verrassendquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
Collega's van me zijn naar de AutoRAI geweest en ik heb ze niet gehoord over toffe auto's maar er waren iig lekkere wijven.
"testritje maken"quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
Heatwave, d'r wordt genoeg gesext in die auto's, voornamelijk na sluitingstijd
Spermavlekken in je nieuwe Rolls.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
Heatwave, d'r wordt genoeg gesext in die auto's, voornamelijk na sluitingstijd
Tsja je moet toch wat, dr staan daar honderden mannen en vrouwen 10 dagen, al die tijd zitten ze in hotels, bij elkaar. Die twee keer dat ik er heb gewerkt, heb ik een mooie tijd mee gemaakt.quote:
Ik ben blij dat ik niet in dat soort omgevingen werk dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja je moet toch wat, dr staan daar honderden mannen en vrouwen 10 dagen, al die tijd zitten ze in hotels, bij elkaar. Die twee keer dat ik er heb gewerkt, heb ik een mooie tijd mee gemaakt.
85% van mijn werkzaamheden op dit momentquote:
Dus je mocht alleen maar toekijken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
85% van mijn werkzaamheden op dit moment
And it took so long to maaaake it, and I'll never have that recipy agaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaainquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus trakteren.
Altijd weer appel-kruimelvlaai
Multivlaai.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
Dus trakteren.
Altijd weer appel-kruimelvlaai
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.quote:
Oh, jakkes iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.
En altijd diezelfde gore appelkruimel en rijstevlaai. Of kersen.
Saucijzenbroodjes zijn dan wel weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.
En altijd diezelfde gore appelkruimel en rijstevlaai. Of kersen.
Linuxquote:
Oh een negerzoen is weer niet goed genoeg voor je. Elitair figuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn dan wel weer![]()
Of wanneer iemand de moeite neemt om zelf een taart te bakken. Kan ik ook nog wel waarderen.
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cakequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh een negerzoen is weer niet goed genoeg voor je. Elitair figuur
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cake
Het is nog te vroeg voor grappen over topjes, gear grinden etcquote:
Maar het was geen grapquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor grappen over topjes, gear grinden etc.
I know, daarom maakte ik dus ook geen grapquote:
Geen tijd voor gehad en mijn oven verbrandt alles, dus dat was sowieso geen succes geweestquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cake
Ik vind het al heel wat dat ik uberhaupt iets trakteer... wilde eigenlijk alleen een email uitsturen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij het deze negerzoenen zijn. Die zijn wel lekker.
Ja die ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij het deze negerzoenen zijn. Die zijn wel lekker.
En wat vind Rio ervan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuw hoofdstel uitgezocht voor Rio. Hij is ontzettend kitcherig, but I'm in love
En hvjjn is wel lachen, soms
Marketingstunt, en een goeie ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaat
Rio vindt alles mooiquote:
Ik heb vandaag ook een afscheid van een collega en ik hoop op negerzoenen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.
Dat valt best mee, was best te nassen wat eruit kwam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehad en mijn oven verbrandt alles, dus dat was sowieso geen succes geweest
Jawel, dat was een marketingtruc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |