En aan het andere uiteinde: Laura en Maik. By far de twee meest kleurloze deelnemers.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het maakt meteen weer eens duidelijk dat deze man met kop en schouders boven de anderen uitsteekt, geloof dat Karim wel aardig in zijn buurt komt wat dat betreft.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het maakt meteen weer eens duidelijk dat deze man met kop en schouders boven de anderen uitsteekt, geloof dat Karim wel aardig in zijn buurt komt wat dat betreft.
* Ferdo pakt teiltjequote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ff de kopkaas verwijderen....
Is die `geholpen` ?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef Laysa het volgende:
Willen jullie het niet meer over sex hebben... de kat leest mee rond deze tijd
Als ze wel douchen is het niet minder viesquote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
Maak niet uit wat voor tijd... Gewoon niet doen!
Bah 2 mensen die niet douchen en maar krikken
Nu Guido en die donkere meid er uit zijn wel ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En aan het andere uiteinde: Laura en Maik. By far de twee meest kleurloze deelnemers.
Die ligt nu zeker ook te kotsen na de kaas-reacties?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef Laysa het volgende:
Willen jullie het niet meer over sex hebben... de kat leest mee rond deze tijd
newsflash: die donkere meid komt terug vanaafquote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu Guido en die donkere meid er uit zijn wel ja.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
newsflash: die donkere meid komt terug vanaaf
hahahquote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die ligt nu zeker ook te kotsen na de kaas-reacties?
Nou zeg dat. Die Maik kan zo'n verveelde kop trekken en Laura hangt me ook mijlenver de keel uit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En aan het andere uiteinde: Laura en Maik. By far de twee meest kleurloze deelnemers.
Dan hoef ik niet naar de live uitzending te kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jurien ook ???? Owwwwwwwwquote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Jurien SST Jurien
SST_Alexander SST_Cynthia en SST_Servio zitten in Portugal. De rest hier op de witte bank! #sstnl
ALEX
Daar zitten we al naar te kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet naar de live uitzending te kijken.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee, die heeft het getwitterd
Zap maar even weg danquote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is te gevoelig voor deze vunzigheiud
Misschien toch? Ben al lang blij dat ze die guido thuislaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Met Mo en Jo heb ik weinig op, maar ze voegen tenminste nog iets toe aan het huis. Okee, dan gaat het om irritaties, gezuip, gekots en geneuk, maar dat levert nog altijd meer vermaak dan die twee etalagepoppen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg dat. Die Maik kan zo'n verveelde kop trekken en Laura hangt me ook mijlenver de keel uit.
alex is de hond dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Niki.P het volgende:
Mischien mogen ze wel kiezen wie er in het huis komt, Cynthia, Sevio of de hond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |