Ik heb me rot gedrukt op de rode knop van ziggo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Niki.P het volgende:
Hoe veel moeite hebben we hier wel niet gedaan om hem (servio) er uit te krijgen!!!
en dat op Ian's verjaardagquote:
sorry schatquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Niki.P het volgende:
Dit is al de tweede keer vanavond dat het nummer niet wordt vanavond, nou ja volgens mij klopt het zoizo eigelijk al lang niet meervaak verkeerd nummertje
@ your servicequote:
Gelukkig hebben we lieve modjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Niki.P het volgende:
Dit is al de tweede keer vanavond dat het nummer niet wordt vanavond, nou ja volgens mij klopt het zoizo eigelijk al lang niet meervaak verkeerd nummertje
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Niki.P het volgende:
Modje heeft het nummer verandet nu echt 1100!!!!
Ik moest met Mo met name aan Calimero denken omdat ze klein is en ook zo'n huilebalk isquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja duurt lang om hem mooi te maken , en op de eerste plaats ik moet dan een hele grote foto van haar gezicht hebben , geen postzegel formaat, dan word ie ook mooi scherp
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Niki.P het volgende:
Modje heeft het nummer verandet nu echt 1100!!!!
Dan gaat je TV toch steeds uit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb me rot gedrukt op de rode knop van ziggo.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Roguee het volgende:
En dan komen ze hier en dan denken ze wow meer dan 1100 topics over ons volgeschreven! We zijn BEROEMD![]()
![]()
![]()
ja, word alleen denk ik een rare fake foto, calimero heeft een zwart gezicht....hmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik moest met Mo met name aan Calimero denken omdat ze klein is en ook zo'n huilebalk is
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we lieve modjes
Deze?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Stability het volgende:
heeft iemand toevallig een goeie foto van mo met haar gezicht er helemaal op? dat scheelt me weer zoeken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Roguee het volgende:
En dan komen ze hier en dan denken ze wow meer dan 1100 topics over ons volgeschreven! We zijn BEROEMD![]()
![]()
![]()
en de foto van sst zelf ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, word alleen denk ik een rare fake foto, calimero heeft een zwart gezicht....hmm
Ik krijg het nu al benauwd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
nee, niet echt...ik zoek dan een grotere foto waar haar gezicht van voren helemaal opstaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
Oja daar heb jij Laura niet voor hequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ben wel blij dat stervio er een paar daagjes is, kan ik me weer kapot storen aan iemand
dan moet ik haar hand eerst wegshoppen.....nog meer werk hahaaquote:
+1quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ben wel blij dat stervio er een paar daagjes is, kan ik me weer kapot storen aan iemand
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Chuckster het volgende:
Stervio: "Wat hebben jullie de afgelopen 3 weken niet gehad?"
Laura: "Een Happy Meal"
DOMME VERLEPTE SLOTTYHOERRR!!!111
zoeken we even verderquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
[..]
dan moet ik haar hand eerst wegshoppen.....nog meer werk hahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |