vroegah was ik nog jong en onbezonnenquote:
Ja, zie net dat het al 0:00 geweest is.quote:
* littledrummergirl schopt sol zn bedje inquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zie net pas dat het al 0:00 is.![]()
Dat word dus morgen weer verrot op werk zijn.
zo oud ben je toch nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroegah was ik nog jong en onbezonnen. nu alleen nog maar onbezonnen
Als je een lief gedichtje voor mij maakt.quote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar nu moet ik wel naar bed. De kerk sloeg middernacht.
Ojeequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zie net dat het al 0:00 geweest is.![]()
Dat word dus morgen weer verrot op werk zijn.
te oud om nog jong genoemd te worden..quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo oud ben je toch nog niet
IK ben pas oud
Wat is er mijn waarde?quote:
Nou, bestel er eentjequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kuch... Mmm, ik heb wel zin in een geile gigo;o die mijn ding moet doen
wilde net zeggen dat de 5 minuten ruim om zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar nu moet ik wel naar bed. De kerk sloeg middernacht.
Will do, maar jij gaat eerst slapen nuquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je een lief gedichtje voor mij maakt.
Ehm, okeequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kuch... Mmm, ik heb wel zin in een geile gigo;o die mijn ding moet doen
ik kliktequote:
Jongedamequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
te oud om nog jong genoemd te worden..hele tijd geleden dat iemand mij nog jongedame noemde.. ik ben al mevrouw volgens mij
ik werd 20 jaar terug al meneer genoemd bij de supermarktquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
te oud om nog jong genoemd te worden..hele tijd geleden dat iemand mij nog jongedame noemde.. ik ben al mevrouw volgens mij
Ik bleef expres hangen want ik was benieuwd hoe jij bent als je hatelijk gaat doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde net zeggen dat de 5 minuten ruim om zijn
truste kerel![]()
hmmm ik zie een markt voor die sitequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik klikteuit nieuwsgierigheid
alleen heertjes op leeftijd zeggen nog wel eens jongedame, maar dan is het weer soort van vunzig ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werd 20 jaar terug al meneer genoemd bij de supermarkt
ik hield de tijd niet goed in de gatenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bleef expres hangen want ik was benieuwd hoe jij bent als je hatelijk gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |