
Waar denk jij persoonlijk dat het aan ligt?
Dat is zoiets. Mensen die altijd hun eigen boontjes hebben moeten doppen verwachten van anderen ook dat ze "niet zeiken en gewoon doorgaan".quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:56 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja ik weet het echt niet. Ik heb al het gangbare wel geprobeerd.
Maar veel mensen vind ik softies.
Ik ben zelf nogal van niet zeiken en gewoon doorgaan.
Al snap ik dat jullie daar anders over denken. Maar dit is de plek voor mij kutgevoelens.
Ik ga me varken een vogel geven in het Engels.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry voor het verkeerde idee dan.
Maar versierders.. wat gaan jullie vanavond allemaal doen? Ga erop uit zou ik zeggen.. wie weet leren jullie het
meisje van jullie dromen kennen.
Nee maar ik zei ook niet: joh zullen WE me varken een vogel geven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef missyB het volgende:
das zooooo geen versierzin, nooooit meer zeggen zoiets! afknapper hahahaha
dat kan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:41 schreef Supersoep het volgende:
Dat is een PUA techniek die MLIG al beschreven heeft.
Je haalt haar binnen, dan stoot je haar weer af waardoor ze denkt: ''heeey ik wil hem, wat deed ik nou fout'.
inb4 een pagina-lange reactie van MLIG op wat ik nu beweer, met theorie en alles.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik ga me varken een vogel geven in het Engels.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik ga me varken een vogel geven in het Engels.
Ja daarmee bedoel ik als je je slecht voelt kun je gewoon doorgaan met wat je doet, je voelt je toch al slecht. Maar je gaat toch door.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is zoiets. Mensen die altijd hun eigen boontjes hebben moeten doppen
verwachten van anderen ook dat ze "niet
zeiken en gewoon doorgaan".
Ja maar ik heb een flinke stok achter de deur en dat is als ik stop Met werken ben ik dakloos. Ik moet altijd door, ook toen ik in de schulden zat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef deelnemer het volgende:
Je zult wel moeten. Toch is het niet altijd waar. Je kunt over je grenzen heen gaan en dan ben je nog verder van huis.
Nu ben je uit de schulden. Je zegt dat je 80 uur per week werkt. Dat is teveel als je iets wilt doen aan je situatie. Als je het niet meer trekt kun je je altijd ziek melden. Je kun ook een break nemen en gaan studeren zoals Supersoep als heeft verteld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:12 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een flinke stok achter de deur en dat is als ik stop Met werken ben ik dakloos. Ik moet altijd door, ook toen ik in de schulden zat.
Auto's lijken mij meer een hobby van mannen. Het zou me verbazen als veel vrouwen via de auto aandacht krijgen voor het mannetje erin. Maar misschien ben ik onwetend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh ik heb pm terug van silenthill!
het blijkt dat je met oude autos alleen meiden aantrekt die die auto's uit hun jeugd nog kennen.
wagens die ik heb trekken dus alleen maar opa's oma's en bejaarden aan. en dat merk ik al.
ik moet dus wachten tot ik ouder ben, en dan een "aparte" auto hebben die meisjes van mijn leeftijd in bepaalde emotionele staten brengt, en "zeldzaam" genoeg is dat het apart is dat ze op me afkomen.
Je wilt graag een vrouw die oppervlakkig genoeg is om voor je auto te vallen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh ik heb pm terug van silenthill!
het blijkt dat je met oude autos alleen meiden aantrekt die die auto's uit hun jeugd nog kennen.
wagens die ik heb trekken dus alleen maar opa's oma's en bejaarden aan. en dat merk ik al.
ik moet dus wachten tot ik ouder ben, en dan een "aparte" auto hebben die meisjes van mijn leeftijd in bepaalde emotionele staten brengt, en "zeldzaam" genoeg is dat het apart is dat ze op me afkomen.
maar silenthill post toch hier dat het wel werkt:Mijn nieuwe oldtimer :-)quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Auto's lijken mij meer een hobby van mannen. Het zou me verbazen als veel vrouwen via de auto aandacht krijgen voor het mannetje erin. Maar nisschien ben ik onwetend.
hij zegt dat het wel werkt, lees dan.!quote:Ja, ben ook blij met de Suzuki.
Vrouwen vinden hem klein en lief. ( Menig vriendin aan overgehouden )
Ouderen mannen altijd een praatje dat ze er toen ie net uit was er eentje wilde hebben en de jongeren vragen van alles over de auto, omdat ze hem niet kennen.
nu heb ik pm terug en jammergenoeg werkt het dus alleen op de vrouwen die die auto in hun jeugd hebben meegemaakt, en nu de auto niet meer vaak zien. heb ik uit pm terugontvangen.quote:hey, je kent me niet.
maar je post in dat topic over je nieuwe oldtimerauto op einde van pagina 1
quote:
"Ja, ben ook blij met de Suzuki.
Vrouwen vinden hem klein en lief. ( Menig vriendin aan overgehouden )
"
hoe doe je dat met een auto meisjes aantrekken?
ik ben 23 en wil ook een vriendin
ik heb zelf 2 autos:
Wat vinden jullie de "coolste" klassieke auto?
een peugeot 203 en peugeot 403
is die 203 goed geschikt om meisjes te trekken, hoe kan ik dat doen?
ik zit meestal met me problemen dat ik geen vrouwen ken rond te zwermen op het r&p forum... sorry daarvoor, maar ik ben erg nieuwsgierig.
ik had daar in een topic een keer gepost dat ik plannen had om naar een parkeerterrein bij een winkelcentrum met de 203 te gaan, en meisjes aankijken ofzoiets.
ik hoop dat je wat leuks terugstuurt over hoe dat moet enzo,
Groet
Grijsleven
MLiG is veel boeiender dan dat, als hij gewoon zichzelf speelt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:20 schreef missyB het volgende:
een man trekt mijn aandacht door gewoon eens een praatje met me te maken zonder dubbelzinnige praat.
gewoon over het nieuws, een plaats, een vakantie what ever.
Niks geen hoogdravend gedoe of verhitte discussies maar gewoon een praatje zoals je met je buur zou maken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef missyB het volgende:
ik ga even met de gleuf rond(over dubbelzinnig gesproken:)
laterssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |