SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als het weer zo hatelijk moet ben ik weg.
Tabee.moven jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
ik vind je aandoenlijk, niet geil, das andersquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als het weer zo hatelijk moet ben ik weg.
Tabee.Ik mis je nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hou je IQ punten vastquote:
Zo echt he! Alsof ik dat bedoel! Ik heb ook teruggestuurd (ja, wel aardig mailtje verder), maar dat die 75% non-verbale communicatie niet te zien is ind e mail. Come on. Doe EFFE normaal.quote:
Het was een man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pas op, ik ben een echte ladykiller![]()
Nou, het mooie is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
dat bedoel ik, knap dat je het volhoudt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Was een grapje heurquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind je aandoenlijk, niet geil, das anders
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:uh ja natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
hij kijkt scheelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
hahahaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Enfermera het volgende:
Nou, het mooie is.Ik ben ZO blij. Ik heb een contract tot 14 aug, en dan loopt ie af. Ze hebben lopen blufpokeren dat ik na die cursus een jaar moet na blijven werken, maar mn contract loopt dan af... en als ik / zij dan niet besluiten om het te verlengen.. kan ik daar lekker WEG! HAHAHAHAHAHAHHAA
![]()
![]()
Alleen als je het op EIGEN initatief beëindigd, moet je de cursus terugbetalen.. maar mijn contract eindigt rechtswege XD
weetiktochpoppedopjequote:
Mensen die jammeren over vorm omdat ze het op inhoud niet kunnen winnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke. Echt he. Ik krijg een mailtje, want die bozo's op mn werk hadden me ingepland in de vakantie. Krijg ik terug: "De inhoud van je boodschap is duidelijk. De vorm laat wat mij betreft te wensen over."![]()
Want; ik had zelf in moeten vullen dat ik dan vakantie had, blijkbaar. AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
KILL ME
KILL ME NOW![]()
![]()
ja he halloquote:
met avocado in n wrapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |