Morgenavond ook pilske drinken?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ben alweer een pilske aan het drinken
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ben alweer een pilske aan het drinken
huhwatwaar?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
nagelwielen lakken
sq gingen we nog wat shoppen ofzeu? ik zag iets langskomen!
ik weet niet ik zag lakjes kopen en een /sharana langskomen dus dat heb ik er uit gefilterdquote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huhwatwaar?
Oh je bedoelt 8ty8beauty?
ik heb al 2 sites die chinaglazers hebbennnnnquote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet niet ik zag lakjes kopen en een /sharana langskomen dus dat heb ik er uit gefilterd
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al 2 sites die chinaglazers hebbennnnn
alleen td nog niet
blijf F5-en .. DONT GIVE UP!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al 2 sites die chinaglazers hebbennnnn
alleen td nog niet
binnen 30 seconden antwoord van 8ty8quote:Dear Ms
CREDIT CARDS ONLY.
You can also order OPI or Essie by email or call us direct.
Essie - $4.00
OPI- $4.48
For Oversea shipping
Effective Jan 2010.
Minimum shipping cost is $16.00 and you can order up to 6 polishes – USPS Global Priority.
Shipping cost is $32.00 if you order 7 to 12polishes.
Please note that there is NO tracking and NO insurance coverage.
If you order up to 24 polishes – shipping costs is $50.00 – USPS Global Priority.
If you order up to 50 polishes – shipping costs is $88.00 – USPS Express with tracking & insurance coverage.
If you order up to 100 polishes – shipping costs is $150.00 – USPS Express with tracking & insurance coverage
das goedkoper dan td? hoeveel kost CG?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen 30 seconden antwoord van 8ty8
nee niet goedkoper toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das goedkoper dan td? hoeveel kost CG?
Ja volgens mij als je lakjes + shipping verrekend kom je allemaal wel beetje t zelfde uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet goedkoper toch?
12 lakjes voor 32 dollar, TD is 20 dollar voor 9 lakjes!
Oh, je bedoelt de lakjes zelf...
ChG is 2,88
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohw sorry babe!
Nee!
Maar ik moet ff kijken hoe ik me morgen voel
Mwehehequote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou zo voor 125 euro kunnen falen bij Bubsel
*klikt snel winkelmandje weer weg*
Ben jij datquote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou zo voor 125 euro kunnen falen bij Bubsel
*klikt snel winkelmandje weer weg*
Als ik in de winkel ben eventueel wel jaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
sorry.
Bij behoefte aan falen is het een goede oplossing: winkelmandje vullen en dan heeeel snel wegklikken
(serieus, kun je dat zien?)
Dus als je het wint wil je het nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar over 30 jaar is tien K een fooi he
geef mij maar dat miljoen en lekker rente cashen
Dat is de autistenvertaling. Ik zeg er geen nee tegen, maar heb liever de mik in 1 keer, levert meer opquote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dus als je het wint wil je het niet
Dat kan ook las ik net dan krijg je 2.1 miljoen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is de autistenvertaling. Ik zeg er geen nee tegen, maar heb liever de mik in 1 keer, levert meer op
Beetje handig beleggen, kan je het hendig dubbelenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat kan ook las ik net dan krijg je 2.1 miljoen.
Weltrusten Sharaan
straks ga je nog geloven dat je hem nog wint ookquote:Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
En van 2,5 miljoen trek je 75k rente per jaar, dat is ruim 6000 per maand
De rente ja, uiteraard!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
je kan het geld natuurlijk ook uitgeven
moet je blind worden!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Feli mss.
Baan opzeggen zou ik dan weer niet doen. Zou wel iemand betalen om mij de ideale baan te geven.
"ik wil graag solliciteren, hier is 5000 euro, heb ik de baan?"
maar alleen als ik een hond mee mag nemen naar het werk.
Joah, tikibar!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou echt niet weten wat ik nog meer zou willen kopen. Het stukje grond achter ons huis wellicht, en daar een tikibar en een werkplaats bouwen?
Dan bedenk je wel weer nieuwe dimngen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha, ikk kan ook zooo vaak fantaseren over wat ik zou doen met oneindig veel geldEen heel mooi huis kopen en precies zo inrichten als ik dat wil, met een grote tuin met veel bomen en natuur en rust en daar komt nog een logeercottage voor mijn ouders of schoonouders..... En natuurlijk een goede auto voor de deur en ik zou de H&m leegshoppen en alloe nagellak kopen die op m'n wishlist staat.
En dan ben ik ook wel zo'n beetje klaarMaar het is gewoon heerlijk als je je nooit zorgen zou hoeven te maken over geld....
Ah gets, sterkte! Hopelijk vinden ze wel een oorzaak zodat het behandeld kan worden, migraine is zo'n ellende....quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:16 schreef princess-a het volgende:
Ik moet zo afmelden bij mn werk want hele erge migraine vannachtwordt doorverwezen naar de neuroloog, bluh
Heerlijk zon huismmusquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
reizen zou ik geheel niet doen, hooguit de normale vakantie extra luxe vierenIk ben gewoon een huismus, ik zit veel liever thuis op m'n eigen stekje met degenen waar ik van hou om me heen dan dat ik daarvan het merendeel achter moet laten om te reizen
[..]
Ah gets, sterkte! Hopelijk vinden ze wel een oorzaak zodat het behandeld kan worden, migraine is zo'n ellende....
Ik zou jou ook een nieuw lichaam geven en mn mama nieuwe hersenen. Kutziektesquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaah ik wil ook winnen!!! Ik zou eerst of de beste dokters inhuren of een nieuw lichaamen reizen! ;D en wss gaat ook heel veel naar mijn familie toe
wij gaan gewoon samen lichaamsonderdelen shoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef Diconnected het volgende:
Oh en ik wil dan graag een werkende alvleesklier, kthanxbye
Oh en omg ik heb zulke gave oorbellen gekochtben er helemaal verliefd op! Maak morgen foto's!
Jaaaaaquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij gaan gewoon samen lichaamsonderdelen shoppen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik koop een personal trainer. Een lelijke neger ofzo.
En dan wordt je een dikzak en krijg je weer andere lichamelijke klachtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
of je vreet gewoon waar je zin in hebt, sport nooit meer en betaald mensen om je te vertellen dat je mooi bent
En dan kom je dus bij het stuk dat je nieuwe lichaamsdelen gaat shoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dan wordt je een dikzak en krijg je weer andere lichamelijke klachten
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik koop wel een personal trainer en een gezonde kok!
datquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik koop wel een personal trainer en een gezonde kok!
ik ga zaterdag!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef Loqi het volgende:
Mirjam ga jij dit jaar weer naar de Fantasy fair?
Renren ga je ook verkleed?
Gaat er nog iemand?
Oh dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef Mirjam het volgende:
ga jij ook op zaterdag loqi?
dan wil ik namelijk wel foto's van je maken!@
Nope, ik pm je evenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hedde gij m'n mobiele nummer?
dan kunnen we ff whatsappen/sms'en/postduiven morgen
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef PriemGirl het volgende:
Heftige dag achter de rug... Schoonzusje is vanmorgen bevallen.. Het was zwaar
Hij lag zo mooi.. Net alsof ie sliep
Schoonzus en schoonbroer houden zich zo sterk..
Dat is zo lekker hequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
tot bloedens toe krabben werkt wel prima tegen de jeuk!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef PriemGirl het volgende:
Nou kom ik niet meer hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wijsvinger jeukt ineens als de ziekte en er zitten allemaal blaasjes op. Ik denk dat ik ebola heb
Och meiske tochquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ooh mooi!!quote:
Ik cheese-unionchips... en nu ben ik misselijk.. de zak is niet eens leeg, enquote:
189?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb mn stash geteld.... Wie raadt hoeveel lakjes het zijn? (ik vind het zelf nog weinig ook, als ik het zo bij elkaar zie staan... hoezo verslaafd![]()
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
206 ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb mn stash geteld.... Wie raadt hoeveel lakjes het zijn? (ik vind het zelf nog weinig ook, als ik het zo bij elkaar zie staan... hoezo verslaafd![]()
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ga ik voor 198 (hoewel de foto's nu niet zichtbaar zijn, maar gisteravond nog welquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef zoeperzazke het volgende:
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA bril gekocht en ze hebben er spoedbestelling van gemaakt dus ik hoop dat hij er snel isquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je meidenKomt goed
@Dico: Brrr hekel als dat gebeurt idd...
@Sjaan: Heb je je bril kunnen uitzoeken?
@SQ: Aww... kusje op je booboo... Of euh.. doe maar niet
Je ziet er heel dicht bij, het zijn er 216! Inmiddels 217, heb die duochrome van catrice gekochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
206 ?
We hebben geen koffie meer in huis. Behalve nog van die nescafé gold oplos sticks... It does nót taste good
Wait.. Seriously??quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:25 schreef Lindytje het volgende:
Whiej!!! We bought ourselves a ukelele!!![]()
Voor de oefen!! Ik kan Im Yours al bijna, maar die is dan ook heeeeel makkelijk bwhehehequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait.. Seriously??Hoe vet
Kunnen jullie ook gitaar spelen; of is het eerder voor de 'sier'
Foto's?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef Mirjam het volgende:
elf fantasy fair was leuk, maar dodelijk vermoeiend!
Whut?quote:Op zondag 17 april 2011 05:43 schreef Diconnected het volgende:
Piet Paulusma komt zelfs voor in Amerikaanse films
Kom je volgend jaar toch gewoon naar Amsterdam?quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I had a jealous! In het mondiale eindhoven hebben we zulkse dingen nooit
Nicequote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
OMG!! Lindy heeft Angry birds ook een keer ontdekt... ik zit al het hele weekend te spelen
En, voldaan gevoel?quote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice
Mijn nagellaklijst is klaarincl nagelwielen en de hele ratteplan
Ja okayquote:Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En, voldaan gevoel?
Hoe is het eigenlijk met dogsie?
Ah, gelukkig maar!!quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja okayze is wel wat moe geweest van al het gedoe en haar lever is te groot, we moeten haar in de gaten houden maar ze ligt nu alwere heerlijk te tukken in het zonnetje
Jaaa gekke beesten ookquote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef Lindytje het volgende:
Dikkie kan ook altijd zo blij zijn met een nieuw mandje
Ja, echt he! Koop 1x per 2 maanden een nieuw ikea-kussen voor m en het beest is gelukkigquote:
beestjesquote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt he! Koop 1x per 2 maanden een nieuw ikea-kussen voor m en het beest is gelukkig
Omdat TD stom is, en evilquote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beestjes
waarom is opi i juggle nou alweer uitverkocht op td
hahaha, t lijkt wel een katquote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef Lindytje het volgende:
Sien niet trouwens, die wil op de bank. Of op het voetenbankje. Of op de grond. Maar NIET op haar kussen, want die is stom
Priemkeee!!!!! Volgens mij maakt het niet veel uit. Ze komen volgens mij zo ongeveer allemaal van dezelfde fabriek, alleen heeft de een een logo en de andere niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef PriemGirl het volgende:
Lindyyyhyyyyyy ! HelpAls ik de 88 warm palette wil kopen via ebay; moet ik erg opletten voor fake palettes?
Ik zie prijzen van 5 euro tot 30 euroKan me niet inbeelden dat dat allemaal 'originele' zijn
Omg die laatstequote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nog twee om het af te leren.
Zag tot mijn schrik dat ik er 250 had geschoten vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het toch een lekkere boelie-boelie..quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nog twee om het af te leren.
Zag tot mijn schrik dat ik er 250 had geschoten vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha geniaalquote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja heTnx! Hij was ook erg stoer vandaag, allemaal blaffen enzo
en als je die grote stoere waakhond dan een aaitje geeft ligt ie meteen op z'n rug
Grote mond, klein hartje.quote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja heTnx! Hij was ook erg stoer vandaag, allemaal blaffen enzo
en als je die grote stoere waakhond dan een aaitje geeft ligt ie meteen op z'n rug
Volwassen mannetjes wegen tussen de 60 en 70 kilo... en hij slaapt in principe buiten. Hij mag wel binnen als mijn ouders ook binnen zijn, maar hij wil na drie seconden toch weer naar buiten. Deze honden zijn gemaakt om in de Atlantische Oceaan te zwemmen, die zijn zeer kou-bestendig en raken bij temperaturen boven de 20 graden al van de wap.quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef AmyGrace het volgende:
Maar als ie zo door blijft groeien wordt het een flinkerd!Past dat in huis of moet ie in de tuin blijven?
Ja, dat kan ik me voorstellen. Is wel meteen het huis vol.quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volwassen mannetjes wegen tussen de 60 en 70 kilo... en hij slaapt in principe buiten. Hij mag wel binnen als mijn ouders ook binnen zijn, maar hij wil na drie seconden toch weer naar buiten. Deze honden zijn gemaakt om in de Atlantische Oceaan te zwemmen, die zijn zeer kou-bestendig en raken bij temperaturen boven de 20 graden al van de wap.
Ik denk dat ie in de hoogzomer dus nog wel binnen wil gaan liggen
Newfoundlanderquote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Is wel meteen het huis vol.![]()
Wat voor ras is het? Kan ik even googlen en me vergapen aan de volwassen versies
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Mirjam het volgende:
loqi zag er tof uit btw, en heul mooie matching nagels!
Ik?quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, SQ: besides sweet puppy... Ik heb vannacht over je gedroomd!! Jij kon vet goed zingen en had allemaal liedjes op Youtube gezet!![]()
Volgens mij we'll hoor, als ze een foto doen van vierde druk moeten ze die ook leveren, mits er in de tekst specifiek staat dat het de derde druk is!quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb even een vraag aan jullie,misschien kan een van jullie daar wat meer over zeggen. Ik had voor mijn studie een boek nodig en toen ben ik via google op amazon terecht gekomen. Op de pagina stond de titel van het boek, geen isbn en een afbeelding van de vierde druk van het boek. Dit is de druk die ik nodig heb, dus ik heb dit boek besteld. Eenmaal geleverd blijkt dat het de derde druk is die ze me toegestuurd hebben. Terug op de pagina staat nog steeds die afbeelding van de vierde druk. Onderaan de pagina staat dat de editie niet de meest recente is. Toch hebben ze die afbeelding van die vierde druk staan. Kan ik nu mijn geld terug vragen op grond van verkeerde informatie?
Wij willen het ook zienquote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef Mirjam het volgende:
loqi, ik ben foto's aan het bewerken, de jouwe zijn pretteh geworden
Ik ben ook heel benieuwdquote:
max krijgt enkel rauw vleesquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:41 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Maiden!
Ik is drukmaar lekker kort weekje deze week. vrijdag collectieve vrije dag en toen ik hoorde dat het zulk mooi weer werd heb ik donderdag er ook ff bijgepakt
lekker toeren richting Limland
Maxkrijgt die nou rauw vlees?? Dat lijkt wel kip, dat mag toch helemaal niet? of wel als het rauw is?
Maiden? *kijkt om zich heen* waar is Daphne Deckers? Of Yfke?quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:41 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Maiden!
Ik is drukmaar lekker kort weekje deze week. vrijdag collectieve vrije dag en toen ik hoorde dat het zulk mooi weer werd heb ik donderdag er ook ff bijgepakt
lekker toeren richting Limland
lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:11 schreef zoeperzazke het volgende:
@SQ Ik ben fel tegenstander van BARF, maar dat is vooral omdat mensen die Barfen bijna allemaal verschrikkelijk arrogant en superieur doen tegen iedereen die er anders over waagt te denken. Meestal wordt je uitgemaakt voor de grootste mishandelaar en weet ik het wat allemaal als je absoluut niet wilt barfen. Sindsdien moet ik er dus al helemaal niks meer van hebbenWeet dus waar je aan begint.
Nou, ik heb er bijna alleen maar negatieve ervaringen mee. Ze zijn zo overtuigd dat ze het licht hebben gezien dat je letterlijk de term dierenmishandelaar naar je kop gesmeten krijgt als je het in je botte kop haalt brokjes te geven. Dan vind ik het niet zo gek dat 'anti-barfers' op een gegeven moment fel worden....quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat me overigens wel van het hart moet is dat ik die felle agressie nooit heb gezien nog van BARFers, en mijn katte krijgen gewoon brokken. De anti-BARFers zijn over het algemeen veel feller
Ga je schamenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten krijgen zelfs betaalbare whiskasbrokken, als dat geen dieremishandeling is!
Natural volume isquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
mijn collega vond mijn haar zo leuk zittenik zo: dat is coupe "met nat haar gaan slapen en het 's morgens alleen met je vingers los woelen"
they envy mah natural volume
Bones and raw fleshquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:43 schreef Lindytje het volgende:
Barf... dat klinkt echt goor!
Onze honds vreten gewoon lekker bonzo
(Sien vreet niks anders.... 'vindt ze niet lekkurrrrrr')
Nomnomnomnomnomquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bones and raw flesh
mijn designkatten vreten alles, mijn straatkat wil alleen droge brokken!
Ik heb het een paar keer andersom te horen gehad. Zelfs van een dierenarts, notabenequote:Op dinsdag 19 april 2011 08:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, ik heb er bijna alleen maar negatieve ervaringen mee. Ze zijn zo overtuigd dat ze het licht hebben gezien dat je letterlijk de term dierenmishandelaar naar je kop gesmeten krijgt als je het in je botte kop haalt brokjes te geven. Dan vind ik het niet zo gek dat 'anti-barfers' op een gegeven moment fel worden....
Ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Essence better than gel nails....
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of ze de tien dagen vol gaan maken... Zal vanavond een uitgebreidere post in het SHJN-topic zetten, maar de test begint: NU
Loqi, gij demoon!quote:
Je weet wat we dan gaan vragen he?quote:
netjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Essence better than gel nails....
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of ze de tien dagen vol gaan maken... Zal vanavond een uitgebreidere post in het SHJN-topic zetten, maar de test begint: NU
coooolquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
rondje stad doen in je pauze als je net voor het eerst in maanden weer je peeptoe hoge hakken aan hebt suckt zwaar
GEFELICITEEERDDquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Rawr![]()
![]()
IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN RIJBEWIJS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Rawr![]()
![]()
![]()
![]()
Zo
Victorie!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Rawr![]()
![]()
![]()
![]()
Zo
GRATZquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Rawr![]()
![]()
![]()
![]()
Zo
Yay!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Rawr![]()
![]()
![]()
![]()
Zo
Danke!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli Loqi !En ik wil algehele foto van je outfit zien
Had je m'n sms nog gehadquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
rondje stad doen in je pauze als je net voor het eerst in maanden weer je peeptoe hoge hakken aan hebt suckt zwaar
YEEEEAAAAAAHquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Rawr![]()
![]()
![]()
![]()
Zo
Is het gelukt met de kinderen? Lijkt me wel heel bijzonder en inderdaad een uitdaging!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morning.
Princess heb je nog in de planning staan om een gesprek hierover aan te gaan? Beterschap met de rug
Puckzzz lekker! Ik moet vrijdag juist de hele dag werken omdat de kinderen vrij zijn![]()
Ik ben al helemaal aangekleed voor de man die de geiser komt schoonmaken tussen 8 en 13.... zal om 13 uur wel komen.
Vandaag is de dag tegen pesten, dus ga daar zo voorbereidingen voor treffen om er vanmiddag aandacht aan te besteden met de kinderen. Leuke uitdaging!
Ja, maar ik ben nog niet bij KV geweest, want nog geen salaries....quote:
Hihi HOI BLEIBLEIquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog niet bij KV geweest, want nog geen salaries....
En ja, ik ben als bb ingelogd
BB blij dat hij nu elke keer automatisch SHJN topics in zijn MYAT krijgt ;D ;Dquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog niet bij KV geweest, want nog geen salaries....
En ja, ik ben als bb ingelogd
We hebben het niet gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is het gelukt met de kinderen? Lijkt me wel heel bijzonder en inderdaad een uitdaging!
Ik wil het heel graag ter sprake brengen op mn werk maar moet eerst school achter me hebben en die reageren al meer dan een week niet op mails! Nog even en mn contract is al afgelopen voordat ik aan mn vrije dagen toe ben![]()
Loqi super van je rijbewijs! Ben ook heeel benieuwd naar je kostuum!
SQ auw voetjes! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden![]()
Sjaan foto van je bril! Je hebt leer aan de zijkant toch? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet want ik heb het ook op mn zonnebril![]()
Puckzzz vrijdag een collectieve vrije dag? Nah neeWel lekker dat je 4 dagen vrij hebt!
Ik heb uiteindelijk niet de bril met het leer gekozen, de grijze kleur was mooi, maar in het bruin zag het er cheap uit. Plus dat het mij niet lekker lijkt zitten als de zon schijnt en het warm wordt enzo, leerzweetquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is het gelukt met de kinderen? Lijkt me wel heel bijzonder en inderdaad een uitdaging!
Ik wil het heel graag ter sprake brengen op mn werk maar moet eerst school achter me hebben en die reageren al meer dan een week niet op mails! Nog even en mn contract is al afgelopen voordat ik aan mn vrije dagen toe ben![]()
Loqi super van je rijbewijs! Ben ook heeel benieuwd naar je kostuum!
SQ auw voetjes! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden![]()
Sjaan foto van je bril! Je hebt leer aan de zijkant toch? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet want ik heb het ook op mn zonnebril![]()
Puckzzz vrijdag een collectieve vrije dag? Nah neeWel lekker dat je 4 dagen vrij hebt!
bah meiskequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Loqi gefeliciteerd
Tis hier echt butweer ineens, geen enkel zonnestraaltje te zien
Ja ik hoor eigenlijk niet te klagen, word dit weekend weer super lekker weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bah meiskeen nu is het hier heerlijk warm
Nice!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dit weekend gaan we naar de Belgische kust![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
Graftakkeju... ik ben me toch een partij chagrijnig!
Awww...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
Graftakkeju... ik ben me toch een partij chagrijnig!
Nou, dat is het irritante: ik weet het niet! Ik weet niet eens waarom ik zo aan het grommen benquote:
* PriemGirl makes funny faces in front of Lin to make her smilequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dat is het irritante: ik weet het niet! Ik weet niet eens waarom ik zo aan het grommen ben
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl makes funny faces in front of Lin to make her smile
[ afbeelding ]
Bwhehehehehe, die hondquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl makes funny faces in front of Lin to make her smile
[ afbeelding ]
Ik grom met je meequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Loqi het volgende:
ja dat zal welmaar men
en ik ben knorrig dat ik nu nog 2 weken op mn papiertje moet wachten![]()
Rijbewijs gehaald?!?! Jeeej!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Loqi het volgende:
ja dat zal welmaar men
en ik ben knorrig dat ik nu nog 2 weken op mn papiertje moet wachten![]()
gefeliciteerd meis!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Rawr![]()
![]()
![]()
![]()
Zo
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Bah vannacht vier keer uit bed gegaan om te kotsen, t bleef maar doorgaan!
BRAK EN VERROT!
prrquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Lindytje het volgende:
Dat is kak sjaan....
En: wat is het heerlijk hier op de uni in het zonnetje met mijn flaptop
Edit: kijk hoe fijn
[ afbeelding ]
*jaloers is*quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Lindytje het volgende:
Dat is kak sjaan....
En: wat is het heerlijk hier op de uni in het zonnetje met mijn flaptop
Edit: kijk hoe fijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |