sorry, reset moet dat zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Capaja het volgende:
"Helemaal onderaan de pagina kun je revresen, heb dat ook een x gehad en door dat te doen had ik alles weer."
volgens mij ben ik blind, ik zie geen refresh knop staan
Ah daar zit het misverstand. Insekten, wormen ed, worden echter in veel landen in de wereld gewoon als voedsel gegeten, Zo ook bijvoorbeeld sprinkhanen, rupsen, etc. Insekten zijn zeer rijk aan eiwitten. Het punt is als Gerard wel zijn angst overwonnen zou hebben, zou hij de drempel voor "dat lust ik niet" aanzienlijk verlegd hebben. Waardoor aversie tegen ander eetwaar af zou nemen, en hij uiteindelijk van een groter diversiteit aan voedsel zou kunnen gaan genieten. Bovendien zou hij zijn "Vriend" (ik zet het nu maar even tussen aanhalingstekens) in huis gehouden hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kakkerlakken en wormen vreten valt voor mij echt niet onder de rijke diversiteit van voedsel. Een verdwaalde rups in mijn krop sla die ik niet zie vind ik wat anders, maar je lult wat mij betreft nu toch echt lariekoek... en daar ben ik facking 1000% zeker van.
Ja geloof het welquote:
Mjah, in veel landen in de wereld worden ook nog vrouwen besneden, mensen gestenigd, vrouwen onderdrukt en kinderen ingezet om te werken/vechten. Omdat mijn buurman zijn brocolli graag prakt door zijn aardappels hoef ik dat nog niet te doen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah daar zit het misverstand. Insekten, wormen ed, worden echter in veel landen in de wereld gewoon als voedsel gegeten, Zo ook bijvoorbeeld sprinkhanen, rupsen, etc. Insekten zijn zeer rijk aan eiwitten. Het punt is als Gerard wel zijn angst overwonnen zou hebben, zou hij de drempel voor "dat lust ik niet" aanzienlijk verlegd hebben. Waardoor aversie tegen ander eetwaar afzou nemen, en hij uiteindelijk van een groter diversiteit aan voedsel kunnen gaan genieten. Bovendien zou hij zijn "Vriend" (ik zet het nu maar even tussen aanhalingstekens) in huis gehouden hebben.
volgens mij was het verleden keer gewoon erg overdreven ze moest het doen van de regiequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef Enyma het volgende:
Zekan weer lachen. Mo valt me 100% mee deze ochtend
oftwel als ik een bak vol pissebedden zou opeten dan zal ik daarna van alles genieten wat me voorgeschoteld word.quote:
We gaan koekhappen! Ezeltje-prik... oh nee, Maik is wegquote:
Oh, oke.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Capaja het volgende:
aan mazaru : jij vroeg : zo vloeiend als laura dat deed ?
ja , het was een getypte brief, dat leest al makkelijker , de letters waren redelijk groot zag ik, en ze weet wat ze ongeveer kan verwachten , dat scheelt al heel erg veel
als je mijn zoon een brief geeft met allemaal woorden die geen geheel vormen en dan vooral kleine woorden van 5 a 6 letters dan hakkelt ie alles aan elkaar en draait hij erg veel om
drop = dorp
klein = keien
het lijkt of hij de 1e en laatste letter ziet en dan het woord zelf invult, met langere woorden gaat het (hoe vreemd het ook is) beter
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan koekhappen! Ezeltje-prik... oh nee, Maik is weg
[ afbeelding ]
en gerard zit er zelf nog steeds inquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als je zo aan je principes hecht, moet je niet mee gaan doen aan zo'n soort programma. Je kunt van te voren weten dat er aan je principes getornd wordt.
Dat Gerard ALLES weigert wat hij principieel niet wil vind ik een beetje laf overkomen.
Hij geeft zich op voor big brother en niet fear factor. Dan hoef je geen wormen en kakkerlakken te eten als je dat niet wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als je zo aan je principes hecht, moet je niet mee gaan doen aan zo'n soort programma. Je kunt van te voren weten dat er aan je principes getornd wordt.
Dat Gerard ALLES weigert wat hij principieel niet wil vind ik een beetje laf overkomen.
Irl zou men zo iemand prezen, die vasthoud aan zijn principe's. Maar in een rls is zo iemand een lafaard die niets durftquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |