sorry, reset moet dat zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Capaja het volgende:
"Helemaal onderaan de pagina kun je revresen, heb dat ook een x gehad en door dat te doen had ik alles weer."
volgens mij ben ik blind, ik zie geen refresh knop staan
Ah daar zit het misverstand. Insekten, wormen ed, worden echter in veel landen in de wereld gewoon als voedsel gegeten, Zo ook bijvoorbeeld sprinkhanen, rupsen, etc. Insekten zijn zeer rijk aan eiwitten. Het punt is als Gerard wel zijn angst overwonnen zou hebben, zou hij de drempel voor "dat lust ik niet" aanzienlijk verlegd hebben. Waardoor aversie tegen ander eetwaar af zou nemen, en hij uiteindelijk van een groter diversiteit aan voedsel zou kunnen gaan genieten. Bovendien zou hij zijn "Vriend" (ik zet het nu maar even tussen aanhalingstekens) in huis gehouden hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kakkerlakken en wormen vreten valt voor mij echt niet onder de rijke diversiteit van voedsel. Een verdwaalde rups in mijn krop sla die ik niet zie vind ik wat anders, maar je lult wat mij betreft nu toch echt lariekoek... en daar ben ik facking 1000% zeker van.
Ja geloof het welquote:
Mjah, in veel landen in de wereld worden ook nog vrouwen besneden, mensen gestenigd, vrouwen onderdrukt en kinderen ingezet om te werken/vechten. Omdat mijn buurman zijn brocolli graag prakt door zijn aardappels hoef ik dat nog niet te doen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah daar zit het misverstand. Insekten, wormen ed, worden echter in veel landen in de wereld gewoon als voedsel gegeten, Zo ook bijvoorbeeld sprinkhanen, rupsen, etc. Insekten zijn zeer rijk aan eiwitten. Het punt is als Gerard wel zijn angst overwonnen zou hebben, zou hij de drempel voor "dat lust ik niet" aanzienlijk verlegd hebben. Waardoor aversie tegen ander eetwaar afzou nemen, en hij uiteindelijk van een groter diversiteit aan voedsel kunnen gaan genieten. Bovendien zou hij zijn "Vriend" (ik zet het nu maar even tussen aanhalingstekens) in huis gehouden hebben.
volgens mij was het verleden keer gewoon erg overdreven ze moest het doen van de regiequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef Enyma het volgende:
Zekan weer lachen. Mo valt me 100% mee deze ochtend
oftwel als ik een bak vol pissebedden zou opeten dan zal ik daarna van alles genieten wat me voorgeschoteld word.quote:
We gaan koekhappen! Ezeltje-prik... oh nee, Maik is wegquote:
Oh, oke.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Capaja het volgende:
aan mazaru : jij vroeg : zo vloeiend als laura dat deed ?
ja , het was een getypte brief, dat leest al makkelijker , de letters waren redelijk groot zag ik, en ze weet wat ze ongeveer kan verwachten , dat scheelt al heel erg veel
als je mijn zoon een brief geeft met allemaal woorden die geen geheel vormen en dan vooral kleine woorden van 5 a 6 letters dan hakkelt ie alles aan elkaar en draait hij erg veel om
drop = dorp
klein = keien
het lijkt of hij de 1e en laatste letter ziet en dan het woord zelf invult, met langere woorden gaat het (hoe vreemd het ook is) beter
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan koekhappen! Ezeltje-prik... oh nee, Maik is weg
[ afbeelding ]
en gerard zit er zelf nog steeds inquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als je zo aan je principes hecht, moet je niet mee gaan doen aan zo'n soort programma. Je kunt van te voren weten dat er aan je principes getornd wordt.
Dat Gerard ALLES weigert wat hij principieel niet wil vind ik een beetje laf overkomen.
Hij geeft zich op voor big brother en niet fear factor. Dan hoef je geen wormen en kakkerlakken te eten als je dat niet wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als je zo aan je principes hecht, moet je niet mee gaan doen aan zo'n soort programma. Je kunt van te voren weten dat er aan je principes getornd wordt.
Dat Gerard ALLES weigert wat hij principieel niet wil vind ik een beetje laf overkomen.
Irl zou men zo iemand prezen, die vasthoud aan zijn principe's. Maar in een rls is zo iemand een lafaard die niets durftquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
en als je je browser afsluit en opnieuw opstart?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef Capaja het volgende:
ANNELIES : de reset knop is om alle berichten als gelezen te markeren, ik heb het wel geprobeerd, maar het haalt niets uit
ik kan alleen de laatste 2 posts quoten , heb geen smileys meer, en kan mezelf niet eens verbeteren
Secret Storyquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hij geeft zich op voor big brother en niet fear factor. Dan hoef je geen wormen en kakkerlakken te eten als je dat niet wil.
Ik heb ook niks tegen Gerard zoals ik al eerder zei, mag toch wel zeggen dat IK hem laf vind door het niet eens te proberen (voor zijn vriend)quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en gerard zit er zelf nog steeds in
daar gaat het toch om. zie het probleem niet zo hoor
Neem een chillpill en een bakkie blikbamiquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suzi1 het volgende:
als het nou om zijn eigen eliminatie zou gaan, okay!, maar dat is het niet. zo ben er klaar mee
ga me nog ergeren aan dit forum zo
ik werd vanmorgen ook al op mn vingers getikt dat ik mo niet mag slaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Neem een chillpill en een bakkie blikbami
Dat heb ik ook maar mag niets slechts over Geer zeggen hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef Roguee het volgende:
Ik zit echt nog beetje in dubio wat ik nou van Gerard ze actie moet vinden. Of nouja eigenlijk het gebrek aan actie.
Door de forum politie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen ook al op mn vingers getikt dat ik mo niet mag slaan
Dan moet die cheque wel voor mijn neus liggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef Darklight het volgende:
[..]
voor een ton zou ik wel insecten gaan eten
Gewoon doen, van mij mag hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen ook al op mn vingers getikt dat ik mo niet mag slaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ah ik ben zelf een groot fan van Gerard, maar beetje kritisch blijven mag bestquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar mag niets slechts over Geer zeggen hierTerwijl hij nog steeds mijn favoriete bewoner is maar hij moet schijnbaar als GOD gezien worden. Mijn excuses dan
Dat kraken tussen je kiezen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet die cheque wel voor mijn neus liggen.
Dan zou ik het in ieder geval proberen.
Maar kakkerlakken is wel heel erg goor. Die sterven van de bacteriën
Nee, dan zou hij Karim moeten nomineren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Darklight het volgende:
gewoon niet aan denken, af en toe een slokje wijn
eigenlijk is Gerard een soort Willem
en die Renate nog zeggen: Het zijn biologisch geteelde kakkerlakken. Dat was zo lachwekkend!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef suzi1 het volgende:
en ik hoorde gister dat die kakkerlakken vol eitjes zitten en kan je nagaan als je die dus heel inslikt dat die eitjes gaan uit komen en dan heb je een hele familie kakkerlak in je
Dat doet ie uit principe niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dan zou hij Karim moeten nomineren.
dat is gelulquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef suzi1 het volgende:
en ik hoorde gister dat die kakkerlakken vol eitjes zitten en kan je nagaan als je die dus heel inslikt dat die eitjes gaan uit komen en dan heb je een hele familie kakkerlak in je
Als men bang is voor zaken (fobieen) waar men niet bang voor hoeft te zijn, dan is dat beperkend omdat dit leidt tot vermijdingsgedrag en dat is inperkend. Juist het weglopen van Gerard is een prima voorbeeld van vermijdingsgedrag, hij hoeft zijn eigen angsten ook niet te overwinnen voor mij, angsten overwinnen doet men voor zichzelf. Weglopen rationaliseren als principe is een drogreden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, in veel landen in de wereld worden ook nog vrouwen besneden, mensen gestenigd, vrouwen onderdrukt en kinderen ingezet om te werken/vechten. Omdat mijn buurman zijn brocolli graag prakt door zijn aardappels hoef ik dat nog niet te doen...
Uhu hij doorzag het wel denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Gerard ervan overtuigd was dat Karim toch niet écht naar huis zou gaan. En dat hij het daarom ook kon weigeren.
Ja dat vond ik ook wel mooi. En je zag later ook echt wel dat hij Karim mistequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Roguee het volgende:
Wel mooi hoe Gerard gister even het spel uitlegde aan Renate, toen zei hem vroeg hoe hij het vond dat Karim nu weg was. Toen begon Gerard een hele uiteenzetting over dat Karim toch niet weg was etc, stond Renate daar met der mond vol tanden
Je ridiculiseert hiermee hetgeen ik probeer duidelijk te maken. Aangezien ik me niet kan voorstellen dat de strekking je werkelijk ontgaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oftwel als ik een bak vol pissebedden zou opeten dan zal ik daarna van alles genieten wat me voorgeschoteld word.
jij bent niet goedd
Is het ook mogelijk om een conversatie te voeren waarbij ik geen woordenboek nodig heb?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je rediculiseert hiermee hetgeen ik probeer duidelijk te maken. Aangezien ik me niet kan voorstellen dat de strekking je werkelijk ontgaat.
hij verteld toch van alles wat hij niet zou mogen zeggen, die kijkcijfers komen ook nog welquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Darklight het volgende:
Waarom mag servio niks zeggen? Over kijkcijfers etc
dat zou wel leuk zijn
jawel, die ontgaat me echtquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je rediculiseert hiermee hetgeen ik probeer duidelijk te maken. Aangezien ik me niet kan voorstellen dat de strekking je werkelijk ontgaat.
en dan schrijft hij de moeilijke woorden ook nog verkeerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een conversatie te voeren waarbij ik geen woordenboek nodig heb?
Dat zou ik ook doen, ze kunnen hem toch niks makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij verteld toch van alles wat hij niet zou mogen zeggen, die kijkcijfers komen ook nog wel
Ach laat gaan. Hij moet toch wat zeggen om nog enigszins serieus genomen te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een conversatie te voeren waarbij ik geen woordenboek nodig heb?
Ik vrees dat ie 'ridiculiseert' bedoelt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat neemt niet weg dat angsten overwinnen iets voor jezelf is (niet tegen jezelf). Die kans heeft Gerard aan zich voorbij laten gaan. Fenneke zei ook dat ze meer van hem verwacht had in deze. En dat is ook mijn mening.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Gerard ervan overtuigd was dat Karim toch niet écht naar huis zou gaan. En dat hij het daarom ook kon weigeren.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie 'ridiculiseert' bedoelt...
Ridiculiseert. Doe het dan goed als je zo graag wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
Je rediculiseert hiermee hetgeen ik probeer duidelijk te maken.
Ian, d'r broertje is jarig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Sunshine1974 het volgende:
Val net binnen maar waarom heeft Jo een feesthoedje op?
Broertje Ian is jarigquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Sunshine1974 het volgende:
Val net binnen maar waarom heeft Jo een feesthoedje op?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan schrijft hij de moeilijke woorden ook nog verkeerd
Ik maak regelmatig veel typfouten dat klopt. Is altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ridiculiseert. Doe het dan goed als je zo graag wil.
ja sorrie, de e zit vlak naast de i.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig veel typfouten dat klopt. Is altijd al zo geweest.
En ik kijk nog verbaasd naar mijn toetsenbord ook...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
ja sorrie, de e zit vlak naast de i.....
Is veelgemaakte typfout, ook door mij, als je blind typt zit ie precies aan de andere kant/vinger.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
Als je die angst overwint voor jezelf, wie ben jij dan om hem laf te noemen als hij dat niet doet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat neemt niet weg dat angsten overwinnen iets voor jezelf is (niet tegen jezelf). Die kans heeft Gerard aan zich voorbij laten gaan. Fenneke zei ook dat ze meer van hem verwacht had in deze. En dat is ook mijn mening.
Nee, alleen zij die de aandacht op zich gevestigd wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hebben ze nou allemaal een feestmuts op?
en de Y ? :pquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zocht gister nog naar het tijgerpakje, maar niet gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef Sunshine1974 het volgende:
Voor degene die het interesseert ik ben gister naar de liveshow geweest.
Was echt leuk om een keer mee te maken.
In het topic Eten met Genialez op verzoek van Henk staat een leuk verslag van de avond.
Ik maak vaak fouten in woorden en zinsconstructies en typfouten, dat klopt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
Alex valt me vies tegenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef Sunshine1974 het volgende:
Voor degene die het interesseert ik ben gister naar de liveshow geweest.
Was echt leuk om een keer mee te maken.
In het topic Eten met Genialez op verzoek van Henk staat een leuk verslag van de avond.
ik neem het je niet kwalijk hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik maak vaak fouten in woorden en zinsconstructies en typfouten, dat klopt.
Haha gelukkig niet! We zaten eerst helemaal bovenin en toen werden we door de productie naar beneden geroepen om helemaal vooraan te gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zocht gister nog naar het tijgerpakje, maar niet gezien
Daarom moest je ook naar beneden vrees ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Haha gelukkig niet! We zaten eerst helemaal bovenin en toen werden we door de productie naar beneden geroepen om helemaal vooraan te gaan zitten.
Achteraf een goede zet want we zaten net buiten de baan vd camera.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Haha gelukkig niet! We zaten eerst helemaal bovenin en toen werden we door de productie naar beneden geroepen om helemaal vooraan te gaan zitten.
Achteraf een goede zet want we zaten net buiten de baan vd camera.
Ja dat vd trouwring viel mij ook al op!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex valt me vies tegenHij droeg zijn ketting helegaar niet en ook zijn trouwring was ie vergeten. Waardeloze echtgenoot die Alex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |