Dat doe ik gelukkig al nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is het nog te vroeg?quote:
Als je een kind ziet en denkt "Gelukkig, ik nietquote:
Oh ja, dan hoef ik denk ik geen kinderen voor mijn 40e. Ook niet daarnaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je een kind ziet en denkt "Gelukkig, ik niet" dan is het te vroeg.
Is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, dan hoef ik denk ik geen kinderen voor mijn 40e. Ook niet daarna.
Ik denk als ik mensen van mijn leeftijd zie die 'niet te jong aan kinderen wilden beginnen' altijd hoe blij ik ben dat de mijne al puber zijn. Wat een gedoe, die baby's en die peuters.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, dan hoef ik denk ik geen kinderen voor mijn 40e. Ook niet daarna.
13,558 views, geen comments, geen likes what so ever. Hehequote:
jah... opvallendquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:41 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
13,558 views, geen comments, geen likes what so ever. Hehe
Dat dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef Zomerjurkje het volgende:
Stel geen leuke dingen uit (het is eerder 'te laat' dan je zou verwachten)
Waarom moet dat allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef Zomerjurkje het volgende:
Leer van je fouten
Bedenk bij risicovolle acties of je hier wellicht later spijt van gaat krijgen
Gebruik dagcreme en poets liefst 3x daags je tanden (ter voorkoming van rimpels en "valse kunsttanden")
Maak de reizen die je wil maken
Roest niet te snel vast in 'huisje-boompje-beestje'
Bereid je tijdig voor op de 'midlife-crisis'
Probeer niet te krampachtig 'die goede ouwe tijd' vast te houden
Blijf / ga sporten, dit ter voorkoming van allerlei lichamelijke klachten / uitgezakt figuur etc.
Realiseer je tijdig dat sommige uitgaansgelegenheden niét voor jouw doelgroep zijn (als de portier je vraagt of je je dochter/zoon komt halen behoor je duidelijk niet meer tot de doelgroep)
Een compleet lege agenda, doen wat nu in je opkomt, niet plannen (want zinloos), leef bij de dagquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef trovey het volgende:
Ik doe niet meer aan lijstjes...ik maak ze wel (wat moet ik morgen doen lijstjes) maar volg ze nooit.
Ik heb niet eens een agendaquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een compleet lege agenda, doen wat nu in je opkomt, niet plannen (want zinloos), leef bij de dag
Oh ja, gaat gelijk agenda checkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een agenda...wel een kalender want ergens moet je toch die bezoeken aan de fysio, huisarts etc noteren want daar ontkom je niet aan als 40+-er
....ik althans niet.
Gelukkig zit er geen 'moeten' aan. Het is niet meer dan een schot voor de boeg qua mogelijk bruikbare tips.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom moet dat allemaal
Ik wil juist van die lijstjes af
Enjoy yourself, it's later then you thinkquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef Zomerjurkje het volgende:
Dit verhaal heb ik ook wel eens gehoord en dan nog uitgebreider. het kwam erop neer dat jonge vrouwen (zo 25 ofzo) met wat oudere (uitgespeelde) mannen, zo van rond de 45, kinderen moesten maken, daar een paar jaar samen voor zorgen en dan tegen hun 35e, als die man dus intussen 60 is, hem te verlaten om een jonge knul te zoeken (jaar of 25), die seksueel helemaal wegwijs te maken waarna hij op zijn 45e, als zij dus 65 is, een jonge vrouw te zoeken om kinderen mee te krijgen. Op zich wel een logische constructie, vruchtbarheids- en seksueelpiektechnisch gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:50 schreef FOKsii het volgende:
<knip>
Ik zou jou (als man) dus aanraden om tot je 40ste aan je carriere te werken en in je vrije tijd lekker van het leven te genieten, veel van de wereld te zien, elk weekend stappen veel drinken en one-night-stands, teveel geld uitgeven aan veel te duur en vooral onnodig jongens speelgoed, tot diep in de nacht gamen en nog even een HPtje voor het slapen, nooit zelf koken, harde boeren en scheten laten, lekker de bril omhoog laten staan na het plassen, dagenlang in hetzelfde ondergoed lopen, de was bij je moeder droppen en meteen even aanschuiven voor een vitaminerijke maaltijd, en vooral aan niemand, maar dan ook niemand verantwoording hoeven af te leggen!!
Tegen de tijd dat je 40 wordt, ben je je wilde haren een beetje kwijt (soms ook je hoofdhaar helaas), is je testosteron level wat gedaald en heb je misschien niet meer het lijf van een Griekse God, maar heb je hopelijk wél een succesvolle carriere, aardig banksaldo en genoeg ervaring en zelfkennis opgedaan, om de perfekte partner (jaar of 10 jonger) te kunnen kiezen en veroveren.
Volgens mij word je dan ook een veel leukere husband voor je toekomstige echtgenote en heb je meer tijd om aan kinderen en gezin te besteden. (Of is het al te laat?!)
<knip>
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |