tsja..evolutionaire missers, dat zijn hetquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik blijf het wel bijzonder vinden hoe mannen bepaalde dingen gewoon echt niet kunnen aanvoelen of opmerken
inderdaad, die heeft ook een UI die daar wat van wegheeftquote:
ok, je zit weer te veel in onz dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijdelijk hoor. Audrey Kitching blijft te geil.Maar ik moest even lachen om Dora.
Ehm..nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga maar posten voor de ingang daar. Ik moet om 10:00 uur daar zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijdelijk hoor. Audrey Kitching blijft te geil.Maar ik moest even lachen om Dora.
maar wel liefquote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tsja..evolutionaire missers, dat zijn het
Ik zou me beledigd voelen als ze dat niet doen en mij niet om een handtekening vragen!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm..nee.
Ze maken wel videobeelden neem ik aan?
vroegah was alles beterquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben nooit fan geweest van zeverige boybands ofzo, het was vroeger echt hoe rebelser hoe beter![]()
nu is dat wel enigzins goed gekomenmaar ik kan nog steeds wel blij worden van die punk en rock van vroegah
ik bedoelde niet die hele man hoor, maar die kleine...'imperfecties'quote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel lief
en leuk om mee je bed in te sleuren
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig zijn wij mannen zo lomp dat wij zelfs niet eens beledigd kunnen voelen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ohw, w8 mannen zei je
Nee, in ONZ kijken ze me ook raar aan. Ik zie alleen te vaak iets over paaseitjes, en dan denk ik aan paaseitjes zoeken en dan denk ik aan Dora die vraagt "Zie jij de paaseitjes?" Terwijl ze voor een obvious kaartje staat waar je de paaseitjes niet kan missen. En dan roep ik heel hard Tiediediedieidie Dora.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, je zit weer te veel in onz dus.
Dan zie ik de dvd later welquote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou me beledigd voelen als ze dat niet doen en mij niet om een handtekening vragen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, in ONZ kijken ze me ook raar aan. Ik zie alleen te vaak iets over paaseitjes, en dan denk ik aan paaseitjes zoeken en dan denk ik aan Dora die vraagt "Zie jij de paaseitjes?" Terwijl ze voor een obvious kaartje staat waar je de paaseitjes niet kan missen. En dan roep ik heel hard Tiediediedieidie Dora.
Dat gebeurd allemaal in mijn hoofd. Spannend he?
Oeh, vroegquote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Solique het volgende:
Luisterde vroeger erg weinig tot nooit muziek, nu te veel geloof ik
Ik ga nu maar naar bed, morgen er voor de laatste werkdag van de week er weer uit om 6 uur.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, in ONZ kijken ze me ook raar aan. Ik zie alleen te vaak iets over paaseitjes, en dan denk ik aan paaseitjes zoeken en dan denk ik aan Dora die vraagt "Zie jij de paaseitjes?" Terwijl ze voor een obvious kaartje staat waar je de paaseitjes niet kan missen. En dan roep ik heel hard Tiediediedieidie Dora.
Dat gebeurd allemaal in mijn hoofd. Spannend he?
Wil je een gesigneerde dan?quote:
vroegah was ik nog jong en onbezonnenquote:
Ja, zie net dat het al 0:00 geweest is.quote:
* littledrummergirl schopt sol zn bedje inquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zie net pas dat het al 0:00 is.![]()
Dat word dus morgen weer verrot op werk zijn.
zo oud ben je toch nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroegah was ik nog jong en onbezonnen. nu alleen nog maar onbezonnen
Als je een lief gedichtje voor mij maakt.quote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar nu moet ik wel naar bed. De kerk sloeg middernacht.
Ojeequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zie net dat het al 0:00 geweest is.![]()
Dat word dus morgen weer verrot op werk zijn.
te oud om nog jong genoemd te worden..quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo oud ben je toch nog niet
IK ben pas oud
Wat is er mijn waarde?quote:
Nou, bestel er eentjequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kuch... Mmm, ik heb wel zin in een geile gigo;o die mijn ding moet doen
wilde net zeggen dat de 5 minuten ruim om zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar nu moet ik wel naar bed. De kerk sloeg middernacht.
Will do, maar jij gaat eerst slapen nuquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je een lief gedichtje voor mij maakt.
Ehm, okeequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kuch... Mmm, ik heb wel zin in een geile gigo;o die mijn ding moet doen
ik kliktequote:
Jongedamequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
te oud om nog jong genoemd te worden..hele tijd geleden dat iemand mij nog jongedame noemde.. ik ben al mevrouw volgens mij
ik werd 20 jaar terug al meneer genoemd bij de supermarktquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
te oud om nog jong genoemd te worden..hele tijd geleden dat iemand mij nog jongedame noemde.. ik ben al mevrouw volgens mij
Ik bleef expres hangen want ik was benieuwd hoe jij bent als je hatelijk gaat doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde net zeggen dat de 5 minuten ruim om zijn
truste kerel![]()
hmmm ik zie een markt voor die sitequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik klikteuit nieuwsgierigheid
alleen heertjes op leeftijd zeggen nog wel eens jongedame, maar dan is het weer soort van vunzig ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werd 20 jaar terug al meneer genoemd bij de supermarkt
ik hield de tijd niet goed in de gatenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bleef expres hangen want ik was benieuwd hoe jij bent als je hatelijk gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |