Nee, stiekem meelezen is niet acceptabel. Ik bedoel, als je toch langer dan een jaar bij elkaar bent.. Dan doe je toch zulke dingen niet stiekem?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:25 schreef SkryZer het volgende:
Het is uitgegaan gisteren. We zijn 1 jaar en 5 maanden bij elkaar geweest.
Ze had er een enorm probleem mee dat ik namelijk af en toe in haar email keek zonder dat ze het wist. Ook had ik stiekem haar Hi bewaarbox ingeschakeld zodat ik dat ook een beetje kon volgen..
Is dit acceptabel? Ik bedoel, als je toch langer als een jaar bij elkaar bent... Dan doe je er toch niet moeilijk over?
je gaat met mensen om zoals jezelf behandelt wilt worden. Blijkbaar is dit geen issue voor hem als zijn chick dat bij hem zal doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:30 schreef Karina het volgende:hoe zou je het vinden als zij stiekem je mail/sms'jes zat te bekijken? Vooral dat stiekem, triest figuur ben je.
Ze heeft jouw toestemming, maar doet ze het dan ook?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:31 schreef SkryZer het volgende:
Ze mag mijn email en smsjes lezen.. Waarom zo moeilijk erover doen?
Ze heeft een paar keer gekeken... Maar ik zeg er niks over...quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze heeft jouw toestemming, maar doet ze het dan ook?
waarom jij stiekem doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:31 schreef SkryZer het volgende:
Ze mag mijn email en smsjes lezen.. Waarom zo moeilijk erover doen?
Terwijl je er bij was? Dus niet stiekem?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:33 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer gekeken... Maar ik zeg er niks over...
Keylogger op mijn computer.... Voor als mijn broertje erachter zat... En toen kwam zij...quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Terwijl je er bij was? Dus niet stiekem?
werkt geweldig...quote:
Ze had al wel een paar dingen in het begin gedaan wat niet koosjer was...quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik wil ze de kost niet geven hoor die het sneaky doen, zeker vrouwen!
sorry hoor als je zelfs je broertje niet vertrouwd en daardoor een Keylogger installeert waardoor je ook merkt dat je ex soms in je mail keek geeft Jou niet het recht om stiekem haar hi bewaarbox aan tezetten en stiekem in haar mail te lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:36 schreef SkryZer het volgende:
[..]
werkt geweldig...
Maar jullie hebben waarschijnlijk gelijk... Ik zal wel paraniode zijn ofzo...
Maar wist zij dat je een keylogger hebt of niet? En vind jij deze situatie vergelijkbaar met haar Hi bewaarbox stiekem inschakelen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:34 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Keylogger op mijn computer.... Voor als mijn broertje erachter zat... En toen kwam zij...
Nee dat wist ze niet... nu welquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar wist zij dat je een keylogger hebt of niet? En vind jij deze situatie vergelijkbaar met haar Hi bewaarbox stiekem inschakelen?
Sorry voor al die vragen trouwens.
Dat kan, als je vuurwerk wilt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:43 schreef SkryZer het volgende:
Oh, sidenote... Mij keylogger kwam erook achter dat ze nog op de email keek van haar ex van 2 jaar geleden... Kan ik het niet gooien op hypocriet van haar kant?
Het is al uit hoor... Met een knaller.... Ben heel gemeen geweest... maar waarom later altijd spijt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |