Echt weer zo'n typische reactiequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen nou meer te verduren hebben dan jij voordat ze mogen klagen?
Het zou jou juist sieren als je minder zou whinen en de drama in je leven zou aanpakken.
Geen idee hoe je er uit ziet, maar dat negatieve gedoe maakt je er op zeker niet aantrekkelijker op, terwijl er juist met je houding veel te winnen valt.
Die van jou is nog sneuer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typische reactie
Maar wel de waarheid. Attitude jongen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De realiteit mooier maken dan het is of baggetaliserenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef missyB het volgende:
wie weet heeft juist die persoon door toch te blijven lachen leren relativeren
Je aanstellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De realiteit mooier maken dan het is of baggetaliseren
Wat voor shit dan? Stel je nu serieus die vraag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goeie graadmeter is voor mij hoe vaak iemand lacht. Echt niet dat een mooi persoon meer te verduren heeft dan bv een persoon als mij. Dat je iedereen gelijk trekt kwa sores vind ik vrij typisch. Dat gaat IRL namelijk niet op! Er is verschil. Hle veel verschil. En mmooi emensen hebben echt geen shit 9/10 keer. Wat voor shit dan? Als zij 9/10 keer kunnen lachen op een dag lijden zij niet naar mijn mening,.
ja de echte players doen het ook ongemerkt he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja dat is wel wat ik bedoel met dat vrouwen op stap gaan en verwáchten dat er creeps rondlopen.Dus vrouwen op stap = echt geen goed doel om te versieren
Een player is in mijn hoofd iemand die het gesprek zodanig stuurt dat het over zijn werk/auto/lekkere kont/weetikveel gaat en overduidelijk alleen geïnteresseerd is in 'hoe krijg ik jou mee'. Veel jonge vrouwen vallen daar inderdaad als een blok voor.
Doe mij asjeblieft iemand die kan discussiëren over iets onbenulligs als appelsap, in plaats van vertellen welke toffe car hij nu weer heeft gekocht.In een café dan he.
Echt bullshit. Echt de grootste bullshit. het klinkt wel aannemljik en mooi en righteous enzo. Maar het is bullshit. sommige dingen kun je namelijk maar moeilijk en met blijvend resultaat 'aanpakken'. Overgewicht bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid. Attitude jongen!
Zelf beginnen ze ook nerveus te giechelen maar kunnen erop vertouwen dat het wel ontwapend is. Naar mannen toe beweren ze dat deze zelfverzekerd moeten overkomen. Het is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je 25 jaar lang zware eczeem hebt gehad en daardoor littekens hebt overgehouden in je gezicht, Dan praten we verder. De rest is makkkelijk praten. En onthoudt, Schenkstroop is best ambitieus en houdt niet van half werk. En neemt geen genoegen met 'gemiddeld'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
schenkdinges; mijn leven verliep tot midden 20 nou niet wat je noemt rooskleurig, das nog een understatement, ook ben ik echt niet moeders mooiste hoor.
Toch lach ik heel veel omdat ik het leven leuk vind ondanks alles wat er in is gebeurd.
ik heb een zeer groot gevoel voor humor.
Dus als jij mij zou zien lachen tig keer op een dag heb ik volgens jou geen zwaar leven gehad en is altijd alles mij voor de wind gegaan????
ja zeker wel! maar blijkbaar zijn er toch veel vrouwen die dat dan weer niet aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelf beginnen ze ook nerveus te giechelen maar kunnen erop vertouwen dat het wel ontwapend is.Naar mannen beweren ze dat zelfverzekerd moeten overkomen. Het is niet eerlijk.
Dus damens, is het niet zo dat ook een man die niet zelfverzekerd overkomt ontwapend kan zijn.
Een gesprek dat tot resultaat heeft dat de vrouw zich aangetrokken voelt tot de man wil natuurlijk niet persé zeggen dat de man dús een player is. Als je het zo stelt is iedereen die ooit succesvol versiert een player.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja de echte players doen het ook ongemerkt he.
hoesnel denk jij dat gespreksonderwerpen toevallig (zonder moeite van de man) ergens belanden op dat er dingen gemeld kunnen worden, dat je tot hem aangetrokken gaat voelen, en dat er "Verder" wordt gekomen in de nog "prille relatie"(prille relatie= vlak na het ontmoeten bedoel ik)
nou dat gebeurt niet snel zomaar toevallig
de vrouw kan opzich ook moeite doen. hoeveel moeite denk je dat vrouwen in een onbekende man gaan stoppen om hem helemaal te gaan leren kennen? als ze toch al wordt benadert door genoeg andere mannen waar het "vanzelf bij lijkt te gaan".
nou.... niet veel.
en over dat "vanzelf lijkt te gaan". dat is nou juist het doel van players.
Tuurlijk kan dat, maar niet als hij met een neergeslagen gezicht gaat zitten klagen over zijn extreem zware leven en dat niemand zich daaraan kan meten. Al dat leed dat hij wel niet mee maakt en hoe oneerlijk alles wel niet is. Nee daar kan ik niks mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelf beginnen ze ook nerveus te giechelen maar kunnen erop vertouwen dat het wel ontwapend is.Naar mannen beweren ze dat zelfverzekerd moeten overkomen. Het is niet eerlijk.
Dus damens, is het niet zo dat ook een man die niet zelfverzekerd overkomt ontwapend kan zijn.
werkelijk, jij denkt dat er niks ergers bestaat dan dat? dat alles wat een ander meemaakt daarbij in het niet valt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je 25 jaar lang zware eczeem hebt gehad en daardoor littekens hebt overgehouden in je gezicht, Dan praten we verder
En versier je daar de mooie meisjes mee of ben je dan niet meer dan alleen een beetje 'grappig' als jongen?|quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar niet als hij met een neergeslagen gezicht gaat zitten klagen over zijn extreem zware leven en dat niemand zich daaraan kan meten. Al dat leed dat hij wel niet mee maakt en hoe oneerlijk alles wel niet is. Nee daar kan ik niks mee.
Maar beetje klunzig maar wel vrolijk kan best leuk zijn.
Ooh booohooo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je 25 jaar lang zware eczeem hebt gehad en daardoor littekens hebt overgehouden in je gezicht, Dan praten we verder. De rest is makkkelijk praten. En onthoudt, Schenkstroop is best ambitieus en houdt niet van half werk. En neemt geen genoegen met 'gemiddeld'.
Waarom perse een mooi meisje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En versier je daar de mooie meisjes mee of ben je dan niet meer dan alleen een beetje 'grappig' als jongen?|
Ik denk dat je met bepaald gedrag ook bepaalde types mensen aantrekt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelf beginnen ze ook nerveus te giechelen maar kunnen erop vertouwen dat het wel ontwapend is. Naar mannen toe beweren ze dat deze zelfverzekerd moeten overkomen. Het is niet eerlijk.
Deze combinatie van zelfverzekerd overkomen en het initiatief nemen is lastig, want mannen zijn net zo onzelfverzekerd. Daar komen ook die misselijk makende versiertrucs uit voort. En dat gedrag van die creeps enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef missyB het volgende:
[..]
ja zeker wel! maar blijkbaar zijn er toch veel vrouwen die dat dan weer niet aantrekkelijk vinden.
stukje vanuit vroeger denk ik dat een vrouw onbewust zoekt naar iemand die haar verzorgen kan, de jager dus.
Mij maakt het niet zo veel uit als er bijv weer andere karaktertrekken tegen overstaan die dat onzeker weer kunnen compenseren.
't is dat je nog kunt lachen en nog uitzicht hebt. als je in mijn shcoenen zou staan dan zou dat stukken minder zijn. veel minder. daarom vind ik dat mensen het niet begrijpen. En hun adviezen heb ik al helemaal niets aan. En zeker niet de manier waarop ze dat altijd zo arrogant en bijtend weten te brengen. Want als je denkt dat lachen de oplossing is, Dan moet je weten dat het nog veel erger kan. Dat het lachen je eigenlijk vergaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef missyB het volgende:
[..]
werkelijk, jij denkt dat er niks ergers bestaat dan dat? dat alles wat een ander meemaakt daarbij in het niet valt?
was het bij mij alleen maar dat!
Maar goed ik ga niet mee in dit spelletje van leed tegen elkaar opbieden, ik blijf liever lachen
jij denkt echt dat het allemaal "Toevallig" gebeurd he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een gesprek dat tot resultaat heeft dat de vrouw zich aangetrokken voelt tot de man wil natuurlijk niet persé zeggen dat de man dús een player is. Als je het zo stelt is iedereen die ooit succesvol versiert een player.
Een player heeft de bedoeling om iemand te versieren. En vooral: die doet dat truucje iedere keer weer op een ander. Dát is een player. Iemand die succesvol versiert is niet per definitie een player, als de interesse oprecht is en wederzijds.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Deze combinatie van zelfverzekerd overkomen en het initiatief nemen is lastig, want mannen zijn net zo onzelfverzekerd. Daar komen ook die misselijk makende versiertrucs uit voort. En dat gedrag van die creeps enzo.
.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Echt bullshit. Echt de grootste bullshit. het klinkt wel aannemljik en mooi en righteous enzo. Maar het is bullshit. sommige dingen kun je namelijk maar moeilijk en met blijvend resultaat 'aanpakken'. Overgewicht bijvoorbeeld.
*zet je schrap nu komt het*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was een tijd de zwaarste man ter wereld. Zelfs hij kan het.
Niet door in een hoekje te liggen huilen, maar door positief in het leven te staan.
Beweer nu nog maar eens dat overgewicht het probleem is.![]()
En jij hebt de neiging om van tevoren al te bedenken hoe vrouwen, of ik in dit geval, zouden reageren op 'players'. Deze vrouw is op het moment alleen totaal niet gevoelig voor 'aantrekkingskracht', want teveel aan d'r hoofd. En nu? Zou je het dan nog steeds niet uit kunnen staan dat iemand slaagt in een goed gesprek?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij denkt echt dat het allemaal "Toevallig" gebeurd he.
nou mannen hebben "dingen geleerd". en hebben er dan " gevoel " voor gekregen omdat ze het herkennen uit eerdere situaties.
jij bedenkt je toch ook even als er heel veel aantrekkenigskracht is, en het uitkomt dat jullie lekaar kunnen zoenen voordat dat daadwerkelijk gebeurd van : "weet ik ze naam al? want me vorige relatie wat goed ging wist ik zijn naam voordat we zoenden"
en als je dat dan nog niet weet vraag je ze naam, en stel je dat zoenen ook nog even uit om het "niet te snel te laten gaan" bijv.
dat komt allemaal door ervaring, en eerdere truukjes weer opnieuw toepassen
Godzijdank sta ik niet in jou schoenen werkelijk waarquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
't is dat je nog kunt lachen en nog uitzicht hebt. als je in mijn shcoenen zou staan dan zou dat stukken minder zijn. veel minder. daarom vind ik dat mensen het niet begrijpen. En hun adviezen heb ik al helemaal niets aan. En zeker niet de manier waarop ze dat altijd zo arrogant en bijtend weten te brengen. Want als je denkt dat lachen de oplossing is, Dan moet je weten dat het nog veel erger kan. Dat het lachen je eigenlijk vergaat.
Dat is wel wat ik zelf deed. Ik vond de kneuzen aantrekkelijker. En idd maken die het aangaan van contact niet gemakkelijker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet-zelfverzekerde types zouden in theorie dus ook niet-zelfverzekerde types aantrekken, ware het niet dat beide partijen moeite hebben met contact leggen.
Weten dat het veel erger kan, is juist de reden om te blijven lachen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
't is dat je nog kunt lachen en nog uitzicht hebt. als je in mijn shcoenen zou staan dan zou dat stukken minder zijn. veel minder. daarom vind ik dat mensen het niet begrijpen. En hun adviezen heb ik al helemaal niets aan. En zeker niet de manier waarop ze dat altijd zo arrogant en bijtend weten te brengen. Want als je denkt dat lachen de oplossing is, Dan moet je weten dat het nog veel erger kan. Dat het lachen je eigenlijk vergaat.
Ja, ik dus ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik zelf deed. Ik vond de kneuzen aantrekkelijker. En idd maken die het aangaan van contact niet gemakkelijker.
Ik kan ook goed met ze vinden maar ze kunnen moeilijker contacten onderhouden, zeker op afstand.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook.
Alleen vond ik het aangaan van contact dan weer juist wel makkelijker, omdat lotgenoot en dat schept bij voorbaat een band, vond ik.
Ik bedoelde eigenlijk dat je de 'kneuzen' (wat een woord ;') ) haast niet aantreft in een café of andere plaats waar men wordt geacht sociaal te doen. Dus zijn ze moeilijker te vinden.
Hier op Fok zit het er vol mee![]()
![]()
Owww ja op zo iemand was ik afgelopen jaar "Verliefd". Ik betwijfelde echter zijn kneuzigheid, want hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik zelf deed. Ik vond de kneuzen aantrekkelijker. En idd maken die het aangaan van contact niet gemakkelijker.
Thuis, achter de computer op het moment, zo te zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef missyB het volgende:
dan moeten we toch eens onderzoeken waar die mensen zich dan ophouden, die moeten toch ook te vinden zijn?
Ook weer waar. Maar moet dat dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kan ook goed met ze vinden maar ze kunnen moeilijker contacten onderhouden, zeker op afstand.
Nee, maar wel herwaarderen. Het beste vind ik om de waarde van andere dingen te verhogen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De realiteit mooier maken dan het is of baggetaliseren
Lol, ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.
...
...
Daarna betwijfelde ik weer zijn geaardheid.
Ja, om echte vriendschappen op te bouwen over langere tijd. Als je vaak verhuist wordt het een probleem.quote:
Ik vond die meet wel een soort van ultiem idee. Men is al een beetje op de hoogte van elkaar enzo, dus ijsbreken hoeft nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef missyB het volgende:
zou het dan een optie zijn om eens een oproepje ergens te doen met wat voor mensen je graag in contact wil komen?
Doe je al wat aan je overgewicht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hahahahaha oooh got dat doet me denken aan de dog whisperer waarin een hond later bij een roedel word ingezet haahhaahhquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vond die meet wel een soort van ultiem idee. Men is al een beetje op de hoogte van elkaar enzo, dus ijsbreken hoeft niet
Misschien is het nog wel beter om de vrouwen op een later tijdstip in te loodsen, zodat zij eens een keer degenen zijn die moeten gaan minglen met de reeds gesettelde mannen.
Mwa, weet ik niet. Het is maar net wat je zoekt in een vriendschap natuurlijk. De één heeft behoefte om de deur plat te lopen bij de ander, en de ander heeft misschien genoeg aan wat msn of een telefoontje en een sporadisch biertje. Het begrip 'vriendschap' is best breed, denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, om echte vriendschappen op te bouwen over langere tijd. Als je vaak verhuist wordt het een probleem.
Het is ook allemaal zo onduidelijk. Moeten niet nog een keer het ONS probleem in de groep gooien. Doe je zoiets. Wanneer wel en wanneer niet. Er wat zijn de do's en de do nots.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Owww ja op zo iemand was ik afgelopen jaar "Verliefd". Ik betwijfelde echter zijn kneuzigheid, want hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.
Daarna betwijfelde ik weer zijn geaardheid.
Ik heb niets te zeggen, post ook pas sinds vanmiddagquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef missyB het volgende:
[..]
hahahahaha oooh got dat doet me denken aan de dog whisperer waarin een hond later bij een roedel word ingezet haahhaahh
Even voor mezelf zodat het voor jullie ook duidelijk is,ik ben niet single, niet zoekende maar bleef van de week hier hangen omdat ik het gesprek interresant vond is dat geen probleem voor jullie?
Gelukkig hebben ook de mooie en zelfverzekerde mensen daar vaak grote problemen mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo onduidelijk. Moeten niet nog een keer het ONS probleem in de groep gooien. Doe je zoiets. Wanneer wel en wanneer niet. Er wat zijn de do's en de do nots.
Nee hoor. Iedereen mag meepraten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef missyB het volgende:
[..]
hahahahaha oooh got dat doet me denken aan de dog whisperer waarin een hond later bij een roedel word ingezet haahhaahh
Even voor mezelf zodat het voor jullie ook duidelijk is,ik ben niet single, niet zoekende maar bleef van de week hier hangen omdat ik het gesprek interresant vond is dat geen probleem voor jullie?
Vaak is het niet eens zo zeer minder eten, maar meer bewegen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet dat Schenkstroop nauwelijks geld heeft. Als je niet veel kan eten, want dat neem ik wel aan, hoe kan je dan eigenlijk nog overgewicht behouden? Sommige oude posts van hem gaan over het binnenwerken van blikjes tomatenpuree omdat er niks meer was. Op wat oud brood.
Ik wil niet dom klinken in de zin van ''whehe gewoon minder eten'' natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |