Wordt beetje kut gesprek als we gaan praten over niets he..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is gewoon een Film SC geworden. Jammer.
Ik wil ook meepraten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wordt beetje kut gesprek als we gaan praten over niets he..
goed, maar ik moet zometeen gaan strijken, en daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan, dus ik probeer het nog een beetje uit te stellenquote:
beige sjawelquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Heeft er iemand nog sokken aan vandaag ?
Ik niet,quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ik niet, ik heb een maillot aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
ik. is dat erg?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ik niets, hopelijk de stad in, vorig jaar werd ik niet toegelaten onder het mom van: "te druk"quote:
Elke film, maar dat heeft met mijzelf te makenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Ragboer het volgende:
Nog iemand leuke films waarbij bier / drugs een hoofdrol spelen?
Tering, dat is al bijna. Ik denk zuipen in de stad ofzo.quote:
Nu niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ooo, herkenbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, maar ik moet zometeen gaan strijken, en daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan, dus ik probeer het nog een beetje uit te stellen
Twee paar.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ik twijfel tussen Amsterdam en werken. Jij?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wordt beetje kut gesprek als we gaan praten over niets he..
snap dat danquote:
Dit bedoel ik. Amsterdam Koninginnedag is overrated.quote:
eindhoven denk ik, altijd wel gezellig.quote:
Waar ga je Koninginnenacht vieren?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Uitbrakken van Koninginnenacht denk ik
en ik heb ook sokken aan vandaag hoor
euhh beerfest?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Ragboer het volgende:
fear and loathing in las vegasquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Ragboer het volgende:
Kom naar Utrecht, gaan we samen drinken enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef sharr het volgende:
Niemand gaat in een zwarte Suzuki Swift toeren?
Ik weet het nog steeds niet
Kom gezellig met mij stadje in dan.. Ik heb voor de rest namelijk nog 0,0 plannenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef sharr het volgende:
Niemand gaat in een zwarte Suzuki Swift toeren?
Ik weet het nog steeds niet
Harold and kumarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Ragboer het volgende:
Nog geen concrete plannen maar waarschijnlijk gaat dat Utrecht wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar ga je Koninginnenacht vieren?
Staat al in de Bittorrent.quote:
Beerfestquote:
Die heb ik nog niet gezien, ga ik downloaden. Bedankt.quote:
Wat voor bier is het ?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef Furdinand het volgende:
Wie komt er bij mij bier drinken met koniningedag?
Sowieso is koninginnedag overrated..enige wat er toe doet is de nacht ervoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Amsterdam Koninginnedag is overrated.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso is koninginnedag overrated..enige wat er toe doet is de nacht ervoor.
Dat is wel lekker.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zal ik gewoon gaan werken en 300% uitbetaald krijgen?!
pasen is veel belangrijker.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso is koninginnedag overrated..enige wat er toe doet is de nacht ervoor.
ik zeg doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zal ik gewoon gaan werken en 300% uitbetaald krijgen?!
Pasen inderdaad nog leuker dan koninginnenachtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pasen is veel belangrijker.
lekker de hele nacht naar BLACK
Neuhquote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ga nog ff twee uur door ofzo, dit is tenminste kwaliteit.
Nee ik bespaar me die meoite.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
pipi machen, en ik gok dat het voor mij gewoon rotterdam wordof jullie moeten me over kunnen halen
Ga naar Utrecht. Ben benieuwd of ik je heb over kunnen halenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
pipi machen, en ik gok dat het voor mij gewoon rotterdam wordof jullie moeten me over kunnen halen
jij gaat ook? of toevallig dezelfde nacht naar loudness?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pasen inderdaad nog leuker dan koninginnenacht
Ik ga naar een feestje met allemaal veel te jonge mensen in mijn hometownquote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gaat ook? of toevallig dezelfde nacht naar loudness?
Nightmare, daar wil ik ook heen. Black is mij te soft.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
Soberso ga ik niet naar Black, ik wil naar nightmare, maar al mijn "vrienden" gaan naar black
Veel te jonge dames is niets mis meequote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga naar een feestje met allemaal veel te jonge mensen in mijn hometownEn volgende dag met allemaal vrienden hockeytoernooi en wat biertjes drinken.
Black en Nightmare zijn allemaal te softquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nightmare, daar wil ik ook heen. Black is mij te soft.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Black en Nightmare zijn allemaal te softIk wil naar een Britney Spears concert [ afbeelding ]
ben jij dit zelf?quote:
Je 'moet' 16 zijn om naar binnen te kunnen..dus ik laat mij gewoon gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Veel te jonge dames is niets mis meeMaar niet TE jong he
gouden instellingquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je 'moet' 16 zijn om naar binnen te kunnen..dus ik laat mij gewoon gaan
Waar is dit feestje? Ik hockey dan wel niet, maar een +1 mag altijd toch ?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je 'moet' 16 zijn om naar binnen te kunnen..dus ik laat mij gewoon gaan
Dat ben ik niet heur.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij dit zelf?
Black is hier naast de deur en elke jaar vaste prik om met 60 mensen naar toe te gaan
ik heb nu al zin in dominator festivalquote:
Feestje is niet bij die hockeyclub..en tevens hockeyen de meeste mensen op dat toernooi doorgaans nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waar is dit feestje? Ik hockey dan wel niet, maar een +1 mag altijd toch ?
Waarom?quote:
Kan ik bij jou crashen ?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Feestje is niet bij die hockeyclub..en tevens hockeyen de meeste mensen op dat toernooi doorgaans nietFeestje is in de polder
ja, maar soms ook best liefquote:
het moet over slipjes met kanten jeukende afwerking gaan aléquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het onderwerp nu weer niet goed?
Je kunt wel bij mij crashen..maar dat is niet echt in de buurtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan ik bij jou crashen ?Ik neem weinig ruimte in beslag, alleen richting de hoogte wel als ik op mijn rug lig
ga mee naar stekker q-dayquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoe het is om strak van de pillen te staan op zo een festival.
Het gaat nu over keihard feesten..dat vindt iedereen leuk om te doen.quote:
Jij moet dan koken, jammerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoe het is om strak van de pillen te staan op zo een festival.
Ik wilde naar defqon, kwam er niet doorheenquote:
Ja omg.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het gaat nu over keihard feesten..dat vindt iedereen leuk om te doen.
best apart, maar je moet ook niet te scheef staan want dan krijg je het allemaal niet meer helemaal meequote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is heel leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
stekker is leukerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde naar defqon, kwam er niet doorheenVriend van mij heeft wel kaarten, maar niet genoeg
wat is stekker?quote:
Ik was om 1300 aan het F5'en, alsnog te laat...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde naar defqon, kwam er niet doorheenVriend van mij heeft wel kaarten, maar niet genoeg
Dat hoeft niet 's nachts te gebeuren.quote:
Zonde van de centjes welquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best apart, maar je moet ook niet te scheef staan want dan krijg je het allemaal niet meer helemaal mee
Wachtend op plaatjes van een stekker voor in het stopcontactquote:
Ja, stond in wachtrij van 3 uur, toen wist ik genoegquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik was om 1300 aan het F5'en, alsnog te laat...
Ik heb s nachts altijd hongerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoeft niet 's nachts te gebeuren.
[..]
Zonde van de centjes wel
Nu Fok auto-update heeft verleer je het gewoonquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb het nog tot 11 minuten geschopt...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, stond in wachtrij van 3 uur, toen wist ik genoeg ;')
Jij woont niet in mijn huis.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik heb s nachts altijd honger [ afbeelding ]
ik had ze in de pre-presale kunnen krijgen, maar is me te druk en te duurquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Defqon = hooikoorts periodequote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ze in de pre-presale kunnen krijgen, maar is me te druk en te duur
decibel is beter
nar festival gaan maak je 100000quote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil ook keihard feesten maar ik heb geen vrienden
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik durf niet alleen te gaanquote:
is nooit een probleem, ligt er wellicht aan welke sfeer er is.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik durf niet alleen te gaan
iedereen gaat black, en ik wil niet want dan moet ik terug bobben omdat de bob helemaal strak staat de hele avond
ohneequote:Op donderdag 14 april 2011 @ 19:51 door smegmanus:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
na zo'n feest stap ik bij niemand in de auto. lekker in de touringcar doorfeesten of even de oogjes dicht.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik durf niet alleen te gaan
iedereen gaat black, en ik wil niet want dan moet ik terug bobben omdat de bob helemaal strak staat de hele avond
Op facebook?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef n8n het volgende:
6 feestuitnodigingen op feestboek ik kom queensday wel door
Wat wil je zeggen?quote:
gewoon gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op facebook?
Ik krijg dus nooit uitnodigingen, ze kunnen allemaal doodvallen
Naar de foto's van vorig jaar kijkend word ik hier wel blij vanquote:
mijn hoofd is ook soms helemaal leeg..quote:
Je bent weer erg vaag zeg...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles.
[..]
Veel.
[..]
Bedankt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
Bots, haartjes geknipt!
Ik leek godnondenju wel op Justin Bieber
Ga pils halen.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
Bots, haartjes geknipt!
Ik leek godnondenju wel op Justin Bieber
Nu niet meerquote:
Koninginnendag gewoon hopen dat het lekker weer is en met wat kratjes bier lekker ergens op een veldje of strandje liggen denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef n8n het volgende:
6 feestuitnodigingen op feestboek ik kom queensday wel door
Pijpen is zilver.quote:
dancen in de regen is ook nice, pilletje als het koud wordquote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Koninginnendag gewoon hopen dat het lekker weer is en met wat kratjes bier lekker ergens op een veldje of strandje liggen denk ik
Dat is helemaal een mooi plan jaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Koninginnendag gewoon hopen dat het lekker weer is en met wat kratjes bier lekker ergens op een veldje of strandje liggen denk ik
...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Pijpen is zilver.
oeps zei ik dat hardop
Een mening hebben en die uiten door middel van een lege post is nietszeggend.quote:
zeg wat er is of huil in een hoekje in de douche, dit schiet niet opquote:
Met of zonder tanden?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Pijpen is zilver.
oeps zei ik dat hardop
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
KB, ik eis een uitleg, waarom doe je zo vreemd
HOI IEDEREEN WAT FIJN DAT IK ER BIJ JA IK WEET HET DANKJEWEL ZO NU WEET HOPELIJK IEDEREEN DAT IK ER BEN BAH BAH AANDACHTSSLET BEN IK OOKquote:Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
Lekker soepje met een vers afgebakken stokbroodje gegeten
Hallo iedereen
Denk dat ik daar niet de energie voor heb..en pilletje gaat 'm ook niet wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef n8n het volgende:
[..]
dancen in de regen is ook nice, pilletje als het koud word
heyquote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
HOI IEDEREEN WAT FIJN DAT IK ER BIJ JA IK WEET HET DANKJEWEL ZO NU WEET HOPELIJK IEDEREEN DAT IK ER BEN BAH BAH AANDACHTSSLET BEN IK OOK![]()
![]()
Beetje variëren.quote:
wat zit je dwars?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou, ik vind dit niet leuk meer. Zo. Dat is eruit.
WAT vind je niet meer leuk ?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zet lege posts neer om aandacht te vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
HOI IEDEREEN WAT FIJN DAT IK ER BIJ JA IK WEET HET DANKJEWEL ZO NU WEET HOPELIJK IEDEREEN DAT IK ER BEN BAH BAH AANDACHTSSLET BEN IK OOK![]()
![]()
hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
![]()
De manier hoe deze SC verworden is tot iets wat totaal niet de bedoeling is!quote:
wat is er toch ?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat was de bedoeling? Wat precies vind je niet leuk?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
De manier hoe deze SC verworden is tot iets wat totaal niet de bedoeling is!
Dit, ik vraag het me af.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat was de bedoeling? Wat precies vind je niet leuk?
Flauwquote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet lege posts neer om aandacht te vragenHoi Muisje
Hoe moet het weer worden dan? Het kan geen kliekje worden.. Dat is niet de bedoeling van SC op ONZ zelf.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet meer is zoals het was.
[..]
De SC ja.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef n8n het volgende:
concreet zijn of niks zeggen, dat vage gedoe
Dit inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef Ragboer het volgende:
Echt hé, dat indirecte kan ik zo slecht tegen. Zeg gewoon wat er is of zeg niks.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef Ragboer het volgende:
Echt hé, dat indirecte kan ik zo slecht tegen. Zeg gewoon wat er is of zeg niks.
Dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We verliezen de controle over onze zelfgemaakte slowchat een beetje
En hoe ga je dit tegen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat voor controle?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja reuze gezellig.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik snap best dat jullie het gevoel hebben dat jullie de controle verliezen over deze Slowchat.
Maar aan de andere kant, kliekjesvorming is niet de bedoeling.. en dit is een reuze gezellige SC nietwaar?
Nou.....quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik snap best dat jullie het gevoel hebben dat jullie de controle verliezen over deze Slowchat.
Maar aan de andere kant, kliekjesvorming is niet de bedoeling.. en dit is een reuze gezellige SC nietwaar?
Jepquote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef mc-Piel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat je toevallig een keertje niet mee kan praten?
kom even met iets concreets dan alsjeblieft, dan kan men er beter op reagerenquote:
Wat bedoel je hier nu weer mee?quote:
i smell sarcasmquote:
Natuurlijk is kliekjesvorming niet de bedoeling, maar ik heb een beetje het idee dat degenen die deze SC begonnen zijn er nu uitgewerkt worden door mensen die geen flauw benul hebben van wat ARG7 is en ook niet de moeite nemen de OP te lezen. Dit zijn niet alle nieuwe mensen trouwens, dat zeker niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef mc-Piel het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nu weer mee?
Zeg gewoon:
Ik vind het kut, want die en die posten mee.
Ik vind het kut, want dit en dat is het onderwerp.
Hier kunnen we niks mee, niemand.
Lekker laten, mensen die geen bijdrage leveren aan een goede sfeer mogen gaan, jij mag blijvenquote:
Doe normaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Lekker laten, mensen die geen bijdrage leveren aan een goede sfeer mogen gaan, jij mag blijven![]()
Mooi!quote:
Ga huilen in een hoekje of vertel wat je tegen zitquote:
Sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mooi!
Je hebt mijn: Bresse duif met fettucini, Pata Negra en gekonfijt pootje moeten missen helaas
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef Driepink het volgende:
Abortus ondergaan/misbruikt/word gepest
1 van deze 3 is het meestal
wat maakt iemand tot een rotte appel volgens de voorwaarden in deze?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rotte appels vriendelijk vragen het pand te verlaten ofzo
quote:
Echt hequote:
Niets van aantrekken, iemand komt aandacht te kort. Lekker laten gaanquote:
Heeeerlijk!quote:
Njah Driepink laat zich wel kennen nu in ieder gevalquote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef n8n het volgende:
[..]
wat maakt iemand tot een rotte appel volgens de voorwaarden in deze?
Eh, tsja. Aan wie ligt dat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
Oke jongens, nogmaals.
Het is niet zo dat nieuwe mensen niet hier mogen posten, duh, het is een openbaar forum, nieuwe SC, logisch dat mensen komen kijken, ook reuze gezellig. Maar nu voelen degenen die deze SC gestart zijn zich niet echt meer welkom volgens mij, dat lijkt me toch niet de bedoeling.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, iemand komt aandacht te kort. Lekker laten gaan
En hoezo niet meer welkom?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
Oke jongens, nogmaals.
Het is niet zo dat nieuwe mensen niet hier mogen posten, duh, het is een openbaar forum, nieuwe SC, logisch dat mensen komen kijken, ook reuze gezellig. Maar nu voelen degenen die deze SC gestart zijn zich niet echt meer welkom volgens mij, dat lijkt me toch niet de bedoeling.
helemaal prima maar nergens een aanleiding terug te vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
Oke jongens, nogmaals.
DM GODVERDOMME alsof zij de enige isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Klinker heeft het pand verlaten dus volgens mij kan de draad weer worden opgepakt
Ik ruk mij even los van de originele ARG7 dan. Ik deel geen enkel woord van deze mening.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
Oke jongens, nogmaals.
hou je tyfus bek.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Klinker heeft het pand verlaten dus volgens mij kan de draad weer worden opgepakt
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Klopt, ik denk ook dat we zeker wat duidelijker hadden kunnen zijn, ikzelf vind het hier opzich ook nog wel gezellig, alleen het is niet zo als in het fobo, wat gewoon jammer is. Natuurlijk wordt het wel iets anders, maar de sfeer is een beetje weg, het is vooral een dagbagger geworden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef n8n het volgende:
[..]
helemaal prima maar nergens een aanleiding terug te vinden
Oh, nou oke, veel plezier verder koelkast v2quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah Driepink laat zich wel kennen nu in ieder geval
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, nou oke, veel plezier verder koelkast v2Als het zo gaat hoef ik hier niet eens te zitten
Vertelquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik snap dat dit voor jullie allemaal nogal vaag overkomt zo opeensIk ga even een poging doen het uit te leggen, moment.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik snap dat dit voor jullie allemaal nogal vaag overkomt zo opeensIk ga even een poging doen het uit te leggen, moment.
Ik wacht even dit af, voor ik iets zeg wat nergens op slaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
sharr lieve schat, niks tegen nieuwe mensen maar niet 30 tegelijk opeens waardoor het onherkenbaar isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef sharr het volgende:
Ik vind dit een beetje raar. Jullie krijgen een SC, worden vertrouwd dat er geen kliekjesvorming komt, maar gaan vervolgens raar reageren op het feit dat er andere mensen komen. Terwijl ik me nog kan herinneren dat er over ONZ radio ook zo'n gezeur was over kliekjesvorming.
Dit vind ik dus ook..en ik heb nog maar 1 persoon zien posten waar ik klein beetje van moest kotsen. Verder alleen maar gezelligheid hier..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef dralion13 het volgende:
Ik zie het probleem niet, iedereen is wat bij betreft welkom (behalve dan diegene die er echt op uit is om de boel te verzieken, maar die is meestal toch wel na 1 of 2 posts weg)
big bang theory. ookal heb ik ze al allemaal gezienquote:
Die zijn toch echt wel na enkele dagen weg..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
sharr lieve schat, niks tegen nieuwe mensen maar niet 30 tegelijk opeens waardoor het onherkenbaar is
Ik blijf wel, om jou te stalkenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Die zijn toch echt wel na enkele dagen weg..Kan me niet voorstellen dat iedereen blijft, was bij ONZ radio ook zo.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik blijf wel, om jou te stalken
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik blijf wel, om jou te stalken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hopen we ook. Maar dit mocht best zo gezegd werden op een harde manier. Anders komt de boodschap niet aan. Het blijft tenslotte ONZ.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Die zijn toch echt wel na enkele dagen weg..Kan me niet voorstellen dat iedereen blijft, was bij ONZ radio ook zo.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
Mag ik hierbij voorzichtig concluderen dat heel FOK! autistisch is?
Gezien het feit dat ze niet tegen een kleine verandering kunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meisje is space nogwat iets en die tweede is pizzalucht.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden welk meisje die ene is, maar welke is die tweede dan?
Spaceinvadersquote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat meisje is space nogwat iets en die tweede is pizzalucht.
Stiekem was ik bang mijn naam te lezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh neequote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Space wist ik ja. Pizzaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Spaceinvaders mag van mijn part van heel FOK! verdwijnenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ik ben het niet dusquote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
1 flippieequote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem was ik bang mijn naam te lezen.
Alsof iemand daar ook maar een reden voor heeft?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem was ik bang mijn naam te lezen.
Lief broertje ben je toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Spaceinvaders mag van mijn part van heel FOK! verdwijnen
Pizza heb ik geen last van mogen ondervinden. Misschien was ik er toen niet.
Plus, hij is mijn zwager.
quote:
Vaak genoeg gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Alsof iemand daar ook maar een reden voor heeft?
Ik zie je nooit negatieve dingen oid. posten.
Peace bro, morgen potje kaarten?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Spaceinvaders mag van mijn part van heel FOK! verdwijnen
Pizza heb ik geen last van mogen ondervinden. Misschien was ik er toen niet.
Plus, hij is mijn zwager.
Enkel berust op de paar posts van gisteren. Deze mening kan altijd nog veranderen..iedereen tweede kans en meer van die onzin.quote:
Ik haat haar nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo haat jegens Spaceinvaders eigenlijk?Ik dacht dat ze geliefd was overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |