Morgenavond ook pilske drinken?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ben alweer een pilske aan het drinken
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ben alweer een pilske aan het drinken
huhwatwaar?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
nagelwielen lakken
sq gingen we nog wat shoppen ofzeu? ik zag iets langskomen!
ik weet niet ik zag lakjes kopen en een /sharana langskomen dus dat heb ik er uit gefilterdquote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huhwatwaar?
Oh je bedoelt 8ty8beauty?
ik heb al 2 sites die chinaglazers hebbennnnnquote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet niet ik zag lakjes kopen en een /sharana langskomen dus dat heb ik er uit gefilterd
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al 2 sites die chinaglazers hebbennnnn
alleen td nog niet
blijf F5-en .. DONT GIVE UP!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al 2 sites die chinaglazers hebbennnnn
alleen td nog niet
binnen 30 seconden antwoord van 8ty8quote:Dear Ms
CREDIT CARDS ONLY.
You can also order OPI or Essie by email or call us direct.
Essie - $4.00
OPI- $4.48
For Oversea shipping
Effective Jan 2010.
Minimum shipping cost is $16.00 and you can order up to 6 polishes – USPS Global Priority.
Shipping cost is $32.00 if you order 7 to 12polishes.
Please note that there is NO tracking and NO insurance coverage.
If you order up to 24 polishes – shipping costs is $50.00 – USPS Global Priority.
If you order up to 50 polishes – shipping costs is $88.00 – USPS Express with tracking & insurance coverage.
If you order up to 100 polishes – shipping costs is $150.00 – USPS Express with tracking & insurance coverage
das goedkoper dan td? hoeveel kost CG?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen 30 seconden antwoord van 8ty8
nee niet goedkoper toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das goedkoper dan td? hoeveel kost CG?
Ja volgens mij als je lakjes + shipping verrekend kom je allemaal wel beetje t zelfde uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet goedkoper toch?
12 lakjes voor 32 dollar, TD is 20 dollar voor 9 lakjes!
Oh, je bedoelt de lakjes zelf...
ChG is 2,88
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohw sorry babe!
Nee!
Maar ik moet ff kijken hoe ik me morgen voel
Mwehehequote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou zo voor 125 euro kunnen falen bij Bubsel
*klikt snel winkelmandje weer weg*
Ben jij datquote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou zo voor 125 euro kunnen falen bij Bubsel
*klikt snel winkelmandje weer weg*
Als ik in de winkel ben eventueel wel jaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
sorry.
Bij behoefte aan falen is het een goede oplossing: winkelmandje vullen en dan heeeel snel wegklikken
(serieus, kun je dat zien?)
Dus als je het wint wil je het nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar over 30 jaar is tien K een fooi he
geef mij maar dat miljoen en lekker rente cashen
Dat is de autistenvertaling. Ik zeg er geen nee tegen, maar heb liever de mik in 1 keer, levert meer opquote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dus als je het wint wil je het niet
Dat kan ook las ik net dan krijg je 2.1 miljoen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is de autistenvertaling. Ik zeg er geen nee tegen, maar heb liever de mik in 1 keer, levert meer op
Beetje handig beleggen, kan je het hendig dubbelenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat kan ook las ik net dan krijg je 2.1 miljoen.
Weltrusten Sharaan
straks ga je nog geloven dat je hem nog wint ookquote:Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
En van 2,5 miljoen trek je 75k rente per jaar, dat is ruim 6000 per maand
De rente ja, uiteraard!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
je kan het geld natuurlijk ook uitgeven
moet je blind worden!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Feli mss.
Baan opzeggen zou ik dan weer niet doen. Zou wel iemand betalen om mij de ideale baan te geven.
"ik wil graag solliciteren, hier is 5000 euro, heb ik de baan?"
maar alleen als ik een hond mee mag nemen naar het werk.
Joah, tikibar!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou echt niet weten wat ik nog meer zou willen kopen. Het stukje grond achter ons huis wellicht, en daar een tikibar en een werkplaats bouwen?
Dan bedenk je wel weer nieuwe dimngen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha, ikk kan ook zooo vaak fantaseren over wat ik zou doen met oneindig veel geldEen heel mooi huis kopen en precies zo inrichten als ik dat wil, met een grote tuin met veel bomen en natuur en rust en daar komt nog een logeercottage voor mijn ouders of schoonouders..... En natuurlijk een goede auto voor de deur en ik zou de H&m leegshoppen en alloe nagellak kopen die op m'n wishlist staat.
En dan ben ik ook wel zo'n beetje klaarMaar het is gewoon heerlijk als je je nooit zorgen zou hoeven te maken over geld....
Ah gets, sterkte! Hopelijk vinden ze wel een oorzaak zodat het behandeld kan worden, migraine is zo'n ellende....quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:16 schreef princess-a het volgende:
Ik moet zo afmelden bij mn werk want hele erge migraine vannachtwordt doorverwezen naar de neuroloog, bluh
Heerlijk zon huismmusquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
reizen zou ik geheel niet doen, hooguit de normale vakantie extra luxe vierenIk ben gewoon een huismus, ik zit veel liever thuis op m'n eigen stekje met degenen waar ik van hou om me heen dan dat ik daarvan het merendeel achter moet laten om te reizen
[..]
Ah gets, sterkte! Hopelijk vinden ze wel een oorzaak zodat het behandeld kan worden, migraine is zo'n ellende....
Ik zou jou ook een nieuw lichaam geven en mn mama nieuwe hersenen. Kutziektesquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaah ik wil ook winnen!!! Ik zou eerst of de beste dokters inhuren of een nieuw lichaamen reizen! ;D en wss gaat ook heel veel naar mijn familie toe
wij gaan gewoon samen lichaamsonderdelen shoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef Diconnected het volgende:
Oh en ik wil dan graag een werkende alvleesklier, kthanxbye
Oh en omg ik heb zulke gave oorbellen gekochtben er helemaal verliefd op! Maak morgen foto's!
Jaaaaaquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij gaan gewoon samen lichaamsonderdelen shoppen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik koop een personal trainer. Een lelijke neger ofzo.
En dan wordt je een dikzak en krijg je weer andere lichamelijke klachtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
of je vreet gewoon waar je zin in hebt, sport nooit meer en betaald mensen om je te vertellen dat je mooi bent
En dan kom je dus bij het stuk dat je nieuwe lichaamsdelen gaat shoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dan wordt je een dikzak en krijg je weer andere lichamelijke klachten
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik koop wel een personal trainer en een gezonde kok!
datquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik koop wel een personal trainer en een gezonde kok!
ik ga zaterdag!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef Loqi het volgende:
Mirjam ga jij dit jaar weer naar de Fantasy fair?
Renren ga je ook verkleed?
Gaat er nog iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |