bedankt GlowMouse...je script werktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef GlowMouse het volgende:
Deze functie is veel simpeler, vervangt drie andere functies, en zonder te testen denk ik dat hij altijd goed werkt:
[ code verwijderd ]
$datum_array[] = $array['E_event'];quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef GlowMouse het volgende:
@tijn kijk eens welke http-headers er worden meegestuurd; ik vermoed dat het in een cluster draait en er een webserver verkeerd is afgesteld
@mrniles je moet daarvoor in php in je while loop een array opbouwen, die sorteren, en daarna pas echo'en
quote:
http://www.mod-rewrite.nl/quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:11 schreef Faux. het volgende:
Ik heb nu als URL /discussie/topic.php?id=1. Hoe kan ik dit wijzigen naar /discussie/topic/1?
Dank jequote:
1 2 | RewriteEngine On RewriteRule ^topic/(.*)/ topic.php?id=$1 |
Nee, die is helaas niet het probleemquote:
Waar vind ik die?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:44 schreef GlowMouse het volgende:
mod rewrite heeft gelukkig veel loggingmogelijkheden om fouten te vinden
Dat gaat het probleem niet vormen. Heeft hooguit als nadeel dat een URL zonder een trailing slash een 404 gaat geven. Ik zou 'm weghalen.quote:
Probleem gevonden, host draait geen Apachequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:34 schreef Intrepidity het volgende:
Wilde gok, maar heeft je hostingboer uberhaupt wel mod_rewrite geinstalleerd? En draait je hoster Apache? Want je rewriteregel ziet er okay uit opzich.
Da's nog best lastig tegenwoordig, een host zonder apache vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Probleem gevonden, host draait geen Apache
Sorry voor het verdoen van jullie tijd, ik zal voortaan beter opletten
Tenzij de server op windows draaitquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Da's nog best lastig tegenwoordig, een host zonder apache vinden.
Maar is niet de meest logische keuze voor een windowshoster. Je zal bij een windowshoster vaker IIS vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef henrivo het volgende:
[..]
Apache draait ook gewoon op Windows hoor?
Maarja, ik heb geen verstand van programmeren, ik neem aan dat er meer codes omheen zitten? het zal toch niet <php>echo date('W');</php> zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |