Twente-Ajax vergeten?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Stuurver het volgende:
Beste wedstrijd van het jaar tot nu toe wat een eredivisieclub betreft
Nee joh, dat was Twente tegen Inter in de CL.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Stuurver het volgende:
Tja zo kunnen ze dalijk toch niet spelen in de eredivisie. Daar spelen maar een paar teams met zoveel pressie :quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Stuurver het volgende:
Al moet ik er op! Trek ik mn NILIS shirt aan en zullen we het eens meemaken! Denk alleen niet dat ome Fred me heeft ingeschreven bij onze vrienden van de UEFA!quote:
truequote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Beste wedstrijd blijft PSV - Feyenoord
Ehm...nou valt ook wel mee? Grote kans weggegeven, veel kaarten gepakt en je moet nog 60 minuten. Maar qua resultaat tot nu toe zeker prima.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Stuurver het volgende:
Denk het ook, hopelijk houden ze zich staandequote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ongelooflijk knullig van die verdediger. Dat gaat nog een keer mis vanavond.
Ja, bedankt man.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[EL] PSV Eindhoven - Benfica #2: Gaat het doen.
Moet wel zuur zijn voor hem dat het elftal wel altijd draait als hij niet mee speelt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Berg krijgt nu te zien hoe het wel moet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |