verrassendquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
Collega's van me zijn naar de AutoRAI geweest en ik heb ze niet gehoord over toffe auto's maar er waren iig lekkere wijven.
"testritje maken"quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
Heatwave, d'r wordt genoeg gesext in die auto's, voornamelijk na sluitingstijd
Spermavlekken in je nieuwe Rolls.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
Heatwave, d'r wordt genoeg gesext in die auto's, voornamelijk na sluitingstijd
Tsja je moet toch wat, dr staan daar honderden mannen en vrouwen 10 dagen, al die tijd zitten ze in hotels, bij elkaar. Die twee keer dat ik er heb gewerkt, heb ik een mooie tijd mee gemaakt.quote:
Ik ben blij dat ik niet in dat soort omgevingen werk dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja je moet toch wat, dr staan daar honderden mannen en vrouwen 10 dagen, al die tijd zitten ze in hotels, bij elkaar. Die twee keer dat ik er heb gewerkt, heb ik een mooie tijd mee gemaakt.
85% van mijn werkzaamheden op dit momentquote:
Dus je mocht alleen maar toekijken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
85% van mijn werkzaamheden op dit moment
And it took so long to maaaake it, and I'll never have that recipy agaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaainquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus trakteren.
Altijd weer appel-kruimelvlaai
Multivlaai.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
Dus trakteren.
Altijd weer appel-kruimelvlaai
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.quote:
Oh, jakkes iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.
En altijd diezelfde gore appelkruimel en rijstevlaai. Of kersen.
Saucijzenbroodjes zijn dan wel weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan geen multivlaai meer zien na 10 jaar kantoor.
En altijd diezelfde gore appelkruimel en rijstevlaai. Of kersen.
Linuxquote:
Oh een negerzoen is weer niet goed genoeg voor je. Elitair figuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn dan wel weer![]()
Of wanneer iemand de moeite neemt om zelf een taart te bakken. Kan ik ook nog wel waarderen.
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cakequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh een negerzoen is weer niet goed genoeg voor je. Elitair figuur
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cake
Het is nog te vroeg voor grappen over topjes, gear grinden etcquote:
Maar het was geen grapquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor grappen over topjes, gear grinden etc.
I know, daarom maakte ik dus ook geen grapquote:
Geen tijd voor gehad en mijn oven verbrandt alles, dus dat was sowieso geen succes geweestquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had best even een taart kunnen bakken. Of op z'n minst een cake
Ik vind het al heel wat dat ik uberhaupt iets trakteer... wilde eigenlijk alleen een email uitsturen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij het deze negerzoenen zijn. Die zijn wel lekker.
Ja die ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij het deze negerzoenen zijn. Die zijn wel lekker.
En wat vind Rio ervan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuw hoofdstel uitgezocht voor Rio. Hij is ontzettend kitcherig, but I'm in love
En hvjjn is wel lachen, soms
Marketingstunt, en een goeie ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaat
Rio vindt alles mooiquote:
Ik heb vandaag ook een afscheid van een collega en ik hoop op negerzoenen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een negerzoen is zeker bij een afscheid wat lafjes ja.
Dat valt best mee, was best te nassen wat eruit kwam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehad en mijn oven verbrandt alles, dus dat was sowieso geen succes geweest
Jawel, dat was een marketingtruc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaat
Over elitair gesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik uberhaupt iets trakteer... wilde eigenlijk alleen een email uitsturen..
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werktquote:
Als hij het zelf ook mooi vind dan is het goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rio vindt alles mooiHij krijgt er een nog mooier koppie van.
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!quote:
4 woorden: browser die HTML5 ondersteundquote:
Idd, alsof je door een ander besturingssysteem plots de gave om van eten=> poep te maken verliest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werkt
Anders komt de PvdD wel in actie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als hij het zelf ook mooi vind dan is het goed.
In het geval van Linux 99% van de tijd gewoon correct hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werkt
Geheel terecht!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!
Niet fokken met mijn Jodenkoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!
Vergast familie en bezoek, op de jodenkoekquote:
Het meest hilarische toen in die negerzoendiscussie, was dat het genootschap voor surinamers in NL (ongeveer) een vrouw naar voren hadden geschoven om daar iets over te zeggen.quote:
Misschien is dat t em juistquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat een hoofdpijn... En nee, ik heb niet eens gedronken
Dan gaat hij bontkraagjes beschermen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Geert zou leider moeten worden van de PvdD, dat zou pas humor zijn.
Dat is kut he, als je gedronken hebt weet je tenminste waar het van komt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat een hoofdpijn... En nee, ik heb niet eens gedronken
haha mijn comment had niet echt betrekking op het feit dat hij nederland FM niet werktquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 woorden: browser die HTML5 ondersteund
Ik heb niets tegen paarden, ik heb iets tegen de uitwassen van paardenquote:
quote:
Nickelsonquote:
We moeten ook niet alle schapen over één kam scheren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen paarden, ik heb iets tegen de uitwassen van paarden.
Die maneges schieten als paddestoelen uit de grond, ik word er misselijk van!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ook hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is kut he, als je gedronken hebt weet je tenminste waar het van komt.
Ovenschotel lukt idd nog wel, maar taarten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat valt best mee, was best te nassen wat eruit kwam.
Ik vind het gewoon zo sufquote:
Paardenstront bestaat voor een groot deel uit gras.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De harembroek wint van allesquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nickelson
Dat is wel naast Crocs en Uggs een van de meest walgelijke "mode"trends ooit..........
Linux geeft je (als root) alle vrijheid om alles wat je maar wil te laten werken...dit itt tot Windows of OSX (wat ook een unix afgeleide is).quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het geval van Linux 99% van de tijd gewoon correct hoor.
recompile anders ff je kernel! Of schijf ff je eigen drivers man, eitje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is 'm trouwens
Geen enkel beest moet op straat schijten, dat is zó smerigquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paardenstront bestaat voor een groot deel uit gras.
Aldus een klant bij mij in het cafe in een discussie waarom honden allemaal afgeschoten zouden moeten worden omdat ze op straat schijten, om daarna een paardenhouder aan te spreken op het feit dat zijn paard de straat onderschijt
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zag ooit een gozer met een harembroekachtig iets aan EN Uggs. Dag mannelijkheid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De harembroek wint van alles.
Zat gisteren een neger in de bus met zo'n lage uitzakking dat hij het als tafeltje gebruikte.
Whut?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De harembroek wint van alles.
Zat gisteren een neger in de bus met zo'n lage uitzakking dat hij het als tafeltje gebruikte.
Was het niet gewoon een heul mannelijke vrouw?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag ooit een gozer met een harembroekachtig iets aan EN Uggs. Dag mannelijkheid.
het is een onsamenhangend amateuristisch soepzooitje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Linux geeft je (als root) alle vrijheid om alles wat je maar wil te laten werken...dit itt tot Windows of OSX (wat ook een unix afgeleide is).
En een nieuwe kernel maken is gewoon simpel...een stel commando's invoeren en ff wachten: klaar. Maar iemand die nieuw is zal nooit te hoeven compilen, zeker niet als je een simpel distro als ubuntu gebruikt...voor alles wat je wil als newbie/windows gebruiker bestaat al een package.
If loooooove is a red dress, then hang me in rahaaaaaaaaags!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Freedom is just another word for nothing left to loooooooose!
Wat is countrymuziek toch altijd lekker opbeurend
En zo'n vuilniszak van Nickelson?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
Ik zag ooit een gozer met een harembroekachtig iets aan EN Uggs. Dag mannelijkheid.
Nog erger.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was het niet gewoon een heul mannelijke vrouw?
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een onsamenhangend amateuristisch soepzooitje.
I kid you not!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |