Nee ik heb m!!quote:
ere wie ere toekomt.. of in fantasien voor blijkt te komenquote:
Ja echt he! Gelukkig, heeft het een goede plek nuquote:
Dit is FOK. Er is maar weinig nodig om in een fantasie te belanden.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef clevy het volgende:
[..]
ere wie ere toekomt.. of in fantasien voor blijkt te komen
hahaha.. je bent al de 2e in zeer korte tijd die er op wijst dat dat 'hier normaal is'quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is FOK. Er is maar weinig nodig om in een fantasie te belanden.
Stel je voor dat die Nijntjeslofjes het zonder poezelige kindervoetjes moet stellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he! Gelukkig, heeft het een goede plek nu
FOK! doet metafysische dingen met "normen" geloof ik...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef clevy het volgende:
[..]
hahaha.. je bent al de 2e in zeer korte tijd die er op wijst dat dat 'hier normaal is'
Maar dan valt het doel weg en ontstaat er een gevoel van richtingsloosheid.quote:
Ik heb niet de illusie dat het men om mijn persoonlijkheid te doen is.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef clevy het volgende:
[..]
hahaha.. je bent al de 2e in zeer korte tijd die er op wijst dat dat 'hier normaal is'
Tijd om de doelen bij te stellen dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar dan valt het doel weg en ontstaat er een gevoel van richtingsloosheid.
een compas doet wonderenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar dan valt het doel weg en ontstaat er een gevoel van richtingsloosheid.
je fobo checken geeft niet echt het idee dat je om je uiterlijk wordt belaagd.. er staat namelijk geen beeldmateriaal op.. dus dan zul je toch wel zo'n geweldig karakter hebben ?! of heb je gewoon honing aan je kont?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat het men om mijn persoonlijkheid te doen is.![]()
Beetje relativeren hier lijkt me gezond.
Het moet dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
pas maar op voor bijen dan!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef clevy het volgende:
[..]
je fobo checken geeft niet echt het idee dat je om je uiterlijk wordt belaagd.. er staat namelijk geen beeldmateriaal op.. dus dan zul je toch wel zo'n geweldig karakter hebben ?! of heb je gewoon honing aan je kont?
geirriteerde vrouwen slaan harder dan bijen kunnen steken... tis kiezen tussen twee kwaaien hequote:
Nijntje pleintje?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
Het Nijntje pleintje in Utrecht heeft het een tijdje zonder Nijntje moeten doen!
Jaquote:
Het is mij ook een raadsel!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef clevy het volgende:
[..]
je fobo checken geeft niet echt het idee dat je om je uiterlijk wordt belaagd.. er staat namelijk geen beeldmateriaal op.. dus dan zul je toch wel zo'n geweldig karakter hebben ?! of heb je gewoon honing aan je kont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |