quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef dasaliz het volgende:
Serieus... Dit forum maakt het programma zowaar leuk om te kijken...
I hope not. Dit is nou niet reality zoals ik (en gezien de reacties; de meesten hier) het graag zie.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar trekken ze hier nu echt meer kijkers mee?
Je valt helemaal in de doelgroepquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
na het vertrek van Alex zullen ze uiteindelijk geloven dat Karim echt weg is
En wel de juiste hashtag, hé?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef markna het volgende:
op twitter
Mensen die tweeten of überhaupt naar secret story kijken moeten zich heel diep schamen Zet 5 apen in een schuur en je hebt betere tv #sstnl
dat is allang bepaald,daar is grof geld voor betaald door die strakgetrokken ma van donald duck lipquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, dit is een smerige rotstreek en ik denk dat het nu voor iedereen wel duidelijk is wie er moet en zal gaan winnen daar.
dat was toch al lang duidelijk dat dat absoluut niet de opzet isquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik ging er nog even met m'n stomme kop vanuit dat ze proberen een goed programma neer te zetten. Mea Culpa.
komt er ooit weer een The Bunker?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Danny het volgende:
[..]
I hope not. Dit is nou niet reality zoals ik (en gezien de reacties; de meesten hier) het graag zie.
het is maar een spel jaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Alsof kakkerlakken en wormen eten zo'n ramp is, het zijn gewoon eiwitten. Het waren er maar een paar. Insekten worden in zoveel landen in de wereld gegeten. Zwak hoor van Gerard, het is maar een spel hoor ik hem nog zeggen, ik laat alles van me afglijden. Valt hij even door de mand.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef marky het volgende:
Ze gaan Servio natuurlijk helemaal uithoren over hoe populair ze zijn buiten het huis.
Zo principieel was ie dan ook weer net niet: "ik hoop dat ik dadelijk weggestemd wordt".quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
En Gerard die ondertussen opstapt....
Een psychiater moet de verhalen die hem verteld worden serieus nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Alsof kakkerlakken en wormen eten zo'n ramp is, het zijn gewoon eiwitten. Het waren er maar een paar. Insekten worden in zoveel landen in de wereld gegeten. Zwak hoor van Gerard, het is maar een spel hoor ik hem nog zeggen, ik laat alles van me afglijden. Valt hij even door de mand.
Soms zijn we net users he.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef waxmask het volgende:
Nog nooit zoveel MOD's in een topic zien posten BTW, incl de oppermod...
Dat was die ober van de pizzaboer.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan liep er net ook nog ineens iemand van buiten in het huis!
Vind ik ook, hoor. Misselijke streek.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat die ex-bewoners even komen en weer gaan vind ik ook niet zo'n big deal.
Maar iemand er dan zogenaamd uit gooien die niet eens genomineerd was vind ik persoonlijk ( !) te ver gaan. Vooral omdat Gerard nu een mega schuldgevoel zal hebben, onterecht.
Wat ben jij een eng gefrustreerd zielig mannetje zeg. Misschien moet je je onvrede eens bij een echte psychiater gaan spuienquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Zoals al eerder gezegt is: Nog nooit een RLS gezien met zoveel contact en informatie van buitenafquote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef marky het volgende:
Ze gaan Servio natuurlijk helemaal uithoren over hoe populair ze zijn buiten het huis.
Nou ja misschien voor 25%quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor.
Een beetje vriend eist dat niet van een ander, om kakkerlakken op te eten.
Gerard kon het met opgeheven hoofd weigeren, en het zat er natuurlijk dik in dat Karim niet écht voorgoed zou weghoeven.
Je verspilt echt moeite met je oeverloze ge-troll, niemand neemt zulke posts serieus dus bespaar je de moeitequote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat is ook zoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu kan Servio 't geheim van karim verklappen, hij is toch weg.
Van mij mogen ze ook best oud bewoners terug het huis in halen (al zou ik zelf liever Alex en Aafke terug hebben dan Cynthia en Servio) de streams worden namelijk wel saaier soms met zo weinig mensen... alleen laat de bewoners die er nu zijn ook blijven!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar iemand er dan zogenaamd uit gooien die niet eens genomineerd was vind ik persoonlijk ( !) te ver gaan. Vooral omdat Gerard nu een mega schuldgevoel zal hebben, onterecht.
Glaasje draaien?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef kyan2002 het volgende:
ik ben bang dat gerard nu wat doms gaat doen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Dat iemand deze RLS überhaupt nog serieus neemt.
Wat? Naar huis gaan? Dat zou toch niet zo dom van m zijn?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef kyan2002 het volgende:
ik ben bang dat gerard nu wat doms gaat doen
neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ha ha ha ha volgens mij ben je zelf flink gefrusteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat ben jij een eng gefrustreerd zielig mannetje zeg. Misschien moet je je onvrede eens bij een echte psychiater gaan spuien![]()
Ik ga niet gauw persoonlijk op iemand in op een forum maar jou ben ik echt kots en kots zat.
Karakter tonen is totaal iets anders dan door de mand vallen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kom op zegquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Hoop dat ik jou nooit als psyciater tegenkom!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kun je nagaan als je verliefd bent zoals Mo en Maik en je wordt uit elkaar gehaald. terwijl Gerard dit aan zich zelf te danken heeft, hij had zich over zijn angst kunnen heen zetten slap, zeg.
Ik denk dat Gerard het wel doorheeft allemaal hoor, dat Karim niet voorgoed weghoeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Door Sharon zou ik niet eens zo erg vinden. Maar Maik. Kom op.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef ZaZoe het volgende:
Het zou wat zijn als Gerard nu wordt ingehaald door Maik en Sharon![]()
Dan breekt hier de pleuris uit
johquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
SST WIST ALLES AL;
- ZE WISTEN AL DAT KARIM LAURA ZOU KIEZEN AAN DE TELEFOON, HEEFT IE DUIDELIJK GEZEGD IN HET SPEL
- ZE WISTEN AL DAT GERARD HET NIET GING ETEN
- ZE WISTEN AL DAT MONIEK DE SPINNENMISSIE NIET GAAT DOEN
OFTEWEL;
ALLES WISTEN ZE AL ;D
Je hebt het script niet gelezenquote:
Nee. Het is meer een spelquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
dus gaat sharon er uit??????????quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
SST WIST ALLES AL;
- ZE WISTEN AL DAT KARIM LAURA ZOU KIEZEN AAN DE TELEFOON, HEEFT IE DUIDELIJK GEZEGD IN HET SPEL
- ZE WISTEN AL DAT GERARD HET NIET GING ETEN
- ZE WISTEN AL DAT MONIEK DE SPINNENMISSIE NIET GAAT DOEN
OFTEWEL;
ALLES WISTEN ZE AL ;D
Dat zou ik veel erger vinden, want dat kost de stemmers weer geld.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Mylene het volgende:
Maik mag blijven als Monique spinnen beet pakt.
Wel als Karim daarna gewoon weer terug komt...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat? Naar huis gaan? Dat zou toch niet zo dom van m zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |