abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:17:14 #251
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95559569
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom moeten mensen nou meer te verduren hebben dan jij voordat ze mogen klagen?
Het zou jou juist sieren als je minder zou whinen en de drama in je leven zou aanpakken.
Geen idee hoe je er uit ziet, maar dat negatieve gedoe maakt je er op zeker niet aantrekkelijker op, terwijl er juist met je houding veel te winnen valt.
Echt weer zo'n typische reactie :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95559589
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die van jou is nog sneuer.
pi_95559638
quote:

[..]

Maar wel de waarheid. Attitude jongen!
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:18:26 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95559640
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef missyB het volgende:
wie weet heeft juist die persoon door toch te blijven lachen leren relativeren
De realiteit mooier maken dan het is of baggetaliseren :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95559676
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je aanstellen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:19:08 #256
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95559686
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Goeie graadmeter is voor mij hoe vaak iemand lacht. Echt niet dat een mooi persoon meer te verduren heeft dan bv een persoon als mij. Dat je iedereen gelijk trekt kwa sores vind ik vrij typisch. Dat gaat IRL namelijk niet op! Er is verschil. Hle veel verschil. En mmooi emensen hebben echt geen shit 9/10 keer. Wat voor shit dan? Als zij 9/10 keer kunnen lachen op een dag lijden zij niet naar mijn mening,.
Wat voor shit dan? Stel je nu serieus die vraag?
Misschien zorgen zij wel voor een ziek familielid? Of hebben ze net hun beste vriend verloren aan kanker? Of hebben ze een (niet) eet probleem? Of worden ze hun huurhuis gezet omdat ze teveel verdienen maar mogen geen hypotheek want te weinig verdienen = geen huis? Of worden ze ontslagen en raken in de schulden en volledig de weg kwijt omdat hun baas fraudeert? Of heeft hun zoon zojuist terreur gezaaid in een winkelcentrum? Moet ik nog even doorgaan?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:19:42 #257
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95559716
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Naja dat is wel wat ik bedoel met dat vrouwen op stap gaan en verwáchten dat er creeps rondlopen. :D Dus vrouwen op stap = echt geen goed doel om te versieren :')

Een player is in mijn hoofd iemand die het gesprek zodanig stuurt dat het over zijn werk/auto/lekkere kont/weetikveel gaat en overduidelijk alleen geïnteresseerd is in 'hoe krijg ik jou mee'. Veel jonge vrouwen vallen daar inderdaad als een blok voor.
Doe mij asjeblieft iemand die kan discussiëren over iets onbenulligs als appelsap, in plaats van vertellen welke toffe car hij nu weer heeft gekocht. :D In een café dan he.
ja de echte players doen het ook ongemerkt he.

hoesnel denk jij dat gespreksonderwerpen toevallig (zonder moeite van de man) ergens belanden op dat er dingen gemeld kunnen worden, dat je tot hem aangetrokken gaat voelen, en dat er "Verder" wordt gekomen in de nog "prille relatie"(prille relatie= vlak na het ontmoeten bedoel ik)
nou dat gebeurt niet snel zomaar toevallig

de vrouw kan opzich ook moeite doen. hoeveel moeite denk je dat vrouwen in een onbekende man gaan stoppen om hem helemaal te gaan leren kennen? als ze toch al wordt benadert door genoeg andere mannen waar het allemaal"vanzelf bij lijkt te gaan".
nou.... niet veel moeite.

en over dat "vanzelf lijkt te gaan". dat is nou juist het doel van players.

...en dan noemen ze vrouwen het zwakke geslacht, het is de man die zich zo erg moet aanpassen door al het "haantjesgedrag".
gewoon op iemand aflopen met :" hey je ziet er wel leuk uit, kunnen we elkaar leren kennen" werkt gewoon niet, terwijl dan allemaal registers open gaan trekken met als plan dan uiteindelijk dat wel te zeggen wel werkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 15-04-2011 21:24:58 ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:20:17 #258
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95559755
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef gamezz het volgende:

[..]

Maar wel de waarheid. Attitude jongen!
Echt bullshit. Echt de grootste bullshit. het klinkt wel aannemljik en mooi en righteous enzo. Maar het is bullshit. sommige dingen kun je namelijk maar moeilijk en met blijvend resultaat 'aanpakken'. Overgewicht bijvoorbeeld.

*zet je schrap nu komt het :') *
pi_95559776
schenkdinges; mijn leven verliep tot midden 20 nou niet wat je noemt rooskleurig, das nog een understatement, ook ben ik echt niet moeders mooiste hoor.
Toch lach ik heel veel omdat ik het leven leuk vind ondanks alles wat er in is gebeurd.
ik heb een zeer groot gevoel voor humor.
Dus als jij mij zou zien lachen tig keer op een dag heb ik volgens jou geen zwaar leven gehad en is altijd alles mij voor de wind gegaan????
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:21:35 #260
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95559837
quote:

[..]

Zelf beginnen ze ook nerveus te giechelen maar kunnen erop vertouwen dat het wel ontwapend is. Naar mannen toe beweren ze dat deze zelfverzekerd moeten overkomen. Het is niet eerlijk.

Dus damens, is het niet zo dat ook een man die niet zelfverzekerd overkomt ontwapend kan zijn.
The view from nowhere.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:22:58 #261
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95559907
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
schenkdinges; mijn leven verliep tot midden 20 nou niet wat je noemt rooskleurig, das nog een understatement, ook ben ik echt niet moeders mooiste hoor.
Toch lach ik heel veel omdat ik het leven leuk vind ondanks alles wat er in is gebeurd.
ik heb een zeer groot gevoel voor humor.
Dus als jij mij zou zien lachen tig keer op een dag heb ik volgens jou geen zwaar leven gehad en is altijd alles mij voor de wind gegaan????
Als je 25 jaar lang zware eczeem hebt gehad en daardoor littekens hebt overgehouden in je gezicht, Dan praten we verder. De rest is makkkelijk praten. En onthoudt, Schenkstroop is best ambitieus en houdt niet van half werk. En neemt geen genoegen met 'gemiddeld'.
pi_95559924
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zelf beginnen ze ook nerveus te giechelen maar kunnen erop vertouwen dat het wel ontwapend is.Naar mannen beweren ze dat zelfverzekerd moeten overkomen. Het is niet eerlijk.

Dus damens, is het niet zo dat ook een man die niet zelfverzekerd overkomt ontwapend kan zijn.
ja zeker wel! maar blijkbaar zijn er toch veel vrouwen die dat dan weer niet aantrekkelijk vinden.
stukje vanuit vroeger denk ik dat een vrouw onbewust zoekt naar iemand die haar verzorgen kan, de jager dus.
Mij maakt het niet zo veel uit als er bijv weer andere karaktertrekken tegen overstaan die dat onzeker weer kunnen compenseren.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:23:21 #263
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95559932
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja de echte players doen het ook ongemerkt he.

hoesnel denk jij dat gespreksonderwerpen toevallig (zonder moeite van de man) ergens belanden op dat er dingen gemeld kunnen worden, dat je tot hem aangetrokken gaat voelen, en dat er "Verder" wordt gekomen in de nog "prille relatie"(prille relatie= vlak na het ontmoeten bedoel ik)
nou dat gebeurt niet snel zomaar toevallig

de vrouw kan opzich ook moeite doen. hoeveel moeite denk je dat vrouwen in een onbekende man gaan stoppen om hem helemaal te gaan leren kennen? als ze toch al wordt benadert door genoeg andere mannen waar het "vanzelf bij lijkt te gaan".
nou.... niet veel.

en over dat "vanzelf lijkt te gaan". dat is nou juist het doel van players.
Een gesprek dat tot resultaat heeft dat de vrouw zich aangetrokken voelt tot de man wil natuurlijk niet persé zeggen dat de man dús een player is. Als je het zo stelt is iedereen die ooit succesvol versiert een player.

Een player heeft de bedoeling om iemand te versieren. En vooral: die doet dat truucje iedere keer weer op een ander. Dát is een player. Iemand die succesvol versiert is niet per definitie een player, als de interesse oprecht is en wederzijds.
pi_95559979
quote:

[..]

Zelf beginnen ze ook nerveus te giechelen maar kunnen erop vertouwen dat het wel ontwapend is.Naar mannen beweren ze dat zelfverzekerd moeten overkomen. Het is niet eerlijk.

Tuurlijk kan dat, maar niet als hij met een neergeslagen gezicht gaat zitten klagen over zijn extreem zware leven en dat niemand zich daaraan kan meten. Al dat leed dat hij wel niet mee maakt en hoe oneerlijk alles wel niet is. Nee daar kan ik niks mee.
Maar beetje klunzig maar wel vrolijk kan best leuk zijn.
pi_95560039
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

:Y

Als je 25 jaar lang zware eczeem hebt gehad en daardoor littekens hebt overgehouden in je gezicht, Dan praten we verder :')
werkelijk, jij denkt dat er niks ergers bestaat dan dat? dat alles wat een ander meemaakt daarbij in het niet valt?
was het bij mij alleen maar dat!
Maar goed ik ga niet mee in dit spelletje van leed tegen elkaar opbieden, ik blijf liever lachen
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:25:57 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95560082
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, maar niet als hij met een neergeslagen gezicht gaat zitten klagen over zijn extreem zware leven en dat niemand zich daaraan kan meten. Al dat leed dat hij wel niet mee maakt en hoe oneerlijk alles wel niet is. Nee daar kan ik niks mee.
Maar beetje klunzig maar wel vrolijk kan best leuk zijn.
En versier je daar de mooie meisjes mee of ben je dan niet meer dan alleen een beetje 'grappig' als jongen?|
pi_95560137
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je 25 jaar lang zware eczeem hebt gehad en daardoor littekens hebt overgehouden in je gezicht, Dan praten we verder. De rest is makkkelijk praten. En onthoudt, Schenkstroop is best ambitieus en houdt niet van half werk. En neemt geen genoegen met 'gemiddeld'.

Ooh booohooo.
Een Duitse jongeman heeft geen armen én geen benen maar toch is hij gelukkig, sociaal en heeft veel vrienden. Of een soortgelijke vrouw die gewoon een gezin heeft.
Kan allemaal prima goed komen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En versier je daar de mooie meisjes mee of ben je dan niet meer dan alleen een beetje 'grappig' als jongen?|
Waarom perse een mooi meisje?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2011 21:27:47 ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:27:34 #268
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95560168
quote:

[..]

Zelf beginnen ze ook nerveus te giechelen maar kunnen erop vertouwen dat het wel ontwapend is. Naar mannen toe beweren ze dat deze zelfverzekerd moeten overkomen. Het is niet eerlijk.

Ik denk dat je met bepaald gedrag ook bepaalde types mensen aantrekt.
Mensen die uitgaan en gezellig met vrienden hangen in de kroeg hebben vaak een zodanige zelfverzekerde uitstraling dat ze daarmee dito mensen aantrekken.
Niet-zelfverzekerde types zouden in theorie dus ook niet-zelfverzekerde types aantrekken, ware het niet dat beide partijen moeite hebben met contact leggen.

Ergo, je zit gewoon heel. vaak. verkeerd met het type waar je contact mee zoekt. Denk ik. :D
Want zeg nou zelf, als niet-verzekerde man, zou je afstappen op dat onzichtbare muurbloempje (als die er überhaupt al is) in de hoek? Ik denk dat je gaat voor de eerste die je opvalt (dus leuk is). Naja, je bent niet de enige, dus de kans dat je het tegen een heleboel andere types aflegt is nogal groot.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:28:13 #269
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95560203
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef missyB het volgende:

[..]

ja zeker wel! maar blijkbaar zijn er toch veel vrouwen die dat dan weer niet aantrekkelijk vinden.
stukje vanuit vroeger denk ik dat een vrouw onbewust zoekt naar iemand die haar verzorgen kan, de jager dus.
Mij maakt het niet zo veel uit als er bijv weer andere karaktertrekken tegen overstaan die dat onzeker weer kunnen compenseren.
Deze combinatie van zelfverzekerd overkomen en het initiatief nemen is lastig, want mannen zijn net zo onzelfverzekerd. Daar komen ook die misselijk makende versiertrucs uit voort. En dat gedrag van die creeps enzo.
The view from nowhere.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:30:26 #270
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95560318
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef missyB het volgende:

[..]

werkelijk, jij denkt dat er niks ergers bestaat dan dat? dat alles wat een ander meemaakt daarbij in het niet valt?
was het bij mij alleen maar dat!
Maar goed ik ga niet mee in dit spelletje van leed tegen elkaar opbieden, ik blijf liever lachen
't is dat je nog kunt lachen en nog uitzicht hebt. als je in mijn shcoenen zou staan dan zou dat stukken minder zijn. veel minder. daarom vind ik dat mensen het niet begrijpen. En hun adviezen heb ik al helemaal niets aan. En zeker niet de manier waarop ze dat altijd zo arrogant en bijtend weten te brengen. Want als je denkt dat lachen de oplossing is, Dan moet je weten dat het nog veel erger kan. Dat het lachen je eigenlijk vergaat.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:30:41 #271
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95560342
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Een gesprek dat tot resultaat heeft dat de vrouw zich aangetrokken voelt tot de man wil natuurlijk niet persé zeggen dat de man dús een player is. Als je het zo stelt is iedereen die ooit succesvol versiert een player.

Een player heeft de bedoeling om iemand te versieren. En vooral: die doet dat truucje iedere keer weer op een ander. Dát is een player. Iemand die succesvol versiert is niet per definitie een player, als de interesse oprecht is en wederzijds.
jij denkt echt dat het allemaal "Toevallig" gebeurd he.

nou mannen hebben "dingen geleerd". en hebben er dan " gevoel " voor gekregen omdat ze het herkennen uit eerdere situaties.

jij bedenkt je toch ook even als er heel veel aantrekkenigskracht is, en het uitkomt dat jullie lekaar kunnen zoenen voordat dat daadwerkelijk gebeurd van : "weet ik ze naam al? want me vorige relatie wat goed ging wist ik zijn naam voordat we zoenden"

en als je dat dan nog niet weet vraag je ze naam, en stel je dat zoenen ook nog even uit om het "niet te snel te laten gaan" bijv.

dat komt allemaal door ervaring, en eerdere truukjes weer opnieuw toepassen
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:30:49 #272
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95560351
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Deze combinatie van zelfverzekerd overkomen en het initiatief nemen is lastig, want mannen zijn net zo onzelfverzekerd. Daar komen ook die misselijk makende versiertrucs uit voort. En dat gedrag van die creeps enzo.
Dat is waar.
pi_95560352
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Echt bullshit. Echt de grootste bullshit. het klinkt wel aannemljik en mooi en righteous enzo. Maar het is bullshit. sommige dingen kun je namelijk maar moeilijk en met blijvend resultaat 'aanpakken'. Overgewicht bijvoorbeeld.

*zet je schrap nu komt het :') *
.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een tijd de zwaarste man ter wereld. Zelfs hij kan het.
Niet door in een hoekje te liggen huilen, maar door positief in het leven te staan.
Beweer nu nog maar eens dat overgewicht het probleem is. :')
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:35:03 #274
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95560585
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jij denkt echt dat het allemaal "Toevallig" gebeurd he.

nou mannen hebben "dingen geleerd". en hebben er dan " gevoel " voor gekregen omdat ze het herkennen uit eerdere situaties.

jij bedenkt je toch ook even als er heel veel aantrekkenigskracht is, en het uitkomt dat jullie lekaar kunnen zoenen voordat dat daadwerkelijk gebeurd van : "weet ik ze naam al? want me vorige relatie wat goed ging wist ik zijn naam voordat we zoenden"

en als je dat dan nog niet weet vraag je ze naam, en stel je dat zoenen ook nog even uit om het "niet te snel te laten gaan" bijv.

dat komt allemaal door ervaring, en eerdere truukjes weer opnieuw toepassen
En jij hebt de neiging om van tevoren al te bedenken hoe vrouwen, of ik in dit geval, zouden reageren op 'players'. Deze vrouw is op het moment alleen totaal niet gevoelig voor 'aantrekkingskracht', want teveel aan d'r hoofd. En nu? Zou je het dan nog steeds niet uit kunnen staan dat iemand slaagt in een goed gesprek?

Het feit dat het jou niet lukt is echt niet omdat je een lul bent. Ik denk dat het ligt aan de types waar je het bij probeert en dat je te wanhopig probeert waardoor JIJ als de player wordt gezien.
pi_95560593
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

't is dat je nog kunt lachen en nog uitzicht hebt. als je in mijn shcoenen zou staan dan zou dat stukken minder zijn. veel minder. daarom vind ik dat mensen het niet begrijpen. En hun adviezen heb ik al helemaal niets aan. En zeker niet de manier waarop ze dat altijd zo arrogant en bijtend weten te brengen. Want als je denkt dat lachen de oplossing is, Dan moet je weten dat het nog veel erger kan. Dat het lachen je eigenlijk vergaat.
Godzijdank sta ik niet in jou schoenen werkelijk waar
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:35:26 #276
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95560605
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Niet-zelfverzekerde types zouden in theorie dus ook niet-zelfverzekerde types aantrekken, ware het niet dat beide partijen moeite hebben met contact leggen.
Dat is wel wat ik zelf deed. Ik vond de kneuzen aantrekkelijker. En idd maken die het aangaan van contact niet gemakkelijker.
The view from nowhere.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:36:29 #277
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95560659
quote:

[..]

Weten dat het veel erger kan, is juist de reden om te blijven lachen.

Maar hey, wat ouwehoer ik, ik ben tenslotte niet dik genoeg om te kunnen zeggen dat het leven zuigt. Toch?
pi_95560702
life sucks :) maar leuk dat het soms kan zijn!
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:38:50 #279
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95560800
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is wel wat ik zelf deed. Ik vond de kneuzen aantrekkelijker. En idd maken die het aangaan van contact niet gemakkelijker.
Ja, ik dus ook. :D
Alleen vond ik het aangaan van contact dan weer juist wel makkelijker, omdat lotgenoot en dat schept bij voorbaat een band, vond ik.
Ik bedoelde eigenlijk dat je de 'kneuzen' (wat een woord :') ) haast niet aantreft in een café of andere plaats waar men wordt geacht sociaal te doen. Dus zijn ze moeilijker te vinden.

Hier op Fok zit het er vol mee :D *O* O+
pi_95560867
dan moeten we toch eens onderzoeken waar die mensen zich dan ophouden, die moeten toch ook te vinden zijn?
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:40:42 #281
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95560893
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, ik dus ook. :D
Alleen vond ik het aangaan van contact dan weer juist wel makkelijker, omdat lotgenoot en dat schept bij voorbaat een band, vond ik.
Ik bedoelde eigenlijk dat je de 'kneuzen' (wat een woord ;') ) haast niet aantreft in een café of andere plaats waar men wordt geacht sociaal te doen. Dus zijn ze moeilijker te vinden.

Hier op Fok zit het er vol mee :D *O* O+
Ik kan ook goed met ze vinden maar ze kunnen moeilijker contacten onderhouden, zeker op afstand.
The view from nowhere.
pi_95560950
Ik word een beetje moe van het gezeik van mijn leven is zo moeilijk en hoe hun leed belangrijker is dan al het andere.

Ik weet niet of je het doorhebt maar er zitten hier veel meer mensen die in leven niet de gelukkigste kaart hebben gekregen en zeiken er niet over maar gaan gewoon door. En dan maar door zeuren mijn leven dit mijn leven dit mijn leven dat ik kan er zat uitpikken die ook niet makkelijk hebben gehad en niet verbitterd zijn geraakt sterker nog , dat zijn de mensen die jullie goedbedoeld advies geven. Kom dus niet vertellen dat we hier geen leed mee hebben gemaakt.

Je kan wel steeds blijven janken hoe moeilijk je het allemaal niet hebt, maar je schiet er geen ene reet mee op. :( :( :(

Zo dat moest er even uit :( :( :( :( :( :(
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:42:36 #283
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95560987
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Owww ja op zo iemand was ik afgelopen jaar "Verliefd". Ik betwijfelde echter zijn kneuzigheid, want hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.
Daarna betwijfelde ik weer zijn geaardheid.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:43:04 #284
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95561008
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef missyB het volgende:
dan moeten we toch eens onderzoeken waar die mensen zich dan ophouden, die moeten toch ook te vinden zijn?
Thuis, achter de computer op het moment, zo te zien :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik kan ook goed met ze vinden maar ze kunnen moeilijker contacten onderhouden, zeker op afstand.
Ook weer waar. Maar moet dat dan?
pi_95561058
zou het dan een optie zijn om eens een oproepje ergens te doen met wat voor mensen je graag in contact wil komen?
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:44:25 #286
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95561092
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee, maar wel herwaarderen. Het beste vind ik om de waarde van andere dingen te verhogen.
The view from nowhere.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:44:47 #287
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95561114
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.

...

...

Lol, ik moest lachen :D Sorry :@
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:46:00 #288
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95561170
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ook weer waar. Maar moet dat dan?
Ja, om echte vriendschappen op te bouwen over langere tijd. Als je vaak verhuist wordt het een probleem.
The view from nowhere.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:47:06 #289
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95561238
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef missyB het volgende:
zou het dan een optie zijn om eens een oproepje ergens te doen met wat voor mensen je graag in contact wil komen?
Ik vond die meet wel een soort van ultiem idee. Men is al een beetje op de hoogte van elkaar enzo, dus ijsbreken hoeft niet :D

Misschien is het nog wel beter om de vrouwen op een later tijdstip in te loodsen, zodat zij eens een keer degenen zijn die moeten gaan minglen met de reeds gesettelde mannen. :D
pi_95561273
quote:

[..]

Doe je al wat aan je overgewicht?
pi_95561362
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vond die meet wel een soort van ultiem idee. Men is al een beetje op de hoogte van elkaar enzo, dus ijsbreken hoeft niet :D

Misschien is het nog wel beter om de vrouwen op een later tijdstip in te loodsen, zodat zij eens een keer degenen zijn die moeten gaan minglen met de reeds gesettelde mannen. :D
hahahahaha oooh got dat doet me denken aan de dog whisperer waarin een hond later bij een roedel word ingezet haahhaahh
Even voor mezelf zodat het voor jullie ook duidelijk is,ik ben niet single, niet zoekende maar bleef van de week hier hangen omdat ik het gesprek interresant vond is dat geen probleem voor jullie?
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:50:01 #292
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95561402
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, om echte vriendschappen op te bouwen over langere tijd. Als je vaak verhuist wordt het een probleem.
Mwa, weet ik niet. Het is maar net wat je zoekt in een vriendschap natuurlijk. De één heeft behoefte om de deur plat te lopen bij de ander, en de ander heeft misschien genoeg aan wat msn of een telefoontje en een sporadisch biertje. Het begrip 'vriendschap' is best breed, denk ik.

Ik denk dat je van veel platonische, maar leuke en wisselende contacten wel wat zelfvertrouwen kweekt, waardoor je met je verbeterde uitstraling wellicht weer meer contacten opbouwt en daartussen iemand vindt die bij je past. :)
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:50:02 #293
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95561404
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Owww ja op zo iemand was ik afgelopen jaar "Verliefd". Ik betwijfelde echter zijn kneuzigheid, want hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.
Het is ook allemaal zo onduidelijk. Moeten niet nog een keer het ONS probleem in de groep gooien. Doe je zoiets. Wanneer wel en wanneer niet. Er wat zijn de do's en de do nots.
The view from nowhere.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:51:02 #294
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95561458
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef missyB het volgende:

[..]

hahahahaha oooh got dat doet me denken aan de dog whisperer waarin een hond later bij een roedel word ingezet haahhaahh
Even voor mezelf zodat het voor jullie ook duidelijk is,ik ben niet single, niet zoekende maar bleef van de week hier hangen omdat ik het gesprek interresant vond is dat geen probleem voor jullie?
Ik heb niets te zeggen, post ook pas sinds vanmiddag :')
pi_95561485
Ik weet dat Schenkstroop nauwelijks geld heeft. Als je niet veel kan eten, want dat neem ik wel aan, hoe kan je dan eigenlijk nog overgewicht behouden? Sommige oude posts van hem gaan over het binnenwerken van blikjes tomatenpuree omdat er niks meer was. Op wat oud brood.

Ik wil niet dom klinken in de zin van ''whehe gewoon minder eten'' natuurlijk.
Ron Paul 2012
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:52:19 #296
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95561540
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is ook allemaal zo onduidelijk. Moeten niet nog een keer het ONS probleem in de groep gooien. Doe je zoiets. Wanneer wel en wanneer niet. Er wat zijn de do's en de do nots.
Gelukkig hebben ook de mooie en zelfverzekerde mensen daar vaak grote problemen mee. O+
pi_95561547
omdat hij wellicht zeer trage stofwisseling heeft?

vraag het hem zou ik zeggen?
pi_95561585
Wel opvallend, al die nieuwe users nu dat Richard niet meer post.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:53:13 #299
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95561592
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef missyB het volgende:

[..]

Nee hoor. Iedereen mag meepraten.
The view from nowhere.
pi_95561615
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet dat Schenkstroop nauwelijks geld heeft. Als je niet veel kan eten, want dat neem ik wel aan, hoe kan je dan eigenlijk nog overgewicht behouden? Sommige oude posts van hem gaan over het binnenwerken van blikjes tomatenpuree omdat er niks meer was. Op wat oud brood.

Ik wil niet dom klinken in de zin van ''whehe gewoon minder eten'' natuurlijk.
Vaak is het niet eens zo zeer minder eten, maar meer bewegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')