quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je volgt gewoon online de cursus "boeren voor gevorderden" toch
Hmmm, goed punt idd...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je je pas echt zorgen te maken als je de Tong80 lijst haalt
Lol, dat is belangrijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik voel me er niet slecht bij hoor!
vandaag naar de markt geweest lekker met de dieren bezig geweest en het apenspel met mijn nichtje. maar echt super koud is het niet hoor ben kets verbrand maar met de wind is het zonder trui net niet te doen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Verder nog iets leuks gedaan Bol? Behalve bbq-en in de kou?
Wat is het apenspelquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaag naar de markt geweest lekker met de dieren bezig geweest en het apenspel met mijn nichtje. maar echt super koud is het niet hoor ben kets verbrand maar met de wind is het zonder trui net niet te doen!
apenspel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaag naar de markt geweest lekker met de dieren bezig geweest en het apenspel met mijn nichtje. maar echt super koud is het niet hoor ben kets verbrand maar met de wind is het zonder trui net niet te doen!
quote:
Bollo is in slaap gevallen.... we gaan nu niet meer te horen krijgen wat het apenspel is denk ikquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Bollo is in slaap gevallen.... we gaan nu niet meer te horen krijgen wat het apenspel is denk ik
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef bollokus het volgende:
een spel dat te makkelijk voor woorden is gewoon met een spring ding apen in de boom schieten...... echt leuk
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest weer even brood uit de oven halen en zo zoals alle dagen
quote:
Geeft niets.... gewoon uit de vriezer van pa en ma halen en ff ontdooien in de magnetronquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Vultarian het volgende:
dat heb ik sinds school niet meer gedaan, brood bakken
vandaag ook cake gemaakt met mijn nichtje alleen voor de geur alquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit je me weer lekker te maken.... 'k ga vandaag ook maar weer eens een brood bakken
die hebben echt geen magische vriezer ofzo waar maar allerlei dingen uit blijven komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niets.... gewoon uit de vriezer van pa en ma halen en ff ontdooien in de magnetron
ik vind het nog tof en wil ook een keer bruinbrood etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Vultarian het volgende:
dat heb ik sinds school niet meer gedaan, brood bakken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaag ook cake gemaakt met mijn nichtje alleen voor de geur al![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je nichtje schoot jou met je gepleisterde been met een spring ding de boom in
![]()
voor je nichtje
quote:
psies.... Vultarian weet nog niet hoe je een gewone volkoren boterham gaat missen als je in het buitenland zitquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het nog tof en wil ook een keer bruinbrood eten
quote:
Heb je een broodbakmachine?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit je me weer lekker te maken.... 'k ga vandaag ook maar weer eens een brood bakken
die zou ik dus helemaal niet missen want ik eet al 30 jaar geen bruin brood meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
psies.... Vultarian weet nog niet hoe je een gewone volkoren boterham gaat missen als je in het buitenland zit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn nichtje maakte hier laatst pizza met pindakaas en chocoladepasta
:/ aparte combiquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn nichtje maakte hier laatst pizza met pindakaas en chocoladepasta
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zou ik dus helemaal niet missen want ik eet al 30 jaar geen bruin brood meer
vond ik ook, maar was best lekkerquote:
eet je uberhaupt nog wel iets gezonds?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zou ik dus helemaal niet missen want ik eet al 30 jaar geen bruin brood meer
wit brood van blueband daar zitten wel voedingsvezels en vitaminen in enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar toch wel iets met granen of zo of alleen wit brood
ik probeer het zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eet je uberhaupt nog wel iets gezonds?
Lol, ik vind het wel handig, alles er gewoon inpleuren en een tijdje later vers brood!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar die gebruik ik alleen nog maar voor het maken van jam. Brood weer op de ouderwetse manier, zit er tenminste geen gat in
Haha, echt?! Ik vind witbrood niet eens lekker....quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en cake gaat dus ook heul goed, ik gebruik hem best veel als ik alleen ben! en doe de confiture weer altijd gewoon in een pannetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar die gebruik ik alleen nog maar voor het maken van jam. Brood weer op de ouderwetse manier, zit er tenminste geen gat in
Ik ook voor effe.... tijdje later was evengoed drie uur.... en ik had een gat in mijn brood van die deeg haak. Nu weer gewoon kneden, rijzen, kneden, op de bakplaat of in de vorm leggen en in dezelfde tijd een mooi goed gerezen brood ZONDER gatquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik vind het wel handig, alles er gewoon inpleuren en een tijdje later vers brood!
Oh, dat kan idd... Goh, ben blij dat je het lekker vind dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef Vultarian het volgende:
natuurlijk eet ik ook gezonde dingen lol maar bruin brood gaf gewoon problemen toen ik jong was en moest van de dokter wit brood gaan eten ipv bruin
Ja, maar goed, zelf vers brood maken kost al met al ook zo lang toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook voor effe.... tijdje later was evengoed drie uur.... en ik had een gat in mijn brood van die deeg haak. Nu weer gewoon kneden, rijzen, kneden, op de bakplaat of in de vorm leggen en in dezelfde tijd een mooi goed gerezen brood ZONDER gat
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
en cake gaat dus ook heul goed, ik gebruik hem best veel als ik alleen ben! en doe de confiture weer altijd gewoon in een pannetje
Lol, dat is waar...quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
... machine nog nooit gebruikt voor cake.... en confiture in een pannetje
constant roeren, kans op aanbranden.... Grappig als we elkaar bij elkaar optellen kunnen we of alles met de broodmachine of alles juist zonder
daarom, maar voor brood is het makkelijk omdat je er niet bij hoeft te blijven...quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
... machine nog nooit gebruikt voor cake.... en confiture in een pannetje
constant roeren, kans op aanbranden.... Grappig als we elkaar bij elkaar optellen kunnen we of alles met de broodmachine of alles juist zonder
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom, maar voor brood is het makkelijk omdat je er niet bij hoeft te blijven...
zou trouwens appelmoes gaan?
hm.... maar je zei net dat je het brood uit de oven haalde.... wat voor super broodbakmachine gebruik jij ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef bollokus het volgende:
daarom, maar voor brood is het makkelijk omdat je er niet bij hoeft te blijven...
Ja! Dat ruikt me dan toch ook een partijtje lekker....quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
zou trouwens appelmoes gaan?
hmmm, dat morgen eens proberen, moet je die dingen er dan gewoon rauw in ketsen ??quote:
als je met 4 man bent is broodbakken makkelijker anders moet ie 4x aan op een dagquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hm.... maar je zei net dat je het brood uit de oven haalde.... wat voor super broodbakmachine gebruik jij ?
Ja, en je kunt er dan nog dingen bij in doen, beetje kaneel of 1 peertje tussen de appelstukjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmm, dat morgen eens proberen, moet je die dingen er dan gewoon rauw in ketsen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |