abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95548367
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Welk deel? Jij hebt een kutleven gehad, ik heb een kutleven gehad.
Ik wil er zeker geen wedstrijd van maken maar ik ben zeker 30x verhuisd. Met geen enkele stad of dorp heb ik een connectie. Ik ben juist heel positief ingesteld ik ben altijd bezig met hoe ik me leven kan verbeteren. Maar er is hier niemand die nooit maar dan ook echt nooit contact heeft met iemand. En dat is al jaren zo. Ik ben naar verenigen geweest(modelbouw) ik ben gaan stappen en drinken waar ik een schijthekel aan heb. Ik heb me buurvrouw uitgenodigd. Ik heb vrijwillegers werk gedaan. Het maakt geen fuck uit. En nu wil ik gewoon iemand die heel me verhaal kent en daar tegen kan. Ik weet ook wel dat dat niet
gaat gbeuren. De laatste tijd word ik gek van het idee dat niemand mij nodig heeft. Ik heb wel iemand nodig
pi_95548404
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:05 schreef lipper het volgende:

[..]

Ik wil er zeker geen wedstrijd van maken maar ik ben zeker 30x verhuisd. Met geen enkele stad of dorp heb ik een connectie. Ik ben juist heel positief ingesteld ik ben altijd bezig met hoe ik me leven kan verbeteren. Maar er is hier niemand die nooit maar dan ook echt nooit contact heeft met iemand. En dat is al jaren zo. Ik ben naar verenigen geweest(modelbouw) ik ben gaan stappen en drinken waar ik een schijthekel aan heb. Ik heb me buurvrouw uitgenodigd. Ik heb vrijwillegers werk gedaan. Het maakt geen fuck uit. En nu wil ik gewoon iemand die heel me verhaal kent en daar tegen kan. Ik weet ook wel dat dat niet
gaat gbeuren. De laatste tijd word ik gek van het idee dat niemand mij nodig heeft. Ik heb wel iemand nodig
www.lexa.nl
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:06:17 #103
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95548408
quote:

[..]

Je verleden moet je verwerken zodat het in het 'hier en nu' geen obstakel meer is. Dan maakt het niet meer uit waar je vandaan komt.
The view from nowhere.
pi_95548432
quote:

[..]

Niemand heeft je nóg nodig maar dat hoeft niet zo te blijven.. :)
pi_95548505
quote:

[..]

heb jij het boek bodemloos bestaan weleens gelezen?
het gaat deels oevr adoptie kinderen met hechtingsproblematiek maar denk dat jij er ook veel in zou kunnen vinden wat bij jou aan sluit.

En heb je bijv al eens gekeken naar een buddyproject in je woonplaats?
vrijwilligerswerk?
pi_95548554
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:08 schreef missyB het volgende:

[..]

heb jij het boek bodemloos bestaan weleens gelezen?
het gaat deels oevr adoptie kinderen met hechtingsproblematiek maar denk dat jij er ook veel in zou kunnen vinden wat bij jou aan sluit.

En heb je bijv al eens gekeken naar een buddyproject in je woonplaats?
vrijwilligerswerk?
Heeft ie toch al gedaan, vrijwilligerswerk. Misschien is hij gewoon heel erg onaantrekkelijk en is dat de oorzaak. Of heel erg stil/verlegen.
pi_95548666
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heeft ie toch al gedaan, vrijwilligerswerk. Misschien is hij gewoon heel erg onaantrekkelijk en is dat de oorzaak. Of heel erg stil/verlegen.
Dat laatste denk ik sowieso. Anders had hij wel, ondanks zijn 'lelijke uiterlijk', contacten opgedaan.
pi_95548756
Er waren ergens foto's van hem. Hij ziet er normaal uit.
Ron Paul 2012
pi_95548806
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:15 schreef Supersoep het volgende:
Er waren ergens foto's van hem. Hij ziet er normaal uit.
Ja, dat vind jij.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:16:50 #110
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95548814
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik sowieso. Anders had hij wel, ondanks zijn 'lelijke uiterlijk', contacten opgedaan.
Lipper ziet er goed uit. Hij lijkt me niet verlegen, maar eerder te boos. Dan denk ik aan het meisje en met haar ingredienten. Lipper raakt gefrustreerd omdat het nergens over lijkt te gaan.
The view from nowhere.
pi_95548832
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Lipper ziet er goed uit. Hij lijkt me niet verlegen, maar eerder te boos. Dan denk ik aan de meisje en met haar ingredienten. Lipper raakt gefrustreerd omdat het nergens over lijkt te gaan.
Ja en terecht vind ik.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:18:21 #112
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95548870
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja en terecht vind ik.
Hij kan misschien leren wat liefdevoller naar anderen te kijken, dan alles te betrekken op zijn eigen behoeftigheid.
The view from nowhere.
pi_95548875
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

ik kom pas sinds eergisteren in dit onderwerp dus ken nog niet alle ins and outs van iedereen mijn excuus
pi_95548956
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja en terecht vind ik.
Inderdaad, daar zou ik ook niet mee kunnen/willen praten.
pi_95549126
heb eens even gekeken naar het meet gebeuren maarre we kunnen misschien ook gewoon eens gaan bowlen ofzo?
pi_95549131
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, dat vind jij.
Heey!! Ik ben woest aantrekkelijk! En ik ben absoluut niet verlegen.
Op me werk loop ik over van arrogantie(is nodig bij me functie in combinatie met me leeftijd)
Maar alles wat ik te vertellen heb is zo bizar voor de meesten. En geen seconde is normaal geweest. Ik weet niet wat ik wel of niet kan vertellen of wanneer.
pi_95549185
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef lipper het volgende:

[..]

Op me werk loop ik over van arrogantie(is nodig bij me functie in combinatie met me leeftijd)
Maar alles wat ik te vertellen heb is zo bizar voor de meesten. En geen seconde is normaal geweest. Ik weet niet wat ik wel of niet kan vertellen of wanneer.
Met bizarre levensverhalen, of moeilijke periodes uit je verleden, moet je niet bij een eerste of tweede ontmoeting vertellen. Laat mensen eerst een positieve indruk van je krijgen, voordat ze hoeren wat je allemaal hebt moeten doorstaan. Mensen vinden dat gewoon moeilijk om mee om te gaan als ze je niet goed kennen.
pi_95549201
quote:

[..]

Woest aantrekkelijk? Dat zeg je toch niet over jezelf.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:27:39 #119
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95549216
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef missyB het volgende:
heb eens even gekeken naar het meet gebeuren maarre we kunnen misschien ook gewoon eens gaan bowlen ofzo?
Als we gaan bowlen kom ik zeker weten ook *O*
pi_95549230
waarom niet?
als je weet dat dat zo is mag je dat toch zeggen?
pi_95549233
Waarom gaan we niet ergens uiteten i.p.v. bowlen of picknicken
pi_95549251
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:27 schreef missyB het volgende:
waarom niet?
als je weet dat dat zo is mag je dat toch zeggen?
Nou dat vind ik raar om over jezelf te zeggen.
pi_95549279
Ik kan me zo indenken dat een beetje sportieve activiteit sommigen beter ligt dan bijv uit eten gaan omdat het dan vaak op gesprekken op aan komt.
Bij een potje bowlen bijv ach je maakt eens fijne blunder, iedereen lachen en t ijs is al gebroken.
(werp me wel op voor de eerste bal via plafond op andere baan)
pi_95549280
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 17:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Woest aantrekkelijk? Dat zeg je toch niet over jezelf.
Je moet het stukje ff doorlezen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:29:50 #125
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95549293
quote:

[..]

Je kunt je verhaal voor jezelf stijlen tot een behapbaar geheel waar je zelf vrede mee hebt. Dat maakt het makkelijker om erover tepraten als mensen het willen weten. Het maakt mensen niet veel uit wat er is gebeurd als de problemen het maar verleden tijd zijn. In jou geval heb je zelf niet verkeerd gehandeld. Je draagt geen schuld. Je bent verwaarloost.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')