zal morgen een foto makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik besef in ene dat ik nog steeds niet weet wat het apenspel is... behalve dan dat je bollokus met een spring ding de bomen in schiet
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het is een oude laptop en de wifi deed het niet, met een unattended versie is het makkkelijk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het is een oude laptop en de wifi deed het niet, met een unattended versie is het makkkelijk
hmmm het apenspel was toch gisteren.... en je gaat morgen daar een foto van makenquote:
ding was gebruikt door een oud vrouwtje (was ook te zien pfff alles er af nu alles weer er op en het werkt weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg dat dan... dan begrijp ik je tenminste
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm het apenspel was toch gisteren.... en je gaat morgen daar een foto van makentimetraveler
ik hoop dat je het nu niet over je tante hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ding was gebruikt door een oud vrouwtje (was ook te zien pfff alles er af nu alles weer er op en het werkt weer
nee, de moederquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hoop dat je het nu niet over je tante hebt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef bollokus het volgende:
ben er weg van ...voor muisje en
voor vul
quote:
Je gaat vandaag nog slapen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef bollokus het volgende:
ben er weg van ...voor muisje en
voor vul
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat vandaag nog slapen...Bollokus slaap
tot vandaag
quote:
helemaal niks, en zoals ik al zei zelfs de cossers komen niet meer per ongelukquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
Vultarian... volgende TT dating in the Dark with Vultarian hebben we nog staan hoorvoor nu vrees ik dat er zelfs geen vosjes op afkomen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
helemaal niks, en zoals ik al zei zelfs de cossers komen niet meer per ongeluk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgen ochtend maar weer gaan koffiedrinken samen
11 uur hier in de SC... en neem nu gebrande en gemalen bonen mee als je blieftquote:
oh het duurde te lang?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
11 uur hier in de SC... en neem nu gebrande en gemalen bonen mee als je blieft
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh het duurde te lang?![]()
ik doe mijn best
joepie een verdwaalde cosser!!!quote:
geen idee....quote:
en jij bent ook weer wakker _net als ik_quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
joepie een verdwaalde cosser!!!![]()
![]()
welkom
jeetje Mark.... waarom moet je ons tegenwoordig wakker schreeuwen...quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje Mark.... waarom moet je ons tegenwoordig wakker schreeuwen...slaap lekker
pff was echt niet vol, zaten allemaal te wachten tot ik lapo zou pakkenquote:
nee joh! gekkiequote:
capslock probleempje dus.... probeer het toetsenbord van bollokus eens zit wel vol met zpelvouten maar de capslock ontbreektequote:
willen wij weten wat jij aan je ballen hebt hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! gekkie
( heb ff iets anders aan mijn ballen hangen )
gelukkigquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! gekkie
( heb ff iets anders aan mijn ballen hangen )
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
capslock probleempje dus.... probeer het toetsenbord van bollokus eens zit wel vol met zpelvouten maar de capslock ontbreekte
wie is wij ???quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
willen wij weten wat jij aan je ballen hebt hangen
wij is zij en mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
wie is wij ???
en neen dat wil je (jullie) niet weten!!!
sufkut....
ty Vul... ik weet mijn grens weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wij is zij en mij![]()
en we zijn al heul heul ver voorbij post #50 dus beetje liev zijn he
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ty Vul... ik weet mijn grens weer![]()
alles pit weer doodgewoon en Geer ligt allenig ?
verkeerde topic voor je zogenaamde OT postquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Geheel OT het slaapt nog steeds
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
verkeerde topic voor je zogenaamde OT post
wie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:38 schreef MaryMouse het volgende:
oh en er roept iets om aandacht geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |