Ik heb me rot gedrukt op de rode knop van ziggo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Niki.P het volgende:
Hoe veel moeite hebben we hier wel niet gedaan om hem (servio) er uit te krijgen!!!
en dat op Ian's verjaardagquote:
sorry schatquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Niki.P het volgende:
Dit is al de tweede keer vanavond dat het nummer niet wordt vanavond, nou ja volgens mij klopt het zoizo eigelijk al lang niet meervaak verkeerd nummertje
@ your servicequote:
Gelukkig hebben we lieve modjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Niki.P het volgende:
Dit is al de tweede keer vanavond dat het nummer niet wordt vanavond, nou ja volgens mij klopt het zoizo eigelijk al lang niet meervaak verkeerd nummertje
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Niki.P het volgende:
Modje heeft het nummer verandet nu echt 1100!!!!
Ik moest met Mo met name aan Calimero denken omdat ze klein is en ook zo'n huilebalk isquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja duurt lang om hem mooi te maken , en op de eerste plaats ik moet dan een hele grote foto van haar gezicht hebben , geen postzegel formaat, dan word ie ook mooi scherp
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Niki.P het volgende:
Modje heeft het nummer verandet nu echt 1100!!!!
Dan gaat je TV toch steeds uit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb me rot gedrukt op de rode knop van ziggo.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Roguee het volgende:
En dan komen ze hier en dan denken ze wow meer dan 1100 topics over ons volgeschreven! We zijn BEROEMD![]()
![]()
![]()
ja, word alleen denk ik een rare fake foto, calimero heeft een zwart gezicht....hmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik moest met Mo met name aan Calimero denken omdat ze klein is en ook zo'n huilebalk is
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we lieve modjes
Deze?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Stability het volgende:
heeft iemand toevallig een goeie foto van mo met haar gezicht er helemaal op? dat scheelt me weer zoeken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Roguee het volgende:
En dan komen ze hier en dan denken ze wow meer dan 1100 topics over ons volgeschreven! We zijn BEROEMD![]()
![]()
![]()
en de foto van sst zelf ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, word alleen denk ik een rare fake foto, calimero heeft een zwart gezicht....hmm
Ik krijg het nu al benauwd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
nee, niet echt...ik zoek dan een grotere foto waar haar gezicht van voren helemaal opstaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
Oja daar heb jij Laura niet voor hequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ben wel blij dat stervio er een paar daagjes is, kan ik me weer kapot storen aan iemand
dan moet ik haar hand eerst wegshoppen.....nog meer werk hahaaquote:
+1quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ben wel blij dat stervio er een paar daagjes is, kan ik me weer kapot storen aan iemand
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Chuckster het volgende:
Stervio: "Wat hebben jullie de afgelopen 3 weken niet gehad?"
Laura: "Een Happy Meal"
DOMME VERLEPTE SLOTTYHOERRR!!!111
zoeken we even verderquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
[..]
dan moet ik haar hand eerst wegshoppen.....nog meer werk hahaa
ja het is leuk om wat te maken, maar de goede foto erbij zoeken is het rotste werk altijd..quote:
Welkom bij de club..quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:08 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb een hekel aan CDA en VVD stemmers.
wij hebben ook brammetje hoor in zoetermeerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben zeker de enige Rotterdammert hier
haha nee, maar dat liedje .. brrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry is niet persoonlijk bedoeld hoor..
Je haalt me de woorden uit m'n mond!quote:
Zit ook in Utrecht al heel wat jaartjes inmiddels.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben zeker de enige Rotterdammert hier
Hahahaha ja, stel je voor dat die spinnen de deur open douwenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Roguee het volgende:
Gerard doet uit voorzorg een pollepel onder deur
Nee helaas. Ik heb even gezocht maar noppes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, niet echt...ik zoek dan een grotere foto waar haar gezicht van voren helemaal opstaat.
liefst zo groot mogelijk
Kon even zo snel geen betere vinden ......quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Stability het volgende:
heeft iemand toevallig een goeie foto van mo met haar gezicht er helemaal op? dat scheelt me weer zoeken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
wij hebben ook brammetje hoor in zoetermeer
gewoon omdat het kanquote:
lastig he als je iets nodig hebt ahhaha maar thanks voor helping mequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik heb even gezocht maar noppes.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:16 schreef willllll het volgende:
hallo ik schakel net in is er nog schokkend nieuws??
dank je !!! ik ga het met de bovenste proberen, maar beloof niet dat het wat wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kon even zo snel geen betere vinden ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doen we toch elke dag ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je !!! ik ga het met de bovenste proberen, maar beloof niet dat het wat wordt.
juist omdat calimero zwart is...ik zou mo dan ook zwart moeten maken
Servio het wentelteefje...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:17 schreef sjampoeh het volgende:
stervip vreet eerst een bord pasta salade naar binnenen nu ja ik lust ook wel een wentelteefje ?
ik mag jou welquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
jo gaat flip even vertellen dat ie beter niet kan eten nu; weet je nog van gister?
Nou aandachtsoverbezorgde opgespoten lip, dat ie gisteren zo belabberd was, kwam door de drank. Ga maar fijn een baby born aanvragen bij de stem.
Lol, dat hebben we meegemaakt idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan![]()
kahaarin
![]()
Ze wil ook meevreten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:19 schreef willllll het volgende:
waarom is laura nog op is ze niet moe?? of is ze nieuwsgierig
Graag gedaan, en deze eventueel ......quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je !!! ik ga het met de bovenste proberen, maar beloof niet dat het wat wordt.
juist omdat calimero zwart is...ik zou mo dan ook zwart moeten maken
Dat hondje kwispelt er binnen 2 minuten achteraan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef chufi het volgende:
Jo gaat naar bed, opgefok!t volgens flipse... We zijn goed bezig
Zo'n aardige gast wil toch elke familie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef Day het volgende:
Maar Flip is dus al helemaal als schoonzoon opgenomen in Fam. Verweijen?
hij wil nog aandacht krijgen v andere zlotty's en wil zich niet meteen vastpinnen aan jo denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef akveor het volgende:
En toch snap ik niet precies wat Flip z'n probleem is. Hij doet stoer, lijkt verliefd maar haakt af als puntje bij paaltje komt...
jij snapt wel meer nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef akveor het volgende:
En toch snap ik niet precies wat Flip z'n probleem is. Hij doet stoer, lijkt verliefd maar haakt af als puntje bij paaltje komt...
Ma botox noemt hem steevast 'blauwoog'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef Day het volgende:
Ze is wat klein maar ze heeft best een mooi gezichtje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, en deze eventueel ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft aan z'n moeder beloofd niet te sexen op tv, dus beschermt hij zichzelf?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef akveor het volgende:
Wiens moeder?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:22 schreef Soury het volgende:
Dumpen die handel !!! Moeders heeft ook een hoop goeds gedaan
dank je welquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, en deze eventueel ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HIj was al onderweg toen we de streamswitch kregen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat hondje kwispelt er binnen 2 minuten achteraan...
Hij deed het doed in de live-show met Mamajo in beeld met vage vragen ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef Day het volgende:
Ga ik hier op in uh neequote:
Ja nu inmiddels wel mogelijk....quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat hondje kwispelt er binnen 2 minuten achteraan...
huh??????????????quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
hebben jullie dat ook, dat je nu dat praat soms overneemt en dat de rest je niet snapt omdat ze geen sst kijken ? of spoor ik niet
Tja dat jij je blind staart op 1 persoon en de rest afzeikt prima maar verwacht dat niet van mij.quote:
Philip deed dat inderdaadprima, hoewel het een heel vreemd gesprek was. Hij viel me daar reuze mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij deed het doed in de live-show met Mamajo in beeld met vage vragen ...
Maar hij dcoorde door te noemen dat je altijd eerst de schoonmoeder moest versieren ...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja dat jij je blind staart op 1 persoon en de rest afzeikt prima maar verwacht dat niet van mij.
Ben inmiddels de tel kwijt hoe vaak.quote:
Het bewijst, in mijn ogen, gewoon hoe onzeker ze is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:22 schreef Ripley het volgende:
Ik kan overigens zelf behoorlijk Zeiken maar jo is wel een mo in de dop hoor
Wie, Mo of Jo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Het bewijst, in mijn ogen, gewoon hoe onzeker ze is.
Natuurlijk is ze onzeker, hoezo zou je anders zo aan je lijf en gezicht laten sleutelen op die leeftijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is toch wel iets ouder dan twaalf??quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft aan z'n moeder beloofd niet te sexen op tv, dus beschermt hij zichzelf?
Spontaan neem ik van Flip en niet echt geoefend door Mamajo en Renate...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Philip deed dat inderdaadprima, hoewel het een heel vreemd gesprek was. Hij viel me daar reuze mee.
Idd, die is zo onzeker als de pest. Dat zie je aan alles.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Tja maar dit is bijna op het preutse af. Zelfs Laura is nog vrijer. Het komt zo halfslachtig over. Ze nee of geniet er lekker van. Een beetje druk maken over zoenen. Doet me denken aan DGK.... zoenen is fijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft aan z'n moeder beloofd niet te sexen op tv, dus beschermt hij zichzelf?
Ik vond dat hij het prima oppakte!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij deed het doed in de live-show met Mamajo in beeld met vage vragen ...
Maar hij dcoorde door te noemen dat je altijd eerst de schoonmoeder moest versieren ...
dat noemen ze een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze onzeker, hoezo zou je anders zo aan je lijf en gezicht laten sleutelen op die leeftijd.
Dat dus. Ze gedragen zich als kleuters en laten zich behandelen als kleuters.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij is toch wel iets ouder dan twaalf??
dat de douche niet uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef willllll het volgende:
wat heeft servio allemaal verteld van buitenaf
Of hoeveel aandacht en maintenance ze vereist. Ik snap ergens wel dat ze een soort diepgewotelde onzekerheid aan de situatie met haar vader heeft overgehouden, maar dat uit zich in willen dat altijd alles over haar gaat. Dat pleit niet bepaald voor haar karakter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, maar daar kun je niet extern aan sleutelen! Wie schudt dat kind eens wakker!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat noemen ze een minderwaardigheidscomplex
dat was het, ik schakel net pas in dus ik vraag maarquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat de douche niet uitgezonden wordt
Beide! Alleen laat Mo dat meer zien dan Jo.quote:
nee wel meer, maar dan snel erachteraan: ow dat mag ik niet zeggen.. weet zo even niet watquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef willllll het volgende:
[..]
dat was het, ik schakel net pas in dus ik vraag maar
Kan je dat nog een keer zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Spontaan neem ik van Flip en niet echt geoefend door Mamajo en Renate...
Hoezo haar vader? Van wat ik hoor en zie kun je eerder aan die moeder denken waar de wortels zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of hoeveel aandacht en maintenance ze vereist. Ik snap ergens wel dat ze een soort diepgewotelde onzekerheid aan de situatie met haar vader heeft overgehouden, maar dat uit zich in willen dat altijd alles over haar gaat. Dat pleit niet bepaald voor haar karakter.
het bekende maskerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, maar daar kun je niet extern aan sleutelen! Wie schudt dat kind eens wakker!
Dat doet het ook niet. En ik denk ook echt dat haar moeder een grote rol speelt daarin. Het is gewoon ziekelijk zoals zij die vrouw adoreert.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of hoeveel aandacht en maintenance ze vereist. Ik snap ergens wel dat ze een soort diepgewotelde onzekerheid aan de situatie met haar vader heeft overgehouden, maar dat uit zich in willen dat altijd alles over haar gaat. Dat pleit niet bepaald voor haar karakter.
Het is wat meer obvious bij Mo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Beide! Alleen laat Mo dat meer zien dan Jo.
geef die trol een tering schopquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
'Om deze tijd (madam is loops) moet je wel voor me zorgen hoor'.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
HAar moeder is bijna gelijk aan God.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doet het ook niet. En ik denk ook echt dat haar moeder een grote rol speelt daarin. Het is gewoon ziekelijk zoals zij die vrouw adoreert.
Moeten er natte washandjes en warme kruiken aangesleept worden?quote:
[sadist mode]Have an happy periode [/sadist mode]quote:
Ik weet niet of het voor alle hoogbegaafden geldt, maar ik heb 5 jaar gewerkt voor een hoogbegaafde vrouw en die had daar ook last van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef bb2 het volgende:
[..]
Het is wat meer obvious bij Mo.
Ik wil niet generaliseren (doe het toch), maar je ziet het vaker bij slimme mensen.
Of je gaat de diepte in of de breedte in.
Bereik je een uiterste dan gaat het andere er onder lijden.
Wat een waanzin, hup gewoon werken en stiekum met een tampon wegsneakenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
hahahaha en met kamille in de maandverbandjes, kun je er thee van trekkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
[sadist mode]Have an happy periode [/sadist mode]
(echt degene die deze uitspraak heeft verzonnen)
Papa is er nooit geweest en wil niks met haar. Dat werkt meestal door voor vrouwen in hun relaties met mannen. Daarnaast helpt die heks van een moeder ook niet echt neequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo haar vader? Van wat ik hoor en zie kun je eerder aan die moeder denken waar de wortels zitten.
een wat ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
of een ontplofte mol zo bijzonder is
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahahaha en met kamille in de maandverbandjes, kun je er thee van trekken
Ophangen, vierendelen en radbraken, kan alleen maar een man zijn....quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
[sadist mode]Have an happy periode [/sadist mode]
(echt degene die deze uitspraak heeft verzonnen)
Dat is het verhaal wat door joanna verteld wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Papa is er nooit geweest en wil niks met haar. Dat werkt meestal door voor vrouwen in hun relaties met mannen. Daarnaast helpt die heks van een moeder ook niet echt needie geeft joanna kennelijk mee dat uiterlijk alles is en dat de rest ondergeschkt is.
onder welke steen woon jij dan ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo ziet een ongestelde doos er toch uit?
Mensen kunnen begrijpen is heel wat anders dan een boek uit je kop leren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor alle hoogbegaafden geldt, maar ik heb 5 jaar gewerkt voor een hoogbegaafde vrouw en die had daar ook last van.
Waarom zou dat niet waar zijn? Ik ken 3 vriendinnen met dezelfde achtergrond. Die hebben alleen niet zo'n kutmoeder. Maar dat het je beinvloedt in de omgang mt mannen, dat geloof ik sowieso wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is het verhaal wat door joanna verteld wordt.
goedenacht jweetje allesquote:
weet niet hoe die vrouwen daar erbij lopen ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
een hunnebed in drente, is daar wat mis mee dan?
Dat ging over vlak na een bevalling.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jij een volwassen vent toch !quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
Omdat ik het verhaal van die vader niet ken. Laat ik nu net zo dat soort verhalen kennen, maar waar dan achteraf blijkt dat de vader dolgraag contact wil maar de moeder dat tegenhoudt en bij het kind er alleen maar slechte verhalen inpompt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet waar zijn? Ik ken 3 vriendinnen met dezelfde achtergrond. Die hebben alleen niet zo'n kutmoeder. Maar dat het je beinvloedt in de omgang mt mannen, dat geloof ik sowieso wel.
Oh alsjeblieft! Daar is vanmiddag een hele discussie over geweest!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:36 schreef bb2 het volgende:
[..]
Mensen kunnen begrijpen is heel wat anders dan een boek uit je kop leren.
Überhaupt dingen begrijpen (= inzicht) is totaal iets anders dan dingen leren.
Iets wat ik zo lomp vind aan een IQ test.
(sterker nog, doe een paar keer een IQ test en je wordt ineens slimmer)
paar dagen maar dan komt karim weer terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:37 schreef Jweetje het volgende:
[..]
prima. Maar is die nicht weer terug... pffff, ff terug lezen denk ik ...
vannacht was ze tot heel laat op !!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:37 schreef willllll het volgende:
nou laura naar bed normaal lig je er al lang in
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef Day het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft! Daar is vanmiddag een hele discussie over geweest!
Je foto zit nog in de prullenbakquote:
je bedoeld 'de baas'quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
paar dagen maar dan komt karim weer terug
ik heb het idee dat ze nu gewoon alles wil weten van servioquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef Jweetje het volgende:
[..]
vannacht was ze tot heel laat op !!!
er zal toch ooit een tijd komen dat mensen zelf gaan denken? Of is de indoctrinatie zo erg dat dat er tot de dood in blijft zitten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat ik het verhaal van die vader niet ken. Laat ik nu net zo dat soort verhalen kennen, maar waar dan achteraf blijkt dat de vader dolgraag contact wil maar de moeder dat tegenhoudt en bij het kind er alleen maar slechte verhalen inpompt.
Inderdaad, opgespoten lip die servio eruit stemde probeert nu weer vriendjes te worden voor info.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef Vultarian het volgende:
sharon hou je bek zo hoor ik dat gefluister toch niet
Keuzes, keuzes.... Of geluid hard en bloedende oren door misthoorn met pootjes of niet kunnen volgen wat ze zeggen idd...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef Vultarian het volgende:
sharon hou je bek zo hoor ik dat gefluister toch niet
want....quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef willllll het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze nu gewoon alles wil weten van servio
datquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes.... Of geluid hard en bloedende oren door misthoorn met pootjes of niet kunnen volgen wat ze zeggen idd...
Ow, die ken ik ook ja. Maar het gaat me meer om hoe joanna het kennelijk ondergaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat ik het verhaal van die vader niet ken. Laat ik nu net zo dat soort verhalen kennen, maar waar dan achteraf blijkt dat de vader dolgraag contact wil maar de moeder dat tegenhoudt en bij het kind er alleen maar slechte verhalen inpompt.
Die verhalen ken ik ook, heel dichtbij zelfs. Maar dat betekent niet dat het dan geen invloed heeft op het kind.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang iemand denkt dat je met siliconen en opgespoten lippen verder komt in het leven heb ik daar een hard hoofd inquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
er zal toch ooit een tijd komen dat mensen zelf gaan denken? Of is de indoctrinatie zo erg dat dat er tot de dood in blijft zitten?
Dat zou je denken ja?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
er zal toch ooit een tijd komen dat mensen zelf gaan denken? Of is de indoctrinatie zo erg dat dat er tot de dood in blijft zitten?
En mevrouw heeft nog het lef om te vragen wanneer ze dan gefluisterd heeft.quote:
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Die verhalen ken ik ook, heel dichtbij zelfs. Maar dat betekent niet dat het dan geen invloed heeft op het kind.
Ergens wel sneu dat dit er zo ingeramd is, kom op zeg, op je 23e al aan de ingrepen en injecties.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang iemand denkt dat je met siliconen en opgespoten lippen verder komt in het leven heb ik daar een hard hoofd in
Dat beweer ik ook niet. Maar ik ga niet klakkeloos aannemen dat wat Joanna vertelt ook 'de waarheid' is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Die verhalen ken ik ook, heel dichtbij zelfs. Maar dat betekent niet dat het dan geen invloed heeft op het kind.
is uit principe wist karim alquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hopelijk gaat die faalhaas van een Gerard donderdag naar huis. Heeft er niet eens iets voor over om zijn beste mattie in het huis te houden
jij zou er ALLES aan doen dus ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hopelijk gaat die faalhaas van een Gerard donderdag naar huis. Heeft er niet eens iets voor over om zijn beste mattie in het huis te houden
Nee, ik wil gewoon geen slapende honden wakker maken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef bb2 het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat ik een paar duizend posts ga teruglezen?
Maar hoef daar niet verder over uit te wijden hoor (mag uiteraard altijd)
In kan haar geval heel moeilijk inschatten eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ergens wel sneu dat dit er zo ingeramd is, kom op zeg, op je 23e al aan de ingrepen en injecties.....
Om een bruggetje te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon geen slapende honden wakker maken.
Ja uh ... hoeveel gescheiden oudersquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:42 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen![]()
Onbewust draagt een kind dat vaak mee.
En ineens komt dat tussen 25-35 (soms later) er uit.
Alles nee, maar wel veel ja. Ik vind het sneu door je angsten niet te overwinnen en het dan lafjes verbergen door het principes te noemen...quote:
het ligt voor t grijpen.... waarom zou ze t niet doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ergens wel sneu dat dit er zo ingeramd is, kom op zeg, op je 23e al aan de ingrepen en injecties.....
Nouja als je die moeder ziet weet je wel meteen dat die moeder dat er bij Joanna in heeft gestampt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef bb2 het volgende:
[..]
In kan haar geval heel moeilijk inschatten eigenlijk.
(hoewel ik een vermoeden heb)
Er zijn mensen die er echt blij van worden.
Daar ging het dus ook niet omquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar ik ga niet klakkeloos aannemen dat wat Joanna vertelt ook 'de waarheid' is.
Hmm, die blinde adoratie naar haar moeder en het feit dat die werkt voor zo'n kliniek is een simpele rekensom.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef bb2 het volgende:
[..]
Als je er normaal uitziet (dus niks afwijkends) en je laat je borsten en je lippen doen en botox, dan zit er van binnen waarschijnlijk iets mis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef bb2 het volgende:
[..]
als je ergens principieel tegen bent... dan is je vriendschap t toch ook waard ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Alles nee, maar wel veel ja. Ik vind het sneu door je angsten niet te overwinnen en het dan lafjes verbergen door het principes te noemen...
Net zo'n faalhaas als Lau? Die ook een opdracht verklootte zodat Alex weg moest? Karim mag nog weer terug komen, Alex nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
dan ben je nie goeeeeeeeedquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je er normaal uitziet (dus niks afwijkends) en je laat je borsten en je lippen doen en botox, dan zit er van binnen waarschijnlijk iets mis.
Tja, het is niet dat het is mislukt of zo maar als ik haar tegen zou komen dan zou ik niet denken dat het een meid van 23 is, domweg omdat je kunt zien dat er aan haar is gesleuteld. Dat verwacht je niet zo snel bij iemand van haar leeftijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:44 schreef Jweetje het volgende:
[..]
het ligt voor t grijpen.... waarom zou ze t niet doen
Sja, er zijn mensen die dat ook van tattoos zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je er normaal uitziet (dus niks afwijkends) en je laat je borsten en je lippen doen en botox, dan zit er van binnen waarschijnlijk iets mis.
Joh, ik heb een docu van mamajo gezien waarin ze 18jarige meisje aanraadt om vooral een borstvergroting te nemen, omdat ze er zo goed van uit gaan zien. In diezelfde docu was te zien dat een 18jarige bloedmooi meisje dood was gegaan tijdens zo'n operatie. Dat wijf moeten ze echt opknopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:44 schreef Jweetje het volgende:
[..]
het ligt voor t grijpen.... waarom zou ze t niet doen
Dat is de ironie aan plastische chirurgie. Het streeft vaak naar eeuwige jeugd maar doordat je voelt dat er iets aan is gebeurd schat je mensen jaren ouder inquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, het is niet dat het is mislukt of zo maar als ik haar tegen zou komen dan zou ik niet denken dat het een meid van 23 is, domweg omdat je kunt zien dat er aan haar is gesleuteld. Dat verwacht je niet zo snel bij iemand van haar leeftijd.
De missie van Laura was veel zwaarder dan de missie van Gerard. Laura boeit het niet dat Alex weg is. Gerard vindt het wel erg dat Karim er niet is. Dat is het verschil...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Net zo'n faalhaas als Lau? Die ook een opdracht verklootte zodat Alex weg moest? Karim mag nog weer terug komen, Alex niet![]()
Niet dat ik daar rouwig om ben
ik schatte haar eerst 27, 28 of zo, so whatquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, het is niet dat het is mislukt of zo maar als ik haar tegen zou komen dan zou ik niet denken dat het een meid van 23 is, domweg omdat je kunt zien dat er aan haar is gesleuteld. Dat verwacht je niet zo snel bij iemand van haar leeftijd.
Precies...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is de ironie aan plastische chirurgie. Het streeft vaak naar eeuwige jeugd maar doordat je voelt dat er iets aan is gebeurd schat je mensen jaren ouder in
Joanna was toch een Pamela Anderson look-a-like? Misschien aAls je in dat wereldje zit en je ma heeft zo'n salon dan is 1 + 1 snel 2quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat dusssssssssssssquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, ik heb een docu van mamajo gezien waarin ze 18jarige meisje aanraadt om vooral een borstvergroting te nemen, omdat ze er zo goed van uit gaan zien. In diezelfde docu was te zien dat een 18jarige bloedmooi meisje dood was gegaan tijdens zo'n operatie. Dat wijf moeten ze echt opknopen.
Ik snap sowieso niet de big deal van ouder worden.quote:
sommige meiden zijn blijkbaar zo onzeker dat ze zichZelf makkelijk in eem hoek laten drijven Idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, ik heb een docu van mamajo gezien waarin ze 18jarige meisje aanraadt om vooral een borstvergroting te nemen, omdat ze er zo goed van uit gaan zien. In diezelfde docu was te zien dat een 18jarige bloedmooi meisje dood was gegaan tijdens zo'n operatie. Dat wijf moeten ze echt opknopen.
Ik vind ook alles prima. Maar tattoos drukken iets uit over wie je bent als het goed is en opgespoten lippen niet. Als je er normaal uitziet zouden silionen, botox etc. In je lijf doen niet normaal moeten zijn, zeker als je 23 bent en dus nog lang geen ouderdomsverschijnselen vertoont.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sja, er zijn mensen die dat ook van tattoos zeggen.
Of van gekke hobbies.
Zolang het binnen de perken blijft vind ik het allemaal prima.
Vergeet de schaamlipcorrectie niet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
Gezien. Onbegrijpelijk die kut wijven, dan heb ik het over de moedersquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
leeftijd is een getal !quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet de big deal van ouder worden.
Ik snap niet waarom het wel rechtvaardig wordt als iemand ouder wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind ook alles prima. Maar tattoos drukken iets uit over wie je bent als het goed is en opgespoten lippen niet. Als je er normaal uitziet zouden silionen, botox etc. In je lijf doen niet normaal moeten zijn, zeker als je 23 bent en dus nog lang geen ouderdomsverschijnselen vertoont.
Het allerergste vind ik nog, is dat ze er waarschijnlijk prima uitzag voor al die ingrepen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Joanna was toch een Pamela Anderson look-a-like? Misschien aAls je in dat wereldje zit en je ma heeft zo'n salon dan is 1 + 1 snel 2
Huh? Whut? Het maakt mij helemaal niet uit hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:48 schreef Jweetje het volgende:
[..]
ik schatte haar eerst 27, 28 of zo, so what
En dat. Wat is in godsnaam demisdaad in rimpels krijgen en dergelijken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
sommigen vinden het gewoon ook net zo mooi als een tatoo...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind ook alles prima. Maar tattoos drukken iets uit over wie je bent als het goed is en opgespoten lippen niet. Als je er normaal uitziet zouden silionen, botox etc. In je lijf doen niet normaal moeten zijn, zeker als je 23 bent en dus nog lang geen ouderdomsverschijnselen vertoont.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef sjampoeh het volgende:
tsss niemand zwaait*ongesteldheidsmodus*
Off topicquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Het allerergste vind ik nog, is nog dat ze er waarschijnlijk prima uitzag voor al die ingrepen.
Ik denk de waarheid onder ogen zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dat. Wat is in godsnaam demisdaad in rimpels krijgen en dergelijken?
wat is de misdaad om het weg te halen?...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dat. Wat is in godsnaam demisdaad in rimpels krijgen en dergelijken?
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Whut? Het maakt mij helemaal niet uit hoor!Vraag me alleen af of het daadwerkelijk bij haarzelf vandaan komt of doordat haar moeder in dat wereldje zit. Opereren aan een gezond lijf vind ik een beetje iets om je wenkbrauwen bij te fronsen. Ik zeg niet dat ze een slecht mens is of dom bezig, ze is er mee opgegroeid dus de drempel zal ongetwijfeld lager zijn dan.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ow, dan vind ik het ook onzin. Maar dan is er iets dat veranderd is en wat je terug wilt ofkunt draaien misschien. Met 23 viel er weinig weg te spuiten of te liften bij mij iigquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het wel rechtvaardig wordt als iemand ouder wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |