Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kuch... Mmm, ik heb wel zin in een geile gigo;o die mijn ding moet doen
scherp +1quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan zin in hebben?
Hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhh mijn GOD! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WAAR IS DIE BOKSBAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die ziet er zo aandoenlijk uit op foto'squote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Dit is een baas heb ik gehoord.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhh mijn GOD! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WAAR IS DIE BOKSBAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, soms wil ook ik neukenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan zin in hebben?
Geen excuses posten nu! Dat is het tegenovergestelde van hatelijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hield de tijd niet goed in de gaten
Oke. Echt he. Ik krijg een mailtje, want die bozo's op mn werk hadden me ingepland in de vakantie. Krijg ik terug: "De inhoud van je boodschap is duidelijk. De vorm laat wat mij betreft te wensen over."quote:
arrogant kuttoontjequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke. Echt he. Ik krijg een mailtje, want die bozo's op mn werk hadden me ingepland in de vakantie. Krijg ik terug: "De inhoud van je boodschap is duidelijk. De vorm laat wat mij betreft te wensen over."![]()
Want; ik had zelf in moeten vullen dat ik dan vakantie had, blijkbaar. AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
KILL ME
KILL ME NOW![]()
![]()
Pas op, ik ben een echte ladykillerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke. Echt he. Ik krijg een mailtje, want die bozo's op mn werk hadden me ingepland in de vakantie. Krijg ik terug: "De inhoud van je boodschap is duidelijk. De vorm laat wat mij betreft te wensen over."![]()
Want; ik had zelf in moeten vullen dat ik dan vakantie had, blijkbaar. AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
KILL ME
KILL ME NOW![]()
![]()
en nou opzouten rare eend, want anders wordt dit je toekomstquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen excuses posten nu! Dat is het tegenovergestelde van hatelijk!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pas op, ik ben een echte ladykiller![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en nou opzouten rare eend, want anders wordt dit je toekomst
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je dat niet eng vindt inderdaad, maar hoe kan je zin in iets hebben dat je eng vindt? De gigolo in dit geval dus?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
KILL ME
KILL ME NOW![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als het weer zo hatelijk moet ben ik weg.
Tabee.moven jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |