nee hoor, op een oude laptop o.i.d. zou ik gewoon XP zetten omdat die waarschijnlijk te traag zou zijn voor Vista (not to mention Win7)quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, dat wijzen zo'n beetje alle onafhankelijke benchmarks wel uit.
AVG is ook niet echt nodig onder Linux. En voor Irfanview zijn zat alternatieven voorhanden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
wowmn pc is echt 10x sneller met linux
ik kan zwaardere en meer processen aan, met dezelfde hardware
![]()
ik hou er nu al van, ook al ben ik een paar opties kwijt. (Irfanview en AVG werken niet onder linux)
Ja, en dus is XP sneller want het kan met veel minder toe.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef smilez het volgende:
nee hoor, op een oude laptop o.i.d. zou ik gewoon XP zetten omdat die waarschijnlijk te traag zou zijn voor Vista (not to mention Win7)
Ook voor linux zijn er virussenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
AVG is ook niet echt nodig onder Linux. En voor Irfanview zijn zat alternatieven voorhanden.
Mja, maar dat handjevol kan weinig kwaad zolang je met een gewoon account i.p.v. root werkt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
Ook voor linux zijn er virussenen er zijn inderdaad alternatieven, maar die moet ik nog ff vinden, nog niet uitgebreid naar gezocht ook.
niet met een pc die genoeg werkgeheugen heeft e.d.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en dus is XP sneller want het kan met veel minder toe.
Elke pc zonder avg is 10 keer sneller.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
wowmn pc is echt 10x sneller met linux
ik kan zwaardere en meer processen aan, met dezelfde hardware
![]()
ik hou er nu al van, ook al ben ik een paar opties kwijt. (Irfanview en AVG werken niet onder linux)
Oh ja. Stom van me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de TS! Zou jij door hem gedekt willen worden?
De TT is sowieso vaag. Hij heeft zoenmevrouw immers.quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de TS! Zou jij door hem gedekt willen worden?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De TT is sowieso vaag. Hij heeft zoenmevrouw immers.
Snuitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |