De metalen hyves heeft meer dan 150 leden hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Zie ze allemaal 'alternatief' zijn en toch alle 150 op elkaar lijken
Neuh.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Driepink het volgende:
mooie OP aight, kan een goeie reeks worden
Ben jij er ook al zo eenquote:
Dat is zo... BR00TAL.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje veel vooroordelen heb jij man. Ik luister ook vaak metal en draag m'n haar in een staart maar wij douchen ons gewoon iedere dag hoor.
Lijkt me stug, de geur die van deze groep mannen af kwam was niet te harden.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje veel vooroordelen heb jij man. Ik luister ook vaak metal en draag m'n haar in een staart maar wij douchen ons gewoon iedere dag hoor.
Hij heeft het toch over desbetreffende groep vandaag in de trein, niet over jou.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jij bent ook geïndoctrineerd door deze groep ? Stap er nog uit als het kan, je leven wordt anders zeg ik je, anders.quote:
Inderdaad, vlucht voordat je niet anders meer kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent ook geïndoctrineerd door deze groep ? Stap er nog uit als het kan, je leven wordt anders zeg ik je, anders.
Jij spaart ze?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Jammer dat deze exemplaren stonken, vaak lijken ze wel aggressief maar zijn het best toffe mensen.
Inderdaad, later op deze dag werd ik er nog op gewezen dat ik mijn hamreepjes vergeten was in te pakken in de supermarkt, ook door een metalen man. Deze sprak echter wel gewoon Nederlands en had geen muziek bij maar tevens ook geen piercings dus wellicht was het geen échte.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Jammer dat deze exemplaren stonken, vaak lijken ze wel aggressief maar zijn het best toffe mensen.
Agressief?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Dat was een level 1 metaalhenkfan. Wacht maar tot ubergrunge hem traint tot level 15, dan worden ze pure metalenhaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Inderdaad, later op deze dag werd ik er nog op gewezen dat ik mijn hamreepjes vergeten was in te pakken in de supermarkt, ook door een metalen man. Deze sprak echter wel gewoon Nederlands en had geen muziek bij maar tevens ook geen piercings dus wellicht was het geen échte.
Ik kijk veel dbz dus weet daar wel raad mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was een level 1 metaalhenkfan. Wacht maar tot ubergrunge hem traint tot level 15, dan worden ze pure metalenhaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |