quote:
Oorlogsactie.. Is dat een ramp?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
Één van de grootste rampen ooit, als je James Cameron moet geloven wel ja.
Een fractie van dit:
http://www.historytimes.c(...)-disaster-in-history
Als er meer dan 9000 mensen omkomen op een (ziekenhuis)schip wat niet direct bij de oorlog betrokken hoort te zijn kun je dan naar mijn inziens wel een ramp noemen.quote:
Als je overal een film van maakt, kan je alles vreselijk laten lijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:59 schreef Anatool het volgende:
Over circa 20 minuten is het 99 jaar geleden dat de Titanic zijn koers naar de bodem van Atlantische Oceaan inzette, tien minuten later plofte het neer in de diepe krochten van de noordelijke wateren. Eén van de grootste rampen uit de wereldgeschiedenis.
[ afbeelding ]
Mjah.. Vind het een twijfelgeval.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als er meer dan 9000 mensen omkomen op een (ziekenhuis)schip wat niet direct bij de oorlog betrokken hoort te zijn kun je dan naar mijn inziens wel een ramp noemen.
Titanic was Britsquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:43 schreef il_Tonno het volgende:
Volgens mij vonden alleen de Amerikanen dit erg, vooral omdat de Titanic in die tijd als onverwoestbaar werd gezien. Vooral in de ogen van een Amerikaan die van nature al een gevoel van superioriteit hebben was dit een schok.
pwndquote:
De Titanic is anders gebouwd in Belfast in opdracht van de White Star Line, die Brits was. Toen waren het juist de Britten met grootheidswaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:43 schreef il_Tonno het volgende:
Volgens mij vonden alleen de Amerikanen dit erg, vooral omdat de Titanic in die tijd als onverwoestbaar werd gezien. Vooral in de ogen van een Amerikaan die van nature al een gevoel van superioriteit hebben was dit een schok.
Ah dat was een Fail voor mij xD Sorry de film gaf mij de indruk dat het Amerikaans was vooral omdat Leonardo di Caprio en Co. blijkbaar hun Amerikaans accent niet achterwege konden laten en ik heb de film jaren geleden gezien dus was vergeten hoe het verhaal gingquote:
dat hebben ze nog steeds wel een beetje hoor, die brittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Titanic is anders gebouwd in Belfast in opdracht van de White Star Line, die Brits was. Toen waren het juist de Britten met grootheidswaan.
Mwa, dat is multi-interpretabel. Iets van Nederlandse bodem noem je denk ik ook eerder Nederlands dan bijvoorbeeld Europees.quote:
Noord-Ierland hoort bij Groot-Britannië, dus is het Brits en de goede verwoording was geweest dat het schip gebouwd is door Noord-Ieren, en niet simpelweg 'Ieren'.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:14 schreef MetBas het volgende:
[..]
Mwa, dat is multi-interpretabel. Iets van Nederlandse bodem noem je denk ik ook eerder Nederlands dan bijvoorbeeld Europees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |