verrassendquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
Collega's van me zijn naar de AutoRAI geweest en ik heb ze niet gehoord over toffe auto's maar er waren iig lekkere wijven.
"testritje maken"quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
Heatwave, d'r wordt genoeg gesext in die auto's, voornamelijk na sluitingstijd
Spermavlekken in je nieuwe Rolls.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
Heatwave, d'r wordt genoeg gesext in die auto's, voornamelijk na sluitingstijd
Tsja je moet toch wat, dr staan daar honderden mannen en vrouwen 10 dagen, al die tijd zitten ze in hotels, bij elkaar. Die twee keer dat ik er heb gewerkt, heb ik een mooie tijd mee gemaakt.quote:
Ik ben blij dat ik niet in dat soort omgevingen werk dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja je moet toch wat, dr staan daar honderden mannen en vrouwen 10 dagen, al die tijd zitten ze in hotels, bij elkaar. Die twee keer dat ik er heb gewerkt, heb ik een mooie tijd mee gemaakt.
85% van mijn werkzaamheden op dit momentquote:
Dus je mocht alleen maar toekijken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
85% van mijn werkzaamheden op dit moment
And it took so long to maaaake it, and I'll never have that recipy agaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaainquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus trakteren.
Altijd weer appel-kruimelvlaai
Multivlaai.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
Dus trakteren.
Altijd weer appel-kruimelvlaai
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.quote:
Oh, jakkes iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.
En altijd diezelfde gore appelkruimel en rijstevlaai. Of kersen.
Saucijzenbroodjes zijn dan wel weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.
En altijd diezelfde gore appelkruimel en rijstevlaai. Of kersen.
Linuxquote:
Oh een negerzoen is weer niet goed genoeg voor je. Elitair figuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn dan wel weer![]()
Of wanneer iemand de moeite neemt om zelf een taart te bakken. Kan ik ook nog wel waarderen.
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cakequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh een negerzoen is weer niet goed genoeg voor je. Elitair figuur
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cake
Het is nog te vroeg voor grappen over topjes, gear grinden etcquote:
Maar het was geen grapquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor grappen over topjes, gear grinden etc.
I know, daarom maakte ik dus ook geen grapquote:
Geen tijd voor gehad en mijn oven verbrandt alles, dus dat was sowieso geen succes geweestquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cake
Ik vind het al heel wat dat ik uberhaupt iets trakteer... wilde eigenlijk alleen een email uitsturen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij het deze negerzoenen zijn. Die zijn wel lekker.
Ja die ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij het deze negerzoenen zijn. Die zijn wel lekker.
En wat vind Rio ervan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuw hoofdstel uitgezocht voor Rio. Hij is ontzettend kitcherig, but I'm in love
En hvjjn is wel lachen, soms
Marketingstunt, en een goeie ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaat
Rio vindt alles mooiquote:
Ik heb vandaag ook een afscheid van een collega en ik hoop op negerzoenen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.
Dat valt best mee, was best te nassen wat eruit kwam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehad en mijn oven verbrandt alles, dus dat was sowieso geen succes geweest
Jawel, dat was een marketingtruc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaat
Over elitair gesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik uberhaupt iets trakteer... wilde eigenlijk alleen een email uitsturen..
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werktquote:
Als hij het zelf ook mooi vind dan is het goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rio vindt alles mooiHij krijgt er een nog mooier koppie van.
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!quote:
4 woorden: browser die HTML5 ondersteundquote:
Idd, alsof je door een ander besturingssysteem plots de gave om van eten=> poep te maken verliest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werkt
Anders komt de PvdD wel in actie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als hij het zelf ook mooi vind dan is het goed.
In het geval van Linux 99% van de tijd gewoon correct hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werkt
Geheel terecht!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!
Niet fokken met mijn Jodenkoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!
Vergast familie en bezoek, op de jodenkoekquote:
Het meest hilarische toen in die negerzoendiscussie, was dat het genootschap voor surinamers in NL (ongeveer) een vrouw naar voren hadden geschoven om daar iets over te zeggen.quote:
Misschien is dat t em juistquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat een hoofdpijn... En nee, ik heb niet eens gedronken
Dan gaat hij bontkraagjes beschermen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Geert zou leider moeten worden van de PvdD, dat zou pas humor zijn.
Dat is kut he, als je gedronken hebt weet je tenminste waar het van komt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat een hoofdpijn... En nee, ik heb niet eens gedronken
haha mijn comment had niet echt betrekking op het feit dat hij nederland FM niet werktquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 woorden: browser die HTML5 ondersteund
Ik heb niets tegen paarden, ik heb iets tegen de uitwassen van paardenquote:
quote:
Nickelsonquote:
We moeten ook niet alle schapen over één kam scheren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen paarden, ik heb iets tegen de uitwassen van paarden.
Die maneges schieten als paddestoelen uit de grond, ik word er misselijk van!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ook hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is kut he, als je gedronken hebt weet je tenminste waar het van komt.
Ovenschotel lukt idd nog wel, maar taarten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat valt best mee, was best te nassen wat eruit kwam.
Ik vind het gewoon zo sufquote:
Paardenstront bestaat voor een groot deel uit gras.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De harembroek wint van allesquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nickelson
Dat is wel naast Crocs en Uggs een van de meest walgelijke "mode"trends ooit..........
Linux geeft je (als root) alle vrijheid om alles wat je maar wil te laten werken...dit itt tot Windows of OSX (wat ook een unix afgeleide is).quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het geval van Linux 99% van de tijd gewoon correct hoor.
recompile anders ff je kernel! Of schijf ff je eigen drivers man, eitje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is 'm trouwens
Geen enkel beest moet op straat schijten, dat is zó smerigquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paardenstront bestaat voor een groot deel uit gras.
Aldus een klant bij mij in het cafe in een discussie waarom honden allemaal afgeschoten zouden moeten worden omdat ze op straat schijten, om daarna een paardenhouder aan te spreken op het feit dat zijn paard de straat onderschijt
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zag ooit een gozer met een harembroekachtig iets aan EN Uggs. Dag mannelijkheid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De harembroek wint van alles.
Zat gisteren een neger in de bus met zo'n lage uitzakking dat hij het als tafeltje gebruikte.
Whut?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De harembroek wint van alles.
Zat gisteren een neger in de bus met zo'n lage uitzakking dat hij het als tafeltje gebruikte.
Was het niet gewoon een heul mannelijke vrouw?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag ooit een gozer met een harembroekachtig iets aan EN Uggs. Dag mannelijkheid.
het is een onsamenhangend amateuristisch soepzooitje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Linux geeft je (als root) alle vrijheid om alles wat je maar wil te laten werken...dit itt tot Windows of OSX (wat ook een unix afgeleide is).
En een nieuwe kernel maken is gewoon simpel...een stel commando's invoeren en ff wachten: klaar. Maar iemand die nieuw is zal nooit te hoeven compilen, zeker niet als je een simpel distro als ubuntu gebruikt...voor alles wat je wil als newbie/windows gebruiker bestaat al een package.
If loooooove is a red dress, then hang me in rahaaaaaaaaags!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Freedom is just another word for nothing left to loooooooose!
Wat is countrymuziek toch altijd lekker opbeurend
En zo'n vuilniszak van Nickelson?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
Ik zag ooit een gozer met een harembroekachtig iets aan EN Uggs. Dag mannelijkheid.
Nog erger.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was het niet gewoon een heul mannelijke vrouw?
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een onsamenhangend amateuristisch soepzooitje.
I kid you not!quote:
Oh, die dingen ja. Die gasten zijn allemaal homofoob, maar dragen wel tasjes die gewoon heel gay zijn.quote:
Daarom werkt 99% ook gewoon meteen, alleen die laatste dingen zijn even lastig, zoals de mic van mn headset aan de praat krijgen, streaming audio, etc. En ik heb nog niet door hoe ik programmas kan installeren die ik zelf heb gedownload (tot nu toe alles via de update manager gedownload).quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Linux geeft je (als root) alle vrijheid om alles wat je maar wil te laten werken...dit itt tot Windows of OSX (wat ook een unix afgeleide is).
En een nieuwe kernel maken is gewoon simpel...een stel commando's invoeren en ff wachten: klaar. Maar iemand die nieuw is zal nooit te hoeven compilen, zeker niet als je een simpel distro als ubuntu gebruikt...voor alles wat je wil als newbie/windows gebruiker bestaat al een package.
the horror!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, die dingen ja. Die gasten zijn allemaal homofoob, maar dragen wel tasjes die gewoon heel gay zijn.
Die zijn zo gay dat gays het niet eens dragen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef Kluts het volgende:
Oh, die dingen ja. Die gasten zijn allemaal homofoob, maar dragen wel tasjes die gewoon heel gay zijn.
Sowieso zie ik heel veel mannen met echt een handtas, dus geen schoudertas oid, echt een tas met alleen 2 hengels...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
Ben ik met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is 'm trouwens
[..]
Geen enkel beest moet op straat schijten, dat is zó smerig
En 2 blingende vierkantjes in de oorlellen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En zo'n pet die los op zijn hoofd balanceert?
Omg!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I kid you not!
Als ie stond hing die flap tot aan zijn knieen, dus toen hij zat had ie gewoon een soort tafeltje tussen zijn benen waar zijn blackberry en een fles water en zijn chipkaart oplag.
Zat er aan te denken idd, maar dat viel teveel opquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg!
Daar had je een foto van moeten maken
het is ongeveer hetzelfde als wanneer je zegt: een echte vent wordt geen agent!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat er aan te denken idd, maar dat viel teveel op.
Als dat hip is, dan maar niet hip.
Die heb ik ook eentje.... om te gaan sportenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zie ik heel veel mannen met echt een handtas, dus geen schoudertas oid, echt een tas met alleen 2 hengels...
Ik snap er nooit iets van, ik ben hopeloos.
Je kan hem ook om je nek hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik ook eentje.... om te gaan sporten
[ afbeelding ]
its not a purse, its a manbagquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zie ik heel veel mannen met echt een handtas, dus geen schoudertas oid, echt een tas met alleen 2 hengels...
Ik snap er nooit iets van, ik ben hopeloos.
Nu ik jouw UI weer zie wel jaquote:
Dat is niet hipquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor het wel weer als je op harembroekenjacht wiltquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een grote tas heb ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je dan van die minderjarige boxerbilletjes ziet ja. That's just wrong.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet hipJa, in Mocro-land misschien. Ik vind het verschrikkelijk, net als die broeken die half op de billen hangen
vroeger was je dan gewoon alto/skaterquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet hipJa, in Mocro-land misschien. Ik vind het verschrikkelijk, net als die broeken die half op de billen hangen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Meppen ze er dan ook mee, als een oud vrouwtje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handtasjes in the hood.
Ik ben niet minderjarigquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je dan van die minderjarige boxerbilletjes ziet ja. That's just wrong.
Iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je dan van die minderjarige boxerbilletjes ziet ja. That's just wrong.
je moet je sos ergens in bewarenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handtasjes in the hood.
Ik kijk ook niet tegen jouw kont aan als ik 's ochtends in een overvolle bus zit met scholieren.quote:
terwijl jij een excuus hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die bungelt dan zo aan m'n hand of ik smijt 'm over m'n schouder. Maar die gaat echt alleen meer bij het sporten hoor
hahahaquote:
you fo real homey?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handtasjes in the hood.
Ew. Louis Vuittonquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handtasjes in the hood.
Ik heb het wel eens gevraagd of zoiets nou zit,vooral aan de voorkant lijkt het me niet echt fijn, ofzo, zegmaar. Maar dat schijnt niet uit te maken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd
Dat kan toch ook gewoon niet lekker zitten...
Mijn pa heeft een aktetas, dat vind ik dan ook wel kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
terwijl jij een excuus hebt![]()
Ik heb alleen een schoudertas
Als ik iemand met LV zie, dan denk ik eigenlijk altijd dat het nep is.quote:
Ik zou denk ik het gevoel hebben alsof ik in m'n blote kont loop...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gevraagd of zoiets nou zit,vooral aan de voorkant lijkt het me niet echt fijn, ofzo, zegmaar. Maar dat schijnt niet uit te maken.
Ik geloof ook echt niet dat dat lekker zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gevraagd of zoiets nou zit,vooral aan de voorkant lijkt het me niet echt fijn, ofzo, zegmaar. Maar dat schijnt niet uit te maken.
aktetas heb ik ook, maar die gebruik ik eigenlijk nooit. M'n schoudertas is van bruin leer en kan prima mee naar kantoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een aktetas, dat vind ik dan ook wel kunnen.Maar een handtas is nasty
Wat ook altijd mooi is, zijn die patsertjes die met LV petten lopen. Die zijn standaard nep, LV heeft nooit petten in zijn collectie gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik iemand met LV zie, dan denk ik eigenlijk altijd dat het nep is.
Vooral die witte tasjes met de gekleurde logo's erop.Lelijk.
gelukkig, dan weet ik ten minste dat ik ook fatsoenlijk over straat loopquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een aktetas, dat vind ik dan ook wel kunnen.Maar een handtas is nasty
Mijn vader toen hij een attachékoffer ging kopen omdat het echt niet langer kon (met een plastic tasje vol papieren bij een meeting aankomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een aktetas wel mooi staanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef smilez het volgende:
[..]
gelukkig, dan weet ik ten minste dat ik ook fatsoenlijk over straat loop![]()
zo'n klein verwijfd tasje.. ziet er echt niet uit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn vader toen hij een attachékoffer ging kopen omdat het echt niet langer kon (met een plastic tasje vol papieren bij een meeting aankomen.) zei hij tegen die verkoopster toen ze vroeg of hij er een tasje omheen wilde: Ja tuurlijk, je denkt toch niet dat ik met zo'n ding over straat wil?
Ja, dat heb ik ook met Burberry en die andere foute merken, ik vind het gewoon ordinair en denk altijd dat het nep is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ook altijd mooi is, zijn die patsertjes die met LV petten lopen. Die zijn standaard nep, LV heeft nooit petten in zijn collectie gehad.
En die witte tasjes zijn idd echtMaar volgens mij ook allemaal nep.
En dat terwijl ik de jassen van Burberry echt geweldig vindquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met Burberry en die andere foute merken, ik vind het gewoon ordinair en denk altijd dat het nep is.
en toch loop ik vaker met een rugzak van converse o.i.d. dan mijn aktetasquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef smilez het volgende:
[..]
gelukkig, dan weet ik ten minste dat ik ook fatsoenlijk over straat loop![]()
zo'n klein verwijfd tasje.. ziet er echt niet uit
Echte Burberry is onbetaalbaar, ooit met een klasgenootje meegeweest, ging even een sjaaltjes kopen, 250 euroquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat terwijl ik de jassen van Burberry echt geweldig vindMaar ik zou ze dus om bovenstaande reden nooit kopen. Net als LV, Gucci en Prada.
Als ik ze zou kunnen betalen, that is
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Van dat soort tasjes dus.![]()
Converse is gewoon.
Ik ga die blondieallstars volgende maand kopen heb ik besloten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Converse
Ik spaar allstars. Zo kennen ze me hier ook
Kheb rode, witte, groene, gele, paarse, zwarte century punk en zwarte skulls
Die krijgt echt goede recensies!quote:
Gaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krijgt echt goede recensies!
Ik wil oooooooooooooooooook
Blondie allstars?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga die blondieallstars volgende maand kopen heb ik besloten.
In eerste instantie dacht ik, nah, dat zal wel niks wezen, deel 3 was ook een draak van een film weet ik nog.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krijgt echt goede recensies!
Ik wil oooooooooooooooooook
Ik heb een Eastpak, gebruik die alleen voor mijn werk. Viel in prijs nog wel mee, 70 euro.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
Ik moet binnenkort eens kijken voor een goeie laptoprugtas.
Maar die vind ik eigenlijk best wel prijzig.
Blondie heeft toen een model ontworpen, heb ze hier al tig keer gepost. In utrecht is een schoenenwinkel die ze nog heeft, ik loop er altijd langs en dan zie ik ze vanaf de straat al en hoor ik ze mijn naam roepen. Ik ga ze volgende maand gewoon kopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blondie allstars?
Zijn dat van die limited edition dingen?
Op Lowlands heb je altijd de Converse Compund en daar kun je ze laten pimpen en staan ook vaak van die Limited editions tentoongesteld
converse casual black (gewoon tijdloos!!), grijs/groen/geeligquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga die blondieallstars volgende maand kopen heb ik besloten.
Die zijn echt gaaf jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blondie heeft toen een model ontworpen, heb ze hier al tig keer gepost. In utrecht is een schoenenwinkel die ze nog heeft, ik loop er altijd langs en dan zie ik ze vanaf de straat al en hoor ik ze mijn naam roepen. Ik ga ze volgende maand gewoon kopen.
Ik heb vroeger een eastpak gehad op de middelbare school.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een Eastpak, gebruik die alleen voor mijn werk. Viel in prijs nog wel mee, 70 euro.
Zelf doe ik niets met tassen. Heb nog een gewone Eastpak voor als ik op de fiets boodschappen doe, maar dat is het dan ook wel. Vind vrouwen met zo'n gigantische hutkoffer vol met spullen ook altijd een beetje vreemd. Wat neem je in godsnaam allemaal mee!?
Ik heb mietige vrienden die bang zijn voor griezelfilmsquote:
Ik heb nu wel een zwarte. Ben 25, dus ik wil echt niet met een knalgroene over straat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een eastpak gehad op de middelbare school.
Toen nog 30 gulden korting gehad omdat ik met mijn krantenwijkgeld aankwam in die winkel en hij het model wat ik wilde niet meer in de kleur had die ik wilde. Wel eentje van 90 gulden in die kleur, maar dat kon ik niet betalen. Ik heb er vast heel sneu uitgezien toen dat hij me die korting gaf.
Leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb een date voor vrijdagavond
(volgende week)
Romantisch naar de Bios
Ik heb ze iedere keer gemist blijkbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blondie heeft toen een model ontworpen, heb ze hier al tig keer gepost. In utrecht is een schoenenwinkel die ze nog heeft, ik loop er altijd langs en dan zie ik ze vanaf de straat al en hoor ik ze mijn naam roepen. Ik ga ze volgende maand gewoon kopen.
En dan maakte je van die E een L, zodat er Lastpak stond.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een zwarte. Ben 25, dus ik wil echt niet met een knalgroene over straat.
Maar vroeger móest je eigenlijk gewoon een Eastpak hebben, in elk geval bij mij op school.
ik heb er 1tje die op een gegeven moment vol tegen mij aan kwam hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mietige vrienden die bang zijn voor griezelfilms
Ik ben een keer in m'n upsie naar Nightmare on Elmstreet gemoeten
Ja, tof zijn ze he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze iedere keer gemist blijkbaarMaar ik google wel ff, ben benieuwd.
Pw! Die zijn vet ja, met dat roze erbij
Met mijhij!quote:
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan maakte je van die E een L, zodat er Lastpak stond.
Ik had er hasjpak van gemaaktquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan maakte je van die E een L, zodat er Lastpak stond.
ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee
Maar 'men' deed dat wel inderdaad.
Freddyquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mietige vrienden die bang zijn voor griezelfilms
Ik ben een keer in m'n upsie naar Nightmare on Elmstreet gemoeten
Fossiel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
Eastpak? In mijn tijd hadden ze deze pokkedingen.
[ afbeelding ]
Bestaan daar kleurenfoto's van!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
En dan niet aan het handvat dragen want dat was niet stoer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
daarmee liepen de nerdjes van de school rond bij onsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons liepen er ook veel met Kiplingquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef smilez het volgende:
[..]
daarmee liepen de nerdjes van de school rond bij ons
iedereen wist dat het Eastpak was of Converse
De nerds die bij ons rondliepen met die dingen werden echt enorm gepest. Ik vond dat stom, ze hadden watquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet het belangrijkste :quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik, nah, dat zal wel niks wezen, deel 3 was ook een draak van een film weet ik nog.
Maar:
-Wes Craven
-Goeie recensies
-Zin om naar een leuke film te gaan
Ik ben benieuwd.
Wij hadden geen kluisjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Myraela het volgende:
Bij ons waren het kleine handtasjes op school en je boeken in je kluisje laten liggen en per les meenemen.
En als je dat wist, zette je t raam open en legde je iets glads op de tafelquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
En als je echt stoer was met je Lastpakdan wierp je hem vanaf je schouder van een meter of twee afstand alvast op je tafeltje als je de klas in kwam.
En dan droeg je hem megalaag, zodat dat ding op je kont stuiterde als je liep.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
En als je echt stoer was met je Lastpakdan wierp je hem vanaf je schouder van een meter of twee afstand alvast op je tafeltje als je de klas in kwam.
Oja, ook nog!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste :
gratis
Bij ons liepen er echt nog super veel gewoon met zo'n boekentas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De nerds die bij ons rondliepen met die dingen werden echt enorm gepest. Ik vond dat stom, ze hadden wat
hahaha herkenbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
en dan als "smoes" gebruiken dat je je boeken niet mee naar huis had genomen voor het opgegeven huiswerk.. alleen bij mij was het waar en altijd hetzelfde liedje hahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Myraela het volgende:
Bij ons waren het kleine handtasjes op school en je boeken in je kluisje laten liggen en per les meenemen.
Mijn middelbare school had 400 leerlingen toen.quote:
Yepquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan droeg je hem megalaag, zodat dat ding op je kont stuiterde als je liep.
Absoluut!quote:
Ik had een klasgenoot met een Kiplingtas die dat ding ongeveer in zijn nek droeg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de jongens vonden het in het eerste jaar stoer om je tas zo laag mogelijk op de rug te dragen en in het 2de jaar werd dat juist zo hoog mogelijk op je rug. Beide was geen gezicht.
Dat. En als je examens had dat je je boeken op school had laten liggen. Helemaal in de stress schieten als je net voordat je wil gaan slapen toch maar even wil leren en erachter komt dat je geen boeken hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef smilez het volgende:
en dan als "smoes" gebruiken dat je je boeken niet mee naar huis had genomen voor het opgegeven huiswerk.. alleen bij mij was het waar en altijd hetzelfde liedje hahaha
Die bovenste zijn het tofst.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik had in Parijs hele mooie gezien... vond ik.... maar.... het waren dames allstarsen dus niet in mijn maar. Ze leken op Edard Scissorhands!
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
zo'n grote zware tas in je nek is toch geen gezicht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de jongens vonden het in het eerste jaar stoer om je tas zo laag mogelijk op de rug te dragen en in het 2de jaar werd dat juist zo hoog mogelijk op je rug. Beide was geen gezicht.
Die trends zijn echt landelijk hequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan droeg je hem megalaag, zodat dat ding op je kont stuiterde als je liep.
Je deed het wel, maar je vond het wel irritant?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die trends zijn echt landelijk heDat had ik ook. Wat was dat irritant.
leren? hmm misschien had ik daar toch wat meer aan moeten denken voordat ik de examens hadquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat. En als je examens had dat je je boeken op school had laten liggen. Helemaal in de stress schieten als je net voordat je wil gaan slapen toch maar even wil leren en erachter komt dat je geen boeken hebt.
Ja, idioot eigenlijk. Terwijl je op dat moment juist denkt dat je overal lekker tegenaan trapt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn we ook achterlijke beesten he? De positie van de rugtas op je rug heeft een betekenis.
Ja, want iedereen deed het, duhquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je deed het wel, maar je vond het wel irritant?
Maar goed, ik hoorde vroeger bij de alto's, dus wij deden alles anders natuurlijk.
Terwijl je gewoon tot de kudde schapen behoort...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, idioot eigenlijk. Terwijl je op dat moment juist denkt dat je overal lekker tegenaan trapt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn we ook achterlijke beesten he? De positie van de rugtas op je rug heeft een betekenis.
Oeh, over één schouder. We have a winner! Zeker als je ook die tas overal heen smeet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef rival het volgende:
ik hing hem maar aan 1 hendel, en idd zo laag mogelijk
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef smilez het volgende:
[..]
zo'n grote zware tas in je nek is toch geen gezicht?![]()
Maar ze zijn voor meisjesquote:
Dat laatste sowieso!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oeh, over één schouder. We have a winner! Zeker als je ook die tas overal heen smeet.
Tja wat wil je met die jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Fuck it. Kan jou dat rotten.quote:
Tja, VROEGER, toen was alles beter uiteraard!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja wat wil je met die jeugd van tegenwoordig.
en dan als er zo'n brugpieper met loeizware tas de trap op liep.. erachter lopen en de tas van achter optillen en dan loslatenquote:
Je verhuurde toen een kamer?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Kluts het volgende:
Ik had altijd alleen maar mijn Nederlands, Engels en wiskunde boek bij me. Dat had ik het vaakst.
En 1 schrift. Waar ik vooral in aan het kamertje verhuren deed.
Boefje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef Kluts het volgende:
Ik had altijd alleen maar mijn Nederlands, Engels en wiskunde boek bij me. Dat had ik het vaakst.
En 1 schrift. Waar ik vooral in aan het kamertje verhuren deed.
Jawel, om bij de supermarkt van die gore blikjes baco te kopen en die erin te stoppen als je naar het park liep om ze daar op te gaan zuipen met een zooitje ongeregeld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik nam op het einde niet eens meer een tas mee naar school.
gewoon alles in je kluisje latenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik nam op het einde niet eens meer een tas mee naar school.
Dat was afschuwelijk. Of van die smurfjes die door de gang vastliepen en elkaar allemaal aan hun tas vasthielden en zo als een treintje liepen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:30 schreef smilez het volgende:
[..]
en dan als er zo'n brugpieper met loeizware tas de trap op liep.. erachter lopen en de tas van achter optillen en dan loslaten![]()
gerrum dat gastje kreeg een rotschok naar achter (maarja dat was wel stoer)
Met zo'n Hawaiishirt. Want hey, het is wel casual friday he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen afscheid nemen van de baas die me ooit eens aansprak op mijn niet-businesslike kleding.
Had eigenlijk een korte broek en slippers aan moeten doen
de blikjes baco en pasoa enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jawel, om bij de supermarkt van die gore blikjes baco te kopen en die erin te stoppen als je naar het park liep om ze daar op te gaan zuipen met een zooitje ongeregeld.
Tenminste, ik dan.
Blowen deed ik pas toen ik 18 was voor het eerst. Ik was tot mijn 18e zwaar anti-drugs.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
de blikjes baco en pasoa enzo
en dan blowen de hele dag!
Wij dronken toen iets anders, maar heb geen idee meer hoe het heet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Blowen was fout jongen! Dat was allemaal nog te eng. Stiekem sigaretjes roken achter de gymzaal.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
en toen heb je een '360' graden draai gemaakt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blowen deed ik pas toen ik 18 was voor het eerst. Ik was tot mijn 18e zwaar anti-drugs.
Ik ben inderdaad begonnen met roken omdat het stoer wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blowen was fout jongen! Dat was allemaal nog te eng. Stiekem sigaretjes roken achter de gymzaal.
Ik stak een keer een peuk op op de fiets, toen ik echt met 1 wiel op het schoolplein stond en het andere wiel op het fietspad om weg te gaan. Ik werd betrapt en moest als straf een week binnen zitten in de pauzes omdat ik op het schoolplein had gerookt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blowen was fout jongen! Dat was allemaal nog te eng. Stiekem sigaretjes roken achter de gymzaal.
1 woord: Hardcorefeestjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
en toen heb je een '360' graden draai gemaakt?[/fok]
ik probeerde een haaltje in groep 8, toen moest ik zo erg hoesten dat ik zeker wist dat ik dat nooit meer zou doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Kluts het volgende:
Correctie, ik heb 1 keer geblowed daarvoor, toen ik 15 was, en dat was zacht gezegd geen succes.
ben je nu nog zo braaf?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, ik was echt braafNiet gerookt, niet gezopen, niet gedrugst onder schooltijd
Wel naar de supermarkt voor lekkere broodjesEn chips
Na de middelbare school was het gewoon standaard om in de pauze een joint te roken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je hebt die schade later ruimschoots ingehaald?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, ik was echt braafNiet gerookt, niet gezopen, niet gedrugst onder schooltijd
Wel naar de supermarkt voor lekkere broodjesEn chips
Ik heb nog steeds nog nooit gerookt of drugs gebruikt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt die schade later ruimschoots ingehaald?
Boefje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik stak een keer een peuk op op de fiets, toen ik echt met 1 wiel op het schoolplein stond en het andere wiel op het fietspad om weg te gaan. Ik werd betrapt en moest als straf een week binnen zitten in de pauzes omdat ik op het schoolplein had gerookt.
na mijn eerste feestje kwam mijn pappa ons ophalen.... zitten we in de auto.. hebben we het over dat het wel gaaf was dat er hardcore op de radio was.....quote:
Ik mocht roken van mijn ouders, want die deden het zelf ook. Ik zat gewoon op een onnodig strenge school wat dat betreft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boefje!
Bij ons mocht er wel gerookt worden op het schoolplein, maar zolang je nog niet 16 was, zouden ze wel je ouders bellen.
De leerlingen volgde je voorbeeld toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens ook nog een keer bij een rector geroepen omdat ik de oudste van de klas was en volgens hem dus een voorbeeld voor de rest, of ik misschien iets minder vaak naar de coffeeshop wilde gaan tijdens les-uren.
Ik had een Entourage op die school.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De leerlingen volgde je voorbeeld toch?
Held!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens ook nog een keer bij een rector geroepen omdat ik de oudste van de klas was en volgens hem dus een voorbeeld voor de rest, of ik misschien iets minder vaak naar de coffeeshop wilde gaan tijdens les-uren.
ik zie er te jong uit, ik moest laten halen.... en degen die het voor iedereen moest halen jatte natuurlijk uit de zakjes en rookte gratisquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Toen ik mijn ouders had verteld dat ik rookte kreeg ik een maand later toen ik jarig was een slof sigaretten cadeauquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mocht roken van mijn ouders, want die deden het zelf ook. Ik zat gewoon op een onnodig strenge school wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn pa een keer toen ik totaal lam op de bank lag na een feestje:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
na mijn eerste feestje kwam mijn pappa ons ophalen.... zitten we in de auto.. hebben we het over dat het wel gaaf was dat er hardcore op de radio was.....
de radio stond niet aan
gelukkig heb ik een hele toffe pa
In Apeldoorn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Held!
Ik blowde zelf niet maar zag er wel ouder uit, dus ik ging steeds kopen voor de rest van de klas. Was een mooie bijverdienste want ik deed dat natuurlijk niet voor niks.
Coffeeshop De Palm...Wat een foute tent.
En ben je er slechter van geworden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb zelfs weleens XTC op school genomen, en speed tijdens gym, coke voor een tentamen.
Ja ik was goed bezig...
Frans? ben jij dit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb zelfs weleens XTC op school genomen, en speed tijdens gym, coke voor een tentamen.
Ja ik was goed bezig...
Goede tijden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja ik was goed bezig...
Welke school heb je op gezeten dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja die ja. Was het dichtst bij school, konden we net halen tussen de lessen door
Neuh, deed het omdat ik de opleiding die ik toen volgde toch al zat was (en ik na het schooljaar ergens anders heen ging), en ik zat toen midden in mijn experimenteer-fase.quote:
Het enige wat ik me er nog van herinner is dat allerlei vrouwelijke klasgenoten heel geboeid om me heen zaten, omdat ik uiteraard op de praatstoel zat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef StraalZeik het volgende:
haha ja XTC op school
"Wat heb je grote pupillen!" "Hhnngggg ehhmmmmmwahhhhh oehhh donkerrrhnngggg aahh"
Met hun plakletters 'De Waterpyp'quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welke school heb je op gezeten dan?
De Palm is wel zo'n tuigshop op zich, maar ik ging altijd naar de Waterpijp vroeger, niet veel beter.
Haha, ik op VC Mheenpark. Daar VWO gedaan eerst, dus ik zou ook naar Walterbosch gaan eigenlijk, dus ik heb wel een hoop exklasgenoten gehad daar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met hun plakletters 'De Waterpyp'
Ik zat op VC Walterbosch.
herkenbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me er nog van herinner is dat allerlei vrouwelijke klasgenoten heel geboeid om me heen zaten, omdat ik uiteraard op de praatstoel zat.
Leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha, ik op VC Mheenpark. Daar VWO gedaan eerst, dus ik zou ook naar Walterbosch gaan eigenlijk, dus ik heb wel een hoop exklasgenoten gehad daar.
True.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk
Walterbosch was een mooie tijd, veel plezier gehad. Maar goed, ik laat het topic niet verder ontsporen met Apeldoornroddels, want die gesprekken hebben we wel vaker gehad.
Laten we het weer hebben over hoe geweldig Utrecht is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk
Walterbosch was een mooie tijd, veel plezier gehad. Maar goed, ik laat het topic niet verder ontsporen met Apeldoornroddels, want die gesprekken hebben we wel vaker gehad.
ik zat in een les waar de leraar op het bord schreef. hij vroeg mij later een vraag, maar ik kon niks lezen wat er stond, al die letters gingen heen en weer.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me er nog van herinner is dat allerlei vrouwelijke klasgenoten heel geboeid om me heen zaten, omdat ik uiteraard op de praatstoel zat.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat in een les waar de leraar op het bord schreef. hij vroeg mij later een vraag, maar ik kon niks lezen wat er stond, al die letters gingen heen en weer.....
maar omdat ik altijd al een bijdehandje was geloofde hij mij niet dat ik het niet kon lezen, ik moest de klas uit
Ja bah, zo ondeugdelijkquote:
Precies!quote:
Ik ben er morgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het weer hebben over hoe geweldig Utrecht is.
HeatWave komt naar je toe deze zomer!quote:
Eerder de nuclaire meltdownquote:
We zijn reddeloos verloren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou Q, begin maar met het evacuatieplan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |