Ik denk dat de meeste ouders wel zullen schrikken als hun kind homoseksueel is. In feite gaat het beeld wat je van je kind hebt ineens kapot, ook al weten de ouders het soms al voordat het kind er vooruit komt. Dat heeft niks met politieke voorkeur te maken. Het kan wel invloed hebben maar dat is niet het hele verhaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Overigens een beetje een vreemd standpunt voor een sociaaldemocraat, maar soit.
Mwoah, zou jij niet schrikken als je zoon zich in een gemeenschap bevindt waarvan een aanzienlijk deel enige moeite heeft met zijn 'zijn'. Plus als je de rest van het stukje erbij legt is er niets on sociaaldemocratisch aan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
weinig natuurlijk, maar de Turkse media brengt het als: regering en oppositie hopen op homo-stemmen .quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer te maken met homo's?
Zegt veel over hoe jij over homosexualiteit denkt, tamelijk bekrompenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:23 schreef AcidFay het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ouders wel zullen schrikken als hun kind homoseksueel is. In feite gaat het beeld wat je van je kind hebt ineens kapot, ook al weten de ouders het soms al voordat het kind er vooruit komt. Dat heeft niks met politieke voorkeur te maken. Het kan wel invloed hebben maar dat is niet het hele verhaal.
Ook lijkt het me wel handig dat als je een bepaald standpunt uit als politicus dat je dat zo doet dat mensen begrip voor hun situatie voelen.
Sociaaldemocraten zoals de mensen die Mark Rutte probeerden onderuit te schoffelen als vermeend homosexueel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo bekrompen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zegt veel over hoe jij over homosexualiteit denkt, tamelijk bekrompen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef woid het volgende:
[..]
als je jullie gedachtengoed achter de slagbomen van jullie landen houdt, vind ik het helemaal goed.
Wat een vreemde spin geef jij aan een oproep van iemand, recht uit het hart, die het daadwerkelijk opneemt voor homo's in een bepaalde groep, tegen de stroming in. Zijn dapperheid zou geroemd moeten worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sociaaldemocraten zoals de mensen die Mark Rutte probeerden onderuit te schoffelen als vermeend homosexueel?
Het is juist tekenend voor sociaal democraten
Ik herinner aan een paar feit. Ik geef geen spin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat een vreemde spin geef jij aan een oproep van iemand, recht uit het hart, die het daadwerkelijk opneemt voor homo's in een bepaalde groep, tegen de stroming in. Zijn dapperheid zou geroemd moeten worden.
Terwijl jij weer zuur je eigen politieke agenda probeert te benadrukken. Jammer.
En niet sociaal democraten spelen nooit op de man?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sociaaldemocraten zoals de mensen die Mark Rutte probeerden onderuit te schoffelen als vermeend homosexueel?
Dat doe je wel. Volgens mij pleitte men impliciet in het artikel waar jij op doelt ook voor meer acceptatie van homo's en probeerde men Rutte helemaal niet onderuit te schoffelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik herinner aan een paar feit. Ik geef geen spin.
Precies; speculeren dat liberalen homoseksuelen afwijzen en op grond daarvan suggesties de wereld in te werken dat Rutte homo is. Het was wel erg doorzichtig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |