Remember, iOS doesnt have Flash because Steve Jobs is a dick.quote:Flash on Android Tablets
Neil McAllister on using Flash on the Motorola Xoom. Video was choppy, it made scrolling web pages difficult, form-based apps barely worked, and he had no luck with games. But he did get to see animated Flash web ads.
Per jaar idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat zijn de kosten voor developers? ¤100 toch?
Ik mis het niet, eigenlijk. Alleen The Daily Show en The Colbert Report had ik graag op mijn telefoon kunnen kijken, en dat gaat dan weer niet zonder Flash.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Remember, iOS doesnt have Flash because Steve Jobs is a dick.
Mwah, dan zou ik die app links laten liggenquote:
Voor de weblayout op mobile? Want dat is ook mijn doen hequote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah, dan zou ik die app links laten liggen.
Dit dus. Voor mij voldoet de mobiele versie.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef Misan het volgende:
voor alleen een snellere gui en flitsende transities zou ik geen geld over hebben om even op je lapo uit het vorige topic terug te komen
Nee de weblayout vind ik super! Ik denk niet dat een app ontwikkelen nog handig is en zeker niet als je jaarlijks ¤100 moet betalen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor de weblayout op mobile? Want dat is ook mijn doen heIk ga maar in 1 van beiden verder.
Mooi!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is me geluktMet een omweg weliswaar.
Merkbaar? Wat is er zoal gefixed? Is er een lijstje voorhanden?quote:
Er was een Facetime bug en nog kleine dingen, voor mij geen verschil.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Merkbaar? Wat is er zoal gefixed? Is er een lijstje voorhanden?
Oh okee. Ik krijg niet een hogere batterij drain voor mijn kiezen dan dus neem ik aan. Ik heb heel dat facetime uitgeschakeld staanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Er was een Facetime bug en nog kleine dingen, voor mij geen verschil.
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-facetime-opgelost/
MP2quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Skv het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooi Winterboard theme dat ook werkt met alle ander Cydia-installed spul (lockinfo etc). Wie heeft een mooie? Wat het kost maakt me niet uit.
Ben het er volledig mee eens dat Flash (vooral op een mobiele telefoon) erg crappy en langzaam is. En daarom wellicht niet zo erg dat het niet werkt op een iPhone. Wat toch raar is aangezien ze toestellen hebben met dual-core, 3d etc.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik mis het niet, eigenlijk. Alleen The Daily Show en The Colbert Report had ik graag op mijn telefoon kunnen kijken, en dat gaat dan weer niet zonder Flash.
Dat ga ik eens proberen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
http://www.mediamonkey.com/
http://www.copytrans.net/
Er bestaat toch wel een app die flash ondersteund op de iPhone? Had je wel een jb voor nodig. Had dit een keer gehoord, geen ervaringen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
Ben het er volledig mee eens dat Flash (vooral op een mobiele telefoon) erg crappy en langzaam is. En daarom wellicht niet zo erg dat het niet werkt op een iPhone. Wat toch raar is aangezien ze toestellen hebben met dual-core, 3d etc.
Vind het daarentegen wel een gemis (als het wel goed zou werken) er zijn nog steeds honderden site's, applicaties, games die met flash werken en het zou de iPhone wel een stuk aantrekkelijker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |