Oude banden vs nieuwe banden, dat had zelfs de oma van WalterSochbak gekunt, om even een quote aan te halen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat er weinig spektakel is. Red Bull's en McLaren's die met elkaar vechten en de gevechten erachter kunnen interessant zijn. Schumacher met Kobayashi bijvoorbeeld, net zoals in Maleisie.
Het was niet Alonso die klaagde over het "blocken"quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:16 schreef Ermanon het volgende:
Eens kijken of iemand hier straks ook een straf krijgt als die Alonso "blockt".
Ben met je eens dat ie niet altijd slim rond reedt, maar dit was toch echt Schumi's fout hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Albers actie in de OPWas alweer vergeten hoeveel domme acties Albers alweer had uitgehaald
![]()
Schumacher had de beweging al ingezet als ik het goed zie op dat fragment. Het is de ronde richting startgrid, Albers had geen reden om zo hard te moeten rijden. En al had ie dat wel, dan had hij zich er gewoon aan moeten verwachten dat er trage rijders op de baan zijn, al was het maar voor die coureurs om benzine te sparen. Maar ik ben het met je eens dat Schumacher daar een ietwat vreemde manoeuvre maakt, maar zoals ik al zei: diegene die vanachter komt moet er op kunnen anticiperen. En zeker als het een blinde bocht is zoals deze, moet je in je achterhoofd houden dat er op dat moment geen race bezig is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef Atreidez het volgende:
Jij hebt t alleen over langzaam rijden? Je ziet toch duidelijk dat Schumi van rechts ineens naar links gaat, psies op t moment dat Albers langs komtAlbers raakt ook alleen het linkervoorwiel van de Ferrari, niet de achterkant.
beetje fout van het team , , albers moest sneller rijden om banden op temperatuur te laten komen , het team had moeten zeggen wie waar reed, schumi had ook in z,n spiegels kunnen kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Albers actie in de OPWas alweer vergeten hoeveel domme acties Albers alweer had uitgehaald
![]()
gefrustreerd mannetjequote:
quote:
Morgen is het om 9 uur...quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Gvd, uur eerder begonnen dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |